Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @e gefeliciteerd met Stam! Wat omzettend mooi dat alles nu vlotter verlopen us :), wat heerlijk! En snel, dus nu lekker genieten van jullie wondertje. Lekker bijkomen.

@nayr spannend weer om voor een brusje te gaan. 16 maanden al weer. Leuk he dat lopen! En een nieuwe baan :) super.

@carmen hoe gaat het nu? Al weer een heel eind! Nog even, spannend.

@xylina hoe is het bij jou, al gewend bij je ma? Hoe gaat het tussen jullie?

@jootje hoe gaat het met jou, ronde 7, al kwalen?

@hier ik ga de wijk uit en krijg nu bureautaken. Bekkens doen al weer zeer, dus ik doe rustig aan. Afgelopen weekend mn laatste avonddiensten. Ik ga mn cliënten wel missen.
    Afgelopen vrijdag is onze kleine meid alweer 2 geworden, tijd gaat zo hard.

2. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Wauw van harte e super fijn dat je bevalling goed is verlopen.
    Nayr leuk zeg ook voor een brusje
    Jammer meijtje dat je zo last hebt van je bekken, hopelijk helpen de andere taken.
    hier inderdaad ronde 7, moet zeggen dat ik deze ronde voor het eerst niet zoveel voel etc. Dus kan er niks over zeggen haha;)

fijne week!

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Grrr autocorrect! Moet natuurlijk Stan zijn! Xx :)

4. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    :D

Dank jullie! Wat is het weer leuk, zo'n klein mannetje!

5. XyLiNa84

XyLiNa84 Lid

19 feb 2014
    82
    0
    0
    gehandicaptezorg
    zuid-holland
    Gefeliciteerd e!!

Vraag me af hoe het nu met dingdong is..

Hier aardig gewend bij moeders, zit niet heel vaak meer op zp.. Beetje confronterend ook 3 vriendinnen net mama geworden dus beetje jaloers:( maar ja mijn tijd komt nog wel...
    Nu lekker ff een weekje in t huis van me pa die op vakantie is dus heerlijk ff totale rust!!!
    Pas terug van vakantie met client, erg intensief maar onwijs gaaf een week belgische ardenne wat is t daar machtig mooi zeg!!!
    Ik wil weer terug!!!!!!!
    Voor nu weer een knuffel aan iedereen

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @xylina ik snap dat het heel confronterend is! Ik vind het echt heel rot voor je.
    Bij mij viel die droom ook in duigen maar binnen de korste keren werd het toch vervuld door de man waar ik super gelukkig mee ben.

@carmen 33 weken alweer, nog eventjes! Bijna met verlof :)
    Nog even genieten van het gedraai in je buik :)

@hier ziekenboeg met man en dochter, enige die nog inzetbaar is, is bonusdochter haha.

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hoe is het met iedereen?

8. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    @Meijtje; druk druk! :D

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ken het gevoel!

10. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    #4470 e1987, 1 nov 2014
    Laatst bewerkt: 1 nov 2014
    Xylina, zal vast lastig zijn als er mensen om je heen zwanger worden. Ook al gun je ze het van harte, je had het zelf ook graag gewild...

meijtje, je bent al ver zeg! Wat fijn! Hoe gaat het?

Oh verder even niet meer zoveel teruggelezen hier, alles goed met iedereen?

Luuk is gister 2 geworden! En meteen begint de nee-fase met bijbehorende driftbuien. Ik vind het nog wat lastig om daar op een goede manier mee om te gaan, even wat dingen uitproberen. Verder is het ook een schatje :)
    Stan heeft het goed naar zijn zin, hij komt vaak wat moeilijk zelf in slaap, daar hebben we dan de draagdoek en onze pinken voor :) verder gaat de borstvoeding goed en is het een tevreden mannetje. Wel nog onderzoeken vanwege een afwijking aan 1 nier. Dat vind ik maar niks, infuus en mensen die aan hem zitten, bij zo'n klein mannetje :(

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @e awww wat naar voor Stan! En voor jullie, want jullie moeten het met lede ogenaanzien. Wat voor ttesten krijgt hij allemaal, klein hummeltje nog maar :(

@hier ja moe, last van bekkeninstabiliteit, maar nu nog een stuk minder dan vorige zwangerschap. Kan nu nog gelukkig lopen. Ben niet meer misselijk. Morgen over 3 weken 20 weken echo. Ben zo benieuwd... Blijft enorm spannend.

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @e en nog van harte gefeliciteerd met Luuk. Leuk he die driftbuien en ik ben twee en ik zeg alleen maar nee haha.
    Hier heeft ze door gevallen ow pijn Auw en dan krokodillen tranen haha.

13. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Ik check ook weer even in, ben al eeuwen niet op ZP geweest...

E gefeliciteerd nog met de geboorte van Stan! Vervelend dat die onderzoeken nodig zijn terwijl hij nog zo klein is..

En fijn Meijtje, dat je het geluk weer aan jouw kant hebt en deze zwangerschap goed gaat!!

De dames die weer aan het proberen zijn (of hun wens op een laag pitje hebben moeten zetten): zet em op / dikke knuffel!

Hier, ruim drie jaar nadat we begonnen zijn met proberen zwanger te worden, inmiddels in mijn zwangerschapsverlof aanbeland! Komende zaterdag zit ik op 36 weken dus het eind is in zicht, spannend :) Vandaag heb ik een groei en liggingsecho gehad, en de kleine voldoet keurig aan de norm. Hij ligt al (weken) netjes ingedaald met zijn hoofd naar beneden en de verwachting is dat gewicht zo rond de zes andere zeven pond uit gaat komen. En het is nog steeds een jongetje ;)

Met mij gaat het ook goed. Ik ben met 34 weken ipv met 36 weken met verlof gegaan omdat werkstress te hoog was. Nu ik inmiddels anderhalve week thuiszit voel ik me ook beter. Tempo gaat omlaag en ik begin me log te voelen, maar lopen en fietsen lukt aardig, ik slaap goed en heb relatief weinig last van mijn rug en bekken. Mag niet klagen dus!

Tot zover mijn update weer :)

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Carmen heerlijk, je gaat al richting de 37 weken, waar wil je bevallen? (of heb je geen keuze).
    Rommelt het al een beetje?
    Fijn dat de kleine man helemaal goed gekeurd is en al ingedaald ligt.
    Wat fijn dat je niet zoveel.klachten meer hebt.
    Hier gaat het ook eindelijk goed. Nu richting de helft. Al ben ik pas gerust als ik de kleine in mn handen heb.

15. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Nee, er rommelt nog niks geloof ik. Prima, eerst de 37 weken bereiken, dan mag ik thuis bevallen :)
    Dat zou mijn voorkeur hebben, al hou ik de opties open hoor. Is het nodig, voelt het thuis niet fijn of wil ik toch pijnbestrijding, zijn we zo bij het ziekenhuis.

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja carmen je mag thuis bevallen.
    Ik vind het zo leuk! Ik hoop dat het vlotjes verloopt.
    Ik was tijdens de.weeën vrienden met de wc, maar kleine meid was er wel met 2,5 uur uit :)
    Spannend zeg, nog even. Hopelijk rommelt het snel, kun je jullie wondertje in je armen houden. Na 3 jaar eindelijk zo ver. Dikke knuffel. Ik vind het zo fantastisch

17. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    E gefeliciteerd met Stan!!! Wat fijm dat het zo goed is gegaan! Maar vervelend die onderzoeken ja.... dat is zo zielig voor zo'n hummeltje...

carmen wat spannennd!! Jullie beebje mag elk moment komen! Zo leuk! Geniet van de laatste schopjes en succes!!!

Meijtje jij ook alweer op de helft! Wat gaat het snel...! Weten jullie wat het wordt? Vervelend dat je last hebt van je bekken.

Hier gaat t goed... ik ben weer zwanger!!! Ongelofelijk binnen 2 maanden was het gelukt... echt bizar. Bij de eerste bijna een jaar.. dus we hebben echt geluk. Tuurlijk nog wel spannend...! Misschien wel spannender als bij de eerste....

18. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Hier alles zo zn gangetje. Lekker aan het werk en genieten van ons gezinnetje.
    Nog eventjes Carmen en dan eindelijk jullie kleintje in je armen sluiten.
    Meijtje alweer op de helft, gaat ook alweer snel.
    Wauw Nayr wat heerlijk zeg, gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het weer spannend is.
    hier zijn we in ronde 10, geduldig wachten weer....
    knuffels

19. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    #4479 e1987, 20 nov 2014
    Laatst bewerkt: 20 nov 2014
    Wat een hoop veranderingen weer.
    NAYR gefeliciteerd! Wat snel!
    Oh Jootje, ronde 10 alweer! Hoop dat je deze keer geen 16 rondes hoeft te wachten.
    Je bent er bijna Carmen, fijn dat je je rust hebt gevonden tijdens je verlof :) Ik wens je alvast een voorspoedige bevalling!
    Meijtje alweer op de helft! Heb je de 20-weken echo al gehad? Ben benieuwd of je weer zo'n snelle bevalling zal hebben :p

Stan heeft 2 onderzoeken gehad;
    1 met infuus (eerst 4x misprikken, dat arme hummeltje :() waarbij ze door middel van een radioactieve vloeistof de werking van de nieren kunnen zien (vooral dan van de slechte nier).
    2e met katheter (ook weer zo zielig:() waarbij ze door middel van een contrastvloeistof kunnen zien of er urine vanuit de blaas terugstroomt naar de nieren.
    Van dat 2e onderzoek hebben we al de uitslag binnen, die is goed!!!. De andere komt volgende week. Ik ben blij dat het erop zit, maar heb wel even mee gehuild met het infuus prikken.
    Stan gaat nu steeds meer op zijn broer lijken qua uiterlijk :) zal zo even fototjes plaatsen in mn profiel.
    --> foto's van S en L toegevoegd (een vriendjes worden;))

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @carmen morgen al 38 weken.

@nayr wauw van harte gefeliciteerd meid! Ik hoop dat het een plakkertje is. Spannend weer. Ik weet hoe spannend het is.

@jootje ronde 10 al weer :( bah weer een.hele weg. Hoop toch dat het komende ronde raak is. Wachten duurt.weer ontzettend lang...

@e ow wat ontzettend zielig. Ik snap dat je traantjes liet.zou ik ook doen. Niet niks bij zo@n klein hummeltje.
    Gelukkig is 2e onderzoek goed. Nare onderzoeken zijn het geweest. Bah.
    Leuk dat Stan steeds meer op zn broertje gaat lijken. Gaat hard eigenlijk he.zo even foto bewonderen :)

@hier maandag 20 weken echo spannend. Doordat mn placenta voor ligt voel ik niet zoveel. Ene dag een trap andere dag niets. Maakt me.best onzeker.
    We zullen zien maandag

Deel Deze Pagina