Lieve Trotter, ik vind dat Noorus het prachtig verwoord heeft en daar sluit ik me helemaal bij aan. Ik wens jullie alle kracht, moed en liefde om dit een plekje te geven. Veel liefs!
Ja, daar sluit ik mij ook bij aan Trotter... Hopelijk krijgen jullie de juiste steun wat bij jullie past, en wat jullie verdienen! Geef jullie zelf de tijd... Want het is een heel proces. Heel fijn dat jullie band sterker is geworden, jullie hebben elkaar nodig. En jullie mooie meisjes zullen altijd bij jullie zijn, in jullie hart.. Heel veel sterkte.
Moet even wennen aan je nieuwe naam Veerle, mag ik vragen waarom je em hebt aangepast naar Grumpy? Hier waarschijnlijk gisteren mijn eisprong gehad. Ik temp tegenwoordig even een paar weekjes per cyclus om zeker te weten wanneer mijn eisprong is geweest. Vandaag een aardige stijging, dus als hij hoog blijft zitten we weer op het wachtbankje...
Ik ben terug van vakantie, Wat treurig nieuws, Trotter, gecondoleerd sterkte met het verwerken van dit groot verlies Jootje jij ook veel sterkte Weet eigenlijk niet meer zo goed wat ik wilde schrijven, laat het hier maar even bij. Heb een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen. kim
Krijg nou tieten!! Ik zie het nu pas veerle aka grumpy haha Wannabe fijne vakantie gehad?? Nou hier bij 2 dagen overtijd ongesteld geworden stiekem wel beetje jammer...... Ach ja we gaan maar weer door x
@ Xylina, ondanks dat je het niet meer had verwacht toch superjammer meis! Ennuh haha jij bent ook lekker wakker he?! @ Kim, welkom terug!
Wakker ik?? Altijd ( hoestdrlongenuitdrlijf) Nee had het idd niet verwacht, maar omdat ik dus stekkes had onder in mn buik ongv 7 dgn terug en pijnlijke (.)(.) 4 dgn gelee dacht Maar testje zat bleef witerdanwitwitwit dus dacht al okee klaar. Maar toenkwam het zon niet en gister niet en toen dacht oke miss te vroeggeweest..... Ben nu voor mijn doen ook wel heftiger onge steld dan andere maanden Dat hadden ze van mij aan de mannen mogen geven bah!!
Hoi meiden, Volgens mij vroeg meijtje hoe mijn 20-weken echo was gegaan, dat was gelukkig allemaal goed. Alles was aanwezig, op groei en gesloten (lipje, rug, schedel) en nog steeds een jongen . We zijn heel blij dat alles er goed uit zag! Jammer zeg xylina, dat je toch ongesteld bent geworden na overtijd te zijn geweest En inderdaad heeft noorus het mooi verwoord voor trotter. Sterkte nogmaals!
@xylina:ja toch jammer ja...ondanks dat je het niet had verwacht! @wannabemam: hoe was je vakantie? @grumpy/veerle (moet ook even wennen): lief dat je naar me vraagt. Eigenlijk ging t best goed met me, tot vanmiddag eigenlijk. Ik realiseerde me dat ik momenteel veel aan mijn hoofd heb. Ik heb 2 banen, werk 40 uur, een baan is onzeker of contract kan worden verlengd en de combi met de andere baan is toch best zwaar. Daarnaast natuurlijk ook het feit dat ik me zorgen maak over het zwanger worden, ik wil het zo graag, zal het lukken op de natuurlijke manier met zo'n korte lf? Het is allemaal niet zo dramatisch hoor, maar ik merk dat ik wat hoofdpijn heb, en das meestal een teken dat er momenteel veel speelt. Hoest met jou nog dan? Heb je de miskraam beetje een plekje kunnen geven?
Nayr hoop dat alles goed komt!!! Zelf vriendlief baalde er wel beetje van, zegt hij nu achteraf......... Ach ja meiden hier komt het vanzelf hopelijk ooit nog wel....
Vakantie, was lekker, 6 dagen naar Terschelling geweest. Helemaal tot rust gekomen, heerlijk even andere dingen aan mijn hoofd dan solliciteren, werken, zwanger worden enz. Vanochtend iets raar wat rose verlies, ?? Nooit gehad, misschien een kort cyclus, durf niet te hopen want ik voel veel,, aahhh..Zit weer in de ontkenning... xylina, lastig vooral als je nog niet mag maar wel wilt, hopelijk mogen jullie ook snel beginnen, op na rose! kim
Goedemorgen meiden! Aangezien ik toch ons zwanger-avontuur met jullie ben begonnen, vind ik het niet meer dan normaal om jullie ook op de hoogte te houden.. Gistermiddag onze eerste echo gehad. Alles is prima in orde. Hartje klopte. 1,37 centimeter. Vandaag 8 weken, uitgerekende datum 31 januari 2012. Op naar 2 juli, dan hebben we termijnecho. Ben blij dat we een echo konden doen. Ik ben er nu geruster op dat er iets in mij groeit, nu we het ook daadwerkelijk hebben gezien. Fijne dag, meiden! Sterkte en succes voor de meiden op het wachtbankje of in de knuffelperiode! Op naar roze! Liefs
Enibas, wat leuk dat je nog steeds bij ons langs komt om je zwangerschap met ons te delen. fijn dat de foto's je gerust stellen. Je termijnecho komt nu ook al dichterbij. Hoe is het verder? kim
Ohh wannabe spanndend dat wachten dus!!! Enibas wow mooi fotos fijn dat het er goed uitzag Hier net nuchter even mn bloedsuiker geprikt die was 5.7 das goed!!! De laatste x dat ik zelf geprikt had was het 7.5 Dus nu de internist afwachten... Hoop zo dat ik die meds kan afbouwen, maar dan zijn we ook weer 3 tot 6 mnd verder... Aaaaaahhhhggggben er eigenlijk wel weer klaar mee!!!
@Xylina zeker netjes ik hoop het ook, al wordt het wederom een heel traject, kop op he. @wannabe mam goed dat je vakantie zo lekker is geweest, even andere wind door je hoofd @Enibas Gelukkig dat ze het gelijk een echo hebben gemaakt en dat er een frummeltje in je groeit Natuurlijk is het leuk om op de hoogte gehouden te worden er zijn er meer hier die alles op zetten. We zijn als een groep begonnen toch? Heb je nog last van kwalen of andere rare tikken, met eten bijvoorbeeld?? @Nayr rustig aan eerst jezelf en dan de rest van de wereld!! We moeten zoveel maar het belangrijkste is dat je op jezelf moet letten @e1987 Geweldig nieuws dat alles goed is met de kleine en nog steeds een jongen is haha gelukkig is alles nu nagekeken en goed. Je bent over de helft hoe voel je je verder? Wel opgelucht denk ik?? Hier mijn eerste zwangerschapskleding gekocht. Ik heb nog 2 broeken die ik pas en nog een paar shirts, maar ik heb mezelf eens lekker verwend kinderkamer is nu ook bijna af, muurtje is ertussen gezet en de wanden zijn geschilderd. Deur er nog in en alles afwerken, dan kunnen de meubeltjes er in.
Goedemorgen meiden, ik voel me verder prima. Wel wat sneller moe, borsten zijn gevoeliger, de hele dag een weeig/katerig gevoel in mijn maag (net niet misselijk) en s'avonds is mijn buik opgezet. Ik merk wel dat ik meer eten/energie nodig heb. Eerder at ik altijd twee boterhammen met de lunch, maar ik eet er nu drie. Nu ben ik extra alert op mijn 2 stuks fruit en groente. Ik zou de hele dag wel door kunnen eten, maar dat lijkt me niet verstandig. @Meijtje; waar heb je je zwangerschapskleding gekocht? Er zijn zoveel mogelijkheden. En waar hebben jullie de babykamer vandaan? Liefs, S.
hihi @xylina ja, het was een kinderkamer van 5 bij 5 en dat vonden we wel heel groot, dus een muurtje er in gezet en 2 kamers van gemaakt. want het was 5 meter oversteken naar de andere kant... dat is echt niet leuk, dus handige man, muurtje er in en hebben nu een slaapkamer extra met verwarming verlichting alles er op en eraan