Dank je wel Erika, ik hoop het zo. Maar ja ben al regelmatig teleurgesteld. Wie weet nu een keer geluk
@Noorus, balen dat je toch ongi bent Zullen we dan maar samen voor roze gaan komende maand? @Erika, fijn dat het beter gaat, lekker rustig aan doen hoor! @jootje, spannend zeg! Hopelijk over twee dagen een vette streep
Spannend Jootje!!! Duim voor GEEN bloed! Gaat het weer een beetje Erika? Hier weer een hele dag gewerkt, echt fijn! Werk is een mooie afleiding Nu op de bank en zo naar bed Ben moe... Vanochtend beetje misselijk, zegt m'n man: 'Mooi!' Alles voor een goed doel!
Tnx Veerle, ik hoop het ook zo. Heb nog geen ongi verschijnselen, zelfs geen opgezette en pijnlijke borsten. Die heb ik normaal gesproken altijd, dus spannend! Hopelijk ben je niet al te misselijk!
@Jootje: spannend meis!! Hoop het echt voor je! @Noorus: balen van je ongi.. Ben je erg teleurgesteld of valt het mee? @Veerle: doe rustig aan he! @Carmen: we gaan voor roze komende maand hoor!!
Ff een snelle knuf tussen door, lees wel half half mee, maar ff niet zo veel zin meer. Heb een dubbel gevoel nu, leuk er over te lezen en te hebben, maar ook weer niet, baal gevoel van het wachten! Dus iedereen snel veel roze streepjes piesen en duimen voor mij dat ik groen licht krijg!! Xxx
@Xylina: heel begrijpelijk die dubbele gevoelens hoor..! *knuf* voor jou.. @jootje: hoe voel je je vandaag? Wanneer wil je weer gaan testen? Spannend zeg..
He meiden, Ben lang weggeweest, maar ben weer even terug. De tijd weg heeft me goed gedaan, de focus ergens anders en ben zwanger!!! Vanochtend, na 1,5 week overtijd voor het eerst getest, een vette duidelijke 2e streep...! liefs
Hey meiden, Ik heb de laatste tijd wat weinig gereageerd maar heb wel trouw meegelezen! @jootje: wat ontzettend spannend. Een streepje is een streepje, dus er zit in ieder geval iets! Hopen dat het blijft plakken en je testen donkerder worden! @mama1987: gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! Geniet ervan. @xylina: *knuf* ik hoop ook dat je heel snel groen licht krijgt! Voor de overige dames: heel veel succes met knuffelen en wachten! Stukje ego. Hier gaat alles goed. Ik ben alleen wel ontzettend moe, vaak nogal weeïg, soms misselijk en heb ook nogal last van mijn darmen. Maar alles is voor een goed doel dus ik heb het er graag voor over! Net is de mevrouw van moeders voor moeders geweest. Vanaf morgen mag ik dus flessen vol gaan piesen haha. Moest weer een zwangerschapstest doen die gelukkig nog steeds zwanger aan gaf (om de een of andere reden vond ik dat toch weer spannend) en ik heb een mooie armband gehad! Ik ben wel blij dat ik dus de komende weken met iets bezig kan zijn. Het duurt nog zo lang voordat ik de afspraak heb bij de vk en dan nog langer voordat ik mijn eerste echo krijg...
@mama1987: waauuww proficiat!! wat geweldig voor je! Dus voor jou geldt het cliché: hoe minder je ermee bezig bent... @laura; snap dat het fijn is als je wat kunt doen (in flessen piesen haha) in de tussentijd en dat het zo lang wachten is, voordat je meer zekerheid hebt. Want deze periode is inderdaad toch ook wel spannend! We duimen dat ie blijft plakken.. Hier is ei volgens mij geweest, ovu-testen waren wel negatief (héél klein streepje), ik snap ook niks van die dingen, want temp is vanochtend wel wat gestegen.. achja we hebben weer goed geknuffeld dus hopelijk over 2 weken ook met resultaat!
Hee meiden, nog geen ongi verschijnselen en ook temp nog steeds redelijk hoog. Als mijn temp morgenochtend nog steeds zo hoog is ga ik denk ik er een testje tegen aan.
Goedemorgen! @mama1987; van harte gefeliciteerd, meid! Hoe voel je je? Verder iedereen die op het wachtbankje zit of aan het knuffelen zijn; dikke knuffel..
Helaas meiden mijn temp is naar beneden gekelderd en dat betekent normaal gesproken dat de ongi in aantocht is, grom! Fijne dag meiden!
Jootje hopelijk blijft je ongi 9 maanden weg. mama1987 gefeliciteerd, Wouw... Update, ben niet naar de dokter geweest. Heb het even nagezocht en volgens mij valt mijn tijd tussen ei en ongi binnen de normale grenzen. Tussen de 11 en 15 dagen. Ben nog erg moe en last van mijn buik, misselijk en vervelende darmen. Het klussen gaat gelukkig wel goed, daar kan ik energie voor maken Iemand nog tips voor meer energie? kim
@ Enibas: Ik voel me niet anders dan anders, het is ook nog maar pril, maar toch. Ik voel wel heel veel vlinders in mijn buik van blijdschap! @ Jootje: balen als je ongi echt doorzet! @ Laura: Gefeliciteerd! Ik wacht op telefoontje van moeders voor moeders, ben benieuwd. Hebben jullie nog de nod-lijst, up te date? 16 mei intake bij vk, in de week van 20 juni 1e echo. x
Mama1987: gefeliciteerd! Hoe lang geleden was je hier voor het laatst dan, kan ik me niet meer zo goed herinneren... Jootje: balen van je temp Nayr: goed bezig geweest met knuffelen! Wannabe: meer energie? Extra fruit en heel veel groenten eten, geen snaaidingen, zitten veel suikers is en haalt de energie vaak naar beneden. Misschien een goede multivitamine nemen of vitamine C? Succes iig en ook met knuffelen! Xylina: snap je ook wilt starten en hier lees je alleen maar gezemel over zwanger worden en daarna over zwanger zijn... Is er al wat meer duidelijk? En hoe gaat het met sporten? Laura: fijn dat je lekker bezig kan gaan met dingen, heb ik hier ook wel hoor. Ben blij dat ik bijna weer op mn volledige uren zit. Gelukkig heb ik volgende week vrijdag weer een echo, maar blijft toch spannend zo in een prille zwangerschap. Maar overall ben ik blij hoor Het weer normaal werken gaat goed, ben alleen wel moe, maar komt nu gewoon door zwangerschap, dus dat maakt niet uit, 't is voor een goed doel! Fijne dag meiden! Hier lekker vrij en straks even naar een vriendin (die begin april een meisje heeft gekregen) en proberen mond op slot te houden, weet niet of het gaat lukken...
@ Veerle: ik was hier voor de voorjaarsvakantie (half richting eind februari) voor het laatst, dus was echt even geleden.
@Veerle: en? heb je je mond kunnen houden of toch het mooie nieuws verteld? Kan me goed voorstellen als je het niet voor je kan houden! @jootje: mmmm balen zeg!! Is je ongi al doorgebroken? geen bloed=goed.. Hier temp nog niet superhoog.. wel een kruis op FF gekomen.. ben benieuwd of temp hoog blijft en of ei zeker is geweest.
Nayr: uhm hoop dat je temp nog hoger word en gek dat je geen pos ovutesten krijgt. Heb je dat vaker? En had heel netjes m'n mond gehouden, die vriendin trakteerde me op een lunch (had paar keer haar nek gemasseerd, had veel last na de bevalling). Dus wij zitten daar en zegt ze: oh leuk, zullen we de verrassingslunch doen? Ik dacht: sh#t, had al dingen op de kaart gezien die ik nu niet mag eten, dus ik ontkwam er niet aan... En maakt ook niet uit, ik ken haar goed en ze houd dr mond wel. Dus we hebben er nog wel over kunnen kletsen, ze was helemaal blij voor me! Het gekke is dat ik het soms nog niet helemaal besef, terwijl ik heel graag wil hoor! En ze had nog een cadeautje in huis voor als ze nog een zwangere vriendin zou hebben, hele leuke soort klapper die je neer kunt zeggen en waar elke dag een klein weetje over zwangerschap op staat. Echt superlief! Nu nog even duimen voor een mooie echo volgende week...