Aan m'n ouders/broer zou ik het wel meteen vertellen. Beste vriendinnen ook. Vooral omdat ik het ook fijn zou vinden steun van hen te krijgen als het mis gaat... Collega's en verdere familie vind ik een ander verhaal...
@gerbera: Welkom gewenst door een andere nieuweling! @de chocoladeletters van Lentekind: Wat een verschrikkelijk origineel idee, echt geweldig! @mama1987: Ook leuke ideeën, jammer dat je ze nog niet hebt kunnen uitvoeren Hoe ik het zou vertellen weet ik niet, waarschijnlijk heel terloops.. Als m'n neefje vraagt of ik met um in de python wil (want dat vraagt ie elke week) als antwoord geven 'mogen vrouwen die zwanger zijn daar wel in dan?' En dan maar kijken wie het gehoord heeft Haha, ik weet het niet. Gewoon vertellen denk ik maar. Ik ben echt benieuwd naar andere vertel-ideeën! En ik zou wel wachten tot de 12 weken grens, omdat je dan gewoon meer zekerheid hebt. Verre kennissen hadden met 5 weken ofzo op facebook gezet dat ze een kindje verwachtten, maar moesten 3 weken later ook nog posten dat het een miskraam geworden was. Verschrikkelijk lijkt me dat. @sweetheart: Van mij ook succes gewenst met je eerste ronde! @series: Awkward kwam nog voorbij, das ook keileuk! Alleen geen nieuwe afleveringen meer, zelfs niet op zondagavond Vanavond hier surprise. 1 van de 'deelnemers' heeft een gedicht geschreven van 4 pagina's. Ik hoop dat ie mij niet heeft!
Collega's heb ik het wel vrij snel verteld. Heb ik ook enorm steun van gehad toen het fout ging. Ik zou het de volgende keer langer stil houden, maar 1 collega waarmee ik veel deel vertel ik het wel. Hij zou zoiets ook andersom doen en zal het sowiezo aan mij zien. Broers en zussen wachten tot na 12 weken en ouders denk dat ik daarmee nu ook tot de eerste echo wacht ( bij ons dus met 8 weken) Vrienden ook wachten tot 12 weken
Ik denk dat wij ook gaan wachten tot de echo. Nu was het ook mis gegaan dus wie weet de volgende keer wel weer. Mn zus smste net, mn nichtje heeft wpokken. Ik denk dat ik mijn test 2 dagen ga vervroegen. Ik zou ma testen maar omdat deze pokken gevaarlijk kunnen zijn bij een zwangerschap wil ik het morgen weten of ik met haar kan knuffelen of niet.
Dames, wat een gezellig geklets hier! Ik zie dat jullie al flink wat pagina's vol geschreven hebben dus ik heb jullie topic verplaatst naar het clubgedeelte. Veel kletsplezier hier! Groetjes, Josien
Goedemorgen! Was hem ook al kwijt, maar hier is dit topic wel beter op z'n plek! @waterpokken: ik wist helemaal niet dat die gevaarlijk waren voor zwangeren. Ook als je ze zelf al hebt gehad? En als je nog maar 2/3 weken zwanger bent?
Meiden, ik heb vanmorgen een test gedaan. De vorige keer dat ik positief testte was hij 7 dagen na nod pas positief. Nu weet ik niet hoever ik in deze ronde zit dus dacht, doe hem nu maar op dag 37. Graag jullie oordeel of jullie iets zien of niet.
hey lentekind, sorry, maar ik zie niets. Maar ja, wie weet, zolang je nog niet ongi ben. alhoewel dat wachten ook drama is. Hier helaas ongi geworden en een lekker potje gejankt.
Meid een dikke knuf voor jou! Dacht wachten is idd het ergste van alles. Ongesteld zijn vind ik niet eens zo erg maar die onzekerheid...
@ Lentekind, ik zie ook niks... Maar wie weet als je het over een poosje nog een keer probeerd! Hoezo weet je niet hoever je bent deze ronde? Geen ei gevoeld? @ Princess, bah... jammer Verwen jezelf maar goed vandaag, lekker koekjes/thee en flmpje kijken op de bank?!
Ow hier zitten jullie! Ik was jullie kwijt! Wat vervelend voor de mensen die toch ongesteld zijn geworden! Dikke knuffel! Gefeliciteerd aan de positesters! Ik hoop jullie snel te volgen! Ik heb gister roze stugge afscheiding gehad wat ik nog nooit eerder in mijn leven heb gehad... Geen iedee of het iets betekend maar het word wel steeds spannender! Pffff wachten tot woensdag nog.... Moeilijk hoor! Ik heb behoorlijk last van mijn keelontsteking, niet in de vorm van een zere keel maar in de vorm van slijm in mijn keel, ik word elke ochtend kotsmisselijk wakker en moet dan kokhalzen bij het ophoesten van het slijm... Heel naar! Ook mijn buikpijn zakt niet af maar dat is een stuk minder naar vergeleken met dat slijm... Ik hoop maar dat die antibiotica snel aanslaat slik het nu al 3 dagen... Fijne dag allemaal!
Ik dacht waar zijn we nu... Balen Princess! En Lentekind: ik zie ook niks... Kan nog komen een vriendin van mij had ook neg test en paar dgn later pos en nu 22 wkn zwanger! Hier komen de vruchtbare dagen eraan! Gister Sintviering met vriendinnen en terug in de auto naar huis zat ik met een vriendin die vroeg of we al kinderen willen. Heb m'n kaken stijf op elkaar gehouden, maar denk dat ze het een beetje doorhad... Ik wil gewoon niet dat ze dan elke keer gaat vragen: en al zwanger? Zo ga straks naar de winkel en quiche opnieuw proberen! Allemaal een goed weekend en een fijne Sintviering! Groetjes!
@ Cleo, hee jasses, beterschap daar en rustig aan! En succes met wachten @ Veerle, ik ken dat! Heb echt geen zin dat mensen constant gaan vragen, en?!! Hoewel ik dat nu soms al merk en dan gewoon doe alsof mijn neus bloed... Succes met de quiche!
@Lentekind...als ik het beeldscherm van mijn laptop kantel, lijk ik toch heel licht wat te zien! Gewoon over een paar dagen nog een keer doen. Hopelijk is je test dan duidelijker! @Veerle31...moeilijk is dat hé! Mijn vriendinnen zitten ook heel erg te vissen bij mij. Ook omdat we gaan trouwen en al bijna 9 jaar samen, verwachten ze wel dat er volend jaar 'goed nieuws' komt. Ik zeg gewoon altijd' eerst maar eens trouwen en daarna zien we wel'. Wij beginnen natuurlijk al 3 maanden voor ons trouwen, maar ik wil niet dat ze dat weten. Dan gaan ze op mijn trouwdag straks heel de tijd kijken of ze al een buikje kunnen ontdekken haha @Princess...balen!!! Snap dat het even wat verdriet geeft! Probeer weer positief de nieuwe ronde in te gaan! Jouw tijd komt ook!
Sorry Meiden, na die rare roze slijmprop van gister kon ik niet meer wachten.... en heb ik vannochtend een test gedaan.... het was niet eens met mijn meest geconcentreerde urine want van vannacht tot vannochten wel 4 keer naar de wc geweest ofzo... maar er staat een duidelijke 2e streep binnen 5 min! Dus ik denk dat ik zwanger ben!!!! Ik wil graag een foto posten maar ik weet niet hoe dat moet.... kan iemand me helpen?
@ Cleo, waaaauuuwwww meis van harte!!!!!!! Dat willen we wel zien natuurlijk!!! Als je kiest voor uitgebreider reageren, kan je door daar op het paperclipje te drukken een bestand vanaf je computer uploaden. Dan moet het lukken lijkt me! Woooooeeeehhh!!!!