Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    @princess: JOEPIE! Gefeliciteerd! Super gaaf! Heb je het al aan je ventje verteld? Hoe reageerde hij?

@Lentekind: Hoe is de echo gegaan vandaag.. Heb je hem/ haar kunnen zien?

Hier gaat alles zijn gangetje..
    Fijne dag nog meiden!

2. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Leuke taart en leuk verhaal @Lentekind! Fijn die positieve reacties. Hier ook ergens op het forum heb ik eens in het topic over de reacties van het vertellen dat je zwanger bent gelezen, sommige zijn echt te erg, leuk om weer zo'n positief verhaal te horen.

Gefeliciteerd @Princess ! Ben ook wel benieuwd hoe je het je vriend hebt verteld en hoe hij reageerde :)

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Gefeliciteerd Princess! Hoop dat je snel uit je onzekerheid bent als je de echo hebt gehad.
    Nayr je lijf doet idd rare dingen... Probeer er maar niet teveel op te letten:)
    Wannebe: succes met het wachten, hopelijk deze ronde raak!
    Was toch even niet zo leuk om ongi te worden, maar is ook zo weer weg dat gevoel, vanaf vandaag begonnen met teunisbloem en ook tarwekiem capsules. Ga gewoon 1 cyclus kijken of het iets doet. Hoop het! M'n volgende ovulatie is nu pas rond 28 januari, en dat duurt me toch wel lang, voelt een beetje aan als 'zonde tijd' ofzo iets.
    Trouwens leuke taart Lentekind! En las net op ander forum dat je een goed echo had!
    De rest succes met klussen, wachten, ongi zijn e.d. Op naar een roze 2012!

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Wachten duurt lang he Veerle... :S

5. princess25

princess25 Niet meer actief

OW , wat is het toch fijn dat je het hier wel kan vertellen, haha. Kan het denk ik nog wel ff geheim houden, denk dat dit komt door de miskraam die ik heb gehad. Probeer er wel van te genieten. Moet veel staan op mijn werk en voel het echt trekken in mijn rug en buik.

Toen mijn mannetje thuis kwam kon ik het natuurlijk niet voor me houden. Heb hem gevraagd om te zitten en heb hem toen de test laten zien, met de vraag of hij ook een streepje zag. En ook hij, dus was hij blij, maar ook heel voorzichtig.

Een beetje bloed verliezen kan een innesteling zijn. Heb het zelf nooit gehad, maar hoor het vaak. Laten we er op hopen! Succes.

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ja Noorus wachten duurt lang... Ben er nog niet uit welk wachten ik nu vervelender vind: wachten op een ei, wachten tot het ei geweest, wachten op je nod... Maar jouw ei is in aantocht:)
    Spannend hoor Princess! Snap dat je het niet gelijk wilt vertellen door je miskraam, geniet maar lekker van jullie 'geheimpje'... Hoop voor je dat het goed blijft gaan!

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Meiden vanmiddag bij de echo het hartje zien kloppen! Echt, wat een goed nieuws! Wel ben ik 2 weken terug gezet. Ik was 8.5 maar ik wist dat dat niet klopte aangezien ik mijn ei heb gevoeld. zelf dacht ik dat ik 7,5 was. Nu dus nog een week minder. De 18e weer een echo en dan kunnen ze het goed meten doordat het kindje nu nog klein was. Maar, het hartje werkt!

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Wat een goed nieuws Lentekind! :D

9. princess25

princess25 Niet meer actief

Super lentekind! Die 2weken terug is dan jammer, maar dat het gezond is dat is natuurlijk belangrijker! Hoop dat je er nu meer van kan genieten.

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Goed nieuws Lentekind! Had het stiekem al gelezen... Geniet ervan! Straks Princess een goede echo en dan alleen nog even de rest op Roze!

11. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    @Princess25: gefeliciteerd!!!

Hoe waren jullie feestdagen?

Hier weer ongi, vandaar dat ik de afgelopen week ook een beetje stil was. Dus op naar ronde 3. Mijn cyclus was altijd heel regelmatig 28 dagen, nu wordt ie steeds korter. Van 27 naar 25 en nu 23. Wel fijn dat we weer snel aan de klus kunnen, maar heel veel korter moet ie niet worden.

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Das wel heel kort Decca! Heb je wel op de juiste tijd 'genoten' dan de afgelopen cyclus?! Want kan me voorstellen dat je er misschien flink naast zit dan (mits je rekening houdt met je eisprong natuurlijk).

13. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Noorus,

Dat weet ik dus niet precies. In die periode hebben we (op een keer na) om de dag geklust.
    Maar ik ga straks, na het werk, voor de zekerheid ovulatietesten kopen...

14. ninas

ninas Lid

28 nov 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ten eertse Princess gefeliciteerd! en wat een goed nieuws lentekind.
    Hier is het even heel spannend ik heb al een week last van krampjes in mijn buik en ook in mijn borsten dit heb ik nog nooit eerder gehad. Ik heb voor mijn ongi komt wel altijd 1 dag steekjes in mijn borsten maar nu is dit wel heel erg!
    Zaterdag kan ik eindelijk gaan testen heb namelijk met ovulatietesten mijn eisprong kunnen vinden.
    Ik vind het zo spannend!
    Zijn er nog meer meiden die zaterdag gaan testen en/of al wat klaschten hebben??
    Het zou echt het mooiste oud en nieuwjaars cadeautje voor ons zijn ik hoop het zo ontzettend dat ik nu eindelijk eens geluk heb!

15. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Goedenavond meiden.

Ben even afwezig geweest. Wel alles meegelezen, hoor.

@princess Gefeliciteerd, meid! Wat fijn!

@lentekind Wat een leuke manier om het te vertellen. Fijn dat de echo goed was. Balen van de 2 weken terug. Op naar de 18e, voor nog meer duidelijkheid.

Kerstdagen bij ons waren gezellig. Je kent het wel; (schoon-)ouders, eten, muziek en gezelligheid. Deze week zijn vriendlief allebei vrij. Vandaar de afwezigheid. We hebben al lekker gewinkeld voor kleding en voor dingen in huis, uitgeslapen, op visite geweest, lekker in huis gerommeld enzovoort. Heerlijk, geen verplichtingen en quality-time met z’n tweetjes. Maandag moeten we pas weer aan het werk, dus we genieten er van. :D

En dan is 2011 alweer bijna voorbij. Onze avond/nacht zal bestaan uit bezoekjes aan (schoon-)ouders en vrienden. En jullie? Waar zijn jullie met oud&nieuw?

Ik wens jullie allemaal alvast (als ik niet meer op ZP kom) een gezond, gelukkig, liefdevol en fantastisch 2012 toe en ik hoop dat 2012 ons vele roze streepjes brengt. ;)

Lfs,
    S.

16. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Spannend Ninas, ik zal voor je duimen! Hoe lang zijn jullie al aan het proberen zwanger te worden?!

17. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Nou mijn voorgevoel klopte, ben vanmorgen toch ongesteld geworden.
    Dus op naar ronde 5;)

18. ninas

ninas Lid

28 nov 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi norus we zijn al sinds november vorig jaar aan het proberen zwanger te worden maar nog steeds geen geluk. Ik heb dan wel een hele onregelmatig cyclus waardoor het lastig is om het uit te rekenen wanneer ik mijn ei heb maar mijn huisarts vind me nog jong dus wou dat ik het nog even probeerde voordat we in de medische molen gaan bevinden, wij zijn het wachten alleen echt spuug zat en ik ga dan ook als het nu weer niet gelukt is weer terug naar de huisarts of ik zoek een andere arts die me wel wil helpen.
    Nu dus op het zenuw slopende wacht bankje ben benieuwd maar durf al bijna niet meer te hopen. Zijn er nog met meiden die zaterdag gaan testen zo ja wat voelen jullie allemaal?

19. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @lentekind: fijn dat alles gezond is!!

@noorus: ja ik weet het, probeer er ook niet teveel aan te denken, want het "voelen" kan zo tussen de oren zitten!! Ik wacht gewoon rustig af, is ook nog maar ronde 1 dus piano piano..

@wannebemam: oh grappig dat we dezelfde NOD ongeveer hebben, rond 8 januari heb ik 'm! Tsja ik voelde na t klussen vanalles, nu weer minder, wel wat last van obsipatie...maar dat kan ook t vele eten zijn met de kerst hihi.. Dus jij voelde ook t een en ander..?

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ninas wat spannend voor je deze ronde. zeker als je je ei hebt gevoeld kan ik me voorstellen dat het helemaal spannend is. Als ik ook zie dat jullie al een jaar bezig zijn hoop ik het echt van harte voor je dat het deze ronde raak is!

Enibas wat heerlijk zo een paar dagen met z'n tweetjes. Daar kun je idd heerlijk van genieten. Jullie hebben een druk avondje met oud en nieuw zo te lezen. Wel gezellig om iedereen meteen al in die nacht te zien. Wij zitten bij vrienden. Zij is op 5 jan uitgerekend en er zitten nog een paar mensen bij. Gezellig.

Jootje wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Op naar een nieuwe ronde met hopelijk meer geluk!

Deel Deze Pagina