Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen ieder

nayr, heb een aantal vage klachten, misselijk, brandend maagzuur, last van me onderbuik en duizelig. Probeer er niet aan te denken, en al helemaal niet te hopen dat het raak is..Ben jij al ongeduldig?

Hoe ga jij dat eigenlijk doen met de jaarwisseling?
    Ik ga alcoholvrij met het excuus dat ik de bob ben..

Moet nu snel aankleden en naar de sportschool,
    kim;)

2. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Hey wannebemam. Ik ben ook de bob met oud+nieuw, maar wil er misschien wel eentje drinken... Eentje kan geen kwaad toch? Ik probeer er ook niet teveel aan te denken en op te hopen... Maar het zou wel erg leuk zijn!! :D

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Weekend! :D Jeej! :D

@ Ninas, oeeeh spannend voor jou dus! Hoe oud ben je als ik vragen mag?! Ik vind leeftijd geen reden om je wel/niet te helpen. Ze moeten gewoon kijken naar hoe lang jullie het al proberen! Hoop dat het deze maand raak is!!! :D

4. ninas

ninas Lid

28 nov 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Noorus ik ben 23 jaar en als het deze ronde niet gelukt is en de huisarts wil me niet helpen dan ga ik een andere arts zoeken. Ik denk zelf dat de huisarts me niet wil helpen omdat hij ook mijn moeder behandelt en haar verleden dus kent zei werd ook pas na 2 jaar proberen zwanger dus hij denkt dat het wel goed komt maar begrijpt blijkbaar niet dat het zo frusterend is voor ons.

Alvast een fijne jaarwisseling voor iedereen en hopelijk heb ik morgenochten eidelijk die positieve test in mijn handen!

5. mama1987

mama1987 Actief lid

21 nov 2011
    102
    0
    0
    Docent
    Groningen
    @ lentekind: wat een super verhaal en die taart, die was vast net zo lekker als dat hij mooi was.
    Jammer dat je 2 weken terug gezet bent, maar dat betekend wel dat je 2 weken langer van je zwangerschap mag genieten.. Super dat alles goed was!

@princess25 super goed nieuws!!!

Tot nu toe, heb ik elke periode een test gedaan, maar dit deed ik steeds samen met mijn man. Testen, even wachten en samen kijken. Konden we meteen elkaar troosten, en zodra het raak is kan ik meteen die blijdschap delen.

Kerst was weer veel heen en weer gevlieg, maar wel leuk, gezellig en heerlijk gegeten.
    Ik heb gewoon wijn gehad, drink morgen ook wel glaasje champ. Normaal drink ik weinig en rond mijn eisprong tot de ongi niet.
    Mijn kansen liggen in de 1ste week van het nieuwe jaar, hopen op een goed begin dus!

Iedereen een fijne oud en nieuw en dat er in 2012 maar vele goede verhalen mogen komen!

xxx

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Ninas, ik vind dat een arts jouw situatie gewoon afzonderlijk moet beoordelen... :(

@ mama, jij ook fijne jaarwisseling en we gaan met z'n allen voor een heel roze 2012!!!

7. Rietc

Rietc Actief lid

22 nov 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal. Ik ben al een tijd niet geweest. Heerlijk op vakantie geweest. Vandaag terug gekomen. Had geen testen mee genomen. Dus dat was het eerste wat ik ben gaan doen vanmiddag :) en nu heb ik 2 streepjes!
    Ben nog helemaal niet blij, meer ongeloof en angst.... Maar komt vast goed. Morgen voor de zekerheid nog een keer testen....
    Alvast een heel goed uiteinde voor iedereen en een mooi roze 2012!

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Wauw riet! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Hou je ons op de hoogte? Voor Jou ook een heel mooi 2012!

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Riet een dubbele streep klinkt veelbelovend. Dat zou een mooi vakantie cadeau zijn. Waar ben je geweest? Alvast een voorzichtige gefeliciteerd. Laat je het even weten als hij vandaag weer positief is geweest? Dan willen we natuurlijk een foto zien van je test!!;)

@ mama1987. De reacties waren idd erg leuk. Het is zo leuk om leuk nieuws te brengen. Binnenkort hebben we nog een paar van die dingen voor de boeg. De vrienden weten het namelijk allemaal nog niet en die krijgen het in januari te horen. Dus nog even onze mond houden vanavond met oud en nieuw haha
    Dat ik 2 weken terug ben gezet komt ook doordat ik niet wist wanneer mijn ongesteldheid is begonnen. Wel heb ik mijn eisprong gevoeld en dan moet ik nu ongeveer 8.1 zijn ipv 7.1. Volgende keer, de 18e, dan kunnen ze het beter meten doordat het kindje dan groter is. We wachten dus geduldig af en ik hou het voor nu op wat de vk heeft gezegd qua schatting.

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oja, Princess, ik ben ook heel benieuwd naar jou. Hoe voel je je tot nu toe? Hoe vind je mannetje het dat je weer zwanger bent?

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Leuk hoor Lentekind, het vertellen aan mensen! :D

12. mama1987

mama1987 Actief lid

21 nov 2011
    102
    0
    0
    Docent
    Groningen
    @ wannabe mam, ik vind het heel zenuwslopend en spannend. Kom komende week in mijn vruchtbare periode, dus even ons best doen. Jij mag alweer bijna testen... spannende dagen!

@riet, super, daar kan wel een vreugde dansje vanaf! Duimen voor de test vandaag.

@lentekind, kun je de eisprong voelen, hoe? (of bedoel je dmv slijm enzo)

Liefs

13. Rietc

Rietc Actief lid

22 nov 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag opnieuw een dubbele streep! Het is dus zo ver.... Op naar de onzekerheid en voorzichtige blijdschap!!
    Hoop dat het voor iedereen snel raak zal zijn!

Ik was trouwens naar de Kempervennen. Vlak bij Eindhoven. Was heerlijk om er even tussenuit te zijn!
    Thanx voor de voorzichtige felicitaties alvast, lief!

14. princess25

princess25 Niet meer actief

@ lentekind mijn mannetje vind het ook super, laat dit wel minder zien, maar ik ben denk ik ook behoorlijk enthousiast met die dingen.

@mama1987, volgens mij kun je steekjes voelen. Ik had altijd een soort van ongi pijn, maar wist nooit zeker of dit mijn eisprong was. Je hoeft niet perse wat te voelen geloof ik.

Iedereen fijne jaarwisseling!

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @ mama1987 ik voelde mijn eisprong eerst nooit. Ik merkte het wel aan slijm maar de afgelopen keer na mijn mk heb ik duidelijk aan mijn rechterkant steken gevoeld die tegelijk met het slijm waren. Dit moest dus wel mijn ei zijn.

@Riet, dan nu een volledige gefeliciteerd! Geniet ervan meid! Wat een mooie thuiskomer.

@ princess, ik denk dat mannen wat voorzichtiger zijn doordat ze zelf nog niks voelen en meemaken. Ik ben ook enthousiaster (ook al kan ik het op het moment niet zeggen. Voel me belabberd haha) dan mijn mannetje. Die geloofd het wel maar beseft het nog niet echt. Denk dat dat pas komt als hij het ziet groeien of voelt schoppen ofzo.

16. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Voor een man is het nog onwerkelijker lijkt me, omdat er in eerste instantie nog niks te zien is en zij voelen het niet natuurlijk...

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Rietc gefeliciteerd! Allemaal een heel gelukkig & gezond 2012!!!

18. mama1987

mama1987 Actief lid

21 nov 2011
    102
    0
    0
    Docent
    Groningen
    Ik denk idd dat mannen er iets nuchterder onder zijn, maarja, wij vrouwen zijn dan ook een stuk emorioneler.

@ Rietc, gefeliciteerd! Heb je nog vrije dagen om het te laten beseffen en ervan te genieten?

knuf

19. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    @Rietc Een voorzichtige felicitatie vanaf mijn kant. Op naar de eerste afspraak, voor een echo. Spannend!

@mama1987 Ik heb mijn ei wel heel duidelijk gevoeld. In ieder geval, dat denk ik wel. Regelmatig steken aan mijn rechterkant en het bijbehorende slijm. Ik weet geen andere verklaring.

@princess Ik merk het nu bij vrienden van ons die zwanger zijn. Hij beleeft de zwangerschap veel anders, dan zij. Vooral de eerste helft. Zij voelt het kindje bewegen, schoppen enzovoort. Zij raakt er niet over uitgepraat. Maar zodra hij het kindje ook kon voelen schoppen enzovoort werd hij ook enthousiaster. Dus dat komt met de tijd, denk ik.

Vanaf deze plek wens ik jullie allemaal een heel goed uiteinde. Geniet ervan. Ik hoop stiekem dat deze jaarwisseling de laatste is met z'n tweetjes.. ;) Voor iedereen hoop ik dat.. :D

Lfs,
    S.

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Dat hoop ik ook Enibas! :)

Een heel roze 2012 gewenst voor ons allemaal meiden! :D

Deel Deze Pagina