Oh LeenLeen, dat is wel lastig zwanger worden... Hopelijk valt je ei net na het weekend, dan heb je nog kans Raar van je lichte, bruine ongi Noorus... Is niet zo moeilijk dat tempen toch? Mama1987: jammer dat je ongi bent! Op naar de volgende ronde! Enibas: hopelijk heb je snel duidelijkheid! @hardlopen, ik heb er wel moeite mee... Heb snel last vd schenen, dus bij mij heel voorzichtig opbouwen. Maar toch respect voor de hardlopers! Carmen: klusmarathon Vandaag lekker vrij! Ga wat dingen opruimen/schoonmaken in huis. En vanavond nog naar de sportschool op te Bodypumpen! Fijne dag allemaal! Wat een snetweer trouwens!
allo meiden, ben ik weer. duurde even, maar een gekkenhuis hier geweest. Wel positief hoor. Mijn NOD was gisteren, maar ben het tot nu toe niet geworden, hoe is het met jou Noorus? veel gemist. Nog wat gebeurt hier? Ik ga pas zaterdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Moet wel want woensdag voor een uitstrijkje en dat doen ze niet als je zwanger bent... haha... dus voor alle zekerheid
@Carmen1982 ik heb eergisteren de pot van dichtbij gezien, 2 dagen niet zoveel gegeten en nog steeds niets zo lekker. maar dat kan ook komen, omdat ik allemaal cliënten had die griep hadden, moesten overgeven en me tot mn elleboog onder ontlasting hebben gekregen. haha dan is alle bescherming nog niet genoeg. Wat last onderin mn buik, maar ja, tot nu toe kan het alles zijn haha. Dus op hoop van zegen. En moe, maar ben ik altijd rond deze tijd van het jaar
hey allemaal, als eerste me schouder gaat wel... fysio en paracetamol met codeiene doen zijn me vriendjes nu hihihii aquajoggen vind ik wel leuk hoor dingdong doe het samen met een vriendin, we zijn de jongste lol maar goed zoals ik al eerder zei ik doe het voor me zelf en het boeid me niet of er een 65+er me voorbij gaat over 3 mnd ofzo zal ik wel weer conditie hebben hahahaha.. verder wil ik aan noorus ff vragen om mij toch weer ff van de nodlijst af te halen ...........( korte uitleg moet wachten van de internist ) en nu ga ik ff op internet snufflen naar dieeten kijken of er iets voor me bij zit fijne avond allemaaal
Grrr, wat heb ik een KL*te dag! Hele dag vrij gehad, maar alleen maar halve dingen gedaan. Vanochtend afspraak bij de dierenarts vergeten, niks voor school gedaan, niks voor studie en de badkamer maar voor 1/2 schoon gemaakt. Gelukkig kwam man lief vroeg thuis om me op te vrolijken, maar die is nu al weer weg voor een afscheidsfeestje van collega. Zo eerst mijn tas maar in pakken, morgen weekendje weg met de collega's, zal me goed doen! Op naar een avond bank hangen, tot na het weekend! liefs
@meijtje, knap hoor, hoe je al die (zwangerschaps?) symptomen weet toe te wijzen aan andere dingen Nog geen neiging om stiekem alvast een testje te doen? @xylina, als je zo moet lachen om de pijnstillers lijkt het wel of je stoned bent, haha Wel naar dat je van de internist moet wachten. Ik hoop niet dat het ernstig is? @mama1987, klinkt als een echte baaldag! Ik zou vandaag dan ook maar lekker laten voor wat het is en gewoon lekker op de bank gaan hangen! Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Geniet in ieder geval van je weekendje weg! Knuffel!
@carmen1982, nee niet echt vorige keer heb ik weet ik veel 7weken moeten vachten voor ik ongesteld werd dus ja, ik kijk nergens meer van op.... ik wacht lekker totdat mijn man thuis is en zaterdag is vroeg genoeg. dan ben ik weer een paar dagen over tijd en dan weet ik zeker of het wel of niet zo is. hahaha misschien zijn het kwaaltjes, misschien heb ik echt wat opgelopen van de mensen die ik help we weten het zaterdag @mama1987 iets met de helft... hier is niets uit mijn vingers gekomen vandaag ik ben veilig op de bank blijven zitten jij durft nog weg te gaan. Succes met je baaldag... het is bijna voorbij. morgen idd weer een nieuwe dag.
@carmen1982 het zou trouwens ook wel heel snel zijn, want we zitten pas in de 2e ronde.... dus ik ga er voorlopig niet van uit en is het wel, dan gaat de vlag uit
Dat zou inderdaad snel zijn. Maar je weet maar nooit! Maar als je cyclus wel vaker langer duurt, zou ik inderdaad gewoon even afwachten. Mooie quote uit Forest Gump heb je trouwens als ondertekening Blijft een goede film he..
hmhm zeker weten! Heb het al jaren als motto... net al eerlijkheid maakt de mens, het siert hem heel vaak niet Ik weet niet wat mijn cyclus wordt. voordat ik de pil ging slikken was ik maar 2x ongesteld geweest en daar weet ik eigenlijk niet zoveel meer van, omdat ik turnde ging ik gelijk aan de pil. Dus dit is voor het eerst dat ik gewoon ongesteld wordt. na het ontpillen was de eerste keer heel lang, dus kan nu ook, maar kan ook gesetteld zijn rond de 30 dagen of 28 heb echt geen idee haha. daarom ga ik mezelf niet gek maken. Heb ik nu 1x gedaan en ben het niet weer van plan goede voornemen en ik voel me al een stuk beter dan 2 dagen terug, toen was ik een hoopje ellende -_-'
@carmen nee gelukkig niet stoned van de medicijntjes, was gewoon nog heeeel moe, 3 drukke dagen gehad met erg weinig slaap, en ja dan valt de paracodine toch wel wat zwaar hihihi( na vorige berichtje op de bank knockout gegaan ) tjah het wachten van de internist is om mn suiker eerst goed op pijl te hebben(heb suikerziekte en dan is het erg belangrijk voor mij maar ook voor me evt beebje om dat goed op orde te hebben, die pillen die ik heb mag dus niet met zwangerschap......) @mama balen van je baaldag!! al zou mij een weekendje weg met collegas niet opvrolijken......... maar toch wens ik je een heel fijn weekend!!! @alle andere nog een fijne avond
Goedzo, stevig dosis optimisme kan alleen maar helpen! En je er idd bewust van blijven dat je lichaam misschien even tijd nodig heeft om te ontpillen. Ik ben zelf al zo'n 2,5 jr a drie jr geleden gestopt met de pil, ookal was er toen geen zwangerschapswens. Ik was moe van het vele medicijngebruik (ik heb astma) en het enige waarop ik kon minderen was de pil Ontpillen heeft toen ook even geduurd. Niet dat ik er toen zo mee bezig was, maar ik weet nog dat ik op het punt stond op vakantie te gaan en me opeens besefte zwaar over tijd te zijn. Met klotsende oksels diezelfde avond nog getest, maar was niet zwanger ofzo. Gewoon nog een onregelmatige cyclus.
@xylina, hoe vervelend ook, ik snap dat het belangrijk is om je suikerziekte stabiel te krijgen. Sterkte in ieder geval (ook met de pijnstillers enzo). Hoop dat het snel beter gaat!
hahahah carmen, klotsende oksel, had wat geweest. Ja de pil brengt toch allerlei symptomen met zich mee en is de kinderwens ondertussen toch gaan groeien? Astma is verschrikkelijk. gelukkig heb ik alleen jeugdvariant gehad en ben ik er vanaf geraakt. ik ben zo nuchter, er is niets totdat het wel zo is en het bewijs er is. Het kan nog een half jaar onregelmatig blijven en dat kan je helemaal gek maken. en maar denken en malen en weer valse hoop. Ik hoop gewoon binnen een jaar zwanger te worden dan ben ik al helemaal gelukkig. Mijn kinderwens is enorm, maar mezelf opfokken heeft geen zin en het gaat er niet sneller door.... m'n ma oeh ben je al ongesteld, haha die vraagt het al om de 2 dagen sinds ik gestopt ben met de pil, mam eisprong is maar 1x in de zoveel dagen haha
Astma verschrikkelijk... Ik ben ermee geboren dus eraan gewend zullen we maar zeggen. Ben als kind heel ziek geweest maar sinds mijn 16e aardig stabiel met de juiste medicijnen. Wat het hele zwangerschapsgebeuren ook weer spannend maakt, omdat ik nu niet alle medicijnen mag gebruiken. In plaats daarvan moet ik nu vier keer per dag een ander medicijn en loop ik 30% kans op meer astma klachten tijdens een zwangerschap. Daarom werk ik momenteel aan een zo goed mogelijke conditie, zodat het hopelijk meevalt. Maar spannend blijft het wel. Kinderwens is bij manlief trouwens sterker dan bij mij. Maar ja, ik loop de gezondheidsrisico's en moet het baren voor mijn rekening nemen Toch heb ook ik wel een kinderwens, zie wel een paar koters rondlopen hier later.
Avond meiden! Mijn werkdag zit er weer op. Morgen vrij! @ Meijtje, spannend joh! Ben benieuwd! Hier in mn ongi dagen, maar was nauwelijks ongi En grappig van je moeder! @ Xylina, oeeh wat vervelend dat je van de lijst af moet Hoop dat het allemaal meevalt Moet je gaan afvallen? Suiker is wel belangrijk om op peil te hebben ja Hoe moet je dat gaan doen? @ Mama, veel plezier dit weekend! Was even snel meiden, lekker slapen nu!
NOD-lijst NOD - NAAM - RONDE 05 jan - Missnien - ronde 1 17 jan - Enibas - ronde 2 17 jan - Meijtje - ronde 1 19 jan - Mama1987 - ronde 6 23 jan - Trotter - ronde 1 24 jan - Mika03 - ronde 2 25 jan - Decca1980 - ronde 3 27 jan - Jootje86 - ronde 5 27 jan - Laura1986 - ronde 2 02 feb - Nayr - ronde 2 04 feb - Carmen1982 - ronde 5 07 feb - Wannabe mam - ronde 7 08 feb - Leenleen - ronde 1 11 feb - Veerle31 - ronde 3 14 feb - Noorus - ronde 3 Mamavannoah - ronde ? Nog niks doorgegeven: Lilfay - ronde 12 Muisje91 Albertina1979 - ronde 3 Jufaman81 - ronde 11 Emily27 - ronde 2 bientje87 Kiewie - ronde 1 Pauze Xylina Starters jan 2012 - E1987 feb 2012 - Brittney jul/aug 2012 - Bloempje 19831 ZWANGER!!! Martine Cleopatra15 Lentekind Princess25 RietC Xylina, ik heb jou even op 'pauze' gezet. Is dat goed? Meitje heb ik op 17 jan NOD gezet.
tnxs noor, het opeil brengen/houden gaat nu eerst met een extra medicatie, krijg nu 1 tablet per dag erbij.. verde heb ik eind feb gesprek bij dieetist(e). ben natuurlijk sinds dit jaar gestopt met roken, begonne met sporte en gezonder gaan eten, cola zero ipv cola te gaan drinken .... ik wil me nog gaan inschrijven bij een sportschool hier in de buurt om dus ook nog eens 1 a 2 x in de week te gaan sporten naast me aquajoggen en dan weet ik nie meer wat ik er aan moet doen................. dieeten is nix voor mij maar hoorde iemand iets zeggen over een sla en noten dieet, klinkt mij wel lekker in de oren haha..... jaah baal idd een klein beetje dat ik dus ff moet stoppen, maarja gezondheid voor mij en toekomstige beeb is ook erg belangrijk!! en joh zo kan me lichaam nog ff lekker ontpillen joh en nou niet met zn alle denken dat ik weg blijf want dat doe ik niet slaaplekker allemaal en gezond weer op