Goedemorgen allemaal! Xylina en Xannia, welkom in dit topic! Heeft iedereen flink kerst gevierd? Hier was alles uitbesteed(eten bij ouders en schoonouders), had zelf geen afwas! Voor de rest rustig aangedaan en niet verder gekomen dan de hond uitlaten in het bos. Heb nu 2 weken vakantie @Lentekind: Superleuk dat je het met kerst kon vertellen! Wat een leuk cadeau! Hoe waren de reacties? En heb je een foto van je zelfgemaakte taart? (altijd leuk om te zien!) @Veerle: Jammer dat je ongesteld bent geworden, ik hoop dat je cyclus wat korter wordt door de teunisbloem. @Noorus: laatste nachtdienst van 4. Geen idee wat dat inhoudt.. 4 uur? En ben je dan om 1 uur thuis? In ieder geval, vast fijn dat het de laatste is! Nou, ik ben weer uitgepraat. Hier alles z'n gangetje, lekker rustig! Tot snel weer!
Goedemiddag, ben een tijdje niet geweest, drukke dagen met kerst gehad We zijn druk bezig geweest met klussen, (waarschuwing er komt vieze praat aan) gister waarschijnlijk mij ei gehad, de bekende draden slijm gehad. nu moe en steken in mijn buik, ben benieuwd ga niet vroeg testen deze keer, vind een negatieve test zwaar te verwerken, Heb trouwens een maansteen, die ik steeds bij me draag, is er nog iemand die een maansteen heeft? groeten kim
Goeiemorgen! @ Dingdong, laatste nachtdienst van 4 nachtdiensten bedoelde ik Geniet van je vakantie! @ Kim, geniet van het klussen!
Hallo meiden, Allemaal een fijne kerst gehad? Wij wel.. lekker samen met familie gegeten.. Nu hebben wij lekker samen een week vakantie. Ik ben me al aan het voorbereiden op oud & nieuw. Dan komen mijn ouders en oma gezellig bij ons. Ik denk dat ik zelf hapjes ga maken, maar ik weet nog niet zo goed wat het gaat worden. Iemand ideeen? @lentekind: Ik denk dat die dromen gewoon je angsten zijn. Ik heb van de week twee keer gedroomd dat mijn vriend mij verliet voor een ander.. zo stom! Ik vertelde het hem de volgende ochtend en hij moest er nogal om lachen.. Ik denk dat alles goed komt en dat je over 8 maanden een mooi kindje in je armen houdt..
Ik denk, ga even lezen hoe de reacties waren van Lentekind, maar helaas...Vertel! Ben erg nieuwschierig. Nieuwe mensen, welkom op het forum. leuk dat jullie mee komen kletsen! Over 2 dagen testen, ben erg benieuwd, want heb gevoelige borsten (vooral s avonds) en herinner dit niet voor een ongi te hebben. Verder misselijk en voel soms steekjes, maar die steekjes zegt niet veel, dat heb ik normaal ook. Als het raak is, dan kan ik wel huilen van blijdschap! Zou heel speciaal zijn, vooral omdat ik nu niet weet hoe het met moeders afloopt. Andere meiden al bijna testen? Knuffel voor de meiden die ongi geworden zijn, jammer! Op naar 2012!
O wat erg! Ik heb net gewoon getest! Die testdrang van mij is echt heel erg. Maar........ ik zie een licht streepje!!!! Ben al zoooo blij. Morgenvroeg weer testen, want heb best wat gedronken vandaag. Straks mijn mannetje verassen. Dit is een vroege test van zwanger en kids, dus durf nog niet voor volle 100% te juichen. Iemand hiermee ervaring? Officieel mag ik tussen donderdag en zaterdag testen, maar vorige keer was het ook al een paar dagen eerder dat ik het kon zien.
Noorus, dank je wel!! Wij zijn nu 2,5 jaar samen, en jullie? Princess, nog nooit van die testen gehoord. Ga je morgen met hetzelfe merk testen? Succes, ben benieuwd!
He meiden, Een druk kerstweekend gehad maar hier ben ik eindelijk! Oh, wat is het toch leuk om te vertellen dat je zwanger bent! Ik heb een nieuwe hobby hahaha Afgelopen zondag waren we bij mijn schoonouders. Daar aangekomen zaten we gezellig ff een koppie te doen maar het wachten was voor ons nog op mn zwager en schoonzusje. Die moesten nog komen. We begonnen net aan een spel toen ze binnen kwamen. Eerst even teuten enz. Hun gaven een cadeau aan schoonouders en toen konden wij hem inkoppen. 'Oja, wij hebben ook nog een kerstcadeau'. Mn vriend gaf hem aan mijn s.moeder. Ze pakt hem uit en ziet een boekje van Dribbel. Ze kijkt er eens naar en de andere ook. Dus mn vriend zegt 'die kun je volgende kerst aan je nieuwe kleinkind voorlezen'. Toen was het ohhh echt?, echt waar? Mn schoonzusje vroeg 'ben je zwanger?' haha ze waren heel blij! Oma vertelde meteen dat ze wel wil oppassen enz. Leuke reacties dus! Daarna met eten gewoon de tiramisu kunnen laten staan want nu begrepen ze het haha 2e kerstdag haalde mijn ouders ons op op naar mn zus te gaan. In de auto een banaan gegeten want in de ochtend kreeg ik er niks in. Daar aangekomen was ook nog niet iedereen compleet dus wachten op mn broertje en zn vriendin. Die kwamen om 12.30 maar toen gingen we net eten en konden we dus niet de taart halen. Na het eten gingen we een tocht door DenHaag doen die mn zwager had uigedacht. Toen konden we dus nog steeds niks zeggen. Uiteindelijk waren we om 17uur terug en ik rammelde van de honger haha. Mn zwager ging naar boven om de score van de quizz te berekenen. Wij al boven vragen, kom je, ,we hebben koffie en gebak. 'ja, ik kom zo.' anderen zeiden al, 'zet die taart maar op tafel, dan beginnen wij alvast'. dus ik al 'oh, dat komt wel als iedereen er is. Wel zo leuk'. Dus nadat zwager terug was van boven ging hij aan de keukentafel zitten om verder te tellen en wij zaten in de woonkamer. Dus ik zei al hardop. Ik zal de taart erbij halen. Kom daar maar bij zitten.(ondertussen 18uur) Dat ik met de taart binnen kwam zag je ze kijken (mn schoonzusje had gevraagd naar de kleur van de taart en wat ik gemaakt had. Ik had alles beschreven behalve de ooievaar haha) dus zij kijken, mn moeder kijken...'wat zit er nou voor vogel op? Een pinguin?' Mn zus stond op en begon naar me toe te rennen en springen en juichen...'jaaaa gefeliciteerd, ik word tante!' (krijg weer tranen in mijn ogen als ik eraan terug denk. Ik jank niet snel maar alleen bij het vertellen elke keer weer hahaha) dus mn moeder 'he, ben je zwanger? echt, ben je zwanger? nah, nah'! Oh het was zo leuk om het te vertellen. Broertje blij, schoonzusje blij, opa blij haha. Mn vader kwam later nog een tijd met me knuffelen. Zo blij. Vandaag terug in de auto ook. Nou, en dachten we dat wij allemaal een klein leuk aardigheidje mee hadden. Tegen jullie kerstcadeau kunnen we gewoon niet op! Dus, allemaal hele leuke reacties en ben blij dat ze het weten. Mn zus gaf vanmorgen een cadeautje. Een rompertje met een uiltje erop. Hier zegt ze, kun je die alvast in het uilen kamertje hangen. Vanavond zou mvm komen maar ze had geen oppas dus komt ze morgen. Morgen ook de echo. Ik had verwacht zenuwachtig te zijn maar tot vandaag nog geen tijd gehad om zenuwachtig te zijn. Veel te druk. Zie hier de taart!
Haha Princess, wat goed!!! Post ik net daarvoor een berichtje: wat goed dat je wacht met testen, haha! @ Xannia, hier bijna 8 jaar samen... @ Lentekind, wat een heerlijk verhaal!!! Hoop zo dat we dat ook binnenkort kunnen vertellen! Geweldige taart ook! Zelf gemaakt?!
@lentekind, wat leuk die reacties! @ princess super meid, nu hopen vandaag ook weer! Hier op mn ongi aan het wachten, gister nod en getest maar niks. Dus ga er maar vanuit dat het niet raak is. Zometeen weer lekker werken, kerstvakantie dus rustig op het kdv! Fijne dag allemaal
@ Jootje86, hopen dat je alsnog een positieve test krijgt, wie weet was het nog te vroeg. Wanneer moet je ong. ongi worden? Hier vanochtend weer getest en ja hoor, weer een streepje. Nog niet een knallende ,maar wel eentje die je duidelijk kunt zien. Enorm blij natuurlijk, wel spannend. Voelde jij je ook zo onzeker lentekind? Zaterdag ga ik denk ik nog een testje doen, dan weten we het echt 100% zeker. Als het dan zo is, dan bel ik voor het nieuwe jaar voor een afspraak, want mag met 8 weken al een echo:> We hopen zo op een plakkertje.
jaaaaaa Princess!!!!! whoehoeeee (doet een vreugdedansje) wat gaaf voor je meid, gefeliciteerd! Oh, ik hoopte het zo voor je. (natuurlijk voor iedereen) Dit is toch wel een bijzonder eindejaars cadeautje. Die onzekerheid kan ik me heel goed voorstellen. Het is dat ik na de mk een test had gedaan die helemaal wit was, anders was ik nog meer gaan twijfelen maar die onzekerheid blijft denk ik nog wel even. Ik heb het nu nog. Vanmiddag heb ik de echo en ik hoop dat ik dan echt kan gaan geloven dat er iets groeit in mijn buik. Bij hoeveel weken was het bij jou de vorige keer ook alweer mis gegaan?
@ Princess, jeeeej meis! Wat spannend! @ Lentekind, plezier vanmiddag! @ Jootje, geen bloed geeft moed meid! Misschien ben jij gewoon een late positieve tester!
@princess: proficiat!!! Oohh wat spannend voor je, superleuk!! Ik kan me goed voorstellen dat je nog voor de zekerheid een test wil doen! @Lentekind; ooh dat klinkt leuk zeg, dat vertellen aan je ouders! Super! En die taart is echt geweldig! @jootje: jammer dat het niet raak is... Goede moed voor de volgende ronde! Vraagje: we hebben flink geklust de afgelopen dagen, en kan het zijn dat ik nu al wat dingen voel? heb namelijk best gevoelige borsten en tepels... en af en toe steken in onderbuik. Voor iemand herkenbaar? Iedereen fijne jaarwisseling!
@ Nayr, ja je kan van alles voelen dat is het rare van het vrouwenlichaam (en daarnaast wil je ook van alles voelen, dus dat maakt het nog erger!) Heb je je eisprong gevoeld denk je?! Innesteling is te vroeg, dus dat kan het nog niet zijn (dus zwangerschapsverschijnselen kan ook niet) Kan ook zijn dat je nu je eisprong pas voelt hoor
@ Noorus: tsja, volgens mij had ik paar dagen geleden eisprong, toen had ik veel witte afscheiding (jak) ... wat volgens normale cyclus ook mijn vruchtbare dagen moesten zijn, en toen hebben we ook geklust. Dus mijn eisprong heb ik gehad volgens mij ja. Het kan ook zeker tussen de oren zitten ja.. Ik heb ook één dag een klein beetje bruinverlies gehad ...daarna weer weg. Wat wil dat betekenen?
goedemiddag even wat reacties.. princess gefeliciteerd!! hoe heb je het je vent vertelt?? mama1987 zie dat je ook in ronde 6 zit, grappig, zelf kan het me niet snel genoeg gaan. ik word al een beetje onrustig, jij? geniet van je vakantie nayr zie dat we ongeveer op de zelfde dag onze nod hebben, heb geen bruine afscheiding gehad, misschien innesteling? Wij hebben ook geklust op de goede dagen,, pijn in mijn buik, en moe voel verder niks. voel je iets? veerle jammer dat je ongie bent geworden, geen ervaring met teunisbloem, hoop dat het goed werkt.. lentekind prachtige taart, wat een leuk verhaal zeg,, ben al aan het nadenken hou wij het zouden vertellen.. Geniet van mijn vrije dagen kim
Dat kan idd wat bloedverlies zijn van je eisprong. De witte (vaak draderige) afscheiding is een voorteken van je eisprong, dus dat is vaak niet op de dag zelf. Maar goed meis, ik kan je één ding adviseren (en dat is oh zo moeilijk), maar zoek afleiding en probeer je lijf de komende tijd even te 'negeren'. Want je voelt vanalles... maakt jezelf helemaal tureluurs... (althans, zo ging het bij mij )