Ik ben gewoon zwanger.... Ik kan het niet geloven gewoon! Ik ga morgen ochtend nog een testje doen en naar de huisarts wand mijn slijmophoping en hoesten word ook erger en met die rommelende darmen en onginachtige krampjes in mijn onderbuik is dacht heel naar! Maar ik ben zwanger! Wow! Dat maakt alles helemaal goed! Haha
Nou gelukkig, ik ben nu gewoon ongesteld geworden. Geen rare dingen meer. Gisteren afscheid genomen van een heel lief schoonfamilielid, die minstens 20 jaar te vroeg is overleden. En deze lieve man heeft zelfs nu nog een grote glimlach op zijn gezicht. Hij was en blijft voor mij een grote steun. Toen hij nog leefde heb ik hem gevraagd of hij voor ons vlindertje wilde zorgen. Ik voel dat dat goed zit. Misschien kan ik dat dan nu een plekje geven. Snik.
Gecondoleerd als eerste maar wat een mooi verhaal! Ik weet zeker dat deze persoon nu heel goed voor jullie vlindertje zorgd! Sterkte! En als je wil praten dan kom je gewoon lekker naar dit topic!
Jee, meiden. Ik was jullie kwijt.. Gevonden!! Cleopatra, gefeliciteerd! Wat een fantastisch nieuws!!! Wat lijkt me dat een heerlijk gevoel.. Ik hoop verder dat jullie allemaal een fijn weekend hebben gehad. Ik ga even koken... En verder weinig bijzonders meer doen... Fijne avond.. Lfs, S.
@Cleo super meis. Ik was weer even aan het bijlezen hier en nu al 2 zwangeren. Ik helaas niet, wat wel gedacht werd , maar is id Martine. Hier geen tekenen en temp is ook nog te laag voor een zwangerschap, dus afwachten wat mijn rare lichaam gaat doen. Dinsdag een kijkoperatie onder volledige narcose, dus aan de ene kant maar goed dat ik niet zwanger ben anders on die niet doorgaan. Ik lees nog lekker met jullie mee wie de volgende gelukkige is.
Avond meiden! Hier weer verwend door Sint! Jullie leuke dag gehad?! @ DingDong, nee ik hoorde ook al dat het geen kwaad kon (ook omdat ik nog geen bloedband heb met een kind (als ik überhaupt zwanger ben natuurlijk). Geniet van je drankje! @ Cleo, maakt alles goed inderdaad @ Dali, heftig zeg Gecondoleerd nog en sterkte! Hij zal vast goed voor haar zorgen! @ Enibas, wat heb je gegeten?! @ Albertina, waar heb je een kijkoperatie voor?!
Goedemorgen! @Dali: Heel veel sterkte. Wat fijn dat je nu weet dat je vlindertje in goede handen is. @Noorus: En wanneer komt die bloedband dan precies? Ergens in m'n hoofd zit een 8 wkn, maar of dat waar is? @hier: Allemaal krampen in m'n onderbuik. Die misschien door het hoesten (snipverkouden) komen, of omdat ik zoiets graag wil voelen. Haha!
Goeiemorgen! @ Dingdong, ik geloof dat de bloedband komt wanneer placenta en navelstreng ontstaan, dat is tussen 10/12 weken... Raar he, ik denk ook elke keer dingen te voelen... Maar dat is mezelf ook gek maken, dus probeer het te negeren (moeilijk!!!)
Hey meiden, Ik zie dat we nu een clubje zijn geworden, gezellig! Ik ben dus het hele weekend ziek geweest! Ik heb gewoon in bed gelegen... Ik was heel zielig.. Maar nu gaat het wel weer, vrijdag avond hebben we nog wel sinterklaas gevierd maar ik voelde me toen al echt niet lekker.. @Lentekind: Ik kan niet echt iets zien op de test.. misschien over een aantal dagen nog een keertje testen. @Cleo: Gefeliciteerd meid! Wat een goed nieuws.. super.. @princess: Wat leuk dat jullie al aan een babykamer zijn begonnen.. dat lijkt me ook heel spannend.. @noorus: Ik denk dat een drankje echt geen kwaad kan hoor.. er zijn toch ook mensen die na een dronken bui ineens zwanger raken.. @dali1976: gecondoleerd met jullie verlies.. Nou.. ik ga maar weer eens aan het werk.. moet ook gebeuren hè! Fijne dag allemaal!
Hoi allemaal hier ik weer kim Heb nog niet zo veel reacties geplaatst als ik zo willen, het gaat allemaal zo snel op dit forum.. Iedereen een fijne sinterklaas vandaag,, cleopatra gefeliciteerd,, welke test heb je gebruikt? een speciale voor het vroeger testen of een gewone? Ik popel om te testen, heb veel verschijnselen die ik nog nooit eerder heb gehad, vooral mijn tepels zijn veranderd.. Ik ga ook eerder testen hou het niet mee.. kim
Haha, ik kan me dat ongeduld goed voorstellen. Pfff.. wat duurt een maand plots lang sinds we gestopt zijn! Mijn ongesteldheid is voorbij. Ik ben echt benieuwd wanneer mijn eisprong is . We gaan in ieder geval aan de klus haha
Haha leuk al die ongeduldige meiden op een forum! Hier ook hoor! Maar blij dat ik de komende dagen weer lekker mag werken, ben ik even afgeleid en gaan de weken lekker snel! @ Kim, wanneer kan jij eigenlijk testen dan?! @ Laura, geniet van elkaar! Ben benieuwd hoe je eerste cyclus gaat!
Dankjewel!!! Ik gebruik de kv2v5 ofwel die van kruidvat/trekplijster 2 voor 5euro. Het zijn redelijk sensitieve testen geloof ik, ik tests 11 DPO duidelijk positief... Maar het is verschillend per persoon ivm hoeveelheid en snelheid van hcg aanmaak. Er zijn vrouwen die ook met deze test pas 14 nod positief testen, dus het is geen garantie dat hij altijd zo snel hcg vind.
11 december is dag 30 voor mij, en mijn ong-dag. Ik weet dat vroeg testen niet zo veel zekerheid geeft tot een juiste uitslag, maar ik heb zo veel symptomen.. wordt gek van mijn lijf en mezelf..
Nou met die lage prijs voor de testen kun je best een testje wagen hoor! Als hij positief is dan is hij vrijwel zeker betrouwbaar. Over hoeveel dagen moet je ongesteld worden? En weet je wanneer je Eisprong was? Wat heb je pressies voor sympthomen?
cleopatra, Je hebt gelijk met die lage prijs kan ik er wel een gokje mee wagen.. morgen gelijk even kopen.. Mijn eisprong was waarschijnlijk de 26 november.. dus 11 december waarschijnlijk mijn ong- symptomen lopen nu verder op, stekken schaambot, ploppende gevoelens in mijn onder buik, spanning in onderbuik, zere borsten, donkere tepels+ vorming moedermelk (enkele druppels), misselijk, moe, emotioneel,, Wil eerder testen omdat ik het mijn ouders wil vertellen tijdens de sinterklaas viering.. met de chocolade letter zoals iemand opperde op het forum bedank voor de tip.. kim
Hee meiden! @Noorus; lekker simpel. Gebakken aardappels, sla met alles erop en eraan en reclamekip (ik bedoel daarmee de kip in braadstoomzak). Begrijp je wat ik bedoel? En wat dat drankje betreft. Vriendin van mij was zwanger, maar wist dit niet op het moment dat ze los ging op een feestje. Tja, als je het niet weet moet je je er ook niet schuldig over voelen.. :-D @Laura; zeker spannend. Toen ik mijn eisprong had, voelde ik dat ook. Lichte steken in mijn buik, soort spiertrekking. Misschien is dit ook bij jou het geval. Weet niet of het eisprong-gevoel bij iedereen hetzelfde is? Maar misschien kan het je helpen. Ik moet eigenlijk nog wat doen voor mijn opleiding. Maar na een hele dag achter de computer te hebben gezeten, zit ik liever nog even op ZP en kruip ik straks lekker naast mijn mannetje op de bank.. Maar ik moet echt nog even wat doen. Dus dat ga ik nu doen.. Kijk ik straks nog een keer op ZP.... Fijne avond! Lfs, S.
@wannabemama: nooouu dat zijn toch zeker wel zeer sterke symptomen!! Ik zeg: testen!! @Laura: kan me goed voorstellen dat je zo benieuwd bent naar je cyclus, ben ik ook! donderdag m'n laatste pil ...!
hey meiden, Hoe gaat het? Iemand vanavond nog sinterklaas aan het vieren? Hier helaas dit jaar niet, dus de kerstboom maar opgezet. Wel een beetje vroeg, maar ach, het staat weer gezellig.