Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Hey ladies,

@Meijtje, leuk kamertje hoor! En wat fijn dat je allemaal leuk en nuttige dingen hebt gekregen op de babyshower :)

@Nayr, lekker he, zo op het wachtbankje. En al helemaal als je niet precies weet wanneer je je NOD kan verwachten.. Hou vol meid!

@grumpy, balen zeg, dat je menstruatie pijnlijker is :(, hopelijk is dat maar tijdelijk (of het moet minder erg worden, of het moet gewoon weer raak zijn)

@wannabemam, fijn dat je iets aan die site hebt! En hopelijk raak je snel (maar verantwoord) wat kilo's kwijt.

@Noorus, was dat niet eng, een inwendige echo? Maar prachtig plaatje, geniet ervan daar op je roze wolk :D

Hier op het wachtbankje, nog steeds. Het balen is dat de laatste maanden de periode tussen ovulatie en NOD steeds wisselen. Een paar maanden was het 13 dagen, maar het is ook wel eens 16 dagen geweest. Aangezien mijn temp ook vanochtend weer gedaald is, zit ik dus eigenlijk al sinds gisteren te wachten tot ik ongesteld word.. Maar zou ook best morgen kunnen zijn. We wachten dus maar rustig af, in testen zie ik ook (voorlopig) geen heil.

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @noorus oeh dan is het echt nog inimini hihi.... Maar het zit en over 2 weken zal je zien dat het al veel groter is :)

@Carmen Balen dat je temp gedaald is. Dan is het wachten tot de ongi bah :( Zo gehoopt voor je!

@hier Kat met koolmees en ik ben er echt bijna zeker van dan onze Poekie ook zwanger is. Hopelijk is het een klein nestje hihi. Dan zouden ze over een week of 4 a 5 geboren moeten worden denk ik.Kleine kittens awww altijd zooooo lief :) Wel haar laatste nestje dan. En nieuwe gordijnen hangen, werd hoor tijd dat die vervangen werden. Ik ben helemaal gelukkig :D

3. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Hee meiden!

Maandagmiddag onze tweede echo gehad. Het was allemaal prima in orde met ons kleine aapje. Is 2,7 centimeter groot, termijn klopte nog precies, uitgerekende datum blijft hetzelfde. Hij/zij was aan het trappelen en stuiteren en liet zich heel kort zien, daarna wilde het aapje niet meer 'mooi' tevoorschijn komen.. Dus, nu al dwars was onze conclusie. ;) Maar hoe dan ook; het was weer fantastisch om te zien.

Lightbox_1341245805013.jpg

De zwangerschapsklachten worden sinds een paar dagen ook steeds minder. Ik had ze niet heel extreem, maar ze worden steeds minder.
    Ondertussen vertellen we het steeds meer personen in onze omgeving. Verloskundige gaf aan dat de kans dat het nu nog mis gaat 1,5% is en 1% kans hou je de gehele zwangerschap door.

@Noorus; mooie echo, meid. Hoe voel je je verder? ;)

@Meiden op wachtbankje; succes.

@Meiden bezig met klussen; ook succes.

Hopelijk gaat het verder alles goed met iedereen?

Fijne avond.

Lfs,
    S.

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Carmen, balen dat je LF zo wisselend is, ik dacht alleen dat jij gestopt was met tempen?! Toch weer prettiger om inzicht te hebben!?

@ Meijtje, ja het is zeker een Inimini, maar hopelijk over 2 weken mooie groei doorgemaakt :)

@ Inwendige echo, is niet eng hoor Carmen, voel je niks van. Was alleen beetje onprettig dat het een jonge vent was die het deed en die echt recht me doos inkeek en ook nog even aangaf dat ik m'n benen echt wat wijder moest doen. Hij bleef heel professioneel hoor, maar voor mezelf voelde het toch wat ongemakkelijk ;)

@ Enibas, gave echo meis! Wanneer had jij je eerste ook alweer? Fijn dat je klachten wat afnemen en je het nu wat meer rond kan vertellen! Hier alles goed en nergens echt last van. Voel me prima en het voelt wel veel echter na de echo van vandaag! Ook voor m'n vriend, dat is wel fijn!

5. Carmen1982

mooie echo Enibas!

Noorus, ik ben nadat ik een paar keer over tijd was, vorige maand weer gaan tempen tot ik mijn eisprong zeker had gehad. Deze ronde temp ik weer ff helemaal, omdat ik alle grafiekjes mee wil gaan nemen naar de gyn. Dat ie niet op het briljante idee kom dat ik het maar eens een paar maanden moet gaan bijhouden ;)

6. Carmen1982

En oeh, ik snap dat je je toch wel ongemakkelijk voelt bij een jonge manlijke arts.

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Carmen, aah nou goed dat je weer begonnen bent dan. Vind je het niet vervelend of ook wel weer prettig om wat inzicht te hebben?

8. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @grumpy: sorry!! Ik had je als zwangere betiteld, dat was niet mijn bedoeling...sorry...

@carmen, shit dat je temp weernis gezakt... Had t ook voor je gehoopt, zo de laatste ronde voordat je naar de gyn gaat. Knuffel!

@enibas, mooie echo!! Fijn dat de klachten wat minder worden.

@noorus, ook mooie echo!! Snap dat je bij die jonge arts je wat ongemakkelijk voelde..

Hier nog op wachtbankje....volop in de negeerstand.,.

9. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Ohh meide wat een mooie beebjes op de foto's!!! Fijn dat alles goed is!!!

10. Carmen1982

Goeiemorgen meiden. Ben vanochtend ongesteld geworden. Geen teleurstelling hoor (ik zag het mijlenver aankomen), dus eerder fijn dat het er nou eindelijk is. Dan kunnen we weer verder.

Ik vind het tempen niet zo erg Noorus, en het is handig om het inzicht te hebben. Ik sloeg de weekende afgelopen ronde over, dus tempte alleen op dagen dat mijn wekker ook vroeg stond (ma-vrij). Dan heeft het ook geen impact op je dagelijks leven vind ik ik (voor mij althans).

Vanochtend thuiswerken en dan lekker genieten van het (hopelijk nog) mooie weer. Fijne dag meiden.

11. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Vandaag 10 weken!

@Noorus; eerste echo had ik bij 7w6d. Toen was het echt nog een garnaaltje. Bij tweede echo zag je echt al een hoofdje, armpjes en beentjes. Wat fijn dat je je goed voelt. Was het wel een knappe, jonge arts? ;) Maar kan me voorstellen dat je je ongemakkelijk voelde. Maakt dan niet uit wie er in je kruis zit te kijken.

@Carmen; knuffel voor jou, meid. Op naar de volgende ronde..

Fijne dag, meiden!

Lfs,
    S.

12. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen meiden, zo wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in Frankrijk. Totaal uitgeput dus ff snel een berichtje en ik heb alle verhalen gelezen en leef met jullie mee! Nu ga ik slapen zzz liefs!

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Welkom thuis Jootje! Hoe is het met je?!

@ Carmen, dikke knuf voor jou!

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Enibas: ook een mooie echo!
    Noorus: jij ook! Fijn dat alles oké is, wist niet of ik het hier al had gezegd...
    Nayr: maakt niet uit hoor! Maar had graag tussen het rijtje gestaan...
    Carmen: je had je al op een ongi ingesteld (ik ook afgelopen ronde) maar het blijft gewoon wel k#t! Jullie mogen al snel naar de gyn toe toch, dat is iig fijn.
    Wannebe: doe waar jullie je goed bij voelen! Hopelijk lukt het toch voordat jullie naar de gyn willen!
    Meijtje: hoe gaat het met jou?
    Jootje: fijne vakantie gehad?!?!
    Xylina: hiiiiiiiiii!

15. Carmen1982

Hoe was je vakantie Jootje?

Inderdaad mogen we al snel naar de gyn Grumpy, volgende week donderdag. Ik ben erg benieuwd wat daar uitkomt...

1 voordeel van ongesteld zijn: heb vanavond heerlijk witte wijntjes zitten drinken in de achtertuin. Vind ik zo fijn in de zomer :)

16. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Geniet er maar extra van Carmen! :)

17. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Grumpy HIiiiiiii terug:D

18. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Inderdaad Carmen: de zonnige kanten ervan inzien, heel goed! Ben ook benieuwd wat de gyn volgende week gaat zeggen..

Welkom terug Jootje; fijne vakantie gehad? Je zit ook al bijna tegen je NOD aan...spannend! Voel je iets?

Grumpy.. ja natuurlijk, dat gun ik je ook helemaal!! En dat gaat zeker ook nog lukken meid..!

19. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Hier nog niet aan love making gedaan, en mijn ei komt dichterbij, ahhh vrijstress..
    Vanmorgen gesport en kon het niet laten om op de weegschaal te staan, 4kilo lichter dan afgelopen vrijdag.
    Dat gaat wel heel hard, ben helemaal niet streng bezig, ik denk dat het veel vocht is. Ik hield veel vocht vast in mijn benen en dat is voor een groot deel weg getrokken. Toch is het voor ij een extra motivatie of gezond door te gaan.

@carmen balen zeg, geniet van je wijntjes.. mmmmmm ben ook benieuwd hoe het gaat bij gyn.

@jootje welkom thuis, hoe was de vakantie, spannende tijd voor jullie zie ik.

@nayr ik ben aan het duimen voor jullie, hopelijk heeft elke dag vrijen geholpen! Hebben jullie het vol gehouden elke dag te vrijen tijdens je ei?

Nu genoegen intieme vragen ik ga nog even uitrusten, huishouding doen, een baan zoeken, en verven. (alsof het allemaal niks is)
    Fijne dag kim:cool:

20. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    ahhh de vermoeidheid heeft toegeslagen, wat een typefouten hierboven. Sorry ga maar snel even rusten..
    kim

Deel Deze Pagina