Hoi! Ik kan de lijst niet aanpassen op de lijst, heb even geen laptop deze week... Ik mag op 11 febr 3e ronde.
NOD-lijst NOD - NAAM - RONDE - HOEVEELSTE KIND 5 jan 2012 - Missnien - ronde 1 (of 2) - 1e kindje 19 jan 2012 - Noorus - ronde 2 - 1e kindje 21 jan 2012 - Decca1980 - ronde 3 - 1e kindje 27 jan - Jootje86 - ronde 5 - 1e kindje 11 feb - Veerle31 - ronde 3 - 1e kindje Lilfay - ronde 12 - 1e kindje Muisje91 Albertina1979 - ronde 3 - 3e kindje Jufaman81 - ronde 11 - 1e kindje Meijtje - ronde 1 - 1e kindje Emily27 - ronde 2 - 1e kindje bientje87 Kiewie - ronde 1 - 1e kindje Laura1986 - ronde 1 - 1e kindje Mika03 Wannabe Mam Enibas Starters Dec 2011/jan 2012 nayr E1987 Feb 2012 Brittney Juli/Aug 2012 Bloempje 19831 ZWANGER!!! Martine Cleopatra15 Lentekind Princess25 RietC Aangepast
@ Noorus, ik voel me opzich wel oke.Nog niet misselijk of iets. 1 dagje, maar dat was het. Verder zijn mijn (.)(.) iets gevoelig, maar niet vervelend. Vandaar wel voor het eerst last van emoties. Bah. Maar het is voor een goed doel.
NOD-lijst NOD - NAAM - RONDE - HOEVEELSTE KIND 05 jan - Missnien - ronde 1 (of 2) - 1e kindje 19 jan - Noorus - ronde 2 - 1e kindje 21 jan - Decca1980 - ronde 3 - 1e kindje 24 jan - Mika03 - ronde 2 - 1e kindje 27 jan - Jootje86 - ronde 5 - 1e kindje 11 feb - Veerle31 - ronde 3 - 1e kindje Lilfay - ronde 12 - 1e kindje Muisje91 Albertina1979 - ronde 3 - 3e kindje Jufaman81 - ronde 11 - 1e kindje Meijtje - ronde 1 - 1e kindje Emily27 - ronde 2 - 1e kindje bientje87 Kiewie - ronde 1 - 1e kindje Laura1986 - ronde 1 - 1e kindje Wannabe Mam Enibas Starters Dec 2011/jan 2012 nayr E1987 Feb 2012 Brittney Juli/Aug 2012 Bloempje 19831 ZWANGER!!! Martine Cleopatra15 Lentekind Princess25 RietC Aangepast
Zo, je bent ook wel even bezig geweest met het nazoeken, of niet? Het is wel leuk inderdaad om bij te houden! NOD-lijst NOD - NAAM - RONDE - HOEVEELSTE KIND 5 jan 2012 - Missnien - ronde 1 (of 2) - 1e kindje 19 jan 2012 - Noorus - ronde 2 - 1e kindje 19 jan 2012 - mama1987 - ronde 6 - 1e kindje 21 jan 2012 - Decca1980 - ronde 3 - 1e kindje Lilfay - ronde 12 - 1e kindje Muisje91 Albertina1979 - ronde 3 - 3e kindje Jufaman81 - ronde 11 - 1e kindje Meijtje - ronde 1 - 1e kindje Emily27 - ronde 2 - 1e kindje bientje87 Kiewie - ronde 1 - 1e kindje Veerle31 - ronde 2 - 1e kindje Jootje86 - ronde 4 - 1e kindje Laura1986 - ronde 1 - 1e kindje Mika03 Wannabe Mam Enibas Starters Dec 2011/jan 2012 nayr E1987 Feb 2012 Brittney Juli/Aug 2012 Bloempje 19831 ZWANGER!!! Martine Cleopatra15 Lentekind Princess25 RietC
@Noorus; grote klus en veel voorbereidingswerk. Maar als het allemaal goed verloopt kan ik zaterdag ook zelf genieten van het diner. Mijn NOD is (als mijn cyclus gemiddeld en 28 dagen is) op dinsdag 17 januari. Als hij weer 31 dagen is dan vrijdag 20 januari. Eerste kindje, tweede ronde. Ik heb een mini-agendatje waarin ik bijhou welke data ik ongesteld ben geworden en welke dag ik niet ongesteld wil worden. Hoe houden jullie dit bij? Fijne avond, slaap lekker en tot morgen. Lfs, S.
NOD-lijst NOD - NAAM - RONDE - HOEVEELSTE KIND 05 jan - Missnien - ronde 1 (of 2) - 1e kindje 19 jan - Noorus - ronde 2 - 1e kindje 19 jan - Mama1987 - ronde 6 - 1e kindje 21 jan - Decca1980 - ronde 3 - 1e kindje 24 jan - Mika03 - ronde 2 - 1e kindje 27 jan - Jootje86 - ronde 5 - 1e kindje 11 feb - Veerle31 - ronde 3 - 1e kindje Lilfay - ronde 12 - 1e kindje Muisje91 Albertina1979 - ronde 3 - 3e kindje Jufaman81 - ronde 11 - 1e kindje Meijtje - ronde 1 - 1e kindje Emily27 - ronde 2 - 1e kindje bientje87 Kiewie - ronde 1 - 1e kindje Laura1986 - ronde 1 - 1e kindje Wannabe Mam Enibas Starters Dec 2011/jan 2012 nayr E1987 Feb 2012 Brittney Juli/Aug 2012 Bloempje 19831 ZWANGER!!! Martine Cleopatra15 Lentekind Princess25 RietC *had de verkeerde lijst te pakken... oeps
NOD-lijst NOD - NAAM - RONDE - HOEVEELSTE KIND 05 jan - Missnien - ronde 1 - 1e kindje 17 jan - Enibas - ronde 2 - 1e kindje 19 jan - Noorus - ronde 2 - 1e kindje 19 jan - Mama1987 - ronde 6 - 1e kindje 21 jan - Decca1980 - ronde 3 - 1e kindje 24 jan - Mika03 - ronde 2 - 1e kindje 27 jan - Jootje86 - ronde 5 - 1e kindje 11 feb - Veerle31 - ronde 3 - 1e kindje Lilfay - ronde 12 - 1e kindje Muisje91 Albertina1979 - ronde 3 - 3e kindje Jufaman81 - ronde 11 - 1e kindje Meijtje - ronde 1 - 1e kindje Emily27 - ronde 2 - 1e kindje bientje87 Kiewie - ronde 1 - 1e kindje Laura1986 - ronde 1 - 1e kindje Wannabe Mam Starters jan 2012 - nayr jan 2012 - E1987 feb 2012 - Brittney jul/aug 2012 - Bloempje 19831 ZWANGER!!! Martine Cleopatra15 Lentekind Princess25 RietC Je had niet de meest recente lijst mama1987, dus je hier alsnog opgezet. Enibas staat er ook op
Aah, je had het al gezien zie ik Je mag jouw lijst wel weghalen, op die van mij staat Enibas ook @ Enibas, ik heb een superhandige applicatie op mijn telefoon waarop ik alles bij kan houden... Echt ideaal!!!
Al aan de klus Enibas trouwens?!! Ik ga hier maar eens m'n best doen (ondanks snotneus) heb het idee dat m'n ei wat later is dan vandaag... Trusten dames!
hey dames, iedereen een leuk nieuwjaar gehad??? nou ik ben 18 dec gestopt met pil ( halverwege een strip) werd de 24e ongesteld, heb nu dus geen flauw idee waarneer ik weer ongi moet worden of me ie heb lol.. dus we gaan gewoon maar klussen en we zien wel fijne dag strakkies
Ik heb een app op m'n IPad waar je het in bij kunt houden, maar noteer altijd een 'o' in m'n agenda. En heb natuurlijk ook nog fertility friend, zie m'n handtekening. En wat doen we met de mensen op de lijst die hier niet meer komen? Fijne dag allemaal! Ga zo richting sportschool voor bodypumples en verder geen plannen, heerlijk nog vrij
Ik heb ook een app op mijn Blackberry. Die is inderdaad heel handig, alleen merk ik nu ik wat onregelmatiger ongesteld ben en met ovu-testen aan de slag ben dat het toch niet helemaal klopt... Nog steeds geen eisprong te bekennen trouwens, dus mijn banner klopt ook niet... Zou dat door de etos-zwanger worden pillen kunnen komen?? @Veerle, ik denk dat we de mensen die hier niet meer komen nog wel even kunnen laten staan. Ik vind het zo lullig om ze er af te gooien. Ik heb het zelf ook wel eens dat ik even een paar dagen niet op ZP kom, omdat ik dan voor mijn gevoel even wat afstand van het zwangerworden-gebeuren moet nemen... Als we allemaal toe zijn aan een volgende NOD-datum (of hopelijk niet), dan kunnen we altijd nog een hele nieuwe lijst maken....
Dat is ook zo Decca, wilde ook niet iedereen vd lijst halen... Maar sommigen zijn al een hele tijd niet geweest, vandaar. Snap ook dat je even afstand neemt van ZP om het even wat meer los te laten. Kan best zijn dat je vd Etos zanger worden pillen een lange cyclus krijgt, heb er verschillende dingen over gehoord. Hoop dat je snel een pos. ovutest hebt!
He meiden, bedankt voor het toevoegen aan de NOD-lijst. @Noorus; Ja, er is al geklust afgelopen dagen. Vanavond weer.. Maar vorige maand voelde ik duidelijk mijn ei (steekjes in mijn zij, het bijbehorende slijm), maar nu heb ik dat nog niet ervaren. Dus ik weet niet zeker of ik nu op mijn vruchtbaarst ben.. Even afwachten, dus. Hoe heet die app dan? Dan zoek ik hem even op in mijn market.. Het mini-agenda'tje gebruik ik ook alleen voor mijn ongesteldheid, vruchtbare dagen enzovoort.. Niet voor mijn thee-dates, sporten en andere activiteiten.. Ik ben het eens met Decca, wat betreft de afwezige vrouwen en de stille lezers.. Als ik jullie niet meer spreek, dan wens ik jullie allemaal alvast een heel fijn weekend..! Geniet ervan! Lfs, S.
Laat de lijst zoals hij is en als er een nieuwe nod of zwangerschap bekend is bijwerken. Van wie we het niet door krijgen, kunnen we er ook niet opzetten. Zo blijft de lijst up to date en zo houd je uiteindelijk de vrouwen over die dit forum lezen. Ik denk dat ik gisteren mijn ei voelde, had ook slijm. Maarja, voelde ik het echt of was het de wens van de gedachte... Nu wat last van krampjes. Nog even verder aan de studie en dan maar relaxt het weekend in gaan. Maandag weer werken, wordt vast wennen na 2 vakantie. Jullie nog plannen dit weekend? Liefs
Goeiemiddag! @ Xylina, het is niet te voorspellen wanneer je NOD is, aangezien je er nog geen ronde op hebt zitten, dus gewoon lekker klussen en dan maar zien. @ Veerle, ja ik vind het wel handig die apps! De mensen die al lang niet meer geweest zijn kunnen er wel af hoor. Als ze weer komen, kunnen ze er toch gewoon weer op! @ Decca, ik heb ook vernomen dat je cyclus kan verlengen door etos-pillen, dus even in de gaten houden. @ Enibas, ik heb deze maand ook minder ei-gevoel. Wel wat draderig slijm ontdekt toen ik wat dieper voelde, maar niet echt steken ofzo. Heb ook meer gewerkt deze week, dus mss ben ik daardoor afgeleid en voel ik het minder?! Die app heet trouwens WomanLog. Ik vind hem ideaal. Je kan er ook op aangeven wanneer je geklust hebt en notities per dag plaatsen. Als je er vragen over hebt hoor ik het wel! Hier het hele weekend werken Volgende week weer vrij
@ Noorus, mama1987 en Enibas: klus ze! Ja zo'n app heb ik op op mijn Blackberry. Daar kan ik invullen wanneer ik ongesteld met en wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, eigenlijk net zoiets als je banner. Hier lekker ongi.. Ben wel benieuwd naar de 2e ronde, hopelijk helemaal ontpilt! Fijne avond allemaal! (ook the voice kijken? Ik zit weer voor de buis! )
Ik heb ook womanlog. Rekent uit wanneer je vruchtbare dagen zijn als het helemaal klopt met je ei En je krijgt een mooi hartje als je geklust hebt Ik ga zo naar een paar vriendinnen om samen te eten. En verder lekker kletsen. Morgen naar familie voor een nieuwjaarsborrel met een man of 50 En zondag geen plannen, ook lekker! Noorus werkse dit weekend! En de rest veel plezier! Ook met klussen, volgens mij zijn dr hier een paar in de vruchtbare dagen Liefs!
En slapen... Morgen om 5:55 de wekker weer... @ Veerle, klopt hoor, dat programma is alleen écht handig als je cyclus een beetje regelmatig is, maar toch kan je er alles in bijhouden (ook bij onregelmatige cyclus), dat vind ik wel ideaal!