Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Fijn dat het bij jou goed gaat Enibas. Voel je helemaal niks of heb je wel wat klachtjes?!

@ Meijtje, geniet er van meis! :)

2. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Wauw wat een mooie knaller Noorus! Geniet ervan.
    Hier is het hcg uit mijn lichaam, net een testje gedaan en die bleef omowit.
    Merk dat ik er nu echt klaar voor ben om zwanger te worden.
    Manlief zei gister nog, 1 ding is positief: we weten nu dat we zwanger kunnen worden. Dat vond ik wel een mooie insteek, dus dat hou ik me maar voor.
    Ben vandaag weer aan het werk gegaan, heb het ook mijn collega's vertelt.
    Waren allemaal heel lief en begripvol dus dat is fijn!
    Dus op naar de 11e ronde!

3. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    @Noorus: wat een mooie knaltest! Nogmaals gefeliciteerd!

@meijtje: wat grappig dat je kan voelen hoe je meisje ligt. Daar kan ik me nog helemaal niets bij voorstellen haha. Vanaf wanneer voelde jij haar bewegen?

@enibas: fijn dat je geen klachten heb! Probeer je niet teveel zorgen te maken hoor.

@Jootje: dat was ook mijn insteek na de vmk. Het werkt in ieder geval allemaal! En zoals ik al zei kan het na een vmk alweer vrij snel raak zijn. Dat hoor je vaak.

De echo gisteren was echt geweldig mooi! 1 baby, 2 armen, 2 benen, kloppend hartje, maagje met vulling (dus het drinkt al van het vruchtwater), hersentjes. Alles was helemaal in orde!

Echt zo ontzettend bijzonder om voor het eerst ons beebje te zien. Het was ook superduidelijk. De foto's vind ik wel een stuk minder duidelijk dan het live beeld.

Ik zal later een foto plaatsen. Ik zit nu op mijn iPad.

4. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Fijn Laura zo'n mooie echo :) knap he dat alles er op en er aan zit en dat je zelf nog niets voelt bewegen.

Jootje fijn dat je het met je collega's kan delen en idd je weet nu wel dat je zwanger kan worden :)

Meijtje, hier gaat het prima! het gaat echt snel nu! de weken vliegen voorbij en ik heb helemaal geen klachten. we weten al dat we een jongen krijgen, met 16.6 weken een pretecho gehad:) a.s. vrijdag de 20-weken echo. heb er zin in! vind het niet zo heel spannend eigenlijk, als er iets erg mis was hadden ze dat waarschijnlijk tijdens de pretecho gezien. Weer fijn naar onze kleine knul kijken!

5. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @noorus, wauw duidelijke test hoor!! Geweldig!

@laura, fijn dat de echo zo goed is gegaan, heel bijzonder lijkt me dat!

Hier nog niet ongi...:) ik ben al zo blij dat ik nu al op 25 dagen zit! Had ik niet verwacht! Zou de tarwekiem en etos zwanger worden pillen echt werken om mijn lf langer te maken? Spannend...

6. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @jootje; inderdaad, jullie kunnen in ieder geval zwanger worden, dus dat is een geruststellend gegeven!

@E1987: fijn dat alles goed gaat! Veel plezier met naar jullie ventje kijken!:)

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Noorus: gefeliciteerd! Duim voor een plakker!
    Rest niet helemaal meegekregen, wil niet meer zoveel op het forum zijn. Succes allemaal met zwanger worden, zijn en blijven:D
    Ik kom wel weer langs als ik wat meer behoefte heb...

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Dank nogmaals meiden! :) Voel me heel vereerd! :)

@ Jootje, ik hoop op een hele mooie vruchtbare ronde voor jou meis! Gaat het een beetje met je?!

@ Laura, wat supergaaf zeg jullie echo! Daar kan ik me nou niks bij voorstellen! :)

@ e1987, wat gaat de tijd snel bij jou nu! (en bij mij veel te langzaam, haha!) Leuk dat jullie een jochie krijgen!

@ Nayr, spannend meis! Heb je al testdrang?!

@ Veerle, knuffel meis!

9. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Te vroeg gejuichd.... :( net ongi geworden.... :(

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ooohwww.... :(

Knuffel voor jou Nayr! :(

11. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Oh Nayr :( jammer zeg.
    Hoelang was nu je LF? hoop dat die pillen helpen om hem langer te maken!

12. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Jammer nayr:(

13. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Balen Nayr! Knuffel voor jou!
    Noorus hier gaat het eigenlijk best wel goed. Gister gewerkt en dat voelde goed. Was wel kapot na het werken dus ben vroeg naar bed gegaan. Nu weer fris op en ik bloed niet meer, dus dat is helemaal fijn!

14. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Goedemorgen!

@Noorus; gefeliciteerd, meid! Mooie test! Ik voel zeker wel wat. s'Ochtends een wat weeiig gevoel in mijn buik, maar niet misselijk. s'Avonds is mijn buik echt opgezet. En ik ben sneller moe, na bijvoorbeeld traplopen. Maar het blijft toch spannend, je weet niet hoe het er van binnen uitziet, zeg maar. Daarom hoop ik dinsdag op meer zekerheid. Het lijkt allemaal zo lang te duren, voor mijn gevoel.

@Nayr en Veerle; knuffel, meiden.

@Jootje; Fijn dat je collega's zo begripvol zijn/waren. Vind ik niet meer dan logisch, trouwens.

@Laura; wauw, wat je beschrijft over de echo. Lijkt me echt mooi om te zien.

@e1987; Leuk, een mannetje!

Sorry, als ik iemand vergeten ben. Ik ga nu aan het werk. Fijne dag!!

15. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Balen Nayr, je gaat toch weer hopen he.. Wél goed dat je LF een dag langer is, hopen dat dit steeds beter wordt. Knuffel..

Jootje, fijn dat het steeds beter gaat en dat het bloeden weer over is. Nu snel op naar de volgende ronde!

16. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Carmen en e1987: ja ik ging idd toch weer hopen...terwijl ik goed wist dat het vast niet raak zou zijn.. Ja ik weet natuurlijk niet meer precies wanneer eisprong nu is, omdat ik niet meer temp, maar mn cyclus is een kleine dag langer, dus daar ben ik dan wel blij om..

17. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    @Nayr: Balen zeg :( Maar in ieder geval wel fijn dat je cyclus weer wat langer is.

Ik zou nog een foto plaatsen van mijn echo, dus bij deze!

echo.jpg

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Nayr balen zeg! Jeetje, maar het is al een dag langer, hopen op een stijgende lijn!

@Jootje het is wel zo inderdaad, je weet dat je zwanger kunt worden. Dat is voor sommige ook een vraag natuurlijk.

@Laura wat een leuke foto, het is altijd live beter te zien dan op de foto's, maar het is duidelijk hoor :)
    Ik voelde het met bijna 16 weken voor het eerst, dan eens in de zoveel dagen als ik heel stil op mijn rug lag of tegen mijn broeksband, net of er een vlindertje tegen de binnenkant van mijn buik aan vloog heel apart gevoel. Echt heel mooi, van de plopjes of belletjes aan de binnenkant. Pas vanaf week 19 voelde ik haar elke dag en nu schopt ze me haha. Jij krijgt ook wel dat je echt gaat zien en voelen hoe de kleine ligt, echt heel leuk :)

@e1987 Ja he, ik vond het tot 20 weken heel langzaam gaan, maar nu iets sneller. Ik zit thuis, dus de dagen kruipen zo nu en dan, maar einde van de week heb ik ow, weer een week voorbij haha. En ik moet dingen doen voor school, dus dat houdt mij wel bezig.
    Lekker hoor dat je van tevoren weet dat alles waarschijnlijk wel goed zit. Dan kun je vol genieten van de echo, ik zat vol adrenaline haha. Ik heb geen nek plooi meting laten doen. Kans berekenen met mensen geloof ik niet in. en ik had geen echo tussendoor. Ik vond het echt vet spannend!
    Wij hebben 30 juni de pretecho :) ik ben zooo benieuwd!

@Enibas, die onzekerheid is echt erg. De allereerste keer had de verloskundige 2 tikken het hartje en was toen weg, die wilde niet met zekerheid zeggen dat het de baby was. Het duurt dan zo lang voor je op de eerste controle mag.... je kunt altijd zelf nog een Angelsound kopen, dat had ik ook in het begin, want je voelt niets en weet je niet of spruitje er nog zit en daarmee kon ik het hartje horen. Het was voor mij een hele geruststelling dat ik (soms na goed zoeken) het hartje had gevonden.
    Wees blij dat je, je hart er niet uit spuugt ;) ik heb ook nooit kwaaltjes gehad tot mijn bekkens.

@Noorus zeker duidelijk!! Het wordt alleen maar beter :) Leuk hoor!!

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Carmen zeker spannend. Ik hoop dat het aankomende ronde raak is en zo niet, dan zijn jullie in ieder geval in goede handen. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. 12 juli is al snel, gelukkig dat het zo kort dag kan!

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @laura en mooi op schema opgemeten zie ik :) gelukkig!

Deel Deze Pagina