Hoi meis, licht streepje is ook zwanger bewijs zit hier naast mij op de bank. Ik was ook direct na mijn mk in 2006 weer zwanger. Helaas liep die zwangerschap ook weer uit in een mk. Morgen ga je weer testen toch? Hoop dat de streep er vanaf knalt
@ Lentekind, licht streepje is ook een streepje toch?!? @ Veerle, wat voor klusprobleem hebben jullie dan?! (misschien iets te persoonlijk )
Hallooo! @Ja, een licht streepje is ook een streepje! Toen ik in het test-gedeelte van dit forum kwam was ik zelfs verbaasd over hoe licht die streepjes wel niet waren allemaal. Ik dacht dat je dat meteen veel duidelijker zou zien, maar zoals ik het nu bekijk is het streepje meestal vrij licht. @wannabemam: Jammer dat je zo misselijk bent. Ik hoop voor je dat het voor een goed doel is. Vond het trouwens echt een compliment dat je vind dat ik zo rustig blijf. Ik doe er wel m'n best voor, mezelf opnaaien maakt alleen maar dat de dagen langer duren en op dit moment kan ik er toch helemaal niks aan doen, kan in dit gedeelte van mn cyclus niet bevrucht raken en ongesteld ben ik ook niet.. Dan maar ergens anders aan denken! @dromen: Ik heb ook al eens gedroomd dat ik een kind had, maar niet dat ik zwanger was. Daar kan ik mezelf echt nog niets bij voorstellen! @laura1986: Wat een geweldig idee van die kipfilet in de braadzak! Super! Heb je die honing-variant al eens geprobeerd? Ik wil het wel, maar ben bang dat m'n vriend t sowieso niet moet Heb wel wat op een briefje gekrabbeld en hopelijk voldoende gereageerd. Ben er weer weg van want GTST roept me!
Veel GTST-plezier DingDong! De honingvariant klinkt goed, nog nooit geprobeerd! Gewoon maken joh en niet zeggen dat er honing in zit! Zo heb ik mijn vriend eens een vegetarische burger laten eten waarop hij zei: 'lekkere kipschnitzel, lief!'
Haha, geweldig! Mijn vriend gisteren met sinterklaas: Heeft mijn cadeautje vast, zegt-ie: Hier staat geen naam op, voor wie is-ie nou (heeft het zelf voor mij gekocht een poaar dagen eerder!) Ik denk, ik hou m'n mond maar ff dicht. Vriend wordt door mijn nichtje gewezen op het douglas-papier en er gaat nog GEEN belletje rinkelen. Dus hij zegt: Dan maak ik het maar open Dus zit hij met mijn cadeautje in z'n hand, zegt ie: "hee, dat is voor jou!" Dus ik weer: "ja dat heb je van de week voor mij gekocht, weet je nog..." Iedereen helemaal in een deuk.. En zulke dingen doet ie nou altijd! Straks vergeet ie het nog als ie me zwanger maakt Ow, reclame Glee weer afgelopen! Ik ben serie aan het hoppen. Zo door naar New Girl, ben benieuwd of dat wat is. En daarna komt er nog iets met een baby, raising Hope ofzo. Ook nieuw.
@Lentekind + wannebemam...spannend!! Hopelijk snel een positieve test! Die onzekerheid is ook maar niks! @Bloempje...ik droomde een paar weken geleden dat ik zwanger was. Ik wist alleen van niks. Was al heel ver toen ik er achter kwam via een bloedonderzoek omdat ik mij niet goed voelde. Kreeg toen meteen een 3d echo waarbij je echt 2 kindjes zag. Een tweeling! Een jongen en een meisje! Voelde me zo bizar toen ik wakker werd. Kan dat beeld van die echo nog zo goed voor me halen! Rare dromen! Ik maak wel meer kans op een tweeling aangezien mijn vader van een tweeling is en de opa van mijn vriend ook. Ach...we zullen wel zien!!
@ Veerle, wat voor klusprobleem hebben jullie dan?! (misschien iets te persoonlijk )[/QUOTE] Is idd wel persoonlijk, we vertellen elkaar veel, wanneer we klussen ed Dus wil het toch wel vertellen. Het zit zo dat mijn man veel medicijnen gebruikt voor hoge bloeddruk (in 2005 heeft hij 3 wkn in het zkh gelegen hiervoor). Als bijwerking kan je last krijgen van erectiestoornissen, komt door de medicijnen. Dus moeten we weer medicatie nemen (nou ja, mijn man dan) om te klussen. En die pillen kosten ook redelijk veel. Dus hele cyclus om de dag klussen (vooral met mijn lange cyclus) is lastig. In januari heeft hij weer controle bij de internist en misschien komt er wijziging in de medicatie. Dus misschien dat er dan nog verandering in komt. Zo, dat is gezegd...
maar mijn vorige streepje zag de helft wel en de andere helft niet. Ik hoop dat hij morgen gewoon overduidelijk is. Een vriendin van mij kwam vanavond met testen aan om dat zij er op het moment even niets mee kan. Ik heb 14 testen van haar gekregen Als die test morgen nu positief zegt dan ga ik jullie platgooien met testen van mij! 2 weken lang elke dag 1 hahahaa
@Laura. Wat een goed idee van die kip. @Wannabe; hopelijk is je misselijkheid snel over en krijg je snel goed nieuws! @Veerle; jee, wat vervelend. Dat de ene medicijnen die goed voor je zouden moeten zijn, invloed hebben op een ander gedeelte van je lichaam die je nu hard nodig hebt. Hopelijk heeft deze aanpak snel resultaat. @Lentekind; ik ben aan het duimen voor je.. Vanavond lekker gesport en nu even op de bank. Ga nu Nederland van Boven bekijken. Moet heel gaaf zijn. Ben benieuwd. Was korte reactie. Sorry als ik mensen ben vergeten. Fijne avond en slaap lekker voor straks... Lfs, S.
@ Veerle, wat een lastige en vervelende situatie zeg! Gelukkig is er wel een manier om nog 'plezier te hebben', maar dat is verre van ideaal. Zou superfijn zijn als er wijziging in zijn medicatie komt, waardoor zijn bijwerkingen minder worden of zelfs helemaal verdwijnen! En wie weet wat voor moois op jullie pad komt met de manier waarop jullie het nu doen! Ennuh, de hele cyclus 'plezier maken' is toch niet perse nodig?! @ Lentekind, ik duim voor je! @ Enibas, ik ken dat programma niet, is het leuk!?! @ Vriend-die-niet-meer-weet-dat-hij-een-kadootje-voor-je-heeft-gekocht,
@Lentekind + wannebemam: veel succes!! ik duim met jullie mee, ik hoop echt voor jullie dat het raak is!! @Veerle: idd vervelende situatie ja... sterkte voor je man, en voor jou ook! Hier is het rustig, nog 3x pil en dan weg met die strip! Zijn jullie ook meteen met foliumzuur begonnen toen jullie gestopt waren met de pil?
Goeiemorregeeeeh! @Veerle, ik help mee hopen dat er in januari die wijziging komt. Vooralsnog klink je alsof je er goed mee omgaat, petje af! @Nayr: Niet meteen begonnen met foliumzuur na stoppen pil, had nog heel veel twijfels (ben al in maart gestopt) en moest nog ontpillen. Nu gebruik ik het wel!
Bedankt voor jullie lieve reacties! Je leert er wel beter mee omgaan en ben iig blij dat het mogelijk is En we hebben er dan ook plezier in! Komende dagen goed ad klus Spannend Nayr: bijna voor het echhie! Werkse allemaal! Wat een weer zeg! Oh ja, en mn temp is weer 'normaal', dus FF heeft mn ovulatiestippelijn weer verwijderd. Groetjes!
goedemorgen Vannacht misselijk niet lekker kunnen liggen, deze morgen voelt me lichaam anders, nog wel spanning in mijn buik, en sinds een aantal dagen noteer ik mijn temp, heb al een aantal dagen lichte verhoging, dat is dan weer een goed teken of niet! Mijn emoties heb ik niet onder controle, jank als als de kat iets aandoenlijk doet. Ben druk bezig onze extra slaapkamer leeg te verkopen, allemaal overtollig huisraad en heb enorme schoonmaak en opruim drang. Gisteren hoorde ik mijn vriend voor het eerst vol trots tegen zijn beste vriend zeggen dat we aan het proberen zijn zwanger te raken. Mijn hart gloeide ervan, krijg nu alweer tranen in mijn ogen. Hij wil het ook erg graag.. Jieppie! Hij is erg nuchter onder de hele situatie en niet echt enthousiast. DingDong kan wat van je leren, qua rustigheid, de dagen duren deze week zo laaaang. Diep adem halen en weer doorgaan., herkenbaar een vergeetachtige vriend die van mij zou dat ook kunnen doen.. Had voor mij iets gekocht en ingepakt en vergeten te verstoppen,, Brittney rare dromen,, maar wel leuk toch,, een grotere kans op een tweeling bij jou, lijkt me heel byzonder.. Veerle, succes met klussen, vervelend met die medicijnen maar het klinkt als of jullie daar goed mee om kunnen gaan.. nayr nog 3 pillen spannend, ik ben gelijk begonnen met foliumzuur, nu slik ik sinds een maand speciale vitamines voor zwangeren een paar keer in de week als aanvulling. kim (twijfel, zwanger niet zwanger zwanger niet zwanger.. ahhh)
JOEPIE!! Gefeliciteerd Lentekind! Jij zal wel heeeeel blij zijn.. Het is ook echt een hele duidelijke test..