Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Hey ladys,

@Trotter: welkom! Ja zeker spannend allemaal he? Wij zijn vanaf half december gestopt met de pil .. Mijn vriend kijkt af en toe wel eens mee, maar vindt t prima dat ik op deze manier "mijn ei" (haha) kwijt kan en niet aan zijn kop zeur de hele tijd :D

@Noorus: mijn NOD-dag is 2 februari ongeveer, 2e ronde 1e kindje. Zou je dat ook op de lijst willen zetten?

Dit weekend klussen...nu wil ik toch graag om de dag proberen, ook omdat mijn vorige cyclus 24 dagen was en ik niet precies weet wanneer mijn eisprong is.

Fijne avond nog allemaal!

2. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Pff Enibas, 's avonds vergaderen op de maandag. Je moet er maar zin in hebben ;) Ik zit vanaaf lekker op de bank.

Mijn partner vind het forumgebeuren volgens mij interessant én lichtelijk amusant. Maar nuttige info hoort ie graag meer over (maar niet te vaak, haha)

3. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Trotter welkom hier!

Hier is het onrustig. Volgens mij komt mijn eisprong eraan. Tweede keer pilloze cyclus dus echt weten wanneer en hoe zijn cyclus loopt weet ik nog niet. Vorige was 27 dagen en daar heb ik een beetje mee gerekend. De krampen waren wat afgezwakt (begin van het weekend had ik hier last van) maar ze zijn vanavond weer flink opkomen zetten. Ovulatietesten zijn nog negatief, ben benieuwd wanneer die positief wordt ;) Denk dat het vanavond nog even klussen wordt voor de zekerheid.

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    #984 Noorus, 9 jan 2012
    Laatst bewerkt: 9 jan 2012
    NOD-lijst
    NOD - NAAM - RONDE
    05 jan - Missnien - ronde 1
    17 jan - Enibas - ronde 2
    19 jan - Noorus - ronde 2
    19 jan - Mama1987 - ronde 6
    21 jan - Decca1980 - ronde 3
    23 jan - Trotter - ronde 1
    24 jan - Mika03 - ronde 2
    27 jan - Jootje86 - ronde 5
    02 feb - Nayr - ronde 2
    04 feb - Carmen1982 - ronde 5
    11 feb - Veerle31 - ronde 3

Nog niks doorgegeven:
    Lilfay - ronde 12
    Muisje91
    Albertina1979 - ronde 3
    Jufaman81 - ronde 11
    Meijtje - ronde 1
    Emily27 - ronde 2
    bientje87
    Kiewie - ronde 1
    Laura1986 - ronde 1
    Wannabe Mam

Starters
    jan 2012 - E1987
    feb 2012 - Brittney
    jul/aug 2012 - Bloempje 19831

ZWANGER!!!
    Martine
    Cleopatra15
    Lentekind
    Princess25
    RietC

Carmen, je staat erbij :) Nayr ook :)

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Carmen, mijn vriend vindt het geinig dat ik op ZP zit. Hij vraagt soms wel es wat erover. Verder praat ik met hem wel over hoe ik me voel en over onze kinderwens, maar ben blij dat het forum er is (voor mezelf, maar ook voor hem). Voor mannen blijft dat toch anders…

@ Veerle, waarom komt ei niet dan?! En waarom pas rond CD 37 dan?!! :( Wij vanavond ANTM kijken… :D Jij ook?

@ Enibas, aaah regelbaasje dus ;) Klinkt leuk! Hier ook trouwens wanneer we zin hebben, maar rond het ei maken we soms wel wat meer zin… :) Jij je ei gevoeld?

@ Mika, denk dat ie aan het komen is dan! :) Klus-ze!

Hier ook vandaag nog geklust… Geen steken meer vandaag en m’n afscheiding is meer en vloeibaarder dus ei is denk ik al geweest, maar wie weet zijn de zwemmers nog op tijd… :) Afgelopen 14 dagen iig om de dag geklust, dus of dat effect heeft gehad merken we over een tijdje…

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Vorige keer was m'n ei pas op cyclusdag 37, dus denk dat ik het toch gewoon m'n normale cyclus is... Maar we zien wel. Nu wachten voor jou...

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aah oke, lange cyclussen... :( Maar misschien komt ie toch eerder, wie weet! :)

8. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Thnx Noorus!

@Mika: klus ze!

9. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff,.... wat een boel tekst alweer erbij; Dank voor alle "welkoms"! :D

Wel fijn om te lezen dat er meer zijn die het spannend vinden, ik sta er volledig achter maar het blijft nieuw en spannend. Maar goed, dit is pas de eerste maand he :p. Wij hebben een boek gekocht over zwanger worden en dat samen doorgespit, dat maakte 't wat minder eng allemaal. (Want hey, als de rest van de wereldbevolking het kan, kan ik het ook vast wel ;) ) Beetje nerdy, maar het hielp wel. Maar goed, dit is pas de eerste maand he :p. Geloof dat ik eerder geschokt zou zijn als 't in 1 keer raak is dan als 't niet zo is.

Mijn vriend is er niet zoveel mee bezig verder, vindt t hele biologische aspect wel erg interessant ("Maar WAT en waar voel je nou precies iets als je je eisprong voelt..???" , met een plaatje van de baarmoeder erbij..). Hihi, iedereen zn manieren. Hij staat er iig wel achter en wil ook graag.

Hij kent dit forum nog niet, zal dat nog eens een keertje laten zien dan, maar nu niet....

en ohja.... echt gericht "klussen" doen (nog) niet, het moet wel een beetje leuk blijven en op zich heb ik nu het idee dat ik mn eisprong wel voel, dus dan is het gericht klussen makkelijker.. (Klussen doet me denken aan "help mn man is een klusser" , niet een associatie die je wil :$)

10. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    zo dames, ik ben inmiddels weer bijgelezen:D
    afentoe komt erineens zoooo veel bij hahaha
    volgens mij heb ik me ei gevoeld van de week, maar weet het niet zeker.....

verder ga ik over 10 dagen naar de internist dus we doen nu lekker klussen als we dr zin in hebben en dan hopelijk heel snel groen licht van de internist.....

dames klusze verder

11. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Hoi,

Jeetje wat is er veel bijgekletst de laatste dagen! Gezellig hoor! Mijn man leest niet mee op het forum, en ik heb het hem eigenlijk ook niet verteld. Hij vind dat ik te veel mee bezig ben met babys ed...

Verder heb ik hier nog steeds geen positieve ovu-test, terwijl ik voor mijn gevoel mijn eisprong wel gehad heb (steekjes in mijn buik rechts en slijm). Ik ben inmiddels overgestapt op de sensitesten en niet meer op de dure Clearblue.
    En ik denk dat ik die Etos Zwangerpillen ook niet meer neem als ze straks op zijn...
    Maar we blijven vrolijk doorklussen!!

Vandaag weer een drukke dag op het werk!

Fijne dag allemaal!

12. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen
    Gisteravond ong geworden, :(

*princess25 sterkte met de misselijkheid..

*welkom trotter succes met de eerste ronde

*Noorus: mijn NOD 7 feb - Wannabe Mam- ronde 7

Ik hou vandaag een baaldag:( kim

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    #993 Noorus, 10 jan 2012
    Laatst bewerkt: 10 jan 2012
    NOD-lijst
    NOD - NAAM - RONDE
    05 jan - Missnien - ronde 1
    17 jan - Enibas - ronde 2
    19 jan - Noorus - ronde 2
    19 jan - Mama1987 - ronde 6
    21 jan - Decca1980 - ronde 3
    23 jan - Trotter - ronde 1
    24 jan - Mika03 - ronde 2
    27 jan - Jootje86 - ronde 5
    02 feb - Nayr - ronde 2
    04 feb - Carmen1982 - ronde 5
    07 feb - Wannabe mam - ronde 7
    11 feb - Veerle31 - ronde 3

Nog niks doorgegeven:
    Lilfay - ronde 12
    Muisje91
    Albertina1979 - ronde 3
    Jufaman81 - ronde 11
    Meijtje - ronde 1
    Emily27 - ronde 2
    bientje87
    Kiewie - ronde 1
    Laura1986 - ronde 1

Starters
    jan 2012 - E1987
    feb 2012 - Brittney
    jul/aug 2012 - Bloempje 19831

ZWANGER!!!
    Martine
    Cleopatra15
    Lentekind
    Princess25
    RietC

Aangepast voor Wannabe mam

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen dames :)

@ Trotter, goed van dat boek toch! Dat geeft al een hoop duidelijkheid! :) En dat woord klussen, tja ik ben er ook niet zo van. In een ander topic noemen we het ‘plezier maken’ hehe…

@ Xylina, hoop dat jullie snel groen licht krijgen! :)

@ Decca, ik hoor wel meer mensen die geen pos. ovutesten krijgen. Met die pillen zou ik sowieso stoppen, dat doet wel het eea met je cyclus geloof ik… Ik slik zelf gewoon zwangerschapsvitaminen van VSM. Die kan je gedurende je hele zwanger worden tijd en zwangerschap en borstvoeding slikken. Zijn veel beter.

@ Wannabe mam, jammer van je ongi… :( Heb je deze maand wel je ei gevoeld en daaromheen geklust?!

Hier op de wachtbank en voel nu alweer vanalles... Word daar altijd zo gek van, bleh!

15. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, hier een heerlijk vrije dag. En de zon schijnt ook nog, fantastisch!
    @trotter welkom!
    @wannabe mam jammer joh, baal maar even flink!

fijne dag allemaal!

16. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Goedemorgen!
    @trotter Heel herkenbaar dat manlief het biologische aspect interessant vindt. Is bij mij ook zo. En hij heeft zich (online) ingelezen in wat de man kan doen om vruchtbaarheid te vergroten. In zijn geval houdt het vooral in dat ie rekening houdt met zijn alcoholinname (max. twee biertjes, en ook niet elke dag 's avonds een whiskey maar alleen als ie er echt zin in heeft enzo).
    @noorus Ik ben het me je eens, ik vind 'klussen' als woord echt killing voor de romantiek ;) Ik heb elders gelezen dat ze het over 'knuffelen' hadden, daar kan ik meer mee :)

Fijne dag allemaal, en @wannabe mam, nu even flink balen en dan over een paar dagen weer met goede moed verder.

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Aah knuffelen is leuk ja, die houden we erin! :D

18. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik zit ook in het bestuur van Dorpsbelangen. Een groep die zich in zet voor het belangen van het dorp vandaar de naam ;) en daar verzorg ik de PR voor.. En gisteravond hadden we een ontmoeting met de wethouder van de gemeente. Duurde gelukkig tot half 10. En vanavond hebben we ‘gewone’ bestuursvergadering. Dus vanavond mag ik weer vergaderen. Nu ook nog niet zoveel zin in..

@Noorus Nee, niet zo duidelijk als vorige maand. Vorige maand heb ik echt steekjes gevoeld en dergelijke. Maar deze maand niet. Zit pas in ronde 2, dus ik weet nog niet precies hoe mijn cyclus loopt.

@Trotter Welk boek over zwangerschap heb jij gelezen dan? Ik zoek ook nog leesvoer.

@Wannabe Balen van je ongesteldheid. Vandaag een baaldag is je goed recht.

Lfs,
    S.

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Enibas, goed bezig! :) Ik zit hier ook pas in ronde 2, dus geen idee wat mijn cyclus gaat doen, maar wel steekjes en dragerige afscheiding ontdekt...

Nu even op de fiets naar slager en groenteboer!

20. mama1987

mama1987 Actief lid

21 nov 2011
    102
    0
    0
    Docent
    Groningen
    Zo, dat was idd weer even bij lezen! Leuk dat er zoveel bezigheid is.

@ Carmen: welkom, mijn man weet wel dat ik op zp zit, maar leest nooit mee. Hij is nogal nuchter en neemt alles zoals het komt. Hij vind het wel leuk voor mij, dat ik zo van alles kan lezen/ delen/ vragen.

Zo, nu weer 2 dagen gewerkt na 2 week vakantie, zit er meteen weer helemaal in. Net een saaie vergadering gehad, vanavond maar iets leuks doen.
    Morgen een dagje studeren, tentamens komen eraan..

xxx

Deel Deze Pagina