Noorus van harte gefeliciteerd met Tess, weer een leuke naam!! Geniet lekker van jullie meisje. Jootje, dat is niet zo best inderdaad een hele hoge bloeddruk, bij mij werd dat PE/HELLP, goed dat ze het in de gaten houden. En fijn dat jij en je kindje zich nog goed voelen
Hey meiden, Ff tussen door, ben officieel gestart met de pomp.. Het wennen is nu aan de beurt Tot later all
Noorus: van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!! En idd een erg mooie naam! waauw! Mmm ja klinkt pittig je bevalling, maar als ze er dan is, zijn alle clichés waar he? Wat een wonder is t toch... geniet lekker en laat die kraamtranen maar lekker lopen hihi! jootje, vervelend van je bloeddruk zeg! Rustig aan en veel succes met de bevalling! Spannend he?
Hier even snel een kiekje van ons meisje! We hebben echt al 1001 fotos, maar nog niet uitgezocht, dus even eentje met de telefoon gemaakt
Noorus, gefeliciteerd met je dochter! Wat een mooi meisje! Hier is alles nog hetzelfde. we hebben weer een ontzettend romantische vruchtbare periode achter de rug. Joepie! Ow ja, dit moet inderdaad gelezen worden als sarcasme. Ik wens iedereen nog een ontzettend fijne hittegolf High-five voor Carmen.
Dingdong en Carmen: een hele dikke RESPECT knuffel voor jullie! Ik weet niet hoe het moet voelen voor jullie, maar het zal zeker heel zwaar en moeilijk zijn. Zoveel ronde's al bezig voor een wonder Het is gewoon geen fluit meer aan als je zo lang moet wachten... Dikke knuffel!!!
Hier nog even een fotootje van Sam, gister gemaakt. Hoe is het met de rest vd meiden? Laura: beetje late reactie: maar leuke foto van Linnea in de draagdoek.
Dingdong, Wil je dan volgende x de juiste datum doorgeven Wat een droppie is Sem! Hier nog steeds rustig aan, nieuwe pomp went eigenlijk best snel en verder tjah beetje verbouwen hier beetje verbouwen daar, werken en nog meer werken en uhh jaah dat was het zn beetje wel. Ohja de kittycats doen het ook nog steeds goed
Even snel: ik ben zondag bevallen van een kleine meid, Anoa Aimee Noelle (puntjes op de e) Alles gaat goed!
@ Jootje, gefeliciteerd met jullie meisje!!! Hoe is de bevalling gegaan?! @ DingDong en Carmen, ook hier hele dikke knuffel van ons voor jullie! @ Grumpy, wat een schatje!!!
Van harte Jootje, ook al zo'n mooie naam! En die foto's van de kleintjes, wat een droppies zeg Thanx voor de knuffels/respect ladies. Tja, op een enkele mentale inzinking na houden we het maar gewoon vol he. Voor mij nog een paar maanden op deze manier. Als het na de zomer nog steeds niet raak is, gaan we de gyn bellen voor een nieuwe afspraak in sept/okt. En dan wordt de vervolgstap waarschijnlijk IUI. We wachten af. Hopelijk is het tóch niet nodig!