Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Ik duim voor je mee Noorus! Spannend hoor!

Gisteren weer een ovu test gedaan en deze leek ook positief. Beide keren (di en do) waren beide streepjes even sterk. Do waren ze wel allebei iets minder. Maar mijn temp is al een paar dagen hoog. Ik snap er niets van ;) . Ach, misschien komt het toch nog door het ontpillen.

Vanavond zijn we bij mijn ouders. Net lekker Grieks gekookt en gegeten en straks gtst en tvoh kijken.
    Morgen voorbereiden voor de kerstmarkt zondag. Best een druk weekendje dus!

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Weet het ook niet Laura, ik had 2 dagen achter elkaar een pos ovutest en heb dag erna niet meer getest, ze waren op...
    Zo ook The Voice:)

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Gezellig TVOH kijken met z'n allen ;)

@ Laura, fijn weekend en succes met de markt!

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

@Rietc: zag net je vraag bij ander onderwerp over je daling vd temp, ik heb nu 2 cycli getempt. en 1 dip gehad dag voor de ovu. En als je je kaartje in je handtekening wilt zetten ga je naar je eigen kaart en dan kies je sharing (re boven), get code en 1 van die 2 kiezen (weet even niet meer welke..)

5. DingDong

DingDong Actief lid

1 dec 2011
    154
    0
    16
    Noorus succes, ik duim voor je!

En voor iedereen: Fijn weekend allemaal!

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    En Noorus??? ik ben maar een klein beetje nieuwsgierig hoor;)

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hehe, lentekind! :)

Helaas negatieve test vanmorgen (om 8 uur). Ben niet echt droevig erover (het is tenslotte eerste ronde), maar vraag me wel af waarom ik al een week van alles voel... en niet ongi word. Het is meer de onzekerheid waar ik van baal.

Wat is wijsheid mbt opnieuw testen?!

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Balen Noorus! Maar goed, nog geen ongi! Vlgs mij 2 dagen, hcg verdubbeld per 2 dgn las ik ergens...

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    hee meiden, hier ook negatief, eerste ongesteldheid netjes na 28 dagen na onttrekkingsbloed, ook in mijn eerste ronde en nu zit ik al op dag 35... niet ongesteld en niet zwanger... dus beetje balen, net als Noorus, die onzekerheid is ook waar ik zo van baal. Niet zwanger is niet erg, maar ook niet ongesteld worden... betekent voorlopig dus ook niet zwanger, ik weet dat het kan schommelen en langer kan duren, bij sommige tot aan de 90 dagen :( ik hoop niet dat het bij mij het geval is...

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Meijtje, ik hoop ook niet dat het nog zo lang gaat duren. Ik ben als eens eerder gestopt met nuvaring en toen had ik niet elke maand 30, maar wel tussen de 28 en 34 dagen, dus dat was wel netjes. Heb nu gemiddelde genomen, maar kan dus ook best langer zijn deze maand. Ik ga denk ik maandagochtend weer testen (of misschien woensdag, als ik zo lang kan wachten...) :)

11. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Balen, Meijtje en Noorus! Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben!

Pfff.. ik had mezelf beloofd om mezelf niet gek te maken maar ik doe het toch. Ik ga toch op elk pijntje en steekje letten.

In het zwangerschaps- en ovulatiegedeelte van het forum heb ik foto's van mijn ovulatietesten geplaatst. Maar ik kreeg het antwoord dat die testen (van de kv) helemaal niet betrouwbaar zijn....
    Ik heb het resultaat nu dus maar weggehaald uit FF en nu zou volgens FF mijn eisprong op maandag zijn geweest (CD13).

Ik voelde echter donderdag wat steekjes in mijn lies. Maar misschien had ik teveel gegeten en was gewoon mijn buik het eten aan het verwerken (al zit de lies natuurlijk wel wat lager..)

Vandaag heb ik plots weer een lage temperatuur. En nu lees ik weer dat je een temperatuurdip kan krijgen 5 dagen na je eisprong bij een eventuele innesteling....

Pfff.. verwarrend allemaal! Geduld.... geduld....

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    hmhm noorus, dat zou vet balen zijn. Ik heb zo'n test dat je 4 dagen van tevoren kan vaststellen of je wel of niet zwanger bent, dus ik test pas weer over een week. eerder heeft echt geen zin en loop ik me alleen maar zenuwachtig te maken om niets.
    Of ik hoop zo snel mogelijk ongesteld te zijn, want dan kan ik het weer opnieuw proberen. zo blijf je er een beetje tussen hangen.

Voel ook vanalles, maar ik heb 14 jaar Diana 35 geslikt tegen acne... ja natuurlijk komen de puistjes terug, gelukkig niet meer zo erg als vroeger ;) en als ik een ontsteking heb of niet lekker voel dat ik last krijg van mijn lies, dat komt omdat het lymfe zich daar verzamel en ik snel last van mijn lymfeklieren heb, meer is het bij mij niet, denk ik. Dus op naar de volgende week.... meer ken ik toch niet doen... kan het jammer genoeg ook niet sneller laten gaan of iets.

En Noorus tot wanneer kan jij wachten :D

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hoe lang ik kan wachten gaan we meemaken. Maar op z'n vroegst maandagochtend pas weer hoor... :)

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    ik ga wachten tot volgende week zaterdag :) eerder heeft geen nut.... jammer genoeg

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ah Noorus en Meijtje wat jammer. Vooral als je dingen voelt in je lijf die je normaal niet hebt. Als je nu niet ongesteld wordt kun je over 3 dagen nog eens een test uitvoeren. Bij mij was hij elke keer pas een week na mijn nod positief.

16. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

@Noorus en Meijtje: Balen zeg.. dat het negatief is.. Misschien hebben jullie toch een beetje last van ontpillen..:( Toen ik ben gestopt met de pil voelde ik ook vanalles en als ik niet zeker wist dat ik niet zwanger kon zijn.. dan had ik zeker een test gedaan.. haha;)

Gisterenavond ben ik naar het lichtjesfeest geweest op het kerkhof in ons dorp. Mijn opa ligt daar begraven en daar gaan we dan elk jaar heen om een kaarsje aan te steken.. Alleen het regende echt zo hard dat we het nog geen half uur hebben volgehouden.. ik was zeik nat!:p

Vandaag heb ik kerstcadeautjes gekocht in de stad.. ik vond het heel druk, maar wel gezellig.. Vanavond gaan mijn mannetje en ik een romantische kerstfilm op de bank kijken.. tenminste, ik ga kijken en hij gaat klagen dat de film zo stom is... haha:)

Fijne avond en zondag allemaal!

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hier gaan we ook voor een romantische film vanavond! :) We hebben de kerstboom vandaag opgezet, kerstkaarten gestuurd en zijn nu pizza aan het maken. Daarna zelfgemaakte cake bij de koffie! Heerlijk!

@ Bloempje, ik heb al eerder ont-nuvaringt en moet zeggen dat ik toen niet voelde wat ik nu voel (maar ook dat zegt niks hoor). We wachten het gewoon af... Jammer dat het zo regenachtig was gister, is toch zonde van zo'n mooi moment!

18. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Noorus en Meijtje; jammer zeg!! Hopelijk wil het nog niks zeggen en zijn jullie gevoelens toch juist.. maar wellicht houdft je lichaam je ook voor de gek, zoals bij vele al is gebeurd..!
    Ik duim met jullie mee!

@Laura: voor jou ook spannend allemaal zeg! Kan me zo goed voorstellen dat je je voorneemt niet op alles te letten, en het dan tóch te doen...! Is ook normaal, hoort er allemaal bij denk ik maar. Hopelijk mag je ook positief testen binnenkort!!

Hier zelf veel bij moeten lezen, een tijdje niet op forum geweest. Erg drukke week gehad, terwijl ik vrij had (!!) sjongejonge, heb het me weer veel te druk gemaakt voor mezelf. zoveel dingen afgesproken.... herkennen jullie dit ook?
    Gelukkig dit weekend wat rustiger... vanavond ff lekker op de bank.
    Mijn 1e ronde is nu echt ingegaan, ik had eigenlijk dus afgelopen vrijdag weer de pil moeten pakken. Spannend hoor! Maar goed, het is nog maar de vraag of we kunnen klussen, aangezien manlief geopereerd is aan zijn been en daardoor niet echt mobiel is... mmm... achja, we zien het wel!
    Fijn weekend nog dames!

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @bloempje19831 hmhm het kan zeker van het 'ontpillen' zijn. ik hoop gewoon dat mijn ongesteldheid snel doorbreekt, want ik heb absoluut niet het idee dat ik zwanger ben.... zou leuk zijn maar de kans is nihil. Hopelijk duurt dat ontpillen niet eindeloos... ben echt vervelend en lusteloos haha, probeer er wat aan te doen, maar het gaat zoooo moeizaam. Probeer vrolijk te zijn, maar voel me gewoon zo niet, de hele week al niet... en dat is echt tegen mijn natuur in :-S. Het is een sluipend gevoel en niet door mijn kinderwens of wat dan ook, ik voel me gewoon anders. ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven haha. soort van baaldag in het kwadraat ofzo :p Kom er wel weer overheen hahaha :) ken nog wel lachen om mezelf ;)

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @nayr, Dank je wel :) leuk de eerste ronde :p! uhm ja dan wordt het minder als manlief net geopereerd is. je hoeft niet mobiel te zijn om te kunnen klussen ;) hahaha. Komt goed!!

Deel Deze Pagina