Nou het lijkt erop dat mn ongi doorzet. Even afwachten hoe het vannacht en morgenochtend is. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat ik gewoon in ronde 12 ben aanbeland.
Ah nee Jootje, wat balen meid Ik had zo gehoopt dat het een mooie dikke roze streep werd! Dikke knuffel.. Grumpy, ik ga donderdagochtend naar de gyn. Ben best benieuwd. Iemand hier ervaring met de inhoud van zo'n eerste afspraak?
♥NOD - NAAM - RONDE ♥ 27 juni - Wannabe mam - ronde 12 01 aug - Nayr - ronde 10 03 aug - Carmen1982 - ronde 11 ??? - Jootje86 - ronde 12 ??? - Grumpy - ronde 7 (na MA/curr) Nog niks doorgegeven / onbekend / on hold: Xylina Trotter - 3e kindje ZWANGER + uitgerekende datum Martine Cleopatra15 Lentekind Princess25 RietC 7 oktober 2012 - Meijtje Mama1987 3 november 2012 - E1987 1 januari 2013 - Laura1986 3 januari 2013 - Erika286 31 januari 2013 - Enibas 19 feb 2013 - Noorus
@grumpy we zijn hier met z'n allen begonnen toch verder ben ik ook niet zo actief op het forum moet ik zeggen. Hier en daar wat los commentaar maar dat was het ook wel. Ik baal dat sommige nog niet of niet meer zwanger zijn, want ik gun het jullie allemaal zo erg! (en dan moeten jullie mijn verhalen aanhoren..... sorry! ) @Jootje, ik had het zo voor je gehoopt, jammer zeg Koppie op houden he! @Carmen spannend. heb je dan je intake? Dan willen ze weten wie je bent, wat je doet en al geprobeerd hebt, hoelang je bezig bent en cyclus evt tempkaartjes, of er meer in de familie zijn met moeite om zwanger te worden (of onvruchtbaar) bij mijn zus werd er ook gevraagd gelijk naar hoge bloeddruk binnen de familie. Eetgewoonte en overgewicht. En ze gaan een vervolg traject met je uitstippelen. Zo was het bij mijn zus tenminste, maar ja dat kan ook overal weer anders zijn. Beetje wat zijn je verwachtingen en wat kunnen ze daarmee doen. welke mogelijkheden en testen er zijn en wat ze inhouden.
Dankjewel voor je uitleg Meijtje! Ik was al van plan de tempkaartjes die ik heb mee te nemen, en even te noteren hoe lang mijn cycli duren enzo. Op mijn astma/medicijngebruik na zijn er verder geen bijzonderheden (in de familie, maar ook qua gezond leven, mijn cyclus, overgewicht, problemen in (seksuele) relatie enzo), dus ben benieuwd wat de gyn als vervolgstappen gaat adviseren.
Aaahh shitttt Jootje wat zuur zeg... Wel raar dat je toch een streepje had? Welk merk test heb je gebruikt? @carmen, spannend hoor.. Ik hoop echt voor je dat ze wat kunnen betekenen voor julie. @meijtje, gekkie! Ik, en ik spreek denk ik namens meerdere, vind je verhalen erg leuk!! Lief dat je ook zo mee hoopt en duimt dat dadelijk iedereen hier zwanger is. Zou mooi zijn als ons nod-lijste helemaal roze is!
@nayr gewoon de kv2v5. En de streepjes waren er binnen de tijd. Ik heb nog eens de eerste test te voorschijn gehaald die ik stiekem op donderdag 5 juli al gedaan had. Die streep was het meest duidelijk van allemaal. Dus ben bang dat het gewoon weer erg vroeg is misgegaan. Carmen spannend hoor, hopelijk kan de gyn jullie goed helpen. Wij gaan nog 1 ronde verder en dan gaan we een afspraak maken bij de huisarts voor verdere stappen. Dan zijn we precies een jaar bezig.
Jootje: dan is het idd snel misgegaan Balen zeg! Hopelijk volgende ronde raak en een plakker! En anders idd naar de huisarts toe.
Ja jootje, dan is het inderdaad toch mis gegaan...bah naar zeg.. Snap dat je na 1 jaar verder gaat kijken..hopelijk is het niet nodig!
@Jootje bah flink balen zeg. Dan was er één (of 2) maar is niet blijven plakken. Precies hetzelfde als vorige maand. Hopen dat het de volgende ronde raak is. Kan me voorstellen dat je dan richting de HA gaat. Hopelijk is het niet nodig en spring je aankomende keer op roze. Natuurlijk hoop ik mee met iedereen. Ik vind het jammer dat sommige nog niet zwanger zijn en ja uiteindelijk komt iedereen wel op roze, maar ik hoop zonder al teveel poespas en rompslomp. Ik vind dat gerommel aan mijn lijf ook niets en dat zullen velen met mij zijn, dus hoe minder gerommel, hoe beter!
Nog maar 9 dagen werken en dan heerlijk 3 weken vrij Kijk er naar uit! En ook naar m'n ei, we gaan vanavond ons best maar weer doen
voor de gein aan je enkels laten schudden, hup met je benen in de lucht! heeft bij mij werkelijk ook echt gewerkt :O Nog anderhalve week lekker hoor. hopen dat het weer wat beter wordt