Ah nee Meijtje Wat verdrietig! Heb je vandaag de curretage? Sterkte voor jou! Ik voel je pijn en wil je veel sterkte toe wensen! Neem echt de tijd om verdrietig te zijn! Ik heb laatst een topic geopend bij vlindertjes tot 16 weken met een mooi gedicht erbij. Dikke dikke knuffel!
Dank je trotter!! Roor hoor, ik zie steeds een wokje staan hier als ik kijk in mijn berichten. Het is goed gegaan. was 5 minuutjes omdat ik pas om 14.00 teecht kon ipv 11 uur! was het door de pillen al grotendeels op gang gekomen. Heb 15 minuten op de verkoever gelegen en 30 minuten op de zaal omdat er wisseling van de wacht was, anders was ik al na 10 minuten weg haha. Het viel heel erg mee, ik heb nog steeds geen pijn, nog geen pijnstilling genomen. Bloeding was minimaal omdat het al aan het loslaten was, hopelijk is het klaar zo. Na de vakantie nog een controle. Ik moet zeggen het is hard maar ik heb er wel vrede mee. Ik was er al een tijd mee bezig en ik ben blij dat alles binnen 24 uur afgerond is. Moest wel huilen afgelopen nacht. Het was mijn laatste nacht zwanger. en dan de hele tijd 2 nummers in mijn hoofd, marco met afscheid nemen bestaat niet en Volumia met weet ik veel hoe die heet, maar dan steeds het zinnetje De afgelopen weken, de dagen gingen snel. Dichtbij komt het afscheid, moeilijk wordt het wel....Ga schat want je moet, ik weet je moet....als het even kon,dan bleef ik nog een nacht met jou... zou ik zeggen dat ik op je wacht en dat de wereld naar ons lacht.... nou tranendal to the max hier, Meij de hele nacht in tranen. Nu heb ik het minder. Mijn terugval komt nog wel. Ik was alles op alles aan het zetten om de vakantie te halen en dat lukt nu. Nu verwerken en hopelijk uiteindelijk als het mag weer genieten van een wondertje
Aaah Meijtje, wat vreselijk! Fijn dat het goed gegaan is, maar pfff neem inderdaad de tijd om verdrietig te zijn (zoals Grumpy zegt). Dat nummer van Volumia, ik moet gewoon janken als ik die woorden lees.... Pfff! Sterkte meis en geniet van jullie vakantie!
@Noorus dat neem ik zeker wel en ik ben in en in verdrietig het doet mijn lichaam gewoon pijn en dat niet eens van de curretage, maar mijn hart en mijn lichaam van intens verdriet. Wat een leegte is het toch. En volumia, ja die spookt al 2 weken in mijn hoofd, maar nu was het echt zo ver.in 24 uur bevestiging en afscheid nemen. Eigenlijk te snel maar het kon niet anders.
Wat naar Meijtje! ik zit hier ook met tranen in mijn ogen. Sterkte voor jullie! Hopenlijk kan je van je vakantie genieten. Knuffel
We zijn nu op weg en we gaan zeker genieten, maar af en toe zal er een traantje weg gelinkt worden. We nemen een mooi aandenken mee.hoe had onze kleine bij moeten zijn.
Sterkte Meijtje! Ik hoop dat jullie het tijdens de vakantie een plekje kunne geven, en hopelijk ook nog kunnen genieten!
Aww Meijtje, wat ontzettend rot! Heel veel sterkte. Ik hoop dat je ondanks alles toch een fijne vakantie hebt.
Jeetje meijtje wat een rot nieuws!!! Hier ff kleine update: Pomp nog steeds goed Nog niet zwanger Paar dagen niet hier geweest ivm zeer zieke kat.. Helaas moeten besluiten om onze Stitch vandaag in te laten slapen met 7,5 jaar... Nu klaaaaar wakker veeeelste veeeeel gerookt en kut voelen. Nog ff een foto van onze dove dondersteen, die nu veilig bij zn beste vriendje is
Tis idd kut.... Trotter, hij was niet ziek, het is allemaal veelste snel gegaan, woensdag hadden we het vermoeden dat hij niet at, savonds naar dierarts bleek dat zn mond,oren en oogwit geel was ( waarschijnlijk een reactie van het niet eten), donderdagochtend terug naar dierenarts voor echo van buik+ bloed onderzoek. Op echo niks te zien, dus gedwongen voeren in hoop dat maag/darmen op gang kwamen zodat tie weer zou gaan eten, donderdag verder redelijke dag, vrijdag ochtend terug gebeld en snachts achteruit gegaan, temp daling, dus in couveuse en aan infuus, sochtends langs en ff knuffelen, half 1 bellen geen verbetering, half 3 bellen leek hij iets helderder te zijn en gingen ze hem weer voeren, half 5 bellen , achter uit kortademig, dus weer langs, 10 x zo slecht als smorgens, arts overlegd konden door gaan met behandeling, maar vermoedelijk zou hij de nacht niet halen, dus hebben we hem inlaten slapen... Erg snel en onverwachts maar uiteindelijk beter voor me moppie Hij is nu bij zijn beste vriendje ( die we vorig jaar hebben laten inslapen ivm kanker;( ) Helaas beide te jong.....
Meijtje: 'fijn' dat je vd ingreep zelf weinig last hebt gehad. Veel sterkte en iig een hoop afleiding op vakantie. Wat sneu Xylina Veelste jong! Sterkte! Onze kat hebben we afgelopen dinsdag in laten slapen. We waren een week weggeweest en eenmaal thuis zag ik dat ze er erg ziek uitzag en heel erg verzwakt. Ze is 17jr geworden, waarvan ik haar 7jr gekent hebt. Een mooie leeftijd dus, maar wel stilletjes in huis. We hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan