Oh wat balen Carmen:x Knuffel! Hier aan het 'wachten' tot het weer op gang gaat komen, duurt me nu al te lang Ik heb nog steeds een beetje bruinige afscheiding, bllleee
Hee meiden Zo ik ben braaf een tijd weg gebleven maar nu 2 daagjes voor nod kan ik het niet laten om een berichtje te plaatsen. Balen Carmen dat je ongi bent geworden! Hopelijk brengt ronde 10 meer geluk! Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! Liefs
Jammer carmen, op naar de volgende ronde Jooootjuhh spannendddddd Hier beetje dom geweest.... Ik zit nog steeds in wacht modus van de internist, maar welnsinds dec gestopt met de pil, doen aan periodieke onthouden( als je het zo schrijft..) en gebruiken geen condoom of zo. ik merk aan mn eigen lijf waarneer mn eitje dr aankomt, handig hoor, maar jah nu hebben we dus sex gehad terwijl ik dus vruchtbaar ben, dus nu ff 2 weken afwachten............ Toch wel vreemd dan ineens de what if modus in je kop.........
@meijtje, dankjewel! @veerle, dankje, hoe is het verder met je? Wat vervelend zeg, dat je zolang nog die naweeen hebt. Hopelijk komt je cyclus snel weer verder op gang! @jootje, als jij nou eens het goede voorbeeld geeft en voor roze gaat in ronde 10? Dan probeer ik je daarna te volgen Spannend weer even he, die laatste dagen, ik duim voor je! @xylina, boefje! Wat hoop je zelf? Dat het stiekem toch raak is? Manlief kwam gisteren weer met een bosje bloemen thuis, omdat het weer niet raak is. Wel lief toch he . Nu eerst maar weer eens wachten tot de ongi weg is.
Carmen, hele dikke knuffel van mij! Ik ga duimen dat ronde 10 heeel mooi gaat worden! @ Jootje, spannende dagen voor jou! Wanneer wil je gaan testen?! @ Xylina, wie weet wat een onverwachte wending het nog gaat krijgen!
Dankje Noorus! Een bijzondere cyclus heb je trouwens deze ronde, en echt een absurd hoge temperatuur vandaag, apart zeg! Voel je je wel goed? Met die 37,6 heb je gewoon verhoging joh!
Heej Carmen. Ja die verhoging is ook niet ok. Voel me sinds gister al echt niet lekker. Werd gister wakker met een beetje keelpijn dat ik dacht van hmmm en dat heeft zich ontwikkeld tot een behoorlijke verkoudheid. Denk niet dat ik koorts heb, maar de verhoging is er wel. Ik laat hem nu nog even staan om te zien hoe het zich ontwikkeld en dan 'discard' ik hem op FF.
Ah, bijzonder hoe je dit er dan toch uithaalt bij zo'n temperatuurcurve he? Maar natuurlijk wel vervelend dat je niet lekker bent. Beterschap, hopelijk voel je je snel iets beter!
Ja inderdaad wel 'leuk' om te zien! Dank je meis. Ik ga vandaag even goed aan de vitamines en het water! Hoe is het met jou? Heb je genoten van je glaasje port gister!?
Stiekum wel een beetje hopen op raak... Maar ga dr niet vanuit ivm met een abkuur. Ben helaas al sinds woensdag beetje blegh weekend zo erg dat brufen600 niet meer hielp zonder paracetamol, dacht een oorontsteking, blijken mn oren mooi schoon, niet geiriteerd niks:S Heb een lympfeklierontsteking Dus ab kuurtje
Ja, da's dus een beetje suf. Had er gisteravond niet eens meer zo'n zin in, dus niet gedronken. 'Mag' ik eindelijk van mezelf een glaasje drinken, heb ik geen zin!
Jootje: spannend komende dagen! Xylina: dat zou toch wat zijn... Je wacht al lang zeg.... Pffff! Carmen: mag je een drankje, heb je geen zin, zul je altijd zien... Succes in ronde 10! Noorus: beterschap! Hier: gaat het wisselend, momenten down, momenten blij, heb het idee dat de hormonen nog niet helemaal uit m'n lijf zijn. Ben nu al bijna 3 maanden niet ongi geweest, ook wel gek...
Vanaf halverwege dec..... Maar denk dat het niks wordt ivm ab-kuur voor een ontstoken lymfeklier in mn keel/nek.......... En zoja is het meeeeeeer dan welkom uiterraard
Ha meiden vandaag mijn nod, maar nog geen rood gespot. Hopelijk blijft het ook weg. Probeer pas vrijdag of zaterdag te testen om teleurstellingen te voorkomen. Spannend dus!
Ik wilde zeggen dat ik het heel spannend voor je vind Jootje, maar zie net op je temp.kaartje dat het weer niet gelukt is Balen meid, ik kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt. Dikke knuffel! Ik heb een paar dagen via een e-consult een mail naar mijn huisarts gestuurd nu we ronde 10 ingingen. Heb uitgelegd dat ik al getempt heb, ovu. testen heb gebruikt, dat we qua timing goed zitten etc. En dat we rustig het jaar vol willen maken met proberen, maar dat ik me afvroeg of door mijn jarenlange veelvuldige medicijngebruik (voor mijn astma) er misschien toch een kans is dat mijn vruchtbaarheid is aangetast. Nu werd ik net teruggebeld door de huisarts, die ons nu al een verwijzing voor de gynaecoloog geeft! Fijn dat we het zo snel krijgen, maar ik krijg wel gelijk de kriebels van of er misschien niet toch iets zou zijn. Maar goed, dat kunnen we nu in ieder geval laten onderzoeken, en wellicht is het voor die tijd toch al raak. *fingers crossed*
@ Jootje, aah meis... Hele dikke knuffel van hier! @ Carmen, wat fijn dat jullie al een verwijzing hebben gekregen! Heeft de arts aangegeven waarom hij dat doet (toch vermoeden dat medicatie invloed heeft!?) Wanneer heb je een afspraak?!
@noorus, ik heb nog geen afspraak, mag morgen de verwijzing ophalen, ga daarna plannen. De ha heeft niet precies aangegeven waarom hij die verwijzing geeft, maar het leek erop dat hij het doet omdat ik aangaf al dingen als tempen enzo gedaan te hebben. En dat we qua timing met vrijen altijd dus wel goed zitten. Was eigenlijk een kort telefoongesprek waarin hij direct aangaf de verwijzing te regelen. Ik dacht eerder dat we eens bij de ha op gesprek zouden mogen ofzo, maar hij is dus lekker voortvarend
Carmen: wel fijn toch dat jullie naar de gyn mogen. Hopelijk is alles goed, maar zo nee, dan is er misschien een reden waarom het nog niet gelukt is o.i.d. Jootje: spannend hoor? Vlgs mij heeft ze deze ronde geen tempkaartje bijgehouden, alleen ovutest zag ik... Andere kaartje is vd vorige ronde vlgs mij...