Balen van je dag Michelle... Hoe komt het denk je?! Ennuh vergeet niet; it does not matter how slowly you go as long as you don't stop...
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr kon het niet laten om even bij jullie te kijken hoe het gaat en nu dit geweldige nieuws van Martine. Veel sterkte de aankomende tijd en hopelijk snel een positieve echo ps om die test kan je niet heen meid
Ja dat houd me ook tegen om het te doen, plus dat je ook nogal eens hoort dat mensen positief testen voor nod en dan toch nog ongesteld worden.... Dus ik dwing mezelf echt te wachten tot mijn nod! Thnx!
AHHHHHHHHHHHHH GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zit hier echt met een bigsmile achter de pc op mn werk hahahaha ohhhh geweldig!!! De 1e van ons is gewoon Z W A N G E R !!!!!!!!!!!!!!!!! JOEHOEEEEEEEEEEE Echt gefeliciteerd!! Ik hoop dat je ons allemaal snel aansteekt met het 'zwanger-virus' Veel liefs en gefeliciteerd voor jou en je mannetje!!!!
Ok nu probeer ik even te reageren op de rest @Laura: Mijn vorige cyclus (1 dag ontrekkingsbloeding tot 1e dag ongi) was 37 dagen, ik wist niet wat ik aan moest houden, dus heb ik maar 37 dagen genomen.. ik baal er wel een beetje van, want het kan goed door het ontpillen zijn dat deze cyclus nu 70 dagen of zo duurt Dus ben nu (heel ranzig.. ) mn slijm in de gaten aan het houden om zo te zien of mn ei eraan komt. Dan denk ik dat ik ongeveer 2 weken daarna mn ongi kan verwachten al hoop ik dat die weg blijft @bloempje geweldig! Ik ga die series gelijk opschrijven! Ben nu net met Dexter begonnen, maar ik moet nog het laatste seizoen van Lost, Grey's Anatomy en Bones afkijken En daarna wil ik nog 24 kijken en och.. ik vergeet gewoon dat ik ook nog 2 seizoenen van Fringe moet.. gehehe als ik het zo zie heb ik wel wat te doen nu ik op mn wachtbankje zit Maar wel bedankt voor de tips! @michellenoord oh meid toch Dat is altijd vervelend! Hier een dikke digi-knuffel om je door de dag heen te helpen! @cleopatra nog eeeeeventjes wachten! Je kan het! En als je denkt dat je het niet meer kunt, dan kom je maar hier heen.. wij slepen je er wel doorheen Toch, meiden?? Blegh.. hier nog steeds hoofdpijn echt zo'n verschrikkelijke hoofdpijn waar je mee naar bed gaat en mee op staat.. gelukkig kan ik binnenkort bij de fysio terecht en gaat hij of zij me helpen het weg te krijgen Een vraagje.. misschien een stomme vraag, maar hoe kunnen jullie op iedereen reageren? Schrijven jullie dat op? Ik vidn het zo vervelend als ik vergeet op iemand te regeren Voor de meiden die aan het werk zijn; kom op! Nog maar een paar uurtjes (Hierbij spreek ik ook mezelf toe ) En voor de meiden die vandaag vrij zijn; geniet van je vrije dag! Ookal is het weer niet zo optimaal Liefs
hooi iedereen, dit topic gaat als een tierelier ! haha ben best blij want ik heb tot nu toe een mooie cyclus na mn laatste pil. precies 28 dagen! en daarom nu ook zwaar ongi das dan weer de keerzijde. maar hopelijk is dit voorlopig mn laatste ongi!! we gaan namelijk toch al voor 1-1 " beginnen" haha. die kans is natuurlijk niet zo groot in 1 keer raak maarja een mens mag hopen niet waar veel succes iedereen en ik lees weer langs de zijlijn mee....
@martine, heeeeeel erg gefeliciteerd!! echt super @princess, gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Hier is het een drukke dag, moest vanochtend op controle in het ziekenhuis en we zijn gelijk daarna maar even naar de action gegaan voor wat spullen in het nieuwe huis!! Hopelijk kunnen we over bijna een week verhuizen, zoo dat gaat echt al snel zo er bijna zenuwachtig van worden Morgen moet ik op sollicitatie gesprek komen en een paar testen doen ben nu al zenuwachtig. Ondertussen nog altijd niet ongesteld geworden, niet meer misselijk en ook niet af en toe een druppeltje bloed meer. wel zijn me tepels en tepelhoven nog stees behoorlijk groot en best donker. Maarja nog een paar dagen afwachten en dan maar weer een test doen, ben echt ongeduldig hierin merk ik pfff
@cleopatra graag gedaan meis! @Sweetheart wat leuk dat jullie al voor 1-1 al beginnen!! Wel fijn dat je cyclus gelijk 28 dagen is, ik zou willen dat die bij mij ook zo gaat worden! *hoop hoop* haha @Niva Ging alles goed in het zhuis? Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent, want dat is toch echt een symptoom!!! Verhuizen is zo leuk! Vooral als alles op z'n plekje staat en je 's avonds lekker op de bank kunt ploffen in je 'nieuwe' huis. Heel veel succes met je sollicitatie, I'll keep my fingers crossed! Pfff nog maar 1 uur en 41 minuten... heb het echt gehad, wil naar huis!
@kiewie: ik kan ook niet op iedereen reageren hoor... Ben geen multitasker...Maar balen van je hoofdpijn, hoop dat 't snel beter gaat! @princess: gefeleliciteerd met je baan @Cleopatra: moeilijk hè dat wachten, ik ben al ongeduldig om op de vruchtbare dagen te wachten @de rest-> groetjes! Ben vandaag dus vrij, maar moest naar de mondhygienst en even langs een vriendin die ziek is. Daarna een quiche gemaakt, krijg zaterdag eters en wilde de quiche eerst even proberen voordat ik ze wat voorzet wat niet te pruimen is... En ze eten geen vlees/vis dus vandaar dat ik even moest testen. Hij staat nu in de oven en ben benieuwd of ie smaakt... Nu nog even gedicht in elkaar flansen, moet voor morgen af zijn. En dan om 19u naar de sportschool voor een lesje bodypump. Dus vind het niet zo erg dat het regent hoor op m'n vrije dag...
@ Kiewie, nog heeeel eventjes werken! Ga je vanavond nog wat doen!? Ik ben hier heerlijk vrij, heb in huis gerommeld en nu lekker met een boek op de bank! Veel te lang geleden... Slim dat je je cyclus in de gaten houd aan de hand van je slijm, zo kan je een beetje een schatting maken. Hoe ik reageer hier op het forum is een 'kladblok-bestand' even openen en dan aan de hand van het lezen in het topic mijn reactie daar opschrijven. En die knip en plak ik dan daarna als reactie. Maar voel je niet verplicht op iedereen te reageren hoor! Hoop trouwens dat de fysio snel iets aan je hoofdpijn kan doen! @ Cleo, ja hoor, wij weerhouden je wel van het testen! @ Sweetheart, leuk dat jullie eerder gaan starten! (waarom ook niet?!) @ Niva, hoe ging het in het ziekenhuis? Leuk dat je bijna gaat verhuizen! Succes vast met je sollicitatie morgen! Wat voor functie?! Hoeveel dagen zit je nu na je eisprong denk je?! Snel weer verder lezen! Boek bijna uit, spannend!!!
AHHH sorry, moest er even uit Ging net naar de wc (LET OP RANZIG PRAATJE!!) en toen zag ik ander slijm Idd wat lijkt op eiwit..en dat draden trekken klopt ook! Maar er zat ook met een heel klein beetje creme erdoor..! Betekend dit dat mijn ei er aankomt? Ik bedoel.. er ECHT aan komt?? WAAAAHHHHH Zit hier onderhand te stuiteren op mn stoel! Ik hoop echt dat dit betekend dat mn ei eraan komt! Ik had eigenlijk gedacht dat dat volgende week pas zou zijn! Als ik nu mn ei heb.. dan heb ik misschien een cyclus van 28/29 dagen!!!!!! Ehm.. eergister hebben wij voor het laatst geklust.. dus als wij vanavond zouden gaan klussen.. dan ben ik op tijd voor mn ei?? Wow.. ben ff de kluts kwijt haha dat een beetje slijm zo veel los kan maken hahaha
@ Kiewie, dank je wel! Heb echt zin in de verhuizing hoor ja niet in al dat gesjouw met dozen en spullen maar alles lekker inrichten en helemaal naar ons zin maken wel. de controle in het ziekenhuis was helemaal goed alleen heeft die helaas niks met zwanger worden te maken Ja volgens mij is dat ook zeker een symtoom maarja nog even een paar daagjes afwachten en dan nog maar een keer een test doen, hoop het echt. @Noorus, dank je wel. Het gaat om een functie als klantadviseur voor 24 tot 32 uur per week, je krijgt na 6 maanden een mbo opleiding en daarna mag je nog een hbo opleiding gaan doen dus dat lijkt me echt super. Geen idee wanneer me ei is geweest, heb begin oktober me prikpil niet meer gehaald en daarna nog niet ongesteld geweest, daar zit ik eigenlijk op te wachten maar verloor 2 weken geleden ineens 2 druppels bloed en daarna nog een paar keer maar geen ongesteldheid dusja ik weet t niet
@veerle dank je wel.. ach er zit een heel verhaal achter mn hoofdpijn Komt erop neer dat mn vriend me op tilde en niet in de gaten had dat er recht boven mn hoofd een zware balk was.. auw.. 3 weken plat gelegen met hoofdpijn. Moraal van het verhaal; mn nek, schouder en rugspieren zijn door die klap zo gevoelig geworden dat ze bij het minste of geringste vast raken en ik op die manier heel snel hoofdpijn krijg maarja.. er zijn ergere dingen! Tis heel vervelend, maar hier valt mee te leven. Nu bedenkt ik me dat (als het goed is) mn ei eraan komt.. kan het zijn dat ik daar ook hoofdpijn van kan krijgen? Wat fijn dat je een dagje vrij hebt! Laat je ons weten of je quiche gelukt is? Ik wil die ook nog eens proberen te maken, vind het zo lekker! Als hij goed is gelukt, wil je dan je recept delen? @noorus vanavond moet ik echt gaan strijken.. maar ondertussen kijk ik dan meestal wat afleveringen van een serie of een filmpje Dus dat is meestal wel een feestje! Welk boek ben je aan het lezen? Lezen is echt zo heerlijk om te doen! lekker met een dekentje, iets lekker, thee of warme choco lezen op de bank, dat is toch ultiem genieten of niet?
@martine: whaaaaaaa proficiat!!!! Je bent zwanger!!1 Ooohh wat leuk zeg!! Jeeeeeeeejj!! @kiewie: ik probeer soms ook op iedereen te reageren, en ook met word erbij zodat ik meteen het opschrijf en daarna kopieer en plak, maar het is zo lastig om alles bij te houden. Ik lees gewoon bij en leef met iedereen in gedachten mee! hihi
@ Kiewie, jeetje wat een pech met je hoofd zeg... Ongeluk zit in een klein hoekje! Je slijm klinkt echt heel positief! Dat betekend dat je ei eraan zit te komen! Lekker aan de klus dus! En ja, idd met een dekentje en de beesten op de bank. Pot thee erbij en ik lees Birdman van Mo Hayder. Superspannend! Succes met strijken vanavond (ik doe er niet aan, haha!) @ Veerle, lekker dagje dus! Benieuwd naar je quiche!
Wow dit topic gaat hard zeg Ik had vandaag een druk dagje op mijn werk dus heb tussendoor niet kunnen bijlezen. @princess: gefeliciteerd met je nieuwe baan! @veerle: jam! Ik ben gek op quiche. Ik heb er alleen nog nooit een zelf gemaakt. Is dat moeilijk? @kiewie: als ik het zo lees komt idd je ei eraan. Veel plezier met klussen Ik heb weekend! Straks met mijn moeder en vriendlief sinterklaasinkopen doen, en morgen een lekker schoonmaak dagje (is hard nodig). Dexter is inderdaad een hele gave serie! Wij hebben een van onze katten ernaar vernoemd En ik vind het idd knap hoe jullie op iedereen kunnen reageren! Denk dat word of een kladblok dan idd nodig is haha.