Hey meiden, vanochtend mijn intake gesprek bij de gyn gehad. Was een hele aardige man, dus da's alvast fijn! Hij heeft vooral wat vragen gesteld en een dossier aangemaakt, niet direct onderzoeken gedaan. Hij wil een scala aan standaard onderzoeken gaan doen binnen 1 cyclus. Bloedprikken op dag 3, follikeldinges rond dag 10 (kijken of eitjes groeien), samenlevingstest en nog een keer bloedprikken na ovulatie. En manlief mag volgende week zaad inleveren. Ik start met die onderzoeken óf direct na mijn vakantie (dan start ik met de onderzoeken vanaf dag 10) of nog een paar weken later, aan het begin van de cyclus daarna. Hangt er een beetje vanaf wanneer ik ongesteld word. Na al die onderzoeken volgt dan een gesprek om al deze resultaten te bespreken.
Fijn dat je een goed gesprek had Carmen. Hoop natuurlijk dat je alsnog spontaan zwanger wordt, maar nu ben je er in elk geval mee bezig. Jullie worden in elk geval goed serieus genomen. Wanneer ging Nayr nou naar de gyn? Jootje, jammer dat het toch niet raak was ... Sterkte! Meijtje, hoe is t met de harde buiken? Met mij gaat t op het moment op en af. Emotioneel minder, soms komt ineens weer keihard het besef dat ik nu mega zwanger had moeten zijn en t niet ben. En gevoelsmatig zou ik zo graag alweer zwanger willen zijn. Fysiek gaat t wel redelijk. Zo af en toe toch nog steeds bloedverlies en dat begin ik echt (meer dan) zat te worden. Denk ook dat mn hormonen meespelen. Alles voelt nu ook extra heftig. Vandaag moest ik me melden bij de arbo, niet de meest leuke tijdbesteding. Hopelijk kan ik volgende week rustig aan weer beginnen met werken,.... pffff.
@carmen goed dat het zo geregeld is en gelijk actie wordt ondernomen. Heb je geen problemen met een man?? Sommige kunnen daar echt niet tegen. Tot nu toe heb ik ook 6 verschillende vrouwen gehad.... de laatste 2x was dezelfde :-/ @schudden... ja is echt zo, was met oud en nieuw die nacht een grapje van mijn man die heeft mij bij de enkels gepakt en gezegd ik zal het wel even naar binnen schudden hihi en terug gerekend is het de nacht op oud en nieuw gebeurd. Wel een leuk gegeven Ik lag helemaal in een deuk toen we terug gingen rekenen.... iedereen wat hebben jullie gedaan met oud en nieuw?? Wij kunnen dan alleen maar lachen haha
Allereerst, Trotter, een dikke knuffel voor jou! Wat naar dat je je zo voelt @meijtje, nee, ik heb geen problemen met een man. Zolang er zeg maar een klik is maakt mij het geslacht van de gyn niet zoveel uit. T is hoe dan ook,ongemakkelijk, dus in mijn hoofd gaat gewoon ff een knop om dan. Enkels schudden heb ik nog nooit geprobeerd, zal het eens voorstellen, haha Blijven liggen na sex, een kussen onder mijn billen enzo dan weer wel. Achja, je probeert zo wat uit hè...
Hallo hier ben ik weer, heb alles gevolgd. Heb een aantal baaldagen achter me, het gaat niet zo goed met mijn vader en ik heb net een heel pijnlijke behandeling gehad voor mijn enkel. Ga zo maar weer op bank hangen, voor de verandering Trotter dikke knuffel, carmen, dus schudden.. zal het volgende ronde voorstellen, zie het al voor me ""schat nu moet je even aan mijn enkels schudden" grumpy ik wens jullie fijne vrijdagen, Hopelijk kan ik me na het weekend weer vaker melden, Goed weekend alvast kim
@Trotter dat zijn klappen van de zweep zeg Het besef is zo hard, vooral de naderende datum dat je uitgerekend was. Ik snap dat je weer zwanger wil zijn en het gevoel is een gemis. Je hormonen nemen ook een loopje met je Ik leef met je mee. Het is echt heel zwaar waar je door moet! En alle respect dat je toch meeleest en post hoe het met je gaat. Ik hoop ook dat je aankomende week langzaam aan kan beginnen, toch wat afleiding en de bezigheden oppakken. Anders komen de muren helemaal op je af. Nog steeds aan het bloeden blegh, inderdaad dan ben je het na al die tijd wel spuug zat!! Ik hoop dat het deze week gewoon stopt, even geen bloed! Met mijn harde buiken gaat het op en af. Heb nou weer een brief binnen gekregen over de verstoorde werkrelatie met mijn leidinggevende en hup weer stress weer harde buiken. Had al aangegeven overgeplaatst te willen worden, willen ze mediation opstarten.... Terwijl mijn leidinggevende uitgesproken heeft, ik heb geen vertrouwen meer in jou en ik zal niet weten hoe je dat nog terug kan verdienen, als het je zou lukken dan wordt het heel moeilijk. Uh, ja dan toch niet?! Dus moet hier weer achter dingen aan bah, harde buiken Gelukkig heeft de kleine meid nu wel een overlevingskans van 80% omdat ze tot nu toe echt op de groeilijn zit. Maar het is niet de bedoeling dat ze nu in ene komt, omdat ze weer wat nieuws bedacht hebben. Vanmiddag sowieso naar de huisarts en als het aanhoudt bel ik straks ook de gynaecoloog.
@wannabe mam, rustig aan he!! Sterkte voor jouw vader en je enkel. Hopelijk is het allemaal een beetje draagbaar! Ik doe vandaag mee met bankhangen, mijn stuitje valt ongeveer uit mijn lichaam... tenminste zo voelt het haha. Loop alsof ik in mijn kont genomen ben.... geen gezicht ...
Carmen, fijn dat t eerste gesprek en dus de eerste stappen gezet zijn, ik ben benieuwd wat er uit die eerste onderzoeken gaat komen! Trotter, pppff ik leef ook echt met je mee. Moet vaak aan je verhaal denken.. Lijkt me echt zwaar, en hopelijk heeft het niet zo'n lange nasleep...dat je weer zwanger mag worden en een gezonde baby mag krijgen... *knuf* Wannabe, aaahh vervelend van je vader en van je enkel zeg...sterkte! Meijtje..ppfff wat shit van je leidinggevende zeg? Mag ik vragen hoe het komt dat hij geen vertrouwen meer in je heeft? Raar dat hij dan gaat investeren un mediation, terwijl jullie eigenlijk beide zeggen dat de samenwerking niet meer loopt en moet stoppen. Hier is ongi zo goed als over..wel veel bruinverlies vandaag de laatste dag...had ik de vorige keer niet. Maargoed, ga vanaf maandag (dag 10) weer ff tempen tot mijn ei en heb ook ovutesten gehaald.. Ff checken hoelang mijn lf nu is. Trotter ik heb niet echt een datum of moment wanneer we naar de gyn gaan. Mijn huisarts zei toen dat als mijn lf nog steeds zo kort is na een jaar, dat we dan ook verder onderzoek moeten doen.
Meiden, even ego. Vanmiddag in ziekenhuis geweest voor echo, want had licht bloedverlies. Het is niet goed. Hartje klopt niet meer en stolsels in baarmoeder. We zijn zo intens verdrietig.... Hadden echt verwacht in februari een mooi kindje in onze armen te kunnen houden... Maandag gaan we naar de gyn om door te spreken hoe en wat...
nee noorus niet weer wat erg!! wat een nachtmerrie.... heel veel sterkte!! dat is niet egoïstisch, dat is heel veel verdriet!! @nayr, vanaf het begin heeft ze al de pik op me. waarom, denk dat onze karakters niet samen kunnen. het ging goed tot ik wat mankeerde, want daarvoor had ze niets om mee te gooien. Nu ben ik inene oncollegiaal (vakantie na 7x aangevraagd en afgekeurd via mijn studiebegeleider aangevraagd). onprofessioneel. (zou het over haar gehad hebben. Ik heb alleen de situatie besproken met mijn studiebegeleider, omdat ik niet meer kon werken vanwege mijn rug - en mijn leidinggevende die zich niet hield aan de tijden die voorgeschreven werd door de arbo) zou de kantjes er vanaf lopen. (zou niet weten hoe werk studeer 27 uurs contract werkte 43 uur per week en hielp/ ruilde altijd met collega's en loop nog eens een half jaar in met de studie) Ik zou de waarheid verdraaien (zij wil niets via mail doen, want dat veroorzaakt onenigheid, dus belt me op mijn prive nmr op en overrompel me met iets...) Zij wilde me een paar weken geleden (zwanger en ziek thuis) een ander contract laten tekenen, voor minder uur en functie naar beneden, dat moest binnen een week. Ik noem het werknemer pesten, en dat alleen omdat ik haar een paar keer geconfronteerd heb met de rechten die ik heb en plichten waar wij beiden aan moeten voldoen (bijv. ik moet vakantie in de vakantie, ik heb getekend om alle schooldagen aanwezig te zijn en zij om mij in de vakantie op vakantie te laten gaan.) Ik heb het idee dat ze me het bedrijf uit wil treiteren omdat ik 'lastig' ben. Inderdaad ik ga niet als een gros van de mensen omrollen en doodliggen. En dat wordt mij afgerekend, want iedereen is bang voor z'n baan of (nog erger) gepest te worden, maar doen er niets aan. Ik ben meegaand, maar er is een grens. Ik weiger een extra dienst als ik er al 43 uur op heb zitten - dan zegt ze dat het werkweigering is.... Echt ik weet niet wat haar probleem is, maar ze heeft een probleem met mij en ze vindt het leuk om collega's te pesten. Je moet reintegreren, dan ga je maar toiletten schoonmaken. Jij vindt werken leuk, dan plan ik je alle feestdagen in. Jij wil wat zeg ze 'ben je schoothondje niet' en belt beledigd op waarom een collega zelf niet kon bellen, bleek ze een hersenbloeding gehad te hebben..... Dat is naar collega's toe en die zeggen er niets van.
o ja en waardoor mankeer ik wat, omdat ik aangegeven had dat ik zwanger was en na spit mijn rug nog niet beter was en een client te zwaar was. Ik kon er niet onderuit anders zou het werkweigering zijn. Sindsdien ben ik aan het kwakkelen. Maar dat zijn de redenen waardoor ze mij niet meer vertrouwt en zij niet weet hoe ik dat ooit nog terug zou moeten verdienen... Dus mijn vertrouwen in haar is ook weg.... En o mediation, het kan, maar ik denk dat er daarvoor al teveel gezegd is en teveel beschuldigingen mijn kant op geschoven zijn. Als ik haar daarmee confronteer, dan gaat ze toch zeggen dat het niet waar is...
Neeeeeee noorus... dat meen je niet! Niet weer...heel veel sterkte meis... Meijtje, sjeesus wat een verschrikkelijk mens, die leidinggevende van jou! ik kan me voorstellen dat mediation een gepasseerd station is... Dat ze er lekker in stikt..bahbah wat naar om zo'n leidinggevende te hebben. Hopelijk kom je er evengoed uit..en ga je nog met plezier naar je werk...want zij geeft je natuurlijk niet de erkenning en motivatie in je werk..
@nayr heb overplaatsing gevraagd, hopelijk gaat hogerhand ermee akkoord. Het werk blijf ik prachtig vinden en ik heb geweldige collega's maar onder dat gezag kan ik niet bij dit team blijven. Ik ben bang dat ik dingen ga doen waar ik spijt van krijg. Overal zijn oplossingen voor hoor, mijn loon is extra, dus er is geen man over boord in het extreemste geval. Ik kreeg al harde buiken in de laatste week dat ik nog werkte, want ik was van team verzorgende IG/VP overgezet naar het andere verzorgende team. Ook een leuk team, maar ik mocht niet meer verder aan mijn praktijk opdrachten. En begon het gezeur. Omdat ik niet meer alles kon door mijn rug en heupen. Nu zit ik al sinds in mei thuis, omdat ik sindsdien niet meer zonder pijn heb gezeten. Vandaag 3x door mijn been heen gezakt omdat het zo'n pijn doet. Ik kan nauwelijks traplopen. Dus ik hoop na mijn zwangerschap wel goed te herstellen, maar ze kunnen geen foto maken van mijn rug en bekken om te kijken of er wat door het scheeftrekken tijdens werk beschadigd is. En weet je, Dat is ook het enige wat ik heb. Dus misschien als ik niet terug gestuurd was, had ik nu nog helemaal niets. Ik heb verder geen klachten van de zwangerschap, geen andere kwaaltjes, pijntjes, of moeheid. Alleen dat mijn bekkens en rug het niet doen. En sinds dat gezeur met mijn leidinggevende heb ik harde buiken, maar dat is echt van de stress. Ik heb op zwangerschapsgebied niets te klagen en ik geniet volle teugen van mijn kleine meid! Ik riskeer het niet om haar door mediation en stress die daarbij komt kwijt te raken.