Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Carmen wat ongelofelijk fijn dat alles goed is met de echo...! En dat kloppend hartje... wat heerlijk om te zien he!! Jullie hebben dit geluk helemaal verdiend!!

Meijtje.... jeetje... wat vreselijk. Wordt er niet verder onderzocht waarom het nu voor de 3e keer mis is gegaan? Hoe voel je je nu?

Wauw toch echt bijzonder dat dit clubje er nog steeds is. Ik volg het nog steeds, ook al schrijf ik niet meer zoveel. En dat er ook al 2e baby's aankomen! Bij mij kriebelt het soms ook wel... weer zwanger zijn en een brusje voor Dex. Maar nog even kalm aan... Dex is bijna een jaar alweer!! Het gaat zo snel
    Eerst maar eens zijn verjaardag vieren en dan zien we wel verder... als het dan ook allemaal mag en kan! Want zo zie je maar he Meijtje... niets is vanzelfsprekend. Ik duim voor je!

2. XyLiNa84

XyLiNa84 Lid

19 feb 2014
    82
    0
    0
    gehandicaptezorg
    zuid-holland
    Nayr al bijna 1 jaar weer?!??
    Gaat hard!!!

Meijtje knufff

3. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    wauw gaat inderdaad snel, Dex alweer bijna een jaar!
    Hier vandaag ongi geworden. Had het wel een beetje verwacht, maar toch jammer de bammer;)Fijn weekende ladies!

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @carmen super zeg! Een hartje, zo fijn voor jullie :)

@nayr het gaat hard he! Ja een brusje is nu al een jaar en 3 mislukkingen onderweg. Zo zie je maar, zo zwanger maar blijft niet zitten. Nee ik heb nog geen zin in gepluk, ik mag het wel laten onderzoeken, maar wil ik zelf niet. Als het nu weer mis is, dan is het over en gaan we alle mogelijke onderzoeken doen

@jootje jammer van je ongi, op naar een nieuwe ronde.

@e mijn meisje ook, het gaat snel he met praten, elke dag verbaas ik me. Gelukkig al een heel eind met tanden, nu nog de 2 hoek boven en 4 2e kiezen, dan zijn we er. Verschrikking met die nachten.
    Ben je al voor de 20 weken echo geweest?

@noorus wat gaaf van het huis. Het is even wachten maar dan heb je ook wat!
    Met ons meisje gaat het redelijk, huilt nog best. En een kop er op, mag een naam hebben. Heel vermoeiend peuterpubertijd in het kwadraat. Haha

@hier het is bezonken, nog even geen onderzoek, geen gepluk. Ken ik nu even niet hebben. We gaan het zien...

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hoe is het met iedereen?

6. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Hier gaatie goed! Helemaal blij met het lente weertje van vandaag!!
    Heb vanavond een gesprek bij vraagouders, die willen mij graag als gastouder voor 2,5 dag per week.
    Merk dat het thuis zitten toch niet helemaal mijn ding is dus ben benieuwd.
    Start dan ergens begin september, dus lekker de hele zomer nog vrij.
    Voor Anoa ook hartstikke leuk, 2 kindjes om mee te spelen en een tuin heerlijk!

Fijn weekend meiden!

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @jootje hoe is het gesprek gegaan?
    Ja zeker leuk voor noa om met 2 andere kindjes te spelen en lekker een tuin.
    Ik ben ook niet van het thuiszitten :) lekker als je zo jouw dag in kunt vullen toch en nog een zomervakantie vrij.

8. XyLiNa84

XyLiNa84 Lid

19 feb 2014
    82
    0
    0
    gehandicaptezorg
    zuid-holland
    Lekker rustig hier...

Jootje hoe was je gesprek?

En hoe gaat het met iedereen?

9. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Got the job!! Vanaf half september voor 2,5 dag gastouder. Helemaal top! Dus hele zomer nog lekker vrij!

10. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Goed nieuws Jootje!

Hier afgelopen vrijdag de intake bij de verloskundige gehad. En we konden al een hartje horen kloppen! Komende vrijdag heb ik de 12-weken echo, ben dan 11 weken en 3 of 4 dagen, zoiets.
    Ondertussen begint het door te dringen dat het toch echt goed lijkt te gaan, en we die 2,5 lange jaren langzamerhand achter ons kunnen laten. Blik begint ook naar voren te gaan nu, met alles wat we moeten gaan regelen, kopen, inrichten, etc. Fijn!

Hoe is het met de rest?

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @jootje gefeliciteerd geweldig nieuws. Heerlijk dat je de zomer nog vrij hebt :)

@carmen wat geweldig nieuws, een kloppend hartje! Nu nog de echo spannend. Ik hoop dat deze goed is en dat je de schepen van afgelopen 2,5 jaar kunt verbranden. Heerlijk meid, eindelijk blik vooruit. Het is je zo gegund!

@hier op wachtbankje, ik denk niet dat het raak is... Maar ja zeker weten doe ik her niet. Laat het dan of goed gaan of mis... Maar niet weer met bijna 10 weken, want over 6 weken en een beetje gaan we op vakantie. Stress hem nu al. Zal je zien weer curretage net voordat ik weg moet, 3e X in een jaar onder narcose.
    Sorry als het raak is heb ik er zo'n hard hoofd in dat het blijft zitten :(

12. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Goed nieuws Jootje en Carmen!! Fijn!

Ik duim voor jou Meijtje, laat het deze keer ajb goed gaan.

20 weken echo gehad, 1 klein dingetje; 1 niertje werkt niet. Die nier bevat cystes, een foutje inde aanleg. De andere nier werkt goed, en met 1 nier kan je gewoon 100 worden. Niet echt een pobleem dus, maar altijd vervelend om te horen dat er iets mis is. We hebben daar nu al 3 echo's voor gehad in 1 week, en met nog 2 echo's wordt de goede nier in de gaten gehouden.
    We zijn er rustig onder, want het is niet 'erg', maar wel vervelend dat er iets is en het aan iedereen uit moeten leggen. We willen het geslacht niet weten, maar denken toch iets gezien te hebben tussen de beentjes... Ook weer een nadeel van al die extra echo's.

We zijn nu lekker op vakantie, in nederland, Luuk vermaakt zich goed in de zandbak en in het zwembad. Heerlijk om zo van dat mannetje te genieten :)

13. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Ha e1987

Wat vervelend dat er een niertje niet goed werkt. Gelukkig dat het andere niertje het wel goed doet. Maar kan me voorstellen dat je je er toch zorgen om kan maken.

fijne dag meiden!

14. Carmen1982

@e Toch niet helemaal waar je op zit te wachten met die 20-wekenecho. En iets niet goed, en door al die echo's het idee hebben dat je het geslacht weet. Beetje balen lijkt me.

@Meijtje, dikke knuffel voor jou. Kan me voorstellen dat je inmiddels een heel dubbel gevoel hebt bij een eventuele positieve test.. Wanneer zou je NOD zijn?

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @e balen meid! Ja het kan met 1 niertje, maar je wilt horen dat alles goed is en niet dat de kleine het goed gaat doen met 1 nier. Daarbij balen dat je het gescht gezien hebt ,terwijl je dat helemaal niet wilde weten. Onbewust zou ik me toch Wat zorgen gaan maken. Gelukkig is de rest goed. Dikke knuf en 22 weken al weer, wat gaat de tijd snel!

@carmen geen idee, ik zit nu op dag 29 na mk, zelf heb ik niet het idee dat het raak is. Maar wie weet. Ik weet niet wat mijn cyclus is. Zondag misschien eens testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. De garantie dat het dan nog goed gaat is al weer een eind gezakt door de mk. Enige wat ik kan doen is jammer genoeg wachten.
    Hoe gaat het verder met jou? Is het geland? Nog veel kwaaltjes?

@dingdong, hoe is het met jou?

En de rest?

16. Carmen1982

Vanochtend een supergoede 12-weken echo gehad! Guppie is erg beweeglijk, dus was het bijna onmogelijk een goede meting te doen. Pas bij de laatste poging lag ie er opeens netjes bij ;) Ben iets vooruit gezet, ben nu waarschijnlijk 11w6d, wat betekent dat mijn uitgerekende datum 6 december is.

T gaat nu langzamerhand een beetje landen. Volgens mij ga ik toch echt een kindje krijgen! ;)

@Meijtje, mn kwaaltjes beginnen wat af te nemen. 's Avonds nog wel regelmatig dat ik me niet lekker voel, maar overdag gaat het steeds beter.

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @carmen, het genieten is begonnen. Heerlijk! Wat ben ik blij voor je. Mijn ma is van 7e dus wie weet :) zou leuk zijn haha.
    Ook dat de kwalen afnemen, nu kun je er echt in gaan geloven. Het is jullie zo gegund. Ik ben nog steeds oprecht helemaal blij voor jullie.
    Jullie hebben er hard voor gestreden en eindelijk is er een baby aan het groeien. Heerlijk meid! :D

18. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Ha allemaal!

Oh Carmen wat heerlijk en wat fijn voor jullie!! Inderdaad... zoooo gegund!! Jullie hebben het mega verdiend en kunnen nu zo lekker gaan genieten!!

E, getsie dat is toch ff niet fijn als er iets uit die 20 weken echo komt.. dat verwacht je niet. Ookal is er idd best mee te leven.. gelukkig is de rest in orde!!

meijtje ik duim voor je!! Ik hoop zo dat het nu goed blijft gaan als het raak is!!

Jootje proficiat met je job!!

Hier ook alles goed. Bijna de verjaardag van Dex. Wat gaat het snel!

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier ongi geworden. Dus op naar een voorjaarskindje.
    Op naar de volgende ronde. Volgende nod 26 juni

@nayr nog een paar daagjes dan is dex alweer 1 Wat gaat het rap.
    Alvast van harte gefeliciteerd :)

20. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd met Dex! Wooow 1 jaar!
    Loopt ie al:p haha Luukie was niet zo snel met lopen dus ben altijd wel benieuwd hoe snel dat bij anderen gaat.

Deel Deze Pagina