Goedemorgen Terug van vakantie, heerlijk naar Brugge geweest genoten! Thuis hoog water, spannend hopelijk gaat het goed. Vanochtend een test er tegen aan gegooid, omo wit. Vieze praat alarm! heb een beetje rose afscheiding (normaal begint het bij mij met bruine slijm, oud bloed) mijn temp is ook nog verhoogd. Denk dat het niet gelukt is deze ronde, nog even afwachten of ongi doorzet. dank voor het mooie nod- lijstje, leuk zo'n overzicht, als ik zeker weet waar ik aan toe ben verander ik mezelf wel even.. -xylina, toen ik stopte had ik een cyclus bijna gelijkt een regelmatig cyclus. -nayr jammer dat je ongie bent geworden, ik zou het gemiddelde nemen van 24-28 Goed weekend alvast kim
Zo ben ik ook weer! Alles bijgelezen. Allereerst iedereen een gelukkig nieuwjaar! Rietc, gefeliciteerd! Ben echt aan het genieten van m'n vakantie, maar voel me nu al een beetje down omdat ik dinsdag weer moet werken. Veel te vroeg, zo verpest ik m'n laatste vrije dagen helemaal zelf, maar goed Hier denk ik m'n eisprong weer gehad te hebben, en daar rondom 2x sex, want meer zin had ik niet, haha Er was nog iemand, Xylina? die vroeg hoe het ging met de cyclussen na de pil. Toen ik stopte werd ik vrijwel meteen ongesteld, daarna een maand later weer, toen 8 weken niet en toen weer gewoon regelmatig. Toen ik na die eerste bloeding na 1 maand alweer ongesteld werd dacht ik: Jee, ik heb er geen last van dat ik ben gestopt met de pil! En toen 8 weken niet. Dusss.. Toch wel! @wannabe mam: Leuk, Brugge. Fijn dat je het leuk gehad hebt!
@wannebemam: wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Brugge! En nu inderdaad afwachten of je ongi doorzet... of toch niet... @Dingdong: klus ze, ondanks dat je niet veel zin hebt Hier is mijn ongi alweer bijna voorbij..duurde niet echt lang. Denk 1 dag echt veel, gister beetje, vandaag bijna niets. Nouja... volgende week weer aan de klus! Fijn weekend allemaal!
@ wannabe mam: was een vroege test hopelijk van de week beter resultaat, op naar je nod! Even weg gaan doet altijd wonderen, fijn dat je het leuk hebt gehad. @DingDong: mijn cyclus was in het begin ook regelmatig, had toen nog niet eens van ontpillen gehoord, totdat ik hier ging rond kijken. Ik verwacht mijn nod 19 jan, wanneer jij? @noorus: oei, dat is wel vroeg! ik heb al moeite met 6.30/6.45, lekker gewerkt? Ik ging vandaag lunchen bij mijn schoonmoeder, ze had heerlijke filet American (ben ik echt dol op), pate, zalm, hoe gaan jullie daar mee om in de periode tussen nod en eisprong? Zou dat nu al kwaad kunnen? x
Wannabe mom wat heerlijk dat je een paar dagen naar Brugge bent geweest. Je kunt er zo van opknappen als je een paar dagen weg bent. Ook al ga je maar even...vaak heb je het gevoel dat je heel lang weg bent geweest. Nog wat leuks ondernomen daar? Nayr, ik lees dat je naar ene volgende ronde gaat. Veel succes. Wie weet heb je deze ronde geluk! Mama1987, in principe kun je dit nog gewoon eten hoor. Pas met 6 weken onstaat er een bloedband met je kindje en geef je gevaarlijke dingen ook door. Als je een test doet ben je dus in principe nog vroeg genoeg om bepaalde voeiding te laten. Ik was er zelf altijd wel wat voorzichtiger mee maar heel soms nam ik wel gewoon iets op mn brood.
Goeiemiddag meiden! Weer werkdag erop zitten. Morgen laatste dagje (vroeg) en dan lekker maar 2 dagen werken volgende week @ Wannabemam, welkom terug! Mooi dat je het leuk gehad hebt! Hoop dat je ongi uitblijft en je gewoon te vroeg getest hebt! Wel goed geklust deze maand? @ Dingdong, dinsdag is nog lang niet joh! Eerst lekker genieten nog even! Tussen NOD en eisprong denk ik niet aan die dingen, dan is er ook geen risico dat ik zwanger ben. Na eisprong eet ik dit soort dingen niet (hoewel pate wel gewoon schijnt te mogen, alleen niet meer dan 1 boterham per dag). @ Lentekind, aah van die bloedband wist ik wel, maar denk dat ik met voedsel misschien weer anders. Wist wel dat alcohol in de eerste weken sowieso geen kwaad kan
Ik denk ook echt niet dat dan die dingen eten wat uitmaakt. En daarbij, als ik dat soort dingen tegen mijn moeder zeg, kijkt die zo raar op! Vroeger waren ze helemaal niet zo erg bezig met wat je wel of niet mag eten, en met mij is er ook niks mis (dacht ik zo ) Tuurlijk moet je er wel bewust mee omgaan, maar als je nog niet officieel zwanger bent, zou ik er nog niet zo mee bezig zijn. @Noorus: wat lekker dat je volgende week maar een paar dagen hoeft te werken! Kijk je er ook al zo naar uit om ooit parttime te werken? Ik wel! @Lentekind: ja klopt, was vrij vroeg ongi geworden, dus nu ronde 2! Hoe was het bij de intake verloskundige?
@ Nayr, ik heb een baan waar ik erg happy mee ben, dus ik ben daar niet heel erg mee bezig. Denk dat ik er meer dan een fulltime baan bij krijgt als moeder ooit, maar das wel een nóg leukere!
Hey meiden, Iedereen lekker aan het genieten van het weekend? Ik wel.. vandaag ben ik ongi geworden. Wat een buikpijn zeg! Gelukkig neemt hij nu al weer wat af.. ik denk dat ik lekker met mijn mannetje op de bank ga kijken naar film.. Ik heb vandaag een pendel laten doen en er komt uit dat ik pas in 2014 in verwachten raak! Ik hoop dus echt dat ze geen gelijk heeft.. maar gelukkig geloof ik niet zo in die dingen.. haha Fijn weekend allemaal!
Pfff dat hoop ik ook niet voor je bloempje!!! Hier ook met filmpje op de bank. Ik moet morgenvroeg weer werken. En nog even klussen denk ik, ik denk laatste optie voor deze cyclus
Ach, gelukkig. Ik vind alles zo lekker, gelukkig kan ik voorlopig dus nog alles eten. Maar hopelijk verandert dat snel, zal nog moeilijk worden. Bedankt voor het advies! @bloempje19831: waar laat je zo'n pendel doen? Geloof er ook niet echt in, maar is net als een horoscoop wel leuk om te bekijken. Zo nu lekker op de bank met mijn man, wellicht vanavond nog even klussen. xxx
Dag allemaal, graag sluit ik me bij dit groepje aan . Sinds oktober proberen we zwanger te worden, maar het heeft nog niet mogen lukken. Vandaag ongi geworden dus maar weer vol goede moed van start met ronde 5! Groetjes, Carmen
Nayr, de intake ging prima. Ze stelde een hoop vragen en moest daarna voor bloedonderzoek 5 buisjes laten tappen in het ziekenhuis. Zo weten ze of je ziektes heb en wat je bloedgroep is enz. Een verhelderend gesprek voor de vragen die ik nog had. Bloempje...2014 Wel voor het eerst een keer een voorspelling die niet meteen dit jaar is. Dat maakt het dan nog wel weer iets geloofwaardiger. Al die pendels zijn altijd al raak na een paar maanden. Dat geloof ik dan ook weer niet. Ik zie ook nergens staan dat een pendel zegt dat je niet zwanger kan raken terwijl die mensen er ook genoeg zijn. Ik geloof er dus duidelijk ook niet in
@ Carmen, welkom! @ Pendels, geloof ik ook niks van... Ik gok hier vandaag ei gehad! Hebben op dag 8, 11, 13, 15, 17, 19 van de cyclus geklust, ben benieuwd... Slaap lekker meiden!
@Carmen: welkom! @Lentekind: fijn dat het goed is gegaan bij de intake. Ai bloedprikken, dat vind ik zo akelig.. maar is natuurlijk wel belangrijk ja! @ Noorus: fijn dat je zo blij bent met je job! Ik heb 2 parttime banen, waar ik ook heel blij mee ben, maar ik zou het prima vinden dadelijk met een kleintje parttime te werken. Ik zou ook niet helemaal willen stoppen met werken. Maar je hebt flink geklust! Dus hopelijk raak deze ronde meid! Fijne zondag!
Hallo allemaal! Welkom Carmen! Leuk dat je mee komt kletsen! Ik ben vanaf september 'bezig' en nu in ronde 3 (heb langere cyclus). Heb ook een heerlijk weekend en lekkere week gehad, was heel de week vrij en voel me helemaal uitgerust! Noorus: goed plezier gemaakt hoor! Nu duimen dat het raak is Wannebe: je hebt nod gehad nu? Al getest of wacht je gewoon? Bloempje: was nu al wel bezig? Weet het even niet meer namelijk... Decca: al een ei gevonden, pos ovutest gehad? De rest: sorry even vergeten... Vandaag nog lekker dagje niks, zo naar de sportschool en daarna gaan we hier weer beginnen met plezier maken M'n ei komt denk ik eerder... Fijne dag allemaal!
Hoi, dankjulliewel voor het warme welkom Ik lees hier vaak over pendels, maar ken het niet. Wat houdt het in?
Hoi meiden, Carmen welkom! Hier nog geen positieve ovu-test. Ik had wel het idee dat ik vandaag iets meer slijm (sorry) had. Maar raar vind ik het wel. Ik ben begonnen met die ovutesten om meer duidelijkheid te krijgen. Maar jan we zien het wel. We hebben afgelopen week om de dag geklust. Misschien was dat voldoende... Verder hier een rustig weekendje. Gisteren een feestje gehad en nu lekker thuis...
@ Veerle, fijn dat je uitgerust bent! Kan je straks weer bijkomen van het klussen, haha @ Carmen, pendelen... tja... het is door middel van energie en een hanger/ketting contact maken met iemand en daardoor iets over jou kunnen zeggen, dus je kan dan vragen: ben ik zwanger en dan is het ja of nee. Ik heb het 1 keer gedaan, maar voor mij niet meer. Men zegt: het is voor de leuk, maar bij mij gaf het alleen maar onterechte hoop. En ik ben zelf ook te nuchter voor dit soort dingen Google er maar eens op (want heb het vast niet goed uitgelegd). @ Decca, ik ben helemaal niet thuis in die ovutesten. Wat ga je nu met de uitslag doen dan?! Of verder gewoon hierbij laten?! Hier lekker weekend nu!
Decca: ik had vorige ronde ook eerst meer afscheiding en daarna pas pos test. Dus misschien nog even doortesten? Succes!