Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Carmen; Geen idee, heb er eigenlijk heel geen rekening mee gehouden dat ik niet ongesteld zou worden... (lkkr naief dus! ;) ) Voorlopig nog niet geloof ik, misschien als ik in t weekend nog niet ongesteld ben ofzo?

2. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    NOD-lijst
    NOD - NAAM - RONDE
    05 jan - Missnien - ronde 1
    17 jan - Enibas - ronde 2
    17 jan - Meijtje - ronde 1
    23 jan - Trotter - ronde 1
    24 jan - Mika03 - ronde 2
    25 jan - Decca1980 - ronde 3
    27 jan - Laura1986 - ronde 2
    02 feb - Nayr - ronde 2
    04 feb - Carmen1982 - ronde 5
    07 feb - Wannabe mam - ronde 7
    08 feb - Leenleen - ronde 1
    11 feb - Veerle31 - ronde 3
    14 feb - Noorus - ronde 3
    15 feb - Mama1987 - ronde 7
    19 feb - Jootje86 - ronde 6
    20 feb - E1987 - ronde 2
    Mamavannoah - ronde ?

Nog niks doorgegeven:
    Lilfay - ronde 12
    Muisje91
    Albertina1979 - ronde 3
    Jufaman81 - ronde 11
    Emily27 - ronde 2
    bientje87
    Kiewie - ronde 1

Pauze
    Xylina

Starters
    feb 2012 - Brittney
    jul/aug 2012 - Bloempje 19831

ZWANGER!!!
    Martine
    Cleopatra15
    Lentekind
    Princess25
    RietC

Mezelf er ook bijgezet op 20 feb :)

3. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Noorus: oh zit je ook op een motorforum? Tof, ik neem aan dat je zelf dus motor rijdt? Ik ook! :cool:
    Nog lekker gerend?

@Carmen; ja klopt, 3x kan voldoende zijn… ik ben benieuwd!

@jootje: balen dat je ongi bent geworden…!

@wannabemam: nog een winterjas gescoord?

@e1987: ook balen, maar wel fijn dat je zo’n mooie cyclus hebt!

@Trotter: spannend zeg! Dat klein beetje bloedverlies kan innestelingbloed zijn, toch? Dat heb ik zo wel eens ergens gelezen. Want je moet zeker 2 dagen helderrood bloed hebben, wil je het een menstruatie noemen.

Hier toch stiekem wel in spanning! ;) Vandaag wat gevoelige borsten, maargoed, dat hoeft nog niks te zeggen…
    Fijne avond ladys!

4. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    @jootje en e1987: balen van de ongi :(

@trotter: spannend! Die bloeding kan inderdaad misschien een innestelingsbloeding geweest zijn. Weet je wanneer je eisprong is geweest?

@nayr: ik vind 3 keer best veel :) wij hebben deze maand maar 1keer raak geklust en dat was na een saunabezoek, dus niet zo goed voor de kwaliteit van de zaadjes.

Ondertussen zit ik op 15 dpo. Dus als ik van mijn vorige cyclus uit zou gaan 4 dagen overtijd, en als ik van een 'normale' cyclus uit zou gaan, 1 dag. Nog 2 dagen voordat ik van mezelf mag testen. Maar zoals ik al zei heb ik er weinig vertrouwen in na die ene keer klussen. ;)

Edit: ik bedenk me net ook: misschien heeft FF mijn ei wel verkeerd geïnterpreteerd de vorige ronde en had ik mijn ei eerder en dus een langere luteale fase dan 11 dagen. In dat geval ben ik misschien nog helemaal niet overtijd :)

5. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Laura1986; één keer hoeft maar genoeg te zijn he ;), dus wie weet! Gewoon ff afwachten en je merkt het vanzelf wel.. dan ga je gewoon uit van je langste cyclus?

Ik heb mn eisprong 10 (of 11) dagen gehad voor het beetje bloedverlies, dus ging er eigenlijk vanuit dat dat een beetje te lang was om nog iets te betekenen. Dacht dat een innestelingsbloeding sneller op je eisprong volgde?

Fijne avond allemaal!

6. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Dan hou ik direct mijn mond, lekker naief blijven en je laten verrassen door wat 't wordt! ;)

7. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Oh ja dat zou ook kunnen, ik weet het ook niet zeker. Wellicht weten anderen hier meer over?

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @nayr, spannend... ben benieuwd hoor, nogeven wachten :)
    en het laatste zou ik niet weten.... zou zomaar kunnen.

Hier alweer mijn 34e dag. niet zwanger, niet ongesteld.....
    hopelijk dat ik het niet in ene woensdag wordt.... zou wel weer te toevallig zijn.

vorige maand moest ik voor een uitstrijkje, na ruim 6 weken ongi precies op die dag, dus kon niet. en nu moet ik woensdag... op hoop van zegen :p zou toch wat zijn hahahaha dan worden ze niet blij van mij!

9. Carmen1982

ik kan er ook niet echt iets van maken. Misschien wel goed om even op te schrijven wanneer je dit hebt in je cyclus, en hoeveel en hoelang je bloed verliest en of je nog andere klachten hebt. Als dit nou vaker gebeurt of je hebt er veel twijfels bij, dan kun je altijd aan een huisarts die informatie geven.

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeieavond! :)

@ Jootje, jammer meis! Korte cyclus had je!

@ E1987, nette cyclus toch! Op naar ronde 2!

@ Trotter, spannend meis! Kan nog alle kanten op! :D Innesteling is tussen de 5 en 10 dagen na ei…

@ Nayr, ja ik heb gerend! Ging lekker! Woensdag weer! :) En ja ik rij motor! :D En zit dus op een motor-forum. We gaan dit jaar met z’n 25en naar de Eifel in mei! :D Wat voor motor rij jij!?

@ Laura, spannend! :D

@ Meijtje, succes woensdag!

Hier lekker bedje in nu! :D Trusten!

11. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    hey ladies,
    spannend voor de gene die wachten op de nod...

balen voor de ongi dames.......

hier verder niet veel boeiends, behalve dat ik nu nog 3 nachten heb van de 5 en me nacht aardig begon met ambulance bellen voor client:S
    op naar eeen rustige nacht:D

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hoop het ook voor je Xylina! (nu lig je inmiddels al te slapen...)

13. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Hoi dames,

Sorry ik heb een hele tijd niets van me laten horen. Druk op het werk en ook druk bezig met niet denken aan baby's en zwanger worden.
    Ik zou nu of morgen ergens ongesteld moeten worden, maar er is nog niets te zien. Wel rommelt mijn buik erg en doen mijn borsten zeer. Dat heb ik normaal gesproken eigenlijk nooit.
    Uiteraard heb ik de zwangerschapstesten in mijn la niet kunnen weerstaan, maar die waren allebei negatief. Dus ik ga er vanuit dat ik toch ongesteld ga worden. Wel erg jammer, want om de een of andere reden voelde het allemaal erg anders...

@ Cleopatra: mooie foto! Jammer dat je je zo naar voelt, maar geniet van je zwangerschap!

14. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    En een vraagje. Ik hoor ook wel eens dat voor je ongesteldheid, je baarmoederhals zacht wordt, maar als je zwanger bent hard blijft. Maar wanneer is iets nu zacht en wanneer is iets nu hard.
    Ik weet dat je dat eigenlijk over een langere periode zou moeten voelen, maar dat heb ik niet gedaan. Mijn baarmoederhals lijkt wel een beetje hard, maar misschien wil het te graag...

15. Carmen1982

Hey Decca, spannend he. Gewoon afwachten en als je maar niet ongesteld wordt om de dag blijven testen. Het kan namelijk zijn dat je nog niet genoeg hormoon aanmaakt om positief te testen. Of dat je gewoon laat ongesteld wordt, maar daar hopen we natuurlijk niet op. Succes!!

16. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Spannend Decca! :D Ik heb dat hard/zacht ook nooit begrepen en goed gevoeld. Ik hoop echt dat je over een paar dagen een mooie positieve test in handen hebt! :D

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Carmen, jou temp is aan een stijging begonnen! :)

18. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Ik snap dat met die baarmoedermond ook nooit. Waar voel je dat? :)

Vandaag is mijn temp weer iets gezakt helaas. Ben dus bang dat mijn ongi eraan komt. Als hij mogen nog meer is gezakt ga ik niet testen, anders wel.

19. Carmen1982

@noorus, ja goed he :) Ik verwacht dat morgen het FF kruis wel verschijnt.

@laura, slim bedacht van je, om voordat je naar de zwangerschapstesten grijpt eerst te kijken wat je temperatuur doet. Wel jammer dat het er nu op lijkt dat het niet raak is deze maand. Maar ik duim voor je dat het anders is!

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Idd goed dat je wacht Laura... Laat de temp het maar uitwijzen toch?! Scheelt je weer een test verbruiken ;) Klopt het BD rijtje bij jou? Of heb je niet alles ingevuld?

Deel Deze Pagina