@ enibas Dat mag je zeker vragen. Ong. 3 weken nadat wij ons kindje verloren zijn, kreeg ik Ruzie met mijn 4 jaar oudere zus. We hadden altijd een goede band.. TOT een paar jaar geleden.. ze is gwn veranderd. Anyway, ik werd boos op haar omdat een klant van haar ( ze is accupresuur masseuse ) mij priveberichten begon te sturen op facebook. Ze had hem nl verteld wat er was gebeurt ( ze houdt ervan om over mijn leven te praten tegen inbekende ) dus die man begon dus te zeggen van gecondoleerd en allerlei vragen te stellen waarop ik reageerde van joh ik ken je niet bemoeit je er niet mee. Het deed me heel erg pijn dat vreemde ongevraagd in mijn leven kwamen en ff hun verhaal gingen doen over mijn kind. Dus ik stuur boos een sms naar me zus can hey hou je vreemde mannen bij je qant dit en dit is er gebeurt. Uiteindelijk werd zei boos. Haar buien zijn zo veranderlijk als het weer. Je weet nooit wanneer ze boos wordt. Ze zei tegen mij dar ik moest opdonderen met mijn zielige leven.. en dat als zei de crematie niet had geregeld dat ons kind bij t vuilnis zou leggen. Dat deed me zoveel pijn en begreep niet dat ze zoiets kon zeggen nadat ze de hele tijd bij me is geweest in t ziekenhuis. Ik was vandaag bij mijn moeder Vandaag was ik erg laat wakker, 16.00 omdat ik niet kon slapen. Viel om 05.00 in slaap. De hond had geplast in de woonkamer puur uit wraak dat mijn moeder de hele dag werkt. Me moeder werd boos en riep je doet de hwle dag nix .. als je een kind nu had gehad had je dan ook TOT 4 uur in je nest gelegen?! Ik moest toen zo hard huilen en ben naar boven gerent waar mijn vriens me trooste.. me moeder heeft later wel haar excuses aangeboden. Gelukkig, want dat doet ze. niet zo gauw. T ex vriendje van me 4 jaar oudere zus, die had geroepen toen ik nog zwanger was: het is beter als dat kind dood. Geboren wordt. En een paar weken later kwam het Uit. Die gozer heeft zowiezo wat draadjes los.. maar dat was het ergste... Als ik nu zwanger ben.. zorg ik ervoor dat ik nooit meer zoiets goed re horen. Wij gaan zowiezo binnenkort verhuizen naar belgie, bij de ardennen.. Lekker rust can iedereen . We gaan een puppy halen zodat we Lekker in t bos kunnen wandelen en rustig kan genieten van een 2e wonder. En nu waakt ons zoontje over ons. Als ik dit weer terug lees, denk ik bij me eigen: wauw, dat ik niet ben ingestort joh! Maar ik laat me niet kisten.. ik moet sterk blijven voor me zoontje Groetjes jenn
@leenleen: welkom! @mamavannoah: sjeetje, heftig verhaal meis. Idd knap dat je nog steeds zo sterk bent en dat je je niet laat kennen ondanks de gemene en kwetsende opmerkingen. Je weet zelf wel beter! Hopelijk gaat t nu beter met je en kunnen jullie snel verhuizen. Hier op t forum kun je idd lekker je ei kwijt, dat geeft vast ook rust! @laura: leuk weer van je te horen! Je weet maar nooit, misschien was het die ene keer toch raak! laat je t wel weten? Hier lekker aant werk, dit weekend en begin volgende week aan de klus hoop ik, en hopelijk ga ik m'n ei ook voelen
Goeieavond meiden! Lekker weekend hier! @ e1987, fijn dat je je ei gevonden hebt! @ Mamavannoa, welkom! Wat een droevig verhaal zeg, gecondoleerd nog met jullie zoontje Wat was de reden van zijn overlijden als ik vragen mag? En wat een ongelofelijke reacties van jouw familie zeg!!! En wat sta je er sterk in meid, super hoor! Ben heel benieuwd of je weer zwanger bent! Hoop het van harte! @ Enibas, het moet ook geen moeten worden meis, als dat Lucky shot erbij zit, dan is dat zo! Hier met fruit precies zoals jij! @ Laura, je hoeft je niet te verantwoorden hoor, je bent niks verplicht! Ik zal je even op de lijst erbij zetten. Wat heeft je vriend dat hij niet lekker is? Hier even vriend ophalen van station (heeft nieuwjaarsborrel gehad) en dan lekker mn bed in. Trusten allen!
NOD-lijst NOD - NAAM - RONDE 05 jan - Missnien - ronde 1 17 jan - Enibas - ronde 2 19 jan - Noorus - ronde 2 19 jan - Mama1987 - ronde 6 23 jan - Trotter - ronde 1 24 jan - Mika03 - ronde 2 25 jan - Decca1980 - ronde 3 27 jan - Jootje86 - ronde 5 27 jan - Laura1986 - ronde 2 02 feb - Nayr - ronde 2 04 feb - Carmen1982 - ronde 5 07 feb - Wannabe mam - ronde 7 08 feb - Leenleen - ronde 1 11 feb - Veerle31 - ronde 3 Mamavannoah - ronde ? Nog niks doorgegeven: Lilfay - ronde 12 Muisje91 Albertina1979 - ronde 3 Jufaman81 - ronde 11 Meijtje - ronde 1 Emily27 - ronde 2 bientje87 Kiewie - ronde 1 Starters jan 2012 - E1987 feb 2012 - Brittney jul/aug 2012 - Bloempje 19831 ZWANGER!!! Martine Cleopatra15 Lentekind Princess25 RietC Jullie staan erbij Laura en mamavannoah
hey dames, voor de nieuwe onder ons welkom!!! en jaah ik heb gister eigenlijk nog best relaxt gewerkt hahah, alleen vandaag weer zn lekkere drukke dag om 9 uur me nest in om 14.30 dr uit me vriend halen door naar me nicht voor me nagels, ff met die kleine tuttebel gepeeld en de hond daarna hup naar huis nog ff snurken om vervolgens weer optijd op me werk te zijn... maandag hoef ik pas de nacht weer in heerlijk ff paar dagen bijkomen..... verder heb ik de hele week al last van vage buikpijn steekjes:s zal wel komen omdat ik ongesteld moet aan worden volgende week........ hebben jullie ook meer last gehad van je eisprong/menstruatie na het stoppen van de pil?? slaaplekker voor iedereeen ik mag nog tot 7 uur
Hoi hoi Wat een heerlijk zonnetje vandaag he! Ik geniet daar zo van. Welkom nieuwe meiden, gezellig dat jullie mee komen kletsen. Ik heb nu even pauze, zo weer naar de kindjes van het kdv en dan om 17 30 eindelijk weekend!! Allemaal nog een fijne dag en een fijn weekend!
Hallo allemaal, Lekker zo aan het eind van de week, bijna weekend. Dit weekend niks gepland, dus lekker rustig. Mag morgen voor het eerst in mn nieuwe badkamer, dus daar heb ik veel zin in, de kit is nu aan het drogen nog . @Xylina, wat voor werk doe je dat je nachtdiensten (althans, dat lijk ik op te maken) doet? Zorg? Ik heb altijd onregelmatig gewerkt, maar sinds en half jaar een baan met normale uren, ik ben nog steeds aan het wennen geloof ik, het heeft voordelen, maar ook zeker nadelen . Ik lees overal op het forum dat dames wat "denken" te voelen na hun eisprong, maar als ik die signalen lees die ze opschrijven lijk ik elke maand wel zwanger zeg! Ik heb altijd na mijn eisprong tot ik ongesteld wordt last van van alles. Ben ik zo'n uitzondering of interpreteer ik verkeerd?? Niet dat ik pijn heb, maar ik voel genoeg in mn lichaam. Nu ook weer, dus ga er maar niet teveel achter zoeken... Gewoon maar afwachten, als ik niet ongesteld wordt merk ik het vanzelf wel.... Iedereen alvast fijn weekend gewenst!!
Hi meiden, Wat wordt er hier opeens weer een hoop gekletst. Gezellig hoor. Ik ben de laatste dagen alleen te moe om bij te lezen. Heb nu heerlijk weekend dus ik hoop dat ik weer even bij kan slapen. En dat nadat ik net 2 weken vakantie heb gehad. Hoe gaat alles hier met iedereen? Ik zie een hoop nieuwe namen. Welkom! Meiden die tegen hun nod aanlopen...veel succes met wachten en duimen! Ik ben benieuwd wie er nu de eerste positieve test heeft!
@ Lentekind, voel je je, ondanks je moeheid, verder goed?! @ Trotter, hier probeer ik deze maand mijn lichaam in zijn geheel te negeren en gaat me aardig goed af moet ik zeggen!
Hoi dames, Sorry dat ik al een tijd niet gekletst heb. Sinds mijn positiever ovu-test hebben ONTZETTEND fanatiek geknuffeld. Verder alles wel prima, ik zit nu op het wachtbankje en probeer net als Noorus niet te letten op ieder steekje in mijn onderbuik... Zijn er al meiden waarbij de NOD bijna is en die al wat voelen? Zou wel leuk zijn om veel roze te zien!!
@Lentekind: kan me voorstellen dat je inderdaad erg moe bent zo rond de 10 weken. Ik las in je banner dat de kans op miskraam bijna geweken is...dat is wel fijn toch?? Of ben je nog steeds wat onzeker? @Decca: hopelijk heeft het fanatiek knuffelen resultaat! @Trotter: ja de signalen die je voelt voor, na of tijdens eisprong lijken ook op zwangerschapssignalen. Dat is ook het vervelende eraan.. je weet niet precies wat het nu is! @Noorus: hopelijk lukt het om je lichaam te negeren meis... succes! Heb nu zelf wat bruinverlies... mm beetje raar.. vanaf vandaag proberen we om de dag ongeveer te knuffelen.. Ben benieuwd!!
@mamavannoah: wat een ontzettend heftig verhaal! Ik kan me echt niet voorstellen hoe zoiets zou voelen, heel knap hoe je er mee omgaat/ dat je zo sterk blijft. Hopelijk heb je van je vriend veel steun! Fijn dat je richting de Ardennen gaat verhuizen, wat je beschrijft, lijkt me echt heerlijk! Succes, hopen dat er snel een 2e wonder mag komen! @ Lentekind @ andere zwangeren: Hoe voelen jullie je? Na een 1e werkweek, nu weekend, was een vermoeiende dag, drukke kids... Mijn NOD nadert, nog niks aparst. Heb trouwens wel het gevoel dat mijn borsten iets groter zijn, maar dat heb ik wel vaker... Liefs
@trotter ik werk inderdaad in de zorg werk ook eigelijk alleen maar nachtdiensten heeeerlijk vind ik die ik vroeg me af hebben jullie huisdieren en zoja, wat voor hoe veel en hoe willen jullie het gaan doen als er een kleintje komt.. ik zelf heb 3 katers( nojah hetjes inmiddels haha) en als het zover is probeer ik ze wel erbij te laten bij de kleine, maar niet in zijn/haar kamertje. maar was gewoon benieuwd hoe jullie het evt zouden doen
Goedemorgen allemaal! Welkom leenleen en mamavannoah! @mamavannoah: Ik hoop voor je dat het alweer raak is! @xylina: idd schaamschaam omdat ik niks over het stoppen met roken zei Kom je dat hier vertellen, krijg je zo'n ego antwoord van mij Hou je het een beetje vol? @ongesteld: Ik heb nu, sinds ik gestopt ben met de pil, veel meer last van mijn eisprong en ongesteldheid. Met de pil had ik nergens last van, nu ben ik als ik ongesteld moet worden een dag flink chagerijnig en ik lig vlak voordat het bloeden doorbreekt ook het liefste met een kruikje op m'n buik op de bank. Als het nou eenmaal aan de gang is nergens meer last van. @huisdieren: We hebben een hond. Hoe dat aan te pakken met n baby.. De hond hetzelfde blijven behandelen als altijd en net zoveel aandacht geven. En vooral consequent blijven qua regels voor de hond. En nooit alleen laten samen! @Trotter: Als je zwanger probeert te worden is elk pijntje na je eisprong reden tot denken dat je al zwanger bent. Probeer je niet zwanger te worden, dan ben je je vaak nieteens bewust van die pijntjes, dan merk je het nieteens. @Noorus: Geniet van je vrije dagen!
@ Noorus, ondanks de moeheid gaat het goed met me. Af en toe moet ik overgeven maar dan merk ik dat ik te lang niks heb gegeten. Er komt dan niks uit. (smakelijk praatje op de ochtend) mn lijf heeft steeds geen honger dus eet ik elk uur iets. Tenminste, dat probeer ik. Ik zie dat jij nog (maar) 4 dagen geduld moet hebben. Voel je je anders of merk je niks? @Nayr, ik vind het fijn dat ik bijna aan het einde van week 10 zit. Het geeft wel een gevoel van opluchting ook al is het geen zekerheid. Ik moet wel zeggen dat ik, sinds die goede echo, me eigenlijk geen zorgen meer maak. Door alles wat ik voel moet het gewoon wel goed zitten. Hoe gaat het met jou? @Mama, dat je borsten iets groter worden dat had ik ook altijd aan het einde van een cyclus. Toch blijft het spannend. Ik ben benieuwd! Mijn borsten doen nu gewoon echt pijn. Het liefst lig ik nog op mijn buik maar ohh voordat ik lig..au! Goed, het zijn klachten die wel weer over gaan.
Hallo Meiden! Heb wel meegelezen maar had niet zo veel bijzonders te melden... Mamavannoah: wat heftig zeg! Sterkte en hoop dat je snel weer zwanger bent! Laura: je hoeft je niet verontschuldigen hoor! Is hier allemaal vrijblijvend En het kan van 1x plezier maken ook raak zijn hoor! Je zit al op 6dpo! Nayr: veel plezier dit weekend!!! De rest ook een fijn weekend! En ik heb vaak ook iets meer opgezette/grotere borsten na de ovulatie en vaak ook pijnlijk...Goed weekend allemaal!
Goeiemiddag meiden! @ Decca, goede reden om weg te blijven hier toch! Gezellig op de wachtbank @ Nayr, negeren van lichaam lukt(te) eigenlijk aardig goed! @ Mama, NOD komt in de buurt van jou ook! Heb je al idee wanneer je wilt gaan testen!? @ Xylina, hier een kat en hond Ik denk dat hier niks veranderd als er een kleintje komt Wil de beesten er wel echt bij betrekken @ Dingdong, als je aan de pil bent heb je ook geen eisprong als het goed is Dus kan zijn dat je daar dan geen last van hebt! Ongi is hier ook veel erger zonder anticonceptie @ Lentekind, fijn dat het zo goed gaat! Ik had net ineens bruine/lichtroze afscheiding. Maar vind het voor ongi wel heel vroeg! Want heb ook idee dat ik pas 6 dagen geleden ei heb gehad Ben benieuwd wat het gaat worden Verder kan ik me lichaam redelijk negeren!
@noorus: ik wacht in ieder geval tot de 19e. Ik heb volgend weekend weekendje weg met een vriendengroep (90% man), dus voor ik wegga, wel testen, als ik niet ongi wordt. Die kerels zitten al vanaf voor de bruiloft te vragen of ik niet zwanger ben (ze weten niet dat we bezig zijn). Bij onzekerheid blijf ik het weekend gewoon van de drank af, anders een biertje voor de troost. En die borsten, kan dat betekenen dat het niet raak is, of zegt het niks? (ik heb het idd wel vaker, ook met pijn, maar nu geen pijn)
@lentekind: wat fijn dat je je niet meer zo onzeker voelt na de laatste echo! Met mij gaat alles goed. Zit nu in mijn vruchtbare dagen, dus we zijn fijn aan het knuffelen samen... Maargoed, zit pas in ronde 2, als het nog niet zo is, geen probleem. Ik ben net met een nieuwe baan bezig, lijkt me nog steeds wel een beetje moeilijk om te vertellen na een paar maanden al dat je zwanger bent... Maargoed, we willen natuurlijk wel graag een kleintje... @huisdieren/xylina: Wij hebben 2 katten, de een is heel knuffelig en ook lief voor baby's en de ander is wat afstandelijk en zoekt te rust op. Ze zijn heel belangrijk voor mij, dus ik ga er niet anders mee om zodra er een baby in tha house is. @noorus: wat goed dat het lukt om je lichaam te negeren...! Ben benieuwd over een paar dagen... Ga je over 4 dagen meteen testen, of wacht je af? @iedereen: fijn weekend!!