Meiden dan jullie wel voor de felicitaties! Maar ben idd zoooo blij! Nooit verwacht dat het meteen de eerste ronde na mn mk weer raak zou zijn. Ik heb me net meteen ingeschreven bij de vk. Nu wachten op een telefoontje deze week. Ik hoop ook heel erg dat de echo wat vroeger kan dan 12 weken. Ik ben nu ook best wel onzeker merk ik wel. Maar goed, we gaan maar van het positieve uit. zaterdag was de test nog helemaal niet zo duidelijk als nu...vorige keer is mijn test ook niet zo duidelijk geweest. Al met al, ik ben blij
you see. licht streepje is ook zwanger Super! Geniet er lekker van en als je je angst voorlegt aan de vk krijg jij echt wel een echo met 6 weken. O ja, het is dus geen fabeltje dat je direct na een mk sneller zwanger bent maar dat wist ik al
@Lentekind: waauuuwww proficiat!! Oohh wat fijn voor je zeg!! Ik kreeg het helemaal warm toen ik die positieve testen zag...! Fantastisch! We duimen allemaal voor je dat je kleintje mooi blijft zitten!! Probeer er ook echt van te genieten en positief te blijven!
Thanx! Ik had vanmiddag de vk aan de lijn. de 28ste krijg ik mijn eerste echo/hartje. Dit omdat het vorige keer is misgegaan. Ook meteen een datum geprikt voor de intake. Die staat op 5 januari. Alles mooi in mijn vakantie, zo vul ik mijn vakantie met allemaal leuke dingen
Superfijn Lentekind! Kan me voorstellen dat je onzeker bent! Ga duimen dat het allemaal goed is Hier (hopelijk) bijna ei!
Gefeliciteerd Lentekind! We zullen je missen als je naar een ander topic verhuist Haha, maar het is je gegund! Geniet ervan!
Avond! Even kort bijlezen, want net gerend en nog niet eens gegeten @ Lentekind, waaauwwww van harte meis! Geniet ervan samen!
Wauw lentekind, wat heb jij een geluk zeg! Gefeliciteerd! Geniet er van en fijn dat je meteen zsm terecht kan.
@Lentekind! Van harte gefeliciteerd, meid! Je gaat spannende tijden tegemoet.. En als je je eerste echo/afspraak hebt gehad, zul je je vast snel zekerder voelen.. Geniet ervan! Naast het fantastische nieuws van Lentekind weinig nieuwe berichten. Niemand iets leuks gedaan of meegemaakt? Ik heb gewerkt en daarna mijn wekelijkse Zumba-les gevolgd. Was wel weer heerlijk.. Nu nog even op de bank ZP bijlezen.. Morgenavond naar de kapper. Heerlijk.. Fijne avond, meiden.. Slaap lekker voor straks! Lfs, S.
Goeiemorgen! Inderdaad weinig posts gisteren, op het goede nieuws van Lentekind na. Mijn dag was niet echt interessant. Vooral vreselijk chagerijnig geweest, de hond uitgelaten in het bos en zeiknat geregend en gehageld daar. Verder een rondje huishouden gedaan en 's avonds in de sportschool geweest en Bridget Jones gekeken. Ow ja, ook nog naar een circus gebeld dat steeds reclamefolders hier in de bus gooit, terwijl we zo'n sticker hebben. En dan niet 1, maar steeds 3 ofzo. En bij m'n ouders ook. Ik kan daar echt niet tegen. Dat in combinatie met mijn vreselijke bui en het feit dat ik de voicemail kreeg en geen echt persoon aan de lijn zorgde ervoor dat ik me helemaal uit kon leven. Terwijl ik me hier normaal echt niet druk om kan maken, dan gooi in die folders gewoon in de papierbak.
goedemorgen Het is inderdaad een beetje rustig hier,, Gisteren een rot dag, vandaag hopelijk een betere dag, net weer een test gedaan, weer niks nada nop.. morgen of zaterdag weer. Voel me helemaal niet goed,, misselijk, hoofdpijn en veel zelfmedelijde.. Vandaag ga ik maar even al mijn kado's kopen voor de sinterkerst, naar de fisio en mijn huis kerst klaar maken.. Dus leuke dingen in verschiet.. Allemaal een leuke dag, kim
hoi meiden, Hier ook al niet zo lekker. Er heerst een griepje rondom me heen, iedereen hoor ik wel een keer zeggen een griepje te hebben, maar hier slaat hij nog niet door gelukkig. Daarin tegen ben ik wel steeds ontzettend moe, misselijk etc. net niet ziek genoeg om mij ziek te melden, maar de dagen worden zo wel lang zeg. Als ik niet ongi was geworden zal ik zo geloven dat ik zwanger zou zijn, haha. Nou ja, nog 2 dagen en dan lekker weekend! Gaan jullie nog wat leuks doen in het weekend? Hoe voel jij je Lentekind? Merk je al iets, of eigenlijk nog niets.
Goeiemorgen! Vandaag en morgen lekker vrij, dus hier ook meer te vinden! Vandaag lunchen met een vriendin en mijn nieuwe e-reader leuk vinden! Ik hoor het veel hoor, al de zieken om me heen! En ook veel mensen die sjaggi zijn (kan ook bijna niet anders met dit weer!) Ik ben nu 5 dagen DPO, maar voel nog niet echt iets bijzonders, dus ga ervanuit dat er niks is... Zou je dat eigenlijk snel voelen denken jullie?!
Ha meiden, Ik heb ook geen beste week.. Ik ben al de hele week chagerijnig en heb werkelijk nergens zin in.. Ik ben blij dat ik bijna weekend heb. Wij hebben dit weekend veel op het programma staan. Morgen ga ik eerst met mijn beste vriend naar Twilight Breaking Dawn, ik heb daar zo'n zin in! Zaterdag ben ik drie jaar samen met mijn mannetje en dan gaan we eerst lekker uit eten en dan samen naar de Bios, naar Nova Zembla. Zondag hebben we een familiefeest want de opa van mijn vriend wordt... uhmm.. heel oud.. Dus ja.. eigenlijk allemaal heel gezellig en heel druk! Zijn er nu eigenlijk nog mensen die binnekort moeten testen of gaan we weer op naar de volgende maand? @Wannabe mam: Heb je niet gewoon een griepje.. het lijkt me toch dat als je zwanger zou zijn dat je nu toch wel positieve tests moet gaan krijgen.. of zie ik dat verkeerd... Nou werkse allemaal vandaag!
Wauw lentetijd.... Gefeliciteerd. Ik ben jaloers mijn klustijd komt er aan. Verwacht niets hoop alleen op een kerstwondertje. Zou zo leuk zijn om het jaar met een wondertje af te sluiten....