Wat jammer voor jullie meiden, ik hoop dat de ongi voor jullie snel doorbreekt. Dat is beter, heb tenminste zekerheid. Bij mij duurde het ook langer na de eerste keer stoppen met de pil. Hier gewerkt, morgen bij mijn andere (nieuwe baan) meedraaien. Ben erg benieuwd. Daarna naar moeders. Die viert haar verjaardag met het gezinnetje.Wel gezellig want dat gebeurt niet vaak, we wonen door heel nederland heen. Ga wel met een ander gevoel erheen, want mijn moeder heeft deze week te horen gekregen dat ze last heef van haar hart.
@Princess: Dat zijn altijd vervelende dingen om te horen Veel sterkte voor jou en je moeder. Wel spannend een nieuwe baan! Wat ga je doen? @Nayr: Veel plezier deze nieuwe ronde! Ik denk dat jullie vast wel oplossingen (lees 'standjes') vinden om te klussen Hier druk aan het voorbereiden voor de markt van morgen. Alleen nu vertelde mijn moeder dat ze op het nieuws hoorde dat de Al Qaida dreigde met een aanslag op een kerstmarkt in Amsterdam... brrrr....
@ Nayr, wat spannend dat de eerste ronde nu echt is ingegaan voor jullie! Al zou je maar 1 keer klussen deze maand, het kan altijd raak zijn, dus het zegt niks Ik ken het ja, dat vele afspreken. Heel gezellig, maar heb soms echt even een momentje voor mezelf nodig. Heerlijk vind ik dat!
@ Princess wat een naar bericht zeg! Hoop toch op een gezellig verjaardag morgen! *knuffel* En veel plezier op je nieuwe werk! @ Laura, een aanslag?! Jak! Ik heb er zelf niks over gehoord, maar mag hopen dat het niet waar is! Slaap lekker meiden!
@Noorus en Meijtje: Wat jammer! Maar het komt goed, schatjes! @princess: Naar nieuws, sterkte. Toch veel plezier op de verjaardag gewenst, leuk om iedereen zo bij elkaar te hebben! @Nayr: Veel plezier met ' creatief met klussen' en even rustig aandoen! Tijd voor jezelf is belangrijk! Als ik altijd maar door en door moet en nooit ff rust voor mezelf word ik chagerijnig! Haha, leer er steeds beter op letten. @Laura: Veel plezier op de markt, ik neem aan dat je wel gewoon gaat, toch! @hier: ongesteldheid weer voorbij, godzijdank. Ik heb daar zo'n hekel aan! Gisteren ook naar de kerstmarkt geweest, en DRUK dat het was. 't was in Duitsland, maar heb maar 3 woorden Duits gehoord, voor de rest alleen maar Nederlanders.. Hoe is/was jullie weekend??
Goedemiddag deze zondag Een tijd niet geweest, veel gewerkt en geen zin/ tijd gehad.. veel bij gelezen.. veerle31 spannend, succes met wachten.. nog even en voor ons begint het klussen voor het egie ook weer,, vind het nog altijd spannend, jootje gefeliciteerd met je huwelijksdag! veel plezier. bloemetje, mijn vriend geeft aan niet te willen omdat hij het idee heeft dat ik alleen wil klussen voor een baby en niet voor het plezier.. dus probeer hem het nu duidelijk te maken dat ik het ook voor het plezier wil doen.. hij vind het hele idee van gepland klussen belachelijk en noemt mij vaak een freak omdat ik mijn eisprong bij hou.. voor ieder die op het wachtbankje zit,, ben aan het duimen voor een rose test voor jullie... rietc ik vind het ook dubbel spannend vanwege einde jaars kado + met oud en nieuw vele vele jaren geleden hebben mijn vent en ik elkaar ontmoet,,, hoop dat dit geluk brengt. enibas, wat heb jij een mazel met die vriend van jouw,, nog tips voor mij? goede zondag..kim
Goeiemiddag! @ Dingdong, nog wat leuks gekocht op de kerstmarkt?! @ Wannabemam, haai! Is jou vriend op de hoogte dan van jou vruchtbare dagen enzo? De mijne niet echt hoor (is er ook minder mee bezig, meer de praktische dingen zoals: moeten we die kamer niet eens vrij gaan maken?) en dat vind ik prima. Hij weet dus ook niet of het nou verplicht of plezier is, maar voor mij is beide plezier en dat vind ie het belangrijkst.
@meijtje: voel je je inmiddels weer wat beter? Is inderdaad eg nie leuk, zo'n baaldag. Je weet dan ook niet goed waar het vandaan komt en je wil een verklaring zoeken, maar een baaldag is heel normaal, heeft iedereen wel eens! Hopelijk voel je je vandaag beter. @princess: hoe was het meedraaien met je nieuwe baan vandaag? Ik heb dat afgelopen donderdag gehad! Erg leuk, veel kennismaken, veel informatie, maar helemaal zin om vanaf januari te beginnen! @Laura: hoe was de markt gegaan? Oei zo'n geruchten over een aanslag zijn wel eng.... maar zal vast wel goedkomen!! Ja ik hoop dat we een creatieve 'oplossing' vinden voor het klussen, zonder dat hij aan zijn beentje pijn krijgt! haha, maar we zien het wel, anders de 2e ronde..! @dindong: nog wat gekocht op de kerstmarkt? Fijne zondag nog dames!
annabemam, haai! Is jou vriend op de hoogte dan van jou vruchtbare dagen enzo? De mijne niet echt hoor (is er ook minder mee bezig, meer de praktische dingen zoals: moeten we die kamer niet eens vrij gaan maken?) en dat vind ik prima. Hij weet dus ook niet of het nou verplicht of plezier is, maar voor mij is beide plezier en dat vind ie het belangrijkst. noorus manlief hou ik niet op de hoogte, hij zegt dat hij het aan mij kan merken.. hij is er verder niet veel mee bezig. Hij kijk wel naar familie auto's, vind ik zelf een goed teken.. Wij zijn nu al heel lang bij elkaar zo'n 14 jaar, merk dan toch dat er wel eens wat dipjes zijn tussen de lakens, en sinds we zwanger willen worden vrijen we 3x in de week, hij vind het een belediging dat het nu wel gebeurd en daarvoor niet.. tja mannen..
ha ha ging niet helemaal als gepland mijn vorige bericht.. probeerde een quote te plaatsen ... sorry...
@nayr ja ik voel me vandaag een stuk beter... m'n man zei dat mijn ongesteldheid vast doorzette... maar helaas, nog steeds niet ongesteld. nog steeds niet zwanger en niet ongesteld :x grrrrr @wannabe mam, hier bijna dagelijks nog steeds. Ik was afgelopen zomer geholpen omdat ik PAP 3b had, dus 2 a 3 weken geen gemeenschap (moest wel wat langer geloof ik, ik heb het gedaan toen het echt geheel een paar dagen gestopt was met bloeden) ik heb m'n man zowat aangerand haha. Ik kan niet zonder en zolang we het alle 2 lekker en leuk vinden....
Hoi meiden, Ik zit nu op de kerstmarkt in Amsterdam. Nog geen knal gehoord dus het zal wel meevallen met die aanslag Helaas hebben we een wat mindere verkoopdag dan normaal op de markt. Maar goed, kan gebeuren.
Het was ook niet echt lekker weer vandaag om te kerstmarkten he Laura?! Of hebben jullie het nog wel druk gehad?! @ Meijtje, heerlijk hoor dat jullie er nog zo van genieten! Ik hoef het zeker niet elke dag, hou ook van die spanning... Maar als het moet zou het kunnen hoor Hoe lang zijn jullie al samen?! @ Wannabemam, dat is al een behoorlijk tijd ja! Gaan jullie eigenlijk voor een eerste kindje?! Hier nog steeds niet ongesteld. Soms dat ik ook daar komt het (voelde zo) maar op de wc bleek het afscheiding te zijn (best veel)...
Hey meiden, net terug van de verjaardag. Was erg gezellig. Hebben ons buikje weer flink rond gegeten. En nu de kerstdagen en oud en nieuw nog met die vette hap. Er maar een beetje rekening mee houden, denk ik. 1e kerstdag wordt in ieder geval niet te vet en 2e gaan wij het toetje verzorgen, dus ook redelijk gezond. Denk iets met fruit ofzo. @ Nyar, Meedraaien was leuk, alleen veel bewoners waren weg, helaas. Wel vreemd om weer helemaal nieuw te zijn in zo'n team. @ Noorus en meijtje, nog steeds geen ongi. Wel spannend hoor! Zitten jullie niet vol zenuwen? @wannabe mam, mijne weet wel van de dagen. Benoemd ook dat ik alleen maar wil klussen tijdens de eisprong. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik dan wel oplettend ben, maar als ik echt geen zin heb, dan maar niet. Heb rond die tijd ook meestal meer zin. Plezier is natuurlijk wel het meest belangrijke, vind ik. Hier weer op het wachtbankje, denk dat ik mijn eisprong eerder was, dus kan evt. eerder testen.
Hee meiden! @Noorus en Meijtje.. Sterkte met volhouden en wachten. Spannend! @Nayr; Welkom terug. En veel plezier met klussen. Hopelijk lukt het allemaal.. @Princess; Gefeliciteerd met je moeder. Vervelend van het slechte nieuws. Dat kan een behoorlijke impact hebben. Net weer thuis. We waren op visite in Sliedrecht. Toch weer later vertrokken, dan bedacht en we moesten nog een dik uur rijden. Maar het was gezellig. Nog naar de kerstmarkt in Dordrecht geweest. En jullie? Morgen weer de eerste dag van de week. Nog een paar dagen en dan is het al kerst. Heb er zin in. Stiekem toch een beetje hoop op een witte kerst. Ze hebben hier in het dorp wel gestrooid uit voorzorg. Fijne avond nog.. Lfs, S.
@ Noorus, ruim 3 jaar dus is 'nog niet zo lang', maar ik geniet nog steeds elke dag en dat hoop ik nog jaren vol te houden haha. Vooral als het niet kan, dan is het des te leuker om hem te plagen nog steeds @ allemaal, dank jullie wel... ik heb het idee dat het nog wel even op zich laat wachten, iets met geduld ... o ja dat heb ik niet @princess25 de zenuwen vallen wel mee, want ik heb niet het idee dat ik zwanger ben of iets, eerder irritatie omdat de ongesteldheid niet wil doorzetten. En ongeduldig, maar dat ben ik altijd
Goede avond Hier gaat alles wel goed, veel aan het werk. Zin in vakantie nog 1 week, heerlijk bijna 2 weken vrij.. Zin in de kerst, jullie? Waarschijnlijk heb ik donderdag mijn eisprong, en dan zit ik in een hotel voor mijn werk, hopelijk heeft vriendlief vrijdag me zo gemist dat het klussen extra fijn is fijne avond kim
@Noorus en Meijtje; jullie zitten echt in dezeflde situatie he? Nog steeds niet ongi of zwanger? Wel spannend hoor! Hier weinig bijzonderheden.. we hebben gelukkig een manier gevonden om te klussen (hihi) zonder dat hij last heeft van zijn been..zonder dat hij daarop leunt... maarja, zoals jullie zelf wel kunnen bedenken is dit niet de allerbeste positie om te klussen toch... ? Of zou dat toch niet veel uitmaken?
@nayr: ze zeggen altijd dat een aantal posities het beste is om zwanger te raken... maar goed.. er zijn natuurlijk ook mensen die staand zwanger zijn geworden of in de meest vreemde posities.. Ik zou me er niet zo druk om maken. Je kunt als je vriend heeft "geschoten" ook even snel met je benen omhoog gaan liggen.. Hier ook niets zoveel bijzonders.. ik denk dat ik binnekort mijn eisprong ga hebben.. ik veel afscheiding.. Ik heb echt zoveel zin in mijn week vakantie.. ik tel de dagen echt af.. en ze duren heel lang..
Heej meiden! @ Princess, fijn dat je nieuwe werk goed bevalt. Al vaker gewerkt inmiddels?! @ Meijtje, hoe is het bij jou nu? @ Nayr, fijn dat jullie een manier gevonden hebben! Qua positie maakt dat echt niks uit hoor! Hier gisteravond ongesteld geworden (naja, het heeft me een negatieve test bespaard, anders was ik vanmorgen gaan testen). Ik heb een cyclus van 33 dagen gehad en als ik 14 dagen terugreken, zie ik in mijn 'cyclus-agenda' dat ik toen inderdaad mijn eisprong gevoeld heb. Rond die tijd niet heel gericht plezier gehad, dus we gaan de volgende ronde weer vol goede moed in! Hoe is het met jullie allemaal meiden?