Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilfay

lilfay Lid

29 nov 2010
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verstandig? Zo lang als jij wilt ;).. maar in ieder geval nog 2 dagen

@Lentekind: Echt superleuk dat je zwanger bent! Jaa, je moet ons wel op de hoogte houden hoor! Leuk, leuk, leuk

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeieavond meiden! :)

Even snel reageren nog. Net terug van werk…

@ Dingdong, lekker weekend gehad dus?!

@ Veerle, fijn dat het zondag wel gelukt is! Ik kan me voorstellen als er zo’n druk op ligt dat het niet meer prettig is… Vanavond ook nog gelukt?! ;) (Ja dus, lees ik later!!! Jeeej!)

@ Jootje, rustig aan en beterschap!

@ Cleo, thanx voor de filmpjes! Ga ik morgenochtend even rustig kijken! :)

Nu lekker m'n bed in! :) Trusten allen!

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

@Lifay: ben niet bekend met 2 wkn ongi, maar als je cyclus hebt van 28 dgn gewoon starten als ongi bijna klaar is denk? En verstandig klinkt wel een beetje gek... We zijn allebei beetje moet vh plezier maken, na een lange werkdag vind ik het toch lastiger. Denk dat we morgen nog plezier maken en misschien dan nog een keer en daarna op 't wachtbankje:)
    @Lifay: mooie banner, nu begint het erop te lijken hè!
    @Noorus: lekker vrij vandaag? Of vanmiddag nog werken?

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Veerle, ik heb dat ook wel na een lange dag werken (vooral late dienst) dan ben ik al blij als ik in bed líg! Maar het verplichte plezier maken is sowieso niet leuk, maar goed daar kan ik nog niet zo goed over meepraten, zit pas in ronde 1 ;)

Vanavond weer late dienst trouwens. Morgen vrij. Dan donderdag en vrijdag 2 vroege diensten en dan weekend! :)

5. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Heey meiden!

Hoe was jullie dag? Ik moest vandaag naar de podoloog voor nieuwe zooltjes, wel zo handig als ik strax aan kom! Ook kwam ik er achter dat er daar in de buurt een heel leuk taart decoreer winkeltje zit die ook nog eens niet duur is, en aangezien bakken, taarten, cupcakes etc een hobby van me is heb ik een paar leuke dingen meegenomen!

Vannavond ga ik met een vriendin zwangerschapskettingen maken, zij is nu ongeveer 20 weken.

Leuk dat jullie de filmpjes kunnen gebruiken! Daar maak ik ze voor! En ik probeer het op een warme en niet te zweverige manier te doen, want veel mensen beginnen niet aan meditatie omdat ze denken dat het zweverig is of omdat het vaak ook zweverig gebracht word. Meditatie is gezond voor heel veel dingen en werkt als pijn bestrijder en goed tijdens dipjes en depressie! En daarvoor hoeft het niet zweverig te zijn!

Gaan jullie nog iets leuks doen deze week?

6. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Goede avond
    Beetje een rot dag gehad allemaal zeikers en zelf niet al te helder vandaag dus dat gaat heerlijk samen. :(
    Ga deze week niet veel leuks doen, heel veel werken, weekend is nog lekker niet ingepland gaan vast en zeker even naar een kerstmarkt vind ik altijd gezellig..

even bijpraten..
    noorus dapper dat je zo lang wil wachten met testen, is mij nog nooit gelukt,, en ja ging er te veel vanuit dat ik zwanger was, nu mediteren en joga,, voeten op de grond,

cleopatra heb gelijk je filmpje gekeken, heel prettig... probeer elke dag even 10 minuten te mediteren.. dankdank

jootje86 Beterschap,

nu ik ga tv kijken en mijn huishouding nog even doen,,
    groetjes kim;)

7. DingDong

DingDong Actief lid

1 dec 2011
    154
    0
    16
    Goedemorgen iedereen!

@ wannabe mam: Wat jammer dat je dag niet leuk was, ik hoop op beterschap vandaag. Wel een leuk weekend dat eraan komt, wij gaan ook naar een kerstmarkt. Heb er ook veel zin in.

@Noorus: Weekend was heel leuk, op zaterdag ff een beetje ruzie omdat ik zo verschrikkelijk chagerijnig wordt van ongesteld worden. Op een manier die ik niet opzij kan zetten, haha :p

@Lilfay: menstruatie van 2 weken, ik weet er niks van. Maar waars. een heleboel andere mensen hier wel. Miss een nieuw topic openen? Of de huisarts bellen.

Beterschap voor Jootje!

@late testers: Hier ook 1, ongesteld worden is goedkoper als een zwangerschapstest (lekker gierig, 2 voor 5 :p), dus pas testen als ik echt overtijd ben (is de bedoeling)

Vraagje: Als je zwanger bent, merk je dan iets rond de tijd dat je ongesteld moet worden? Krijg je nog steeds een k*thumeur enzo? Geen idee namelijk.

@Cleopatra: Mindfulness is iets wat ik ook nog wel eens wil proberen, mediteren eigenlijk ook. Moet mezelf daar wel toe zetten.
    Dipjes heb ik wel veel last van, vooral deze tijd (zoals de meeste mensen dus!)
    Enne zwangerschapskettingen? Van die rinkel-dingen? Leuk! Volgens mij ben je een echte crea-bea, kettingen maken, taarten bakken...

@allen: Wat zijn jullie (crea-bea) hobby's? Ik haak en maak soms wel eens knuffeltjes van stof, of ik scrap een rondje mee met m'n moeder.

Vandaag ga ik verder met m'n frettenhok (als de regen wat minder wordt), boodschappen doen en de wasmand staat ook al te schreeuwen. BLEEEH! Hoef gelukkig de hond niet uit te laten want die is toch met geen stok naar buiten te krijgen met dit weer.

8. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedermorgen!

Hier ook iemand die al een week chagerijnig is.. ik heb ook geen idee waar het aan kan liggen. Ik heb nergens zin in, alles is teveel, iedereen zeurt.. bah..:)
    Ik denk dat het ook een beetje komt door de kerststress.. het is best duur allemaal deze maand en daar werd ik van de week toch even mee geconfronteerd toen ik op onze bankrekening keek..:$

Morgen ben ik lekker 's middags, dan ga ik met mijn moeder en oma naar het tuincentrum, een beetje naar kerstspullen kijken. Dat is altijd wel gezellig.
    Vanavond ga ik bij mijn schoonouders eten.. daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Ik heb niet zo'n goede band met mijn schoonouders.. vooral niet met mijn schoonmoeder..;)

Nu weer een dagje werken..

Fijne dag iedereen!

9. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Dag meiden,

Ik heb lekker een vrij dagje vandaag. Ik ga straks met mijn zus voorbereiden voor de kerstmarkt a.s. zondag. We staan dan op de Sunday Market op de Westergasfabriek in Amsterdam met onze webwinkel/ Dus we gaan straks leuke spulletjes kopen om de kraam te versieren.

Misschien moet ik mijn vriend eens aan het mediteren/mindfullness krijgen... Hij heeft het al weken druk op z'n werk en dat begint hij nu lichamelijk en geestelijk te merken. Het zit ons klussen nogal in de weg, en ik ben nu het meest vruchtbaar. Ik heb voor de gein gisteren een ovulatietest gedaan en die was positief. Dit heb ik mijn vriend maar niet verteld, want ik wil de druk niet groter maken dan dat hij het al voelt.

Vanavond weer een poging...

Oh, en ik ben absoluut niet creabea. Het meest creatieve wat ik doe is piano spelen :)

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen :)

Was weer een latertje gister. Vandaag lekker vrij! :)

@ Cleo, leuk van die taart-decoreerwinkel! Ik heb dat nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel heel leuk! Wat is een zwangerschapsketting?

@ Wanabeemam, stom zijn die dagen soms he… :( Ik moet morgen en vrijdag nog werken en het weekend lekker vrij en naar vrienden en naar m’n oma. Of mij het lange wachten gaat lukken geen idee. Maar zaterdag is mijn NOD pas, dus voor die tijd wil ik het sowieso niet…

@ DingDong, inmiddels een beter humeur?! ;)

@ Hobbys, hier niet crea-bea helaas…. Misschien word ik dat nog eens als ik ooit kinderen heb. Mijn passie is motorrijden…

@ Bloempje, werkse vandaag! En succes vanavond bij je schoonouders… Toch jammer als er niet zo’n klik is lijkt me…

@ Laura, leuk dat jullie op de kerstmarkt staan! Plezier vast! Ennuh, succes vanavond!

Geloven jullie hier in pendelen trouwens?! Ik heb het gister laten doen (geloof er eigenlijk helemaal niet in). Maar daar kwam uit dat ik zwanger ben van een meisje…. Pfff word nu behoorlijk heen en weer geslingerd qua gevoel… Is het dan toch echt iets wat ik voel? Had ik het maar niet laten doen, haha.

11. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Dag dames,

Hier is het ook even niet zo leuk.

Mijn man heeft het ook niet zo op klussen op commando. En aangezien vandaag mijn eisprong is, wilde ik gisteren graag aan de klus. Helaas was manlief verkouden en had geen zin... Ik geloof dat ik wel iets te veel drama heb geschopt (oeps)... Ik hoop dat het klussen van het weekend nog iets heeft opgeleverd, maar ik vrees dat deze ronde tevergeefs is...

Fijne dag allemaal!

12. DingDong

DingDong Actief lid

1 dec 2011
    154
    0
    16
    @Decca: Jammer!

@Noorus: motorrijden, ik durf zelf niet goed, dus nu altijd bij m'n vriend 8erop. Wel altijd last van m'n rug :( Voor de rest is het keileuk. Cool dat jij het wel doet! Wat voor motor (en dan reikt mijn kennis niet verder als een soort harley davidson achtige of een stoere sportievere, hehe :p)

@Laura: Wat voor webwinkel heb je?

Ik moet boodschappen gaan doen. Dus zit ik nog steeds thuis (zo geen zin in die stomme supermarkt). Frettenhok heeft al een extra likje verf gekregen.
    De verbouwers bij de buren gooien een hoop zooi in onze tuin, dus alles weer netjes teruggegooid. Nu even m'n boodschappenlijstje pakken en dan ben ik er weg van! Tot snel weer!

13. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    @DingDong: baby- en kinderkleding :) . Ik stuur je wel de link via pb . Volgens mij mag het niet op het forum.

14. DingDong

DingDong Actief lid

1 dec 2011
    154
    0
    16
    Ah ok, want ik vind het wel leuk om even te kijken!

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Zooo... alvast huis beetje in kerststemming... Lichtjes buiten opgehangen, binnen paar lampjes, toch wel knus altijd! :D

@ Decca, wat jammer zeg... :( Kon je hem niet verleiden?! Mijn kerel heeft ook wel eens niet zo'n zin, maar meestal trekt dat wel bij... ;)

@ Dingdong, goed bezig met schilderen! Hier doe ik altijd maar meteen boodschappen, dan hoef ik de deur lekker niet meer uit... Waarom niet gewoon eens een proefles nemen, kan je kijken of je het goed vind voelen. Ik dacht ook een tijdje zal ik wel/niet, maar toen ik eenmaal geprobeerd had was ik verkocht. Ik heb een Ducati Monster, zal even een fototje uploaden :)

@ Laura, wil je mij de link ook even doorsturen, vind ik wel leuk! :)

Net 2 zwangerschapstesten bij de KV gekocht... Toch wel raar dat ik ze nu in huis heb, maar er nog niks mee mag... :(

16. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    @noorus, ik heb je ook een pb gestuurd!

Gave motor hoor! Die kleur is ook leuk!

Ik heb ook al die zwangerschapstesten gekocht. Dan heb ik ze maar vast ;) . Ik hoop echt zo dat ik m'n vriend in de mood krijg vanavond. Als ik vandaag mijn eisprong zou hebben, dan zijn we nog op tijd toch?

17. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    @Noorus: het probleem was denk ik dat ik er een drama van maakte... Dat moet ik volgende keer dus beter aanpakken. Niet meer vertellen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, maar dan wel toevallig leuke jurkjes aan doen

@ Laura: ik hoop het! want dan heb ik vandaag ook nog een kans!!

En ik heb vandaag ook KVtesten gekocht! Misschien toch nog een mooi kerstcadeau

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik blijf hier sowieso wel meelezen en tikken hoor. Net zo gezellig! Hier gaat het prima alleen ontzettend onzeker. als ik werk dan hoef ik er niet aan te denken dus ben blij dat ik werk. De 28ste de echo en dat is nog precies 14 dagen. Ik ben zo benieuwd of er iets zit en als er iets zit of het het doet! Goed, het zla vast en moet het positief zien alleen de vorige keer ging het rond deze tijd mis.

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nayr met mijn bosbesje gaat het (hoop ik) wel goed. Kon je rond deze periode maar een teken van leven krijgen. A.s. vrijdag ben ik volgens de vk 7 weken. Ik denk zelf dat ik een week minder ver ben doordat ik mijn eispron heb gevoeld. Goed, dit zo ten nadele zijn van mijn echo dus ik liet het maar even zo;)
    Eergister heb ik me ingeschreven bij pisclub. (mvm). Tot op dit moment heb ik nog niks van ze gehoord. Ik ben benieuwd!

20. DingDong

DingDong Actief lid

1 dec 2011
    154
    0
    16
    Hulde aan de testenkopers, dat ze maar snel gebruikt mogen worden!

Laura, je webwinkel ziet er goed uit zeg! Heel leuk, keilief die kleine kleertjes :D

Mijn vriend weet trouwens ook niet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, dat merkt ie wel als het weer zover is. Maar heb nog nooit gehad dat ie geen zin kon maken, gelukkig..

Noorus: Gave motor (echt een monster :p)! M'n vriend heeft een BMW R1200R, een matgrijze. Ook zo'n snel ding :p
    Ben huiverig voor motorrijden omdat ik superslecht ben in schakelen. Had ook 60 autorijlessen nodig... :)

Deel Deze Pagina