Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Ja, de Bondolino is ook een mooie drager! Wij hadden al de Stokke MyCarrier gekocht. Ook ergonomisch maar die schijnt dan toch weer iets minder goed te zijn. In ieder geval schijnt 'Face Forward' heel slecht te zijn (iets wat je dus met die Stokke kan doen).
    Verder had ik al van mijn zus een ByKay draagdoek in bruikleen.

Ik heb nu een mooie geweven zomerdoek.

Bekijk bijlage 336079 `

En sinds vandaag een supermooie ringsling! Daar ga ik morgen foto's van maken.

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ik ben Mama geworden!!! Van een heel mooi meisje! Haar naam is Sam Julie, is 47,5 cm en weegt 3kg.

3. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Grumpy GEFELICITEERD!!!!!

En wat een stoere naam!!!!!

4. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    Van harte gefeliciteerd, Grumpy! Wat een leuke naam!

Geniet van elkaar!

5. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteeeeerd Grumpie!!! Leuke naam!
    (Haha tot nu toe vind ik alle namen die hier voorbij komen erg leuk!)
    Hoe is het gegaan? En hoe gaat het nu met jullie? Geniet er van :)

Leuk he draagdoeken, ik ben me aan het voorbereiden op het maken van een mei tai, stofjes zijn al geknipt!
    Heb zelf een Hoppediz Leichte en een Beco Butterfly. Luuk en ik vinden het heerlijk!

6. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Grumpy!!

7. DingDong

DingDong Actief lid

1 dec 2011
    154
    0
    16
    Grumpy! Supergefeliciteerd met de geboorte van je dochter, wat een leuke naam! 3 kilo weegt ze? Dan is ze best fijntjes of niet? Een poppetje :)

Nayr, je zoon is echt een knapperd!

Xylina, jammer van de pomp. Maar misschien toch iets handiger dan steeds zelf moeten spuiten? Zoals je al zei, het went vast wel! Ettertje (zo heet ie toch?) groeit ook als kool zeg!

Hier is verder niets veranderd en ik wens iedereen een fijne vakantietijd. En Noorus succes met de laatste loodjes!

8. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    zuid holland
    Dingdong ze heet idd Ettertje:)
    Hoe gaat het met jullie?
    En waar gaat je vakantie heen?

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ze is idd een poppetje. Dat zegt iedereen iig:) Dit pakje heeft ze van m'n moeder gekregen, maatje 44.
    Bevalling ging heel vlot. Was vrijdag gestript door de vk, had 2cm ontsluiting. Zaterdag om 7:00 starten de weeën (had wel na het strippen veel gerommel). Vk kwam om 9:00, had al 6cm! Hele vlotte ontsluiting. Va 11:00 actief gaan persen en om 11:42 werd ze gelanceerd:) (staat in m'n bevalverslag). Een mooie thuisbevalling!

10. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    zuid holland
    Wat een moppie !!

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @grumpy van harte gefeliciteerd zeg! Inderdaad wat een poppetje :D Ontzettend leuke naam! En wat een vlotte bevalling na zo lang wachten tot je mocht beginnen hihi.

@xylina Gran Canaria voor een maand in september (met dank aan mijn ouders).

@Laura jouw meid wordt ook groot! Mooie draagdoek!

@nayr wat een super leuke foto!

@DingDong verschrikkelijk dat er nog steeds geen verandering is....

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar met de waterpokkies gaat het goed, ze zit nu onder de rode vlekjes. Nog even en het is helemaal weggetrokken. Ze heeft er nu gelukkig geen last meer van.
    Nieuwe werk is super relax haha heb het nog nooit zo rustig gehad. Echt wennen aan een stapje terug, niet meer rennen en niet zo zwaar. :) Hier ken ik goed aan wennen :D

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aaahhh Grumpy, wat een superlieve foto!!!! En natuurlijk ook van mijn (voor de hoeveelste keer?) van harte!!! :D

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Jeetje noorus ook al bijna uitgerekend. Rommelt het al??

14. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Mooi meisje Grumpy! En wat een super vlotte bevalling, lijkt me heerlijk!

15. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Jaaaa grumpy gefeliciteerd!! Waaauww wat een heerlijk meisje! En idd coole naam, origineel daar hou ik van!! Fijn dat de bevalling vlot ging!! Oooh nu lekker genieten, die eerste weken gaan zo snel!

Ooeeh noorus ja.. spannend hoor...nog even en dan ben je uitgerekend! Succes!!

16. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Ik dacht toevallig 'laat ik eens even neuzen op ZP', en er is weer een kleine bij!

Van harte Grumpy, met je kleine meid! En inderdaad, mooie naam!!
    Succes Noorus, of zit je al middenin de bevalling? ;)

Hier geen nieuws... Groetjes!

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej lieve meiden!
    Waarschijnlijk zijn jullie al op de hoogte (heb hier nu al even niet meer bijgelezen), maar wij zijn 13-7-2013 trotse ouders geworden van dochter Tess Feline :) De bevalling was best pittig. Mijn ontsluiting kwam ondanks het strippen en breken van de vliezen maar niet voldoende op gang. Uiteindelijk zijn we om 3 uur snachts naar het ziekenhuis vertrokken waar ik aan de weeënopwekkers ben gezet. Binnen 2 uur zat ik op 9 cm ontsluiting en na een uur (waarvan een half uur persweeën opvangen, auuwww!) kon ik gaan persen. In 11 minuten kwam Tess met haar vuist de lucht in op de wereld. Wauw!!! Nu ik het opschrijf moet ik ervan janken, terwijl ik op dat moment alleen maar verbijsterd was... We mochten vrij snel naar huis en maken het hier goed met elkaar. Tess drinkt al goed uit de borst en is zo'n mooi en tevreden meisje! En pfff wat kan ik nu al genieten van het kijken naar haar en haar papa samen... Dikke knuffel van ons!

18. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    Jeeee! Van harte gefeliciteerd, Noorus! En ook al zo'n leuke naam!
    Geniet van elkaar en van de kraamweek!

19. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Noorus! Geniet van jullie meisje!

Ik ben inmiddels wel echt aan het aftellen. Doordat mijn bloeddruk veel te hoog is, ben ik inmiddels medisch geworden en dus overgedragen van verloskundige naar gynaecoloog. Wel even een teleurstelling, maar alles voor een gezond kindje.

Afgezien van de hoge bloeddruk gaat het goed met mij en met het kindje ook. Die heeft het prima naar het zinnetje in mijn buik. Nog eventjes geduld dus...

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @noorus van harte gefeliciteerd :D Wat een leuke naam !!
    Wat een wonderlijk iets he. Daar heb je zo lang naar uit gekeken en ja heftige bevalling, maar het was het waar. Gelukkig drinkt ze goed en zijn jullie lekker aan het bijkomen. Geniet van het nieuwe wondertje :D

@Jootje jij bent de volgende jeetje zeg wat gaat de tijd snel! Nog hooguit 5 weekjes. Jammer dat je overgedragen bent, maar inderdaad alles voor de gezondheid van jou en jouw kindje! Spannend hoor. Hoe heb je je voorbereid?? Hoe kijk je er tegenaan??

Deel Deze Pagina