Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    @iedereen die vandaag gaat testen heel veel succes!

ik zou vandaag een belangrijke test hebben en daarna nog een gesprek voor een baan maar heb heel de nacht boven de wc gehangen helaas.
    Heb het dus maar verplaatst, wil die baan heel graag en dan doe ik liever geen belangrijke test als ik me echt klote voel. sorry.

Voel me alleen nou niet bepaald beter maarja.... moest ik ff kwijt.

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen :)

@ Veerle, jammer van de quiche... Dat is altijd een beetje rommelen met de ingredienten/oveninstellingen om te kijken wanneer je het beste resultaat krijgt. Maar friet is ook lekker, haha!

@ Niva, gatver wat vervelend voor je! Beterschap in ieder geval!

3. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @martine: oooohh wat leuk zo'n reactie van je moeder!! Lijkt me ook zo bijzonder en speciaal!! Geniet van deze mooie periode!!

@niva: beterschap!

Voor de dames die vandaag of dit weekend gaan testen: succes!! Ik kan me echt voorstellen dat als je die symptomen allemaal krijgt je zo'n lekker kriebeltjes in je buik krijgt... hopelijk mag ik die ook snel voelen. Heb vannacht wel gedroomd dat ik zwanger was hihhii...
    En voor iedereen die ook Sinterklaas viert dit weekend; veel plezier!

4. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Hallo dames!

@ Martine: Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws!

Ik heb gisteren een vroege test gedaan en helaas negatief...
    Ik ga met mijn man een romantisch weekendje weg en wilde niet helemaal in een dip raken als ik ong zou worden. Die dip heb ik nu gisteren al gehad. Mijn lichaam heeft me weer lekker voor de gek gehouden. Maar goed, ik ga nu heerlijk genieten van een weekend met mijn mannetje en op naar ronde 2!

Voor iedereen: alvast goed weekend!!

5. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dingdong: Leuk, weer een serieliefhebber erbij! Kunnen we lekker series uitwisselen... haha

@Kiewie:Ik denk inderdaad dat je ei eraankomt.. ik zou gewoon nog lekker een aantal dagen klussen.. dat
    nooit kwaad toch..

@Jootje: Balen meid.. op naar de volgende keer!

@Martine: Wat leuk dat je moeder en broer zo reageerde.. het lijkt me ook echt een super leuke ervaring.. Ik denk
    dat mijn moeder zoiets ook direct ziet bij mij, we hebben een hele goede band en ik vertel altijd alles aan haar.;)

@Veerle31: Wat een goede tip! Ik maak altijd hartige taarten met bladerdeeg, ik heb wel een aantal keer die pakken zien
    staan maar ik dacht dat niet zo lekker zou zijn.. Ik ga dus de volgende keer eens zo'n pak nemen..

@niva2011: hè meid.. wat vervelend nou! Beterschap!

Ik heb vandaag echt mijn dag niet. Ik ben verkouden geworden en ik heb buikpijn. Nu moet ik volgende week ongesteld
    worden en heb ik dus alleen maar zin in vette dingen en snoep!:D
    Bah! En nu moet ik ook nog de hele dag werken terwijl ik daar helemaal geen zin in heb.:(
    Vanavond gaan we sinterklaas vieren bij mijn schoonouders.. daar heb ik nu eigenlijk ook niet zo'n zin in als ik me zo voel.

Zo, weer even lekker geklaagd! Dat lucht op...;)

(p.s. Tip van het kladblok erbij houde als je leest werkt heel goed)

6. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Welkom voor de nieuwe lezers!

@Cleopatra; nog even wachten en dan mag je testen! Hopelijk is het goed nieuws! Hou vol en anders hier terugkomen en vragen om ondersteuning.. Digitale ondersteuning, welteverstaan.

@princess25; Gefeliciteerd! Goed nieuws!

@Michellenoord; Rot dat je een rotdag hebt gehad. Hopelijk is de dag vandaag beter begonnen.

@Kiewie; ik probeer het allemaal bij te houden, te lezen en te reageren. Maar soms schiet het er bij in. Zullen er vast meer zijn die dat hebben. Ik typ dit nu in Word en plak dit zo in een reactie. Is het makkelijkst, denk ik. Enne, fijn zo’n vriend ;) Nu kan je echt zeggen dat je hoofdpijn van hem krijgt / hebt gekregen… Haha. Flauw grapje, sorry. Maar wel zeer vervelend, dat een waarschijnlijk spontane actie veel last kan opleveren. Hopelijk kan er wat aan gedaan worden. En succes met klussen!

@Niva; succes met je verhuizing en je sollicitatie

@jootje86 Balen dat je ongesteld bent geworden. Koppie omhoog en naar de volgende ronde!

@martine1986 Inderdaad, wat een fijne en warme reactie van je moeder. Die kan je mooi in je zak steken. Hoe reageerde je vader?

Vraagje aan iedereen; Stel je voor dat je er net achter bent dat je zwanger bent. Hebben jullie er al over nagedacht hoe je dit vertelt aan de aanstaande oma’s en opa’s?

Lfs, S.

7. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    @ Enibas: Ja, wij willen van die opa/oma vertelt boekjes kopen en die dan aan hen geven.

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Decca, geniet van je weekend! Jammer van je negatieve test, maar ben je ook ongi geworden?!!

@ Bloempje, bah, vervelend zo’n dag! Werkse nog even en snoepse lekker! ;) Ennuh, kladblok is ideaal he! ;) Het werpt meteen z’n vruchten af bij je! :)

@ Enibas, die boekjes is inderdaad een leuk idee. Je hebt heel veel verschillende opa/oma boekjes geloof ik!

Hier net sintinkopen allemaal binnen. Verder lekker binnen in het zonnetje zitten en een boek lezen. Heb Birdman van Mo Hayder gister uitgelezen, superspannend!

9. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    @ kiewie dank je wel ben ook blij hopelijk blijft mn cyclus regelmatig.
    Ik hoop dat jij dat ook krijgt, of dat je nu misschien deze ronde raak schiet? naja jij niet maar manlief dan hahaha ;)

ik heb geen verstand van dat slijmgedoe dus ik kan je niet helpen! ik zeg meid, ga er voor !! :D u never know :)

vanavond ook allemaal the voice live kijken?? of zijn jullie allemaal druk aan het klussen :D haha grapje... moet kunnen toch?!

10. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    en nee mij lukt het ook niet om op iedereen te reageren, het gaat zo snel!! :O haha

dus daarom zeg ik steeds iedereen succes :) hou het beetje algemeen

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Sweetheart, ik denk vanavond TVOH kijken én klussen! ;) Misschien wel tegelijk, haha! :D

12. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Hoi Allemaal,

Ik ben net nieuw op dit forum.
    Ik zal me even voorstellen: Ik ben Gerbera1987, woon samen met mijn vriend en ben sinds 1 November 2011 gestopt met de pil. Ik kan dus nog geen NOD berekenen geloof ik..(Heb er nog niet echt veel verstand van) Ik heb vorige week al eens op deze site gekeken en vandaag besloten om ook een profiel aan te maken!

Liefs Gerbera.

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Welkom Gerbera! Leuk dat je meeschrijft! :) En succes met zwanger worden! Als er vragen zijn, horen we het wel! :)

14. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Ik vind het echt zo knap van de meiden die op iedereen reageren! Mij lukt dat niet, maar in mijn hart leef ik met iedereen mee! Wij hadden vanmorgen 2 pieten op bezoek bij het kdv waar ik werk, en och wat waren de dreumesen bang. Ze kropen echt bij mijn collega en mij achter de rug en op schoot. Gelukkig was de rust net weer terug, nu nog even pauze en dan weer werken tot half 7. Voor de meiden die al weekend hebben, geniet ervan. Voor de rest, succes nog even met de laatste uurtjes voordat het weekend is!

15. Sweetheart86

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    @ noorus hahahaha ja wie weet waarom nie!!
    nou ik ben nog harstikke ongi dus da ga nie ;)
    maar ben wel blij toe want nu gaan we voor onze eerste " ronde" !

ik kan ook niet op iedereen reageren dan ben ik echt heel de dag bezig haha... maar ik leef ook met iedereen mee

16. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Het is dat ik nu een paar dagen vrij ben, en dus best veel m'n laptop bij de hand heb, maar op dagen dat ik moet werken gaat dit me natuurlijk nooit lukken! ;)

Zielig voor de kindjes zeg :( Werkse nog even!

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Sweetheart, succes met je eerste ronde! :D

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Gerbera gezellig dat je erbij komt, welkom!~

meiden echt, er is zoveel om op te reageren dat ik het altijd vergeet haha. Heb 2 katten naast me dus een kladblok ernaast is geen optie haha. Ik kijk altijd terug tot wat er hie ronder nog te lezen is.

Noorus fijn dat je sintinkopen binnen zijn. Die van mij ook alleen wil ik nog iets kleins voor mijn nichtje erbij. Morgen nog maar even op pad en dan in de middag naar mijn ouders toe.

Ik weet ook even niet meer wie er nou vroeg hoe je het nieuws aan de opa's en oma's zou gaan vertellen maar ik wil er wel even op reageren;) Maandag a.s. zou ik 12 weken zijn. Morgen zouden wij dan met de sint bij mijn fam de zwangerschap bekent maken door iedereen op volgorde een chocoladeletter te geven. Als ze het dan lezen dan staat er 'zwanger'. Dit zouden we zondag bij mijn schoonouders doen. Die week daarop staan 2 vriendengroepen in de planning. helaas gaat het nieuws niet meer door maar de uitjes staan er nog steeds. Een beetje een dubbel gevoel dus dit weekend.

Princess, wat fijn meid dat je 2 banen kunt combineren. Ik vind dat je dat knap doet door vooruit te kijken naar de uren die je nu nog kunt werken. Een mooi extra spaarpotje.
    Ik zie dat jouw banner bijna afloopt, ga jij testen of laat je het op z'n beloop?

19. princess25

princess25 Niet meer actief

@ lentekind, vond dat toen al zo leuk idee van die chooladeletters. Helaas gaat het niet lukken om die te gebruiken of ik moet er morgen achter komen en direct vertellen, maar ben bang dat dat niet lukt. Ik zelf wil morgen wel graag testen, morgen is dag 29. Maar mannetje wil dat ik tot maandag wacht omdat ik dan niet emotioneel ben. Nou ja we will see. Ik kan in ieder geval niet wachten. Als ik morgen zou testen en hij is negatief, dan test ik pas veel later weer als dat nodig is.

20. mama1987

mama1987 Actief lid

21 nov 2011
    102
    0
    0
    Docent
    Groningen
    Mijn man en ik zouden eerst iets in het fotoboekje van onze bruiloft doen. Toen vertellen als cadeau op mijn moeders verjaardag (5 dec), maar gaat beide niet door, nog steeds niet zwanger.

En verwacht ook niet veel van deze rond, zou mijn eisprong gehad moeten hebben, maar merk geen verschil aan mijn lichaam. Geen slijm, niks.

Zouden jullie het meteen vertellen (aan ouders en broers/zussen), of wachten tot de 12 weken grens?

xxx

Deel Deze Pagina