Gefeliciteerd met Dex, Nayr! Ik duim voor een goede volgende rond voor je Meijtje. Hier begin je langzaam een buikje te zien. Gek hoor... Ben afgelopen dinsdag gestart met Mom in Balance. Is lekker buiten sporten (onder begeleiding) met andere zwangeren. En denk maar niet dat het een beetje passief bewegen is. Ik heb gierende spierpijn in mijn bovenbenen Ook wel lekker ergens, dus daar gaan we lekker zo lang mogelijk mee door. Kwaaltjes beginnen gelukkig verder af te nemen. Voel me de laatste week wel moe 's avonds, maar dat komt denk ik omdat ik overdag meer energie heb (en dus ook weer meer doe). Balans is nog een beetje zoek lijkt het.
Hahaha carmen afzien! Maar wel lekker dat de kwaaltjes een beetje af neemt en leuk een buikje. Begint het een beetje te wennen?
Nayr: gefeliciteerd nog met Dex! Hebben jullie een leuke verjaardag gehad? Meijtje: balen van de ongi Wat een pech hebben jullie al gehad de laatste tijd E: wel schrikken van de 20-wkn-echo lijkt me. Is het nu een verrassing wat het geslacht is vd baby? Jootje: is het doorgegaan met het gastouderschap? Carmen: zo alweer 14 weken, wat heerlijk zeg! Goed dat je aan het sporten bent, heb ik ook gedaan daar, met 40 weken nog geweest Iedereen een fijn Pinksterweekend! Moet wel goed komen met dit heerlijke weer
Fame; geslacht van de baby is inderdaad nog een verrassing, al hebben we wel een vermoeden haha! 25 weken alweer gepasseerd, dus we kunnen aftellen gaat verder goed, buik gaat al wel in de weg zitten. Vooral als ik gezellig met Luuk op de grond wil spelen, steeds weer opstaan en zitten is nu vermoeiend, pak er vaker een stoel bij maar dat is voor Luuk minder gezellig. Slapen met kussens bij buik en benen is fijn. Luuk heeft momenteel weer zo'n fase waarbij hij 's avonds te actief is om te slapen. Komt ook wel weer goed. Misschien ligt het ook aan de warmte. Klink goed Carmen het buiten sporten!
@e jij gaat ook hard. 26 weken morgen. En ja het opstaan haha, zeker met een kleine. Wel blij dat alles goed gaat verder. @hier gisteren lhpiek, dus tijdens wk wedstrijd gezellig gemaakt. Als het raak is, uitgerekend op mn verjaardag, zou zo leuk zijn! Wil zo graag een maartkindje, nu een jaar later dan we begonnen. Ik hoop dat het het wachten waard wordt. Zal het een jaar later zo zijn. Ik duim harder dan afgelopen maanden. Hoop het zo en dat het blijft zitten.... Nu op martelbankje
@xylina hoe is het bij jullie? Ml al een baan gevonden? Hoe is het met de poezels? Hoe is het met je suiker? @hier om 4.00 dacht kleine meid dat de dag begonnen was. Onrustige nacht en was veel wakker door haar en middernacht lag ik er in na mn avonddienst. Nog 10 dagen martelbankje en dan zal mn ongi wel doorbreken
Hey meijtje, ml nog geen baan Suiker gaat sinds het pompje super goed Verder beetje met mezelf in de knoop, maar komt vast wel weer goed Enne die 2 draken zijn hun Zelf Hier foto van vanavond, ff snack time voor ze
Heerlijk zi3 n ze xylina. Wat is die alweer groot geworden! Jammer dat ml nog geen baan gevonden heeft. Had het ondertussen wel gehoopt en wat vervelend dat je zo in de knoop zit. Is het nog in de planning om te gaan voor een kindje, of zalang ml geen werk heeft. Geen optie? Carmen nog 3 weken en dan zit je op de helft. Wat gaat het hard. Hoe is het met sport, met je buik? Groeit al lekker zeker ik vind het nog steeds zo leuk! @dingdong hoe is het met jou? Ook weer een maand of 7 denk ik? @e jij gaat ook zo snel! Hoe is het nog de combineren met de kleine of niet? Hier ongi, met stolsels en al, ging raar, even bruin/rood en toen met bakken en stolsels... maar gelukkig niet getest. Dus wat niet weet, steekt kop in het zand. Einde van de week vakantie. Hopelijk ongi af dan en valt ei net in de laatste dagen van de vakantie. Gaan jullie nog wat ondernemen?
Hey meijtje, We zijn nu op een punt in onze relatie dat we een kleine break moeten gaan nemen om te kijken hoe en wat. We houden van elkaar maar op dit moment is er niets anders meer. Het houden van is nu meer broer/zus idee, ipv partners. We gaan nu voor een maand break zonder enig contact, en daarna wordt het kijken van he hebben we elkaar wel gemist enzo. Dus je begrijpt denk ik wel dat de kinderwens nu even on hold staat hoe graag ik ook kinderen wil, dit is nu noet het juiste moment en de gewenste situatie.. Graag blijf ik wel nog af en toe hier kletsen en mee spieken als jlie dat allemaal goed vinden
Oh xylina, dat klinkt niet zo goed! Hoe voelt dat voor jou? Fijn dat jullie open naar elkaar zijn en opties met elkaar bespreken (tenminste, ik denk dat jullie dat doen). Spannend waar het naartoe gaat leiden, zal niet makkelijk zijn! Ooh Meijtje weer ongi? het zit niet mee he *knuf*. Hier wordt het wel wat zwaar met grote buik en de verzorging voor Luuk. Het lukt allemaal wel, maar ben sneller toe aan rust (wat Luuk nog niet zo goed snapt) maar buiten dat voel ik me goed.
@xylina Jeetje zeg. Dat is inderdaad niet goed. Hopelijk kunnen jullie het keren, dat konden ex en ik niet. Wij leefde langs elkaar ipv met elkaar. We waren ook broer en zus en dat moet niet het uitgangspunt moet zijn. Wat zwaar meid. Hopelijk komen jullie er uit. Het is geen basis voor een kleintje. Zwaar rot! @e dik 28 weken alweer. Wat gaat de tijd rap! Ja weer ongesteld... Baal er wel van, waarom lukt het ons niet. We zitten nu op 14 maanden na besluiten voor de 2e... Denk dat er nog heel wat maanden bij komen... Zo'n gevoel heb ik.
Hee xylina, wat vervelend zeg. Hopelijk helpt de break jullie en kunnen jullie weer samen verder! Meijtje, tjonge alweer zoveel maanden verden...Ik ken het gevoel van lang moeten wachten. Maar bij jou is het natuurlijk net ff anders doordat je wel een aantal keer zwanger bent geweest. Hopelijk groeit er snel een wondertje in je buik! E1987 Kan me goed voorstellen dat het wat zwaar gaat worden met Luuk erbij. Succes! Hier net ongi geweest, korte cyclus dus ben benieuwd wat mijn lijf aan het doen is. Nu ronde 4 klinkt echt als niks nog. Maar we hopen toch snel op een zwangerschap!!
Hey meiden, We gaan het zien... Wat de uitkomst ook wordt we hebben gelukkig geen ruzie en dat is wel fijn! Tis nu een kwestie van nadenken wat willen we en hoe willen we het! En voor mij een periode van ff bij tanken bij komen en slapen en even geen zorgen over de katten en het rekening houden met...
Heftige periode ga je doorheen Xylina! Dikke knuffel, hopelijk brengt het rust en duidelijkheid! Ff een snelle update van mij: na een slepende buikgriep en andere kwaaltjes gaat het nu lekker! Moet wel wat rustiger aan doen dan ik zelf zou willen, maar heb niet te klagen. Over twee weken de volgende echo, dan zit ik op bijna 21 weken. Maar we weten uit een cadeau echo van een paar weken terug al dat het een jongetje is! Leuk
Hey Carmen fijn dat daar alles goed gaat en leuk een knul En jah hoop idd dat de rust gaat helpen... Zit nu lekker ff weekje bij Pa heeerlijk ff helemaal niks moeten alles mag net vakantie
En ik ben echt niet scherp @Jootje: toch weer spannend hè? Hoop dat het deze keer sneller raak is! En rustig aan doen E!
@carmen wat super leuk een jongetje en nu al weer bijna op de helft. ik vind het zo geweldig voor jullie. En wat fijn dat het een stuk beter gaat met je. Lekker genieten en rustig aan doen nu. Toch weer spannend de 20 weken echo. Laat je wel weten hoe die gegaan is ??