Hè, wat balen Jootje. Ik durfde je ook nog niet zo goed te feliciteren, want ik vond je streepje nog erg licht. Zo licht waren ze toen bij mij ook in derde maand en dat liep ook uit op een vmk. Heel veel sterkte met het verwerken. Probeer het positief in te zien, dat heeft mij erg geholpen. Je weet nu dat het in ieder geval kan, al heeft het deze keer niet zo mogen zijn. En vaak hoor je dat het na een (v)mk weer erg snel raak kan zijn. Na al die verdrietige berichtjes zal ik weer even een wat positiever bericht plaatsen. Ik heb morgen eindelijk mijn eerste echo! Ik ben zo benieuwd! Ik vond het vooral spannend om te horen of echt wel een levende baby zat, maar die bevestiging heb ik gisteren al gekregen! Ik had al wel eens verteld dat mijn zus verloskundige is. Ze heeft een professioneel doptone apparaatje en heeft die gisteren voor het eerst bij me gebruikt. En na een minuutje heeft ze het gevonden! Een duidelijk snel en stevig hartslagje! En morgen gaan we dus eindelijk binnen koekeloeren. Hopelijk ziet alles er goed uit!
Dag meiden, wat een verdrietig nieuws lees ik hier Trotter, ik heb geen woorden voor wat jou overkomen is. Wat ontzettend zwaar moet dit voor je zijn. Heel veel sterkte toegewenst. Ik ben het met de anderen eens dat je trouwens hele mooie namen hebt uitgekozen voor je meiden. Bedankt ook dat je dit hier met ons wilde delen. En Jootje, het was je zo gegund, na al die maanden! Neem je tijd om het een plekje te geven, ik hoop dat het snel weer raak is, en dan met een plakbeebje *knuffel* Laura, succes en veel plezier vandaag!
Ik heb trouwens vrijdag naar het ziekenhuis gebeld, om te kijken wanneer we (nu we een verwijzing van de ha hebben) bij de gyn terecht zouden kunnen. Sneller dan verwacht! 12 juli hebben we 's ochtends onze eerste afspraak met de gyn. Tenzij het deze ronde raak is, dan hoeft het niet natuurlijk. Vind het toch wel spannend merk ik.. :S
Vraag me niet waarom ik voor NOD al getest heb , maar ik plaste vanmorgen spontaan in een bakje... Dipstick erin en:
Ik weet niet of het echt gepast nieuws is na alle berichten hier, maar we zijn ook wel toe aan goed nieuws hoop ik?!! Morgen met vriend samen KV test doen (geloof het namelijk nog helemaal niet)
Goedemorgen.. Trotter, ik wens je zoveel sterkte, ben zo geschrokken van je verhaal. Dikke knuffel! Mooie namen hebben ze. Jootje, voor jou ook een tegenvaller, wat jammer. Vol goede moed op naar de volgende ronde. Natuurlijk is het gepast. Uiteindelijk zitten we hier met z'n allen omdat we zwanger willen worden en ik denk dat ik jou en je vriend kan feliciteren! En volgens mij heb ik Enibas ook nog niet gefeliciteerd, dus bij deze: Gefeliciteerd Enibas! Hier gaat alles z'n gangetje. Ben aan het proberen om over de drempel heen te komen om de afspraak met de huisarts te maken. Ben immers al in maart vorig jaar met de pil gestopt en begin een beetje bang te worden. Fijne dag nog iedereen, ik ga aan de poets!
@Noorus: ja goed nieuws is misschien juist wel even fijn nu!! Wauw spannend hoor! Ben benieuwd naar de test morgen... @Carmen: idd ook spannend voor jullie. Ben benieuwd wat ze kunnen betekenen! Mijn duimpjes draaien ook voor jou Vandaag NOD...toch wel spannend merk ik...ben er zoveel minder mee bezig geweest, weet ook niet of we op juiste moment geknuffeld hebben dus ga er niet vanuit dat t raak is. Als mn cyclus maar wat langer is, ben ik al blij! Zou leuk verjaardagscadeautje zijn (ben vandaag jarig )
@Noorus: wow! Die is wel duidelijk! Een voorzichtige gefeliciteerd al denk ik dat het wel goed zit! @Nayr: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik duim voor een extra bijzonder verjaardagskado voor jou!
Haha, Noorus wat een fijn nieuws! Ik zat vanochtend nog even naar je tempkaartje te kijken en vond je temp al lekker hoog! Hopen voor een lief plakbeebje! Nayr, van harte met je verjaardag! En laat die ongi maar lekker wegblijven...
Dank je Carmen! Ja gister dacht ik zelf ooh die gaat dalen, zal wel klaar zijn deze ronde. Maar toch weer omhoog vanmorgen. Je ziet ook heel duidelijk mijn 'zieke dagen' van ma t/m za in mijn tempkaartje. Wel grappig om te zien
Nayr gefeliciteerd met je b-day, hoop op een mooi kado voor je Noorus WOW dies duidelijk!!!!! Laura hoop dat je een mooie echo hebt gehad!!! Dingdong je moet pas gaan als je er zelf aan toe bent, maar denk dat je ha het wel vaker mee heeft gemaakt enne lekker poetsen nu he Hier niet veel bijzonders, pijn is al minder dus ga denk wel weer werken.. Denk nog steedsdat als het perongeluk toch raak is, het niks wordt ivm ab-kuurtje, maar goed we shall see
Nayr gefeliciteerd met je verjaardag! Noorus dat is een hele duidelijke voor een dipstick, gefeliciteerd! Laura veel plezier met je echo! Hier is het nu echt helemaal doorgebroken, heb enorm veel bloedverlies. Vanmorgen werd ik gebeld door de verloskundigenpraktijk en ze hebben me daar zo ontzettend goed en lief geholpen! Dat verdient echt een bloemetje. Omdat het nog maar zo kort was hoef ik niet voor een echo en mag ik dit gewoon zien als het begin van een nieuwe cyclus. Ik ben vandaag wel thuis gebleven want gisteravond een groot tranendal en toch wel erg veel last van mijn lijf. Gelukkig begreep mijn leidinggevende het heel goed. Fijne dag meiden!
Goed dat je een dagje bent thuisgebleven. Los van de fysieke klachten hakt het er denk ik toch wel in.. Hoe voel je je nu? Doe lekker rustig aan meid!
Sterkte Jootje! Hoe pril het ook was, het is wel een teleurstelling Jaaa Norus! Wat grappig dat je ineens besloot om een testje te doen en dat het meteen zo'n knaller is.
@jootje wat balen zeg. Ik kan me heel goed indenken dat je even thuis wil blijven. Je zit niet in je vel en we hadden allemaal gehoopt voor je op een plakker. Zwaar hoor vooral omdat je er lichamelijk ook zoveel last van hebt. Rustig aan en denk aan jezelf. @e1987 hoe gaat het met jou?? Jij bent ook alweer bijna op de helft. Heb je je 20 weken echo al gehad? Hier een laatste loodjes voor studie aan het doen, dus ben er niet helemaal bij... het kan zomaar zijn dat ik het gemist heb. Wil je weten wat het wordt?? @Noorus hee wat zie ik. geweldig!! Hopelijk blijft het spruitje plakken! Voor nu gefeliciteerd @xylina... je weet nooit.... hier is baby druk bewegelijk en probeert nog steeds haar billetjes naar buiten te duwen en haar favoriete houding aan te nemen... nee dat gaat niet meer, ze lag altijd overdwars dus hoofd tegen mijn ruggengraat en haar billen tegen mijn buikwand haha. Ze krijgt nu te weinig ruimte daarvoor, maar dan toch proberen. Verder laatste eindje theorie voor mijn studie. praktijk kan ik pas afmaken na de zwangerschap omdat mijn heupen uit elkaar vallen. De fysio gaat kijken of krukken een optie zijn, vooral met traplopen, want dat is verschrikkelijk. Er wordt hard gewerkt aan de kinderkamer door manlief. Beetje van alles, dus lekker chaotisch overal, in huis in de babykamer in mijn hoofd
@Jootje; Wat fijn dat de verloskundige zo lief voor je was. @Carmen; wauw, wat snel al. Wat fijn zeg! Hopelijk meer duidelijkheid. @DingDong: bedankt @Noorus; wauw! Ziet er goed uit, die test. En heb je alweer getest? @Nayr; nog gefeliciteerd met je verjaardag!! @Laura; hoe was de echo? Verder gaat het met mij goed. Geen klachten. Wel soms onzekerheid als in; zit het er nog? Is het wat ik voel wel goed of juist niet? Op 19 juni hebben we eerste gesprek bij de verloskundige. We willen dan vragen om een echo, voor meer zekerheid.
Ja, ik heb alweer getest! Ook maar meteen afspraak gemaakt bij VK. Ik kan daar 26 juni terecht! Hier fototje van mijn test van vanmorgen!