Veel plezier vandaag Meijtje! En Carmen, lijkt me idd niet makkelijk om dit te moeten gaan bespreken, veel succes ermee!
Oh meiden hier ff een klein klaag berichtje!!! Was om 15 uur begonnen en zit sinds 22.30 in zh met client pffff Maar gaat alles met jullie??
@carmen: kan me helemaal voorstellen dat je er flink de balen van hebt. Je hebt je ook waarschijnlijk voorgesteld dat het allemaal natuurlijk zou gaan, en dat je lichaam het gewoon doet wat dat betreft! Zoals Meijtje ook al zei; vetrouwen hebben in je lichaam...maargoed, dat zal nu ff minder zijn. Heel veel sterkte meid, tis jou ook echt gegund!! @meijtje: heel veel plezier met de babyshower!!! En wat goed dat je de harde buiken zo serieus neemt. @xylina: jeej heftig met client bij zhuis! Ik ben/wilde afvallen, omdat ik totaal niet lekker in mn vel zat en op een gegeven moment boulimia-verschijnselen kreeg. Ik moest daarom normaal doen en geen dieeten enzo en loslaten...dat heeft wel geholpen. Ben nu maat 38, was eerst maat 40/L..
@Xylina..... pffff...... je zal het altijd zien. Dat moet jij weer hebben. Je mag er gewoon over klagen hoor, dat zou ik ook doen! @Nayr, zeker weten dat ik dat serieus neem. Beter 1x teveel, dan net te weinig. Nu kan de kleine meid een soort van overleven, maar dat is nog niet de bedoeling. Laatste dagen voor jou op het wachtbankje.... succes! Allemaal dank jullie wel! De babyshower was echt heel erg leuk. Allemaal nuttige leuke bijzondere spulletjes, van babyphone (met camera!) tot speentjes, van een luiertaart tot bad capes. Kleertjes, boxkleed, sterilisatieset voor de flessen en nog veel, echt heel gezellig, heel de familie en beste vrienden waren er bij, heel mijn huis versierd en zelfgemaakte taart De pretecho is mislukt, we mogen aanstaande woensdag terug komen op het (gratis) opnieuw te laten doen. De kleine meid vond het leuk om met de placenta te knuffelen, dus was er alleen maar een oor zichtbaar en ze liet zich met geen mogelijkheid draaien. We hebben wel de DVD en wat foto's meegekregen, maar ze vond dat we beter verdiende, dus we krijgen een herkansing! Wel leuk om de kleine meid weer te mogen zien. Het blijft bijzonder!!
Nayr: je hieft je zelf niet uitteleggen... Maar snap dat zo wie zo iedereen een eigen reden heeft! En bolumia is niet niks!!! Maar fijn dag je je nu goed voelt!!! Meijtje: de client heeft wel 110000000x gezegd dat tie blij was dat ik er was, nou dan boeit het niet meer dat je bijna 13 uur werkt!! Fijn dat je babydoesj zoooo leuk was!!! En jammer van de echo dat ze zoooo eigenwijsje was. Wel heeeeel fijn dat je snel weer mag kijken Hier vandaag een beetje als een zombi op dd bank gehangen.. Nu ff bank hangen beneden( buren zijn op vakantie en hebben poeze kids...)
@Nayr, ik had een tijd beide verschijnselen, niet eten en als ik at moest het er uit. Heb op een gegeven moment 48 kg gewogen afgetraind en 1.70. Ik moest juist weer leren eten (en binnenhouden) Het enige waar je dan nog controle over hebt he.... @Xylina dat is zo, alleen als je thuis komt ben je wel gesloopt. Ze kunnen zo heerlijk dankbaar zijn he dat trekt mij ook in de zorg. In de thuiszorg kom je ook nog wel eens onverwachte dingen tegen, vind ik schitterend. Ok soms denk je nu niet, maar het houdt het vak spannend! Nu al net zo dwars als pappa en mamma, dat gaat wat worden Ja ik klaag niet, ik mag nog een keer, en als het dan nog niet lukt mag ik een week later weer terug komen net zolang tot we mooie beelden hebben waar we voor betaald hebben. Echt een goede service en hele lieve meiden !! Lekker bank gehangen?? Hier vandaag denk ik even naar de babydump vanmiddag, hemeltje kijken en aankleedkussen halen, Dan heb ik ook wat aan de hoezen die ik gekregen heb hihi
Heej meiden! Druk geweest hier, dus nu even bijlezen weer @ Meijtje, ooeeh das wel heftig van je rug en bekken. Jammer dat ze het niet meteen serieus namen. Ik ga het na de echo wss wel vertellen op mn werk, zodat ik wat meer rekening kan houden met mijn werkzaamheden. En leuk kamertjes hoor! Achteraf goed dat het spaak gelopen is tussen je zus en exman als ik dat zo lees Goed van je toets joh! En leuk van je babyshower. Ook fijn dat je weer terug mag komen voor de pretecho, en terecht ook, je betaald er tenslotte voor! @ Wannabemam, goed dat je knoop doorgehakt hebt. Wanneer heb je gesprek met de gyn? Hoeveel moet je afvallen? En heb je nog met je vriend gepraat? @ Nayr, hoe is het op de wachtbank? Goed dat je zo mooi bent afgevallen. Vooral de langzame kilos blijven eraf, dus je hebt het op de goede manier aangepakt! @ Trotter, fijn dat je gesprek met maatschappelijk werk prettig was. Fijn dat je nu ook wat beter slaapt. Hoe was jullie weekend aan het strand? En ben je er al uit of het inderdaad je ongestelheid was? @ Grumpy, fijn dat je schoonzus weer wat vooruit gaat. Hoe vond je het om haar te zien? @ Carmen, hoe is het nu met je meis? Snap dat je er enorm van baalt! Fijn dat jullie bijna naar de gyn kunnen! Jij bent goed en gezond bezig als ik dat zo lees! @ Xylina, was lang dagje voor jou dus! Hoe is het met die client? Hier morgen eerste echo! Vind het echt superspannend! Hoop zo met een big smile het ziekenhuis uit te mogen lopen morgenochtend!
Noorus: het is best shitty hier op t wachtbankje! Ik voel nog niet zoveel, enkel gisteren wat steekjes in onderbuik, zo rond de baarmoeder en eierstokken. Eisprong kan het niet zijn geweest, die is zeker geweest, heb nog getempt rond de eisprong. En dan zit ik op topics te lezen als "wel symptomen voor NOD" en "geen symtomen rond NOD"...ppfff.... Overal die mooie ronde buiken en schattige baby's te zien... ik vind het echt lastig.. Ook omdat ik goed weet dat ik me niet zo gek moet maken, dat het heel goed weer niet raak zal zijn. Dat zeg ik ook zovaak tegen mezelf, dat het bijna onwaarschijnlijk lijkt als er ooit een positieve test komt! Raar he? Hebben anderen dat ook wel eens, of hebben zwangeren dat ook wel eens gehad? Dat je het je gewoon NIET kan voorstellen dat het tweede streepje verschijnt... *zucht*... Duimen jullie mee? Ik hoop het zo... Net als voor Carmen, Wannebemam, Xylina en alle andere hier die nog niet zwanger zijn. Grumpy, Noorus, Meijtje en andere zwangeren: SEND US SOME HCG PLEASE!
Meijtje hier heerlijk een luie dag gehad, nu nog steeds moe straks weer werkdn! Nayr ik mag nog niet van zh, maar zie ook ineens zoveel zwangere/babys omheen, lijkt ineens wel zn babyboom.... Maar ook jij komt er!!! Noorus, gister lag die client nog in zh, en is er een extra scan gemaakt Hoor straks wel hoe of wat..... Verder met alle andere nog goed?
@ Nayr, jaa die laatste dagen voor NOD zijn echt killing he?! Ik ken dat zoeken naar symptomen goed. Hoop dat je een beetje afleiding hebt voor de komende dagen. Snap dat het lastig is nu andere zwangeren te zien, maar echt meis jouw tijd komt ook. Ook jij hebt ooit een kindje in je armen, blijf daaraan vasthouden meis! Ik duim keihard voor jullie hier (jullie voor mij voor morgen?) en strooi even wat HCG in het rond... HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
En zaterdag weer voor het eerst ongi geworden... En pijnlijker dan normaal, dus dat is wel minder. Al met al mag ik 'blij' zijn dat ik 5 weken na de curretage weer ongi ben geworden. Volgens mij was deze cyclus zonder ei...
Deze maandag begonnen met gezonder leven, noem het geen diëten vind ik zo negatief klinken alsof je niks mag. Gek sommige mensen vinden zich altijd te dik, en ik had niet eens door dat ik zo dik was geworden. Pas toen ik op de weegschaal stond hij HA dacht ik goh ik ben zwaar. Pure ontkenning, broek iets te strak, achh, jurk die niet meer past, kan gebeuren, mijn ogen zijn nu weer geopend en ik ga ervoor. @nayr spannend je NOD komt er aan, duim voor je. Lastig he al die mooie buiken, ik moet toch altijd even slikken. @xylina wauw wat ben jij goed bezig, van 50/54 na 44/46 knap! Ik zit nu op een maat 46/48 normaal 42/44, en daar wil ik weer na toe. Heb ook geen zin in afvallen, maar ik ga ervoor. @carmen ik ben ook een verwijzing voor gyn in mijn handen, vriend en ik hebben besloten dat ik eerst nog 2 maanden wat probeer af te vallen en dan gaan we heen. Het lijkt mij ook moeilijk, alsof je intieme/ relatie door een loep wordt bekeken, maar het is voor het goede doel! Dank voor je tip, ben hem aan het gebruiken, handig, geeft een goed inzicht van wat je eigenlijk allemaal binnen krijgt op een dag. 1,5 kilo in 2 weken vind ik heel netjes. @grumpy goed dat je cyclus weer opgang komt, hopelijk heb je deze ronde weer een ei. kim
Goeiemorgen meiden! Hier een heel mooie pindahartje zien kloppen vanmorgen! Helemaal verliefd! Gyn in opleiding gaf wel aan dat hij denkt dat ik nog minder ver ben (ruim 6 weken). Zelf vind ik dat best raar, want ik had dan nooit op 11 juni al positief kunnen testen. Gyn gaf aan dat ieder embryo anders is en het dus niet allemaal evenveel groeit in de eerste periode. Over 2 weken mag ik terugkomen voor een nieuwe echo! Gyn zei dat het er allemaal prachtig uitzag, dus ik kom even niet van mijn roze wolk af! Fototje
Hee Noorus leuk zeg! Ja ik was ook 2 weken terug gezet hoor. En tot nu toe loop ik nog steeds op dat schema. Kan zo gebeuren zeggen ze. Hoeft niets te betekenen. Eigenlijk raar dat ze dan niet even een inwendige echo doen, want dan kunnen ze aan de vorm en grootte bepalen hoeveel weken je daadwerkelijk bent. Hebben ze bij mij toen wel gedaan. Lekker dat je over 2 weken weer mag. Maar van harte gefeliciteerd. En nu lekker blijven plakken!! Geniet er van Wanneer wil je het gaan vertellen tegen iedereen, of heb je het al tegen een aantal mensen gezegd?
@ Meijtje, dit was een inwendige echo Maar gyn gaf aan dat het in groei nog kan verschillen, dus dat ie over 2 weken nog een keer wilt kijken...