Leuke dingen in het vooruitzicht Bloempje! Dan duurt het wachten ook minder lang Hier dus het weekend werken, dus komende dagen wat leuke dingen doen! Vanmiddag lunchen en langs een vriend en morgenochtend hardlopen en bij een vriendin op de koffie. @ Rietc, lekker klussen dus de komende tijd
We zitten samen in de klustijd Rietc, vanavond mag ik weer M'n man is laat thuis van school, heeft ouderavond oid. Maar ik heb gezegd: het moet gebeuren Grapje hoor! Hoop ook dat het raak is Rietc, voor iedereen hier! Vandaag vrij en zo even controle bij de tandarts en kopje thee doen bij een vriendin. En vanavond naar de sportschool bodypumpen! Meiden, dikke knuffel! Beterschap! En wees maar lekker chaggie: is bijna weekend!!!
Voor de dames die zich niet zo lekker voelen: beterschap! Het heerst inderdaad echt, volgens mij, ik ben ook erg snotterig. Ja dat vraag ik me ook wel eens af, voel je gelijk wat als je tijdens je vruchtbare dagen hebt geklust en het wellicht raak is..? Of duurt dat nog een week ofzo... Zal wel bij iedereen verschillend zijn. Ik ben benieuwd of ik volgende week wat van het ontpillen ga voelen..
Ik voel me de hele week ook al niet zo, maar het heerst inderdaad... Vorige maand dacht ik meteen na het klussen dat het raak was, omdat ik zo'n bijzonder gevoel had in mijn onderbuik. Maar dat was toch niet zo... Weet je wat ik nog het moeilijkst vind? Er proberen NIET mee bezig te zijn. Ze zeggen dat als je er te veel mee bezig bent, de kans groot is dat het moeilijker lukt, omdat je dan zo aan het stressen bent... Maar he doe je dat???
Volgens mij kan je wel wat voelen rond de innesteling. Maar dat heb ik nog niet gehad. Je lijf kan je ook voor de gek houden... Had vorige keer ook het gevoel dat het raak was. En neg. testen vind ik zo naar, dus dat ga ik (proberen) niet te doen... Decca, is lastig om ergens niet mee bezig te zijn, als je het zo graag wilt. Ik ben er dagelijks mee bezig, maar dat wil toch niet zeggen dat je stresst??? Ik ben nu we bezig om in de voorjaarsvakantie te gaan skiën. Hoop da ik daardoor m'n gedachten een beetje kan verzetten. En gewoon lekker werken is voor mij ook een goede afleiding!
Wij zitten ook in onze klusperiode. mocht ik een regelmatige cyclus hebben dan zou mijn eisprong begin volgende week zijn, dus we zijn vanaf gisteren begonnen met om de dag te klussen (best veel voor ons doen, haha) Ik merk nu nog niet zo veel van het ontpillen. Ik had alleen gisteren wel wat hoofdpijn maar misschien had ik wel te weinig gedronken.
@Decca: heel herkenbaar!! Ik ben er ook heel erg mee bezig, en ben sowieso al van nature ongeduldig, dus hoe lastig is het dan om niet constant ermee bezig te zijn!! Werken helpt voor mij ook, of leuke dingen doen met vriendinnen, iets in je huis opruimen, veranderen, spelletje spelen enz.. Maar op de momenten dat ik dan even alleen ben of niks te doen heb... ppff... lastig! @Veerle: ja skieen/op vakantie gaan is natuurlijk ook goeie afleiding! Wat lekker! en ja.. je hoort idd vaak dat je lichaam je voor de gek houdt, ook met ontpillen enzo... ik ben beniewd! @Laura: jij voelt niet veel, oh das wel fijn! Haha, kan me voorstellen dat je nu ineens 'veel' aant klussen bent zou voor ons ook ineens veel zijn
Nogmaals bedankt voor de felicitaties meiden! Princess, ik merk vrij weinig. Alleen continu honger. Verder totaal geen kwaaltje wat overeen komt met de vorige keer behalve de broodafdeling van de supermarkt. Normaal ruikt het heerlijk maar nu...gatverdamme. Alsof er 5 katten tegelijk op de kattenbak zitten. Het stinkt er echt. Vorige week rook het al gek en dacht ik he, dit had ik de vorige keer ook maar verder hoopte ik een zwangerschap maar wist ik het niet zeker. Nu ik het weet stinkt het des te meer hahaha Verder geen kwaaltjes, alleen af en toe duizelig. schijnt erbij te horen. Nu weer snel naar school. De school moet kerst klaar worden gemaakt.
Lekker dat je je eerste weken zo doorkomt Lentekind! Ennuh, er niet mee bezig zijn is (naar mijn idee) niet mogelijk als je besloten hebt om te proberen een kindje te krijgen. Maar erom stressen is weer een ander verhaal toch!
Ben bezig met ovutesten en zit nu op dag 3 en het teststreepje wordt met de dag donkerder: is een goed teken
Ik vind het ook heel herkenbaar dat je er constant aan moet denken. Wij zijn nog niet eens voor het eggie begonnen en ik denk er al de hele dag aan.. Ik denk dat het niet mogelijk is om er niet meer aan te denken, je bent er gewoon mee bezig, het hoort bij je leven. Misschien moet je de dagen dat je kunt testen of het ongi worden gewoon over je heen laten komen en positief blijven, maar dat is natuurlijk ook moeilijk als je iets zo graag wilt. Weet je wat: We slepen elkaar er gewoon doorheen en kletsen lekker met zijn allen.. dat verzacht alles wel een beetje...
Hallo allemaal, Ik vind het ook zo lastig om er even NIET mee bezig te zijn denk er continu aan en zeker omdat het nu al zo lang duurt... Ook is het op mijn werk heel moeilijk vol te houden werk op een kinderdagverblijf en heb dus de hele dag allemaal schattige kindjes om me heen! In het weekend leuke dingen doen helpt wel maar de weken gaan maar heeel traag helaas. Nu met de ovulatie testen bezig maar nog niks te zien Hopelijk heb ik snel mijn ei tot die tijd gewoon aan de klus
Wintersport is geboekt! Wilde geen volle week (mijn man skiet niet en we gaan met een ander stel), dus 3 dagen skiën in de voorjaarsvakantie! Heb er zin in! Lekker vd piste af, heerlijk! Succes met klussen en wachten! Enne....ontpillen! Wacht op m'n mannetje, hij komt nu naar huis van de ouderavond en dr moet nu HIER nog even gewerkt worden
@bloempje: ja inderdaad, we slepen elkaar er zeker doorheen!! @ninas: jaaa als je op een kinderdagverblijf werkt, kan ik me goed voorstellen dat je er steeds mee wordt geconfronteerd. Maar misschien ook met de minder leuke kanten van baby's? Helpt wellicht wel om te relativeren.... maargoed blijft lastig! @lentekind: wat fijn dat je nog niet echt veel vervelende kwaaltjes hebt... geniet maar lekker!! Net tegen m'n mannetje gezegd dat ik rond de kerst waarschijnlijk (als mijn cyclys normaal is) mijn vruchtbare dagen heb... we hadden eigenlijk gezegd dat ik eerst ongesteldheid afwacht, maar manlief reageerde met "oh ja..?"
We helpen elkaar er zeker doorheen! Gaat goed komen! Maar kan me voorstellen als je al zo lang bezig bent dat het je echt niet meer los kan laten (en dan krijgt het ook zo'n nare bijsmaak lijkt me ) Meiden, droom fijn (of succes vanavond natuurlijk )
Hey Dames, Eerst en vooral wil ik Lentekind feliciteren. SUPER nieuws. Ik ben zo blij voor jou . Zeker na de moeilijke periode. Ikzelf ben vandaag ongesteld geworden. Eindelijk, eigenlijk moesten ze zaterdag komen . We hadden ze wel verwacht aangezien we een hoedje hebben gebruikt deze maand (antibiotica). Ik hoop dat er nog vele dames dit jaar zwanger mogen zijn en anders wordt 2012 ons jaar !!!!. Veel succes iedereen!
Goeiemorgen allemaal! Wat brengt de dag vandaag?! Hier lekker vrij (mag morgen t/m dinsdag weer werken). Nog niks bijzonders op de planning, dus lig nog lekker in bed!
Nog weer even de lijst erbij gehaald Heb werk-ontwijkend gedrag... Starten: Dec 2011/jan 2012 nayr E1987 Feb 2012 Brittney Juli/Aug 2012 Bloempje 19831 NAAM - NOD - RONDE - HOEVEELSTE KIND: Lilfay - 28-11-2011, ronde 12, 1e kindje Missniem - 03-12-2011 -> ongesteld Decca1980 - 03-12-2011, ronde 1, 1e kindje Muisje91 - 04-12-2011 Albertina1979 - 05-12-2011,ronde 3, 3e kindje Jufaman81 - 10-12-2011, ronde 11, 1e kindje Meijtje - 11-12-2011, ronde 1, 1e kindje Emily27 - 14-12-2011, ronde 2, 1e kindje Noorus - 17-12-2011, ronde 1, 1e kindje bientje87 - 18-12-2011 Kiewie - 23-12-2011, ronde 1, 1e kindje Veerle31 - 26-12-2011, ronde 2, 1e kindje Rietc - 26-12-2011, ronde 5, 1e kindje Jootje86 - 27-12-2011, ronde 4, 1e kindje Laura1986 - 28-12-2011, ronde 1, 1e kindje Princess25 31-12-2011 ronde 6, 1e kindje ZWANGER Martine Cleopatra15 Lentekind Heb je een nieuwe NOD Missniem? En Decca hoe zit het nu bij jou? En Lifay? Weet 't even niet meer...
Ik zet alvast de eerste datum van 2012 erbij. Ik doe een gokje, mijn eerste cyclus was 28 dagen, nu 32, we gaan voor 30 . Succes voor alle decembertesters !!!!