Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Hoi,

Ik heb mijn NOD aangepast. Van het weekend mag ik lekker aan de klus!!

Dec 2011/jan 2012
    nayr
    E1987

Feb 2012
    Brittney

Juli/Aug 2012
    Bloempje 19831

NAAM - NOD - RONDE - HOEVEELSTE KIND:
    Lilfay - 28-11-2011, ronde 12, 1e kindje
    Missnien - 03-12-2011 -> ongesteld:(
    Muisje91 - 04-12-2011
    Albertina1979 - 05-12-2011,ronde 3, 3e kindje
    Jufaman81 - 10-12-2011, ronde 11, 1e kindje
    Meijtje - 11-12-2011, ronde 1, 1e kindje
    Emily27 - 14-12-2011, ronde 2, 1e kindje
    Noorus - 17-12-2011, ronde 1, 1e kindje
    bientje87 - 18-12-2011
    Kiewie - 23-12-2011, ronde 1, 1e kindje
    Veerle31 - 26-12-2011, ronde 2, 1e kindje
    Rietc - 26-12-2011, ronde 5, 1e kindje
    Jootje86 - 27-12-2011, ronde 4, 1e kindje
    Laura1986 - 28-12-2011, ronde 1, 1e kindje
    Decca1980 - 28-12-2011, ronde 2, 1e kindje
    Princess25 31-12-2011 ronde 6, 1e kindje
    Missnien 05-01-2012 ronde 1 (of 2), 1e kindje

ZWANGER
    Martine
    Cleopatra15
    Lentekind

2. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    He meiden..

Nog een paar minuten en dan is het WEEKEND! Helaas moet ik morgen ook nog een paar uurtjes werken voor een speciaal project, dus moet morgenvroeg om half 9 op de zaak zijn.

En verder het weekend heb ik geen spannende plannen behalve visite van mijn schoonzusje en haar kleine van 3. Ohja, en verder de standaard dingen zoals schoonmaken, wassen, boodschappen doen enzovoort... :(

En jij? Jullie nog wilde plannen?

Fijn weekend..

Lfs,
    S.

3. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    @Enibas: Das wel balen dat je op je zaterdag ook zo vroeg op moet!

Ik heb nu ook weekend!
    Morgenavond krijgen we visite. Is altijd wel gezellig, gaan we bordspelletjes spelen :D.

Zondag hebben we een personeelsuitje van mijn vriend z'n werk. Diner en voorstelling in Carré.

Tussendoor inderdaad de standaard dingen: schoonmaken, boodschappen etc.
    Oh, en klussen natuurlijk ;)

4. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Hoi,

Vanavond een verlaat Sinterklaas-feestje. Morgen heb ik met een vriendin afgesproken om te gaan winkelen... Verder vooral veel klussen!

Goed weekend iedereen!

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hier geen weekend... :(

Morgen en zondag van 7:00-15:00 werken en maandag en dinsdag van 14:45-22:45. Dan weer twee dagen vrij...

Fijn weekend voor de mensen die dat wel hebben! ;)

6. princess25

princess25 Niet meer actief

Hier wel weekend! Heerlijk. Leuk, nog een sinterklaasfeestje.
    Hier alweer cadeau's gekocht onder de boom. Doe ik meestal al een beetje vroeg, want het staat zo gezellig onder die boom. Moet nog een cadeautje van 5 a 10 euro halen voor een jongen. Dus iemand nog ideeen? Ik weet het echt niet meer hoor, haha.
    Kom niet verder dan sokken of een shirt met lange mouwen, maar dat is enorm saai en oudbollig. Dus....

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

@Noorus: werkse morgen en Enibas ook!
    @princess: ik koop ook wel eens een boekje ipv kleertjes.

De rest een heel goed weekend!
    Ik hang vanavond lekker voor de buis met de Voice, morgenmiddag naar m'n ouders voor de verjaardag voor m'n mama:) En zondagmiddag tenniswedstrijdje!

Groetjes!

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hier ook TVOH kijken... :) lekker onderuit!

Veerle, vast gefeli met je mams en succes zondag!

9. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Hee meiden!

Gelukkig is het maar twee zaterdagen dat ik moet werken voor dit speciale project. Zojuist al de boodschappen gedaan. Deze doe ik normaal gesproken op zaterdagochtend.. Vriendlief ging spontaan een keer mee boodschappen doen.. Vind ik stiekem toch wel leuk.. ;)

Nu lekker op de bank en ik zit klaar voor The Voice..

@Noorus; jij ook werkze.

Trouwens; zie dat ik op mijn eigen vraag die ik jullie heb gesteld; over wat voor werk jullie doen ik zelf niet heb beantwoord. Ik doe de PR en Communicatie bij het bedrijf waar ik werk en ben Management Assistente voor de directie. Deze maand erg druk met mijn pr- en communicatiewerkzaamheden. Denk hierbij aan de kerst- en vleespakketten en het Nieuwjaarsdiner. Beide voor al mijn 280 collega’s. Druk, maar met leuke dingen. :)

@Veerle; alvast gefeliciteerd met je verjaardag en succes met tenniswedstrijd. Doe je competitie spelen of voor het plezier?

Goed aanknopingspunt voor een volgend gespreksonderwerp, waar ik nu wel direct op zal reageren... Wat voor sport(en) beoefen je?
    Ik fitness 2 á 3 keer in de week in de sportschool en ik volg Zumba-lessen bij een dansschool.

Fijne avond, allemaal..

Lfs, S.

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ik tennis normaal 2-3 keer per week, maar seizoen start pas weer in april. En nu 1x per 3 wkn wintercompetitie en 1 x per week in een hal vrij spelen. En sinds november heb ik een abbonement in de sportschool en doe ik 1xper week bodypump, soms spinning, zwemmen en anders cardio (crosstrainer, joggen op de loopband).
    Zo the Voice begint bijna:)

11. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    Wow. Fanatiek hoor Veerle! Ik wou dat ik zo sportief was. Ik probeer om 2 keer per week naar de sportschool te gaan. Dan doe ik meestal een groepsles zoals Zumba, bodycombat, body balance, etc.
    Maar helaas komt het ook vaak genoeg voor dat ik maar 1 keer of zelfs helemaal niet ga :)

Volgens mij had ik ook nog niet vertel wat ik doe als beroep. Ik ben applicatiebeheerder op een middelbare school. Dit doe ik 4 dagen per week. Daarnaast run ik samen met mijn zus een webshop en baby en kinderkleertjes en accessoires.

The voice begint!

12. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Wauw! Sharon.. Wat een opening bij the Voice. De lat ligt hoog..

@Laura Wat is het adres van je webshop? Ben er wel benieuwd naar je..

13. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    Ik zal hem wel pben. Ik weet namelijk niet zeker of ik hem mag plaatsen...:(

Die Sharon was zeker goed! De rest tot nu toe een beetje onder de lat, maar niet heel slecht.

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Nou the Voice was weer leuk entertainment. Nu m'n bed in want morgen om 6 uur de wekker weer...

Ik loop trouwens ongeveer 3 keer per week hard. En doe geregeld mee aan 'runs'. Verder hou ik van wintersport (maar dat is maar 1 keer per jaar). Sportschool heb ik gewerkt en gesport, maar dat werkt voor mij niet meer ivm mijn zeer onregelmatige werktijden...

Fijn weekend meiden!

15. princess25

princess25 Niet meer actief

Hier ook slapen, maar dacht kijk nog even op het hoekje op het forum.
    Ik tennis ook. Wel te weinig, maar dat komt wel weer.
    @ laura, ook ik ben wel benieuwd naar je website.

groetjes en slaap lekker alvast

16. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    @princess: ik heb jou ook een pb gestuurd!

Vriendlief is op de bank in slaap gevallen tijdens de tv kantine. En ik wilde vanavond nog klussen ;)

17. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Heey meiden!

Sorry ik ben een tijdje niet geweest, ik heb cursusen gegeven bij mij thuis (dat doe ik 1 keer in de 2 weken, smiddag's aan kids en savonds aan volwassenen) Daarna ben ik druk bezig geweest met het huis ik kerstsfeer te brengen en was er veel familie bezoekjes om te vertellen dat ik zwanger ben. Ook ik Moeders voor moeders langsgekomen en heb ik allemaal leuke cadeaus van ze gehad en mag ik 20 december gaan beginnen!

Mijn keelontsteking is bijna helemaal over, en van zwangerschaps sympthomen heb ik weinig last, zere tepels en duizelig/misselijk als ik iets lichamelijk te druk doe als lang stofzuigen enz. Aan de ene kant heel fijn, maar aan de andere kant maakte ik me affentoe wel zorgen omdat ik bang was dat ik toch niet zwanger was of het fout zou gaan Ik heb zelf 4 testen gedaan en mijn 3e test was lichter als mijn 2e. Ik heb nu een rijtje van 4 testen gedaan, vanmiddag de laatste en dat was echt een knaltest! dus weer helemaal gerust gesteld!

@lentekind gefeliciteerd!

@allen die voor een volgende ronde gaan dikke knuffel en houd de moed er in! ik gun jullie allemaal een zwangerschap en een lief kindje!

Ik heb het huis in kerstfeer, iets uitgebreider als vorige jaren omdat we dit jaar kert vieren ipv sinterklaas op verzoek van mijn vriend, ook erg leuk om eens te doen! Morgen gaan we mijn eerste buik foto maken! ik heb veel vocht in mijn buik momenteel dus het is goed te zien dat mijn lichaam veranderd!

Hieronder wat foto's van testen, moeders voor moeders pakket

Liefs,
    Susanne

18. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    En dan ook nog van mijn huisje in kerstsfeer!

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden!

Was weer een lekker dagje werken. Nog 3 te gaan, dan weer een dagje vrij… ;)

@ Laura, is het nog gelukt gisteraaf ;) ?

@ Cleopatra, fijn dat je zo weinig last hebt! En zal nu wel allemaal heel écht beginnen te voelen niet?!! Goed je best gedaan in huis! En leuk pakket van moeders voor moeders!

20. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Ja ik begin het me steeds meer te realiseren, en mijn vriend is ook helemaal lief, en er mee bezig!
    Ik voel me eigenlijk prima, niks extreems nog qua sympthomen, maar ze zeggen dat dat meestal pas rond 6 weken komt. Nu kunnen we er optimaal van genieten!

Wat is het rustig hier op zaterdag zeg!
    Ben benieuwd wat iedereen aan het doen is!

Deel Deze Pagina