Hoi allemaal! Wij zitten er wel een beetje mee met huisdieren. We hebben een kater, zo'n figuur die voor ons heel lief is. Maar het bezoek terrorriseert. Ik weet niet hoe hij met een baby is, maar de babykamer wordt iig verboden terrein en we gaan hem niet alleen met de baby laten. Maar eerst maar eens zwanger worden!
@mamavannoah; wauw, wat een heftig verhaal. Zal niet makkelijk geweest zijn om daar mee om te gaan. Sorry dat ik het zeg; maar zulke mensen met zulke negatieve uitspraken en opmerkingen hebben een zeer slechte invloed hebben op je gesteldheid en je emotioneel en fysiek helemaal uitputten. Wat je zegt; knap dat je niet bent ingestort. Zegt genoeg over je persoonlijkheid en de kracht die je bezit. De verhuizing naar de Ardennen zal je alleen maar goed doen en je maar rust geven. @huisdieren; geen huisdieren, hier.. Wel eens nagedacht over een hond. Maar we werken allebei 40 uur, druk sociaal leven en sporten. Dus weinig thuis en daarvoor neem ik geen hond.. Vandaag nieuwe bruine luxaflex voor de slaapkamer gekocht. Onze slaapkamer is bruin, beige en oranje. En nu met de nieuwe luxaflex ben ik er nog blijer mee.. Verder schoongemaakt, boodschappen gedaan, wasjes gedraaid. The usual voor een zaterdag, zeg maar.. Nu lekker op de bank. Fijne avond.. Lfs, S.
Wij hebben een kat, die is al wat ouder nu 15 jaar Maar ze heeft het niet zo op vreemde mensen en kinderen, maar dan zien we dan wel weer. Iig huisdieren nooit alleen bij een baby/kind laten. Maar idd eerst maar eens zwanger worden... Fijne avond!
Aaf! @ Nayr, het is de bedoeling dat ik ga wachten tot komend weekend, maar heb vandaag wat bruin/roze afscheiding gehad, dus wie weet komt m'n ongi al... Zou wel vroeg zijn want heb voor m'n gevoel pas 6 dagen geleden m'n ei gehad... Maar goed we gaan het beleven! @ Enibas, leuk is dat altijd als je nog blijer bent met iets waar je al blij mee was!
@dingdong, hahah jaah het stoppen gaat me eigenlijk wel byzonder goed af moet ik zeggen, nooooit gedacht hahaha maar eerst geminderd en toen de eerste peuk uitstellen en toen nie meer. heeeel afentoe wel trek maar dan denk ik aan me laatste hijs en denk ik jakkie....... moet zeggen dat ik he wel prettig vind om hier met jullie te babbelen en te lezen hoe het met andere gaat en dat vragen ook echt beandwoord worden.... heeft iemand nog tips voor schouder/nekpijn, kweet niet of het een spier is of wat anders......
@ Xylina, nek/schouderpijn ontstaat vaak door het regelmatig optrekken van je schouders. Doet het zelf ook erg veel, dus belangrijk om zoveel mogelijk je schoudersbladen naar elkaar toe te trekken en schouders naar beneden. Dat ontlast de pijnlijke plekken. En jezelf even laten masseren door vriend werkt altijd goed natuurlijk! Goeiemorgen trouwens! Denk btw dat ik hier op rood moet vandaag...
Mogge! Goh Noorus jij bent ook altijd vroeg zeg! Ik dacht dat jij vrij was Vandaag is rood? Dat t maar weer vlug voorbij is dan! Xylina, wat fijn dat t je zo gemakkelijk afgaat. Ik heb nooit gerookt, maar mijn vriend heeft 2 x erg veel moeite gehad met stoppen (wat stom van um dat ie dan weer begonnen was, he ) Is het spierpijn in je schouders? Lekker totaan je nek in een warm bad of warm houden met een hittepit of zo'n jelly-kruik. Goh. En ik wil allemaal proberen om gewoon zomaar n kindje te krijgen, zegt die kerelvan mij: ben je nou nog niet zwanger, ga je vruchtbare dagen es uitrekenen dan. Zucht. Alles om er maar zo min mogelijk druk op te zetten Hij heeft 3 jaar getwijfeld, en nu wil ie t per se en kan t niet vlug genoeg blijkbaar. Snappernixvan!
Lekker is dat dingdong... Gewoon niks van aantrekken, helemaal niet omdat hij al lang getwijfeld heeft... Wat ga je nu doen? Nee, Noorus niet op rood Is het doorgezet? Xylina: goede tips van Noorus, komt vaak vanuit de houding nekklachten, lekker laten masseren door je vriend! En fijn dat je dinge kan delen hier! Zo, vanmiddag tenniswedstrijd en daarna door naar etentje met vriendinnen Gezellig dagje dus!
Have fun Veerle! @ Dingdong, hehe die mannen zijn niet te volgen soms he! @ Rood vandaag... geen idee... had gister paar keer bruinverlies en vanmorgen lichtrood bij het afvegen. Maar normaal gesproken heb ik dan ook wanneer ik op de wc zet en 'pers' of druk zet op m'n onderste, dan vallen er gewoon druppels bloed uit. Nu heb ik dat (nog) niet. Heb wel het gevoel dat het gaat komen (rare buik!). Maar goed we wachten het maar af....
@ Dingdong, en ja vroeg op want wil beetje in ritme komen. Heb morgen vroege dienst dus om 6 uur op... En nu heb ik ook wat aan m'n dag!
@Noorus... mm ben benieuwd dan! Hopelijk zet het niet door! @Veerle: veel plezier! @dingdong: jaaa die mannen.. ongelooflijk! Die van mij ook, is nu ook bezig van; ja morgen weer knuffelen he? want elke dag is ook niet goed toch? (eerst wilde-ie er nauwelijks over praten ) Hier vandaag een heeeeerlijke zondag.. lekker lang in bed gelegen .. vanmiddag ouders ff op bezoek..maar verder helemaal niks! Oh das soms zó lekker he! @iedereen: fijne zondag!
Heerlijk he zo'n zondag! Die hebben we hier ook! Vanmorgen lekker na de koffie een rondje hardgelopen (ga het weer oppakken!) en daarna lekker ontbijtje gegeten en gedouched. Vanmiddag nog een heel stuk gewandeld en WIDM gekeken. Gewoon alles lekker op dooie gemakkie! En ongi nog steeds niet te bekennen, vreemd!
Ik heb echt geen idee Decca... vind dit in ieder geval wel een vreemde gewaarwording. Maar voelt nog steeds alsof de ongi er is, maar is er niet... Hoe is het met jou?
Ok, ik moet nog even wachten voordat ik kan testen. Ik voel nog niets, maar ik zou er ook niet op gaan letten We zouden vandaag naar de sauna gaan, maar aangezien mijn man op internet had gelezen dat de sauna de 1e 3 maanden gevaarlijk kan zijn, mocht ik niet meer... Ik vind het wel fijn zo'n zorgzame man
Heel goed dat je er geen aandacht aan schenkt. Is mij ook erg goed gelukt en bevallen deze cyclus. Helaas wordt dat nu iets minder, aangezien ik wat bruin/roze verlies heb gehad. Sauna schijnt geen probleem te zijn, mits je er niet te lang in blijft.... Maar wel lief dat je vriend er zo'n rekening mee houdt...
@dingdong jaah idd dom dat tie weer begonnen was( al mag ik er zelf niks over zeggen, ik was na 3 jaar weer begonnen...) @veerle heb je toch nog een gezellige dag gehad met je vriendinnen? @ noorus, ik hoop zo voor je dat het NIET doorzet!!! @ iedereen hoelang zijn jullie eigenlijk samen met je partner? ik 8,5 jaar en een maand - 2 dagen
Hee meiden! Hoe is het met iedereen? Net terug van de verjaardag van mijn tante. Was wel gezellig. Liepen vier kleintjes rond. Dus altijd leuk om naar te kijken. Het helpt je weer even herinneren aan onze grote wens, op dit moment. Erg leuk. @Noours; Spannend, meid. Ik duim voor je. @Decca; Lief van je man dat hij zo meedenkt. @xylina; Vriendlief en ik zijn bijna vier jaar samen. Fijne avond, meiden.. Tot morgen! Lfs, S.