Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Fijn Jootje, je gevoel klopte dus :)
    Spannend Nayr!!

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Wauw jootje! Wat heerlijk meis en superspannend! Hopen op een mooie knaltest!

@ nayr, duimen draaien hier!

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Spannend Jootje! Een voorzichtige gefeliciteerd;)
    Spannend Nayr!
    Hier saai, weer wachten op ei, niks aan... Had gewoon ruim 16 wkn zwanger kunnen zijn...

Fijn weekend meiden!

4. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Ooohh Jootje ...!! Voorzicht gefeliciteerd!! Hoop op dikke vette knaller!

Mmm ik ben hier 100x naar de wc aant gaan..nog geen ongi.. Ppff vind t echt heel spannend! Ben sowieso al blij dat cyclus weer wat langer is..
    Lief dat jullie mee-duimen! :)

Grumpy, mm ja lijkt me shit om te bedenken dat je miss nu best al ver zou zijn geweest.. Miss telt voor jou ook dat je nu extra vruchtbaar bent!!

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Mja is superraar gevoel he Grumpy. Ik heb dat ook wel gehad. Dan zag ik vrouwen met buiken en dacht ik; dat had ik ook gehad kunnen hebben nu.... Gelukkig voelt dat nu wel anders, maar kan niet wachten op echt zichtbare tekenen van mijn zwangerschap (op de puistjes na! ;))

6. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Ja ik hoop ook echt op een knaltest, want ik merk dat ik er nu nog niet helemaal van overtuigt ben. Grumpy, lijkt me lastig inderdaad. Hopelijk lukt het snel weer! Nayr, wat fijn joh! Kan me voorstellen dat je elke keer op toilet zit hoor. Moet zeggen dat ik daar nu helemaal geen last van heb, echt vreemd. Maar goed hopelijk kan ik maandag een knaltest laten zien!

7. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Mmm ongi is in alle hevigheid doorgebroken... Ik baal.. Maar ben wel blij dat het weer wat langer is. Alleen, vandaag is dag 26, ben rond 12 uur ongi geworden, hoelang moet ik nu dan tellen als cyclus? 25 of 26 dagen?
    Pppff heb ook erge krampen, merk dat mn ongi naar loop van tijd steeds heftiger wordt. Miss goed teken, dat t allemaal normaal begint te worden..
    Nu maar weer op naar ronde 10 alweer..

8. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Ahh balen Nayr, knuffel voor jou!!
    Ik reken altijd de dag dat ik ongi word mee. Maar dat ben ik, kweet niet hoe andere meiden dat doen.

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @ Trotter. Goed dat het een afsluiting is. Het is aan jou en jouw gevoel wanneer je er weer klaar voor bent. Het zal nooit meer hetzelfde zijn, maar het blijft een wonder om zwanger te zijn. Ik vind je sterk en ik moet zeggen dat jouw richtlijn wel een mooie is. Je bent weer aan de slag alle dagelijkse dingen weer opgepakt. Iemand kan iets afraden of niet maar het is altijd aan jou! En het ziekenhuis in en uit, dat is bij mij ook en ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat ze overal juist zo op zitten. Ik zit vanaf week 19 thuis en het is er even tussenuit. Gelukkig hoef ik geen injectie, maar misschien kun je het zelf wel zetten door de tijd heen (ik vind het beter om zelf te doen dan te laten doen).
    Het wordt niet onbezorgd, maar ze zitten er bovenop en dat houdt wel wat zorgen van je bed af.

@Nayr balen, dag 26 denk ik dan. het wordt langzaam wat langer.

@Jootje, spannend! Nog even 2 dagen wachten en dan weet je het zeker.

@grumpy het lijkt me moeilijk om mensen om je heen zwanger te zien. Ik hoop echt dat het weer snel raak mag zijn!

@e1987 jij bent ook alweer een eind over de helft? Nog een pret echo gepland? Hoe staat het met de inkopen en kamertje, ben je er al een beetje mee bezig??

Hier. Zelf geboortekaartje aan het knutselen, alles is net niet wat we zoeken, dus we gaan zelf naar een drukkerij hier en kunnen alles maken zoals wij willen. Volgende week dus langs met onze ideeën en de proefdrukken laten maken.
    Vieze regen bah, baal van dit weer. Beebje is heel erg druk vandaag hihi, heeft mijn navel blauw getrapt. En mijn baarmoederhals wordt ook echt elke controle in de gaten gehouden en ik mag altijd bellen/ langskomen als ik een 'niet pluis gevoel' heb. De kleine meid heeft nu al 60 % kans op overleven, volgende week 70-80 % Het geeft wel een beetje rust moet ik zeggen.

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    mijn man was bezig om de nieuwe camera uit te proberen en er is nog een leuk plaatje uit gekomen ook. Trots op hem!

11. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Mooie foto Meijtje!
    Hier groeit mijn buik ook hard:) het gaat echt snel. 23 weken alweer. ik ben zo blij dat ik me nog zo goed voel! we hebben geen pretecho gepland verder, lijkt mij wel leuk maar vriend vind het niet nodig en het is ook wel best prijzig, we wachten nog wel 17 weekjes af (wow dat klinkt niet lang meer). De babykamer is zo goed als klaar. geverfd, behangen en de meubels staan er al. wel fijn dat dat nu al allemaal klaar is :)

He jammer Nayr... wel weer een dag langer nu toch?

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @e1987 wij hadden ook maar 1 echo 3D gepland. We mochten zelfs een keer terug omdat keutel lag te kroelen met de placenta. Nu gaan we verder niet meer, we zien de kleine elke keer in het ziekenhuis even. Ipv alleen het hartje krijgen we steeds de baby te zien, omdat ze toch de baarmoedermond op moeten meten. Dat is wel leuk, dan kijken ze altijd even alles snel na.

Alleen nog plinten en wachten tot het hemeltje binnen is, dan is de kinderkamer klaar. Ik vind het nog steeds een rare gewaarwording zo'n buik. Leven die ik er in voel, het blijft bijzonder. Het gaat zeker heel snel. Hier nog 92 dagen en gelukkig voel je je nog steeds goed! Ik op mijn bekkens/rug en die terugkomende harde buiken ook :) Heb niets te klagen. de kleine doet het goed, daar doen we het voor!

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Nayr, de dag van je ongi telt al dag 1 en neem je niet meer mee in de oude cyclus, zo doet FF dat iig... Maar balen meid! Hoelang is nu je lf?
    Meijtje: mooie foto, je kan zo meedoen met buik van de maand hier op het forum!

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aaah Nayr, wat balen meis.... :( Dikke knuffel! Vandaag is dag 1 van nieuwe cyclus, dus gister was laatste dag van de vorige...

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hele mooie foto Meijtje!!! :)

16. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    knuffelll nayr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

woooowwww meijtje moooiee buikkieeee

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    dank jullie wel!

@grumpy wist niet eens dat die er was haha ik zal eens kijken of ik hem er op krijg wel stemmen dan he ;)

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Net opgestuurd en hij wordt volgende maand pas geplaatst. Wel grappig, kijken of het wat wordt hihi

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Dan stem ik iig op je:D

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    dank je wel :) Ja het is helemaal niets voor mij, maar mijn man die vindt het zo leuk om te doen hihi. Dus ja hij helemaal wild met de nieuwe camera ;) natuurlijk niet voor niets gekocht. We willen ook op ons geboortekaartje zelf gemaakte foto's hebben, dus hij is hard aan het oefenen en alles aan het uitproberen.

Ik heb zin om wat te doen vandaag, maar ik weet niet wat. Iets met nesteldrang..... De laatste week heb ik er echt heel veel last van... pfffff Moet me niet te druk maken, maar ik denk dat ik de drang tot grote schoonmaak niet lang meer kan onderdrukken...Je weet wel alle keukenkastjes leeg, schoonmaken, herschikken oude zooi weggooien :)

Deel Deze Pagina