hallo, gister en eergister ovutest gedaan en beiden knallend, vandaag al niet meer...mmmmm. Eerder dan ik dacht. Nu hopen dat het raak is. Zal ik dan ook eerder kunnen testen?
Avond!!! Pfff wat een vreselijk lange dag! Van 7 tot 7 gewerkt... Bleh! Morgen weer vroege dienst, dan eindelijk 2 dagen weekend! Zaterdag testen (mits ik niet ongi wordt)
@Bloempje, ik probeer vertrouwen te hebben in mijn lijf alleen de vorige keer heeft het me een miskraam bezorgd en ik kan nu nog niet zo heel erg juichen. Het komt hopelijk vast wel als ik over 13 dagen de echo heb! @Princess tjop, tjop, aan de klus! Het zekere voor het onzekere. Meid ik hoop het ontzettend voor je! Ik zal mijn duimen laten draaien.
ja voor de zekerheid nog maar even geklust, haha. Klinkt best raar om te zeggen, maar ja andere kant, we doen het allemaal. @ Lentekind. Kan mij voorstellen dat je eerst die echo wilt zien. Zal ik ook willen. Je bent wel heel blij, maar volop genieten is anders. Gelukkig krijg je de echo al snel! cleopatra. Super mooi die taarten! Doe je echt netjes. Kun je niet een workshop geven, haha. Heb er ooit 1 gehad, was erg leuk om te doen. Doe het nog wel eens, maar zo crea bea ben ik nog niet. Wil zelf 2 memoborden gaan maken, dat moet me nog wel lukken. Moet nog wel even een goede stofjeskraam vinden, want hier bij ons is niet veel soeps. Denk Amersfoort maar in binnenkort.
Hier zeggen we alles wat je normaal niet bespreekt, maar dat vind ik juist zo fijn! Succes allemaal! Heb officieel nu een kruis op FF en op CD37! Yes!
Hoi ik zit voor de eerste maand op ff. Nu denk ik dat ik gisteren mijn ovulatie heb gehad. Ik snap de site nog niet mijn Engels is drama het enige wat ik invoer is elke dag de temp. Komt het kruis/ rode streep dan vanzelf? Of moet ik meer invoeren? S Spannend allemaal hè meiden, vind het omdat het dec. Is helemaal spannend hoop te veel op een mooi eindejaars cadeau.... Hebben jullie dat ook?
Veerle zie dat jij echt op de perfecte dagen geklust heb! Top! Ik doe het om de dag mijn gevoel zegt dat het beter is.... Nogsteeds zonder succes hoor dus misschien heb ik dat mis.. Ik duim voor iedereen. Ook voor de zwangeren dat alles goed blijft gaan!
Hoi Rietc Ik vul ook cervixslijm in (staat op dezelfde pagina als je temp), wanneer je heb geklust, hoe de stand van je baarmoeder is (hoog/laag en hoe de baarmoedermond aanvoelt), ovutesten hebt gedaan (is OPK). Als je vragen hebt stel ze gerust! Groetjes!
@Cleopatra Wat ziet dat er heerlijk uit, zeg..! @Lentekind Spannend allemaal. Nog even wachten en dan de eerste echo. Heb je meer bevestiging.. @klussen. Mijn vriend heeft geen problemen met het klussen. Verplicht of niet. Die wil altijd wel.. @FF. Doe ik niet aan, dus heb er ook geen verstand van of antwoorden op de vragen. Nog een paar uurtjes en dan lekker weekend. Vanavond even naar de kerstmarkt in het dorp. TVOH kijken. Morgenvroeg nog een paar uurtjes werken voor het speciale project. En zondag op visite in Sliedrecht. Tussendoor nog beetje rommelen in huis, kerstkaarten rondbrengen, sporten en genieten van de vrije tijd. Jullie? Nog wilde plannen? Lfs, S.
hoi ik ben er weer. was even een midweek naar centerparcs. Afgelopen maandagocht getest. de test was negatief ruim een dag nadat ik ongesteld had moeten zijn. nu is het ondertussen vrijdag, maar nog steeds niet ongesteld... dus als het morgen nog niet is, dan test ik nog een keer. Dan zie ik wel wat eruit komt. Heb zo'n idee dat er morgen geen andere uitslag komt, maar dan heb ik het wel uitgesloten of ik wel of niet zwanger ben. Het duurt alleen zo lang, want normaal word ik vrijdag zaterdag of zondag ongesteld. meestal op zaterdag, maar dat kan iets schelen. Nu is het bijna een week verder....
Goeiemiddag meiden! Hoe is het hier?! Hier lekker weekend!!! Ben vanaaf alleen thuis, dus lekker met sushi en de beesten op de bank! Morgenochtend ga ik er maar eens een testje aan wagen ENG! @ Lentekind, kan me voorstellen dat je voorzichtig bent hoor Maar gaat goed komen, ik voel het! @ Enibas, hier ook TVOH vanaaf! Morgen kerstboom opzetten, kerstkaarten schrijven en boodschappen doen. Zondag bij oma langs, naar de kerstmarkt en eten bij vrienden. @ Meijtje, gewoon morgen weer testen hoor
@ Noorus, fijn dat jij het voelt haha dan moet ik maar vertrouwen hebben in jouw gevoel Wat spannend dat je morgen een test gaat wagen! Voel je je anders of voel je andere dingen? Wel je uitslag hier doorgeven he!
@ Lentekind, heb al langer dan een week een buikgevoel alsof ik ongi moet worden en ook last van m'n onderrug. Dus ik denk: ik word ongi, maar tot op heden nog geen vlekje gezien! Vooral buikgevoel is erg aanwezig (echt borrelen, plopjes, steken). Verder eigenlijk niet...
Wat is dat toch spannend. Ik heb ook nog steeds dat ongesteldheidsgevoel terwijl dat nu niet komt. Ik ben heel benieuwd naar je test morgen!
Succes morgen Noorus! Hoop het voor je! En Meijtje ook! Hier is het wachten begonnen, is moeilijk! Goed weekend allemaal, heb geen plannen en dat is heerlijk!