hey meiden, even een nieuw profiel aangemaakt aangezien ik met de andere problemen had met inloggen maar ik ben er weer een iets andere toch dezelfde naam xx
Hoihoi! Hoe gaat het met iedereen? Hier wel goed, ik vind zwanger zijn niet zo heel leuk. En dat voor iets waar we zo lang ons best voor hebben gedaan Gelukkig kan ik wel zeggen dat de misselijkheid voorbij is, die heeft plaatsgemaakt voor maagzuur. Ben nu zo goed als 20 weken, morgen de echo. Ik heb er zo'n zin in. Heb nog maar nauwelijks een buik en voel de baby nog niet, dus ik vind het dan echt superleuk om te zien dat ie er echt is. Meijtje, gaat alles goed? Neem aan dat het bloeden nu definitief is gestopt, alles lichamelijk weer in orde? Carmen, schouders eronder en weer fris er tegenaan! Ik hoop ook snel goed nieuws voor jullie
Wauw ding dong alweer 20 weken, tijd vliegt! Jammer dat je zwangerschap niet alleen maar leuk is... Hopelijk morgen een mooie echo! xxx voor iedereen
@dingdong hehe, ja toch liever een niet zo'n geslaagde zwangerschap, dan geen enkele voel je de kleine nog niet, ligt jouw placenta voor? Ik voelde al snel een klein vlindertje in mn buik, maar dat is ook steeds verschillend. Laat je weten hoe het is gegaan? Eerst misselijk en daarna maagzuur ... Jippie... Zucht, vet irritant. Ikwas van een extra dikke kussen en een bekertje melk op mn nachtkastje haha ik had het gelukkig maar 2 of 3 weken aan het einde. @hier nu 2 weken niet gebloed, maar net weer roze bij afvegen, dus even kijken of het door zet of niet. Heb ik 2x een cyclus van 14 dagen... Is ook niet goed
Dat gaat snel DingDong, alweer 20 weken! Jammer dat je klachten hebt. Hoe was de echo? Alles goed? En wil je het geslacht weten? Hoop dat je je de laatste helft wat beter gaat voelen. Meijtje hoop voor jou dat je snel weer een normale cyclus hebt, of in ieder geval een eisprong! Xylina welkom terug met nieuwe naam, haha! Hoe gaat het daar? En met de rest? Rustig hier... Hier gaat het goed, brusje doet het goed. Morgen alweer 12 weken. Buik groeit en ik voel me goed. Begin me steeds meer zwanger te voelen (doordat bijna iedereen het nu weet en de buik groeit en de echo's) Luuk loopt nu echt bijna! (Eindelijk!) Hij loopt in principe al wel maar we lopen er steeds achteraan omdat als hij valt, hij zich stijf naar achter laat vallen. We oefenen dus met op de billen vallen
Hier rustig aan, lekker veel werken en verder chill.. Noujah met een krols poezekind niet echt chill maar gelukkig ken ze niet hard miauwen
@xylina haha... Heb ik jaren gehad, maar nu niet meer. @e1987 fijn dat het goed gaat. Hier nog geen bloed 27e dag, dus nu wachten tot ongi
Wilde jullie het nieuws niet onthouden: gisteren positief getest! Na precies 2,5 jaar proberen, heb ik nu voor het eerst ooit twee streepjes op een test gezien. Heel onwerkelijk!
Whaaaa Carmen!!!!!! GEFELICITEEEDD!!!!!! Op naar een mooie gezonde beeb en zwangerschap!!!!! Geniet ervan, jullie hebben te lang gewacht!
@carmen van harte meid! Wat ontzettend gaaf! Wat een opluchting moet het zijn voor jullie. Hoe voel je je? Flink genieten en ik hoop dat jullie over 8 maanden een gezond kleintje hebben! @hier datum van sterretje was even een inslag. 1 april was ik uitgerekend en sta je met lege handen. Heel raar idee. Nu zijn we bijna een jaar verder. De datum is voorbij, dus in mei gaan we er weer voor. Manlief is op cursus, dus we missen het eitje steeds, die valt op donderdag.
Thanx meiden. Ook na een dag of vijf is het best onwerkelijk nog. Het is lastig om erop te vertrouwen dat we die periode van 2,5 jaar proberen misschien wel echt achter ons kunnen laten. Zal nog wel wat tijd kosten denk ik. Al wel wat kwaaltjes, slechte concentratie en gevoelige borsten. En heb volgens mij ook een lichte bijholte ontsteking, dus algehele malaise vandaag. Gelukkig een rustig weekend voor de boeg. Dat scheelt!
@carmen ik begrijp dat het onwerkelijk is en dat genieten tijd kost en moet groeien. Als het allemaal goed gaat komt dat gaande weg, maar die onzekere periode... Ik hoop zo, dat je snel door de eerste periode heen bent. En de eerste kwaaltjes, haha ja dat hoort er zeker bij . Ik ben zo enorm blij voor je! Echt het is jullie zo gegund.