@Noorus: nog steeds geen ongi..? Spannend hoor!! en wat lekker dat jullie ook zo'n lekkere zondag hebben gehad. En Dexter... leuk! Welk seizoen ben je aan het kijken? Vind het een super serie! @Decca: wat lief zo'n zorgzame man! Wij zijn bijna 5 jaar samen...!
@Noorus, ik lees van je 'bloeding', het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn?! Hier weet ik zelf niets van af, maar lees het hier regelmatig op het forum. Kan tussen 5 en 8 dagen na eisprong komen. Laten we het hopen in ieder geval! Xylina, wij zijn 5 jaar en een paar weken samen
@ Nayr, we zijn nu met seizoen 6 bezig! Helemaal super! @ e1987, mja ik hoor er ook meer over. Maar goed, vorige maand dacht ik: het kan wel eens zo zijn en toen kreeg ik bruinverlies en daarna meteen hevige ongi... en nu denk ik: dit zal wel ongi zijn... Maar goed we gaan het beleven. Ben er iig redelijk relaxed onder, dus dat is al prettig(er)
@noorus, spannend! Ik hoop dat je ongi wegblijft Xylina, ik moet even rekenen, maar wij zij 8 jaar en bijna 3 maanden bij elkaar. Hier verder weinig nieuws. Heb een relaxed weekend gehad (cupcakes gebakken omdat ik volgend week mijn verjaardag verlaat vier) en komende week maar eens aan de bak, mijn eisprong staat op de agenda Fijne avond!
ik zou graag ook op de nod lijst willen, ik ben vandaag voor de 1e x echt ongi geworden sinds het stoppen met de pil op 18-12 had toen op 24-12 een bloeding en nu precies 4 weken later weer.. dus de volgende moet dan ronr 15-2 zijn.. wordt dan 1e ronde 1e beebje
Goedemorgen Goed weekend gehad??? Ik heb even een tijdje afstand genomen van het forum. Poehh veel bij lezen, er wordt wat afgekletst hier gezellig Ik ben klaar voor ronde 7. mamma1987 nog even over zwangeren in mijn omgeving, ik vind het emotioneel altijd even zwaar, maar natuurlijk altijd heel blij voor de zwangeren. Goede voornemens heerlijk standaard: gezond leven en voldoende bewegen. Dit jaar extra gemotiveerd... welkom leenleen.. moedervannoah welkom, heftig verhaal, hopelijk heb je inmiddels een positieve test.. succes.. Ik ga me even aankleden, straks boodschappen doen, sporten en dan zit de dag er al weer bijna op.. kim
Morgen! Hier goed weekend gehad, zaterdag een vriendin geholpen en zondag even helemaal niks! @wannabe mam: Fijn dat je er weer tegenaan kan! @xylina: Eerste ronde!Nu moet je aan de slag! Ik ben trouwens zo goed als 4 jaar samen met m'n vriend. @Noorus: Hoe staat het ervoor? Hier eerst ff flink aan de slag (nu ff aant ontbijten) heb al een was erin zitten, slaapkamer gestoft en gezogen en de vaatwasser al grondig gepoetst, want dat ding was echt vies vanbinnen. Zo ff strijken voor de TV en dan boodschappen doen. Dan kan ik hopelijk deze middag nog ff hobbyen! Gaat iedereen booschappen doen vandaag? Want er zijn er al 2
Hee meiden. Ik schakel even jullie hulp/advies in. Was vanochtend bij de dokter en heb antibiotica voor geschreven gekregen. Eerlijk gezegd tegen de dokter dat we bezig zijn met het zwanger worden. Aangegeven dat ik deze week ongesteld moet worden. Ik mag de antibiotica niet gebruiken als ik zwanger ben, dus ik moet het zeker weten. Ik heb nu dus zo'n Predicitor Early test gekocht, waarbij je vier dagen voor je verwachte menstruatie je HcG-hormaan kan testen. Zijn jullie hier bekend mee? Wat zijn jullie ervaringen? Er staat op de de verpakking wel 99% betrouwbaar, maar ik wl natuurlijk geen risico lopen. Maar ik wil ook graag met de antibiotica beginnen. Aangezien ik nog geen duidelijk beeld heb van mijn cyclusdagen, durf ik ook niet te zeggen wanneer ik precies ongesteld moet worden. Het kan wel kloppen en deze week doorzetten (liever niet, natuurlijk ), maar het kan ook nog wel een week duren, bij wijze van spreken.. Of ik moet geduld hebben en wachten op mijn menstruatie... Ik hoor het wel wat jullie ervaringen zijn en misschien een adviesje erbij.. Fijne dag! Lfs, S.
Oh.. En nog even een normale reactie op jullie... @Carmen Veel plezier met plezier maken.. @Xylina Succes in de eerste ronde! @Wannabe Welkom terug. Vol frisse moed! @Dingdong Ik doe op zaterdagochtend altijd boodschappen voor de hele week. Ik maak dan op een weekmenu en maak daarvoor mijn boodschappenlijstje. Meestal hoef ik niet meer naar de supermarkt. Soms een keer voor verse dingen of als ik iets vergeten ben.. Welke supermarkt doen jullie eigenlijk boodschappen? Of wat is jullie favoriete supermarkt? Lfs, S.
enibas, helaas geen advies voor je.... hoop voor je dat je natuurlijk positief test.... en hopelijk heb je niet iets heftigs ivm abkuurtje.. hier vandaag erg vroeg wakker, slecht geslapen veel last vanme buik en me schoder dus van morgen om 8.30 bij de fysio ( normaal duik ik dan me nest in hahah) wij doen eigenlijk om de dag boodschapjes, dit omdat we ongeveer 4 x per dag wisselen van wat we willen eten haha.. vanmorgen wel al ff langs de ah geweest voor broodbeleg want het was thuis op... nu ff chillen met me billen en zo maar ff huisje aan kant gooien. vannacht weer gezellig werken.....
@Enibas: mmm tsja, ik kan ook niet echt advies geven. Heb nog nooit van die test gehoord. Lijkt me lastige situatie! Maar ik weet alleen dat het luisteren naar je gevoel erg belangrijk is! Wat adviseerde de huisarts? En is het van groot belang om die antibioticakuur zo snel mogelijk te starten of kan het even wachten? @dingdong; wij proberen ook 1x inde week boodschappen te doen, maar moeten toch vaker terug als we iets vergeten zijn. Wat goed Enibas dat jullie zo'n weekmenu maken! Dat is wel echt efficient. Dadeijk weer werken, late dienst, heb niet zo'n zin maarja..! Het schijnt ook Blue Monday te zijn vandaag, de meest deprimerende dag van t jaar... Iemand van jullie daar last van?
@enibas, is het noodzakelijk dat je vandaag start of kan je daar eventueel nog een dag of twee mee wachten? Misschien dat je anders nog even kan wachten tot je nu berekende NOD en dan wellicht de extra gevoelige test doen. Zo overlap je bijna twee weken als je begrijpt wat ik bedoel. En zijn er geen typen antibiotica die veiliger zijn bij een zwangerschap? Boodschappen doe ik meestal twee keer in de week, en dan heb ik ook een halve weekmenu in gedachten. Werkt wel zo handig. Qua supermarkt vind ik AH vaak het prettigst, al shop ik soms ook wel eens bij de Lidl en de toko, die zitten op hetzelfde pleintje.
@huisdieren: Ik heb 3 katten en ben erg nieuwsgierig hoe ze op een baby zullen reageren. Bij ons zouden ze ook niet in de babykamer mogen. En daar moeten we tegen die tijd echt nog wat voor bedenken, want één van de donderstenen weet hoe hij deuren open moet maken. @Dexter: Super serie! Eén van mijn katten is er naar vernoemd (de dondersteen van hierboven ). Wij hebben van het weekend seizoen 6 afgekeken. Wat een cliffhanger weer! We zijn nu begonnen met Breaking Bad. @Boodschappen: Wij doen meestal boodschappen bij de Jumbo (er zitten er twee in de buurt) en anders de AH. Over het algemeen 2 keer in de week en heel soms haal ik even snel wat uit mijn werk. @Enibas: lastige situatie. Wat raadde je HA aan? Voor de rest iedereen succes met klussen, wachten, etc!
hey laura, die dondersteenen van mij kunnen dus ook deuren open maken haha nou jah 1 van de 3 iniedergeval.. wij hebben op de meeste deuren de handvaten omhoog gezet, is ff wennen maar ze hebben sindsdien geen deur meer open gemaakt
NOD-lijst NOD - NAAM - RONDE 05 jan - Missnien - ronde 1 17 jan - Enibas - ronde 2 19 jan - Noorus - ronde 2 19 jan - Mama1987 - ronde 6 23 jan - Trotter - ronde 1 24 jan - Mika03 - ronde 2 25 jan - Decca1980 - ronde 3 27 jan - Jootje86 - ronde 5 27 jan - Laura1986 - ronde 2 02 feb - Nayr - ronde 2 04 feb - Carmen1982 - ronde 5 07 feb - Wannabe mam - ronde 7 08 feb - Leenleen - ronde 1 11 feb - Veerle31 - ronde 3 15 feb - Xylina - ronde 1 Mamavannoah - ronde ? Nog niks doorgegeven: Lilfay - ronde 12 Muisje91 Albertina1979 - ronde 3 Jufaman81 - ronde 11 Meijtje - ronde 1 Emily27 - ronde 2 bientje87 Kiewie - ronde 1 Starters jan 2012 - E1987 feb 2012 - Brittney jul/aug 2012 - Bloempje 19831 ZWANGER!!! Martine Cleopatra15 Lentekind Princess25 RietC Hier! Je staat erbij Xylina!
Hee meiden, bedankt voor jullie reacties. Het is niet noodzakelijk dat ik er persé vandaag mee start, maar ik wil wel graag van de infectie af. Huisarts heeft me de antibiotica wel meegegeven en geadviseerd dat ik moet wachten tot ik ongesteld ben en zeker weet dat ik niet zwanger ben.. Dus ik doe dinsdag of woensdag die vroege test (die test je HcG-hormoon, als die verhoogd is dan heb ik kans dat ik zwanger ben..) en ik wacht mijn mensturatie af. Ik weet het anders ook niet.... Lfs, S.
@ Wannabemam, goed dat je klaar bent voor ronde 7! Weet je al wat je qua beweging wilt gaan doen dit jaar?! @ Dingdong, hier nog steeds beetje bruinverlies... meer niet eigenlijk... Maar verwacht nog steeds mn ongi binnenkort hoor... Goed bezig jij vandaag! Nog tijd gehad voor je hobby en wat is dat?! @ Enibas, ik zou wachten op je ongi hoor. Waar zijn de antibiotica voor?! Stel dat de vroegtest negatief aangeeft, hoeft dat nog niks te zeggen... Zijn zat mensen die pas laat positief testen. Nee, ik zou het zekere voor het onzekere nemen en wachten. Of natuurlijk testen en kijken of ie positief is en dan een ander alternatief aan HA vragen... Wij doen meestal bij de AH boodschappen, omdat dat het meest dichtbij is... Maar ben niet over alles tevreden bij hun... @ Nayr, hier geen last van deze maandag. Werkse jij! @ Laura, wij op de helft van 6de seizoen. Ben heel benieuwd! Is breaking bad leuk!?