Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Ja het rijtje klopt. Schandalig weinig deze maand, haha.

2. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Laura en Decca; hopelijk is het raak dames! Spannend! Ben erg benieuwd!

@Noorus: wat leuk dat jullie met zo'n grote groep gaan touren!! Ik rij een Yamaha Thundercat...klinkt heel gevaarlijk :D maar het is een sport-tour-model. Ziet eruit als een racer, maar je zit meer rechtop. En wat rij jij?

3. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Nou mijn baarmoederhals was dus niet hard. Ik ben net ongesteld geworden. Op naar de 4e ronde dus maar!

4. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Da's balen Decca!! Dikke knuffel en hopelijk is het de volgende ronde raak!

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Laura, misschien niet veel, maar het kan net genoeg zijn! :D

@ Nayr, ja het Eifel-weekend is altijd heel leuk en gezellig! Thundercat ken ik wel :) Ik rij een Ducati Monster :D Is ook niet zo bruut als het klinkt hoor ;)

@ Decca, balen meis! Op naar ronde 4. Ga je tempen of ovutesten gebruiken?!

6. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland

haha nou ik was dus nog klaar wakker toen;)
    moest ff met vriendlief mee naar ha...
    en toen nog ff boodschapjes gedaan en toen ook nog ff wat gegeten en gedronken en om 13.30 maar eens richting me bedje gegaan aangezien ik nog 2 nachten moet:):)

verder baalde ik van de weeg schaal:x was bijna 400 gram aangekomen in een week, tjah stoppen met roken en de pil helpt ook nie echt als je wilt afvallen.... en al helemaal klote omdat vriend lief minderd met alchol en dus bijn a 2 kilo is afgevallen deze week:(:(

maarjah gezond eten en blijven bewegen meer kan ik nie doen toch.....

(ohjah client is zelfde nacht toch weer terug gekomen...)

7. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    Lastig hè dat afvallen? Ik en mijn vriend willen ook wat afvallen. Niet eens zo heel veel. Een kilo of 5 ofzo. We proberen zo min mogelijk te snoepen en meer te bewegen. Deze week zijn we begonnen met elke dag een uur te wandelen na het eten. En verder 2 keer per week sporten.

Mijn temperatuur is vandaag hetzelfde gebleven dus heb toch maar een testje gewaagd. Helaas omowit. Dan maar wachten op de ongi.

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Xylina, die 400gr lijkt me niet iets om je zorgen om te maken, je kan ook op dat moment net even wat meer vocht vasthouden ofzo... Als je afvalt door gezonder te eten en meer te bewegen gaat dat gewoon een stuk minder snel, maar als het lukt is het wel blijvender!!! Dus dat is heeel belangrijk! Blijven volhouden meis!

@ Laura, jammer van de test...

9. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Decca: wat jammer zeg... tsja nu maar vol goede moed ronde 4 in ..! Je hebt wel regelmatige cyclus, das wel fijn toch?

@Noorus: ja een ducatie monster... klink idd kinky! :D tof man. Maar wat doe je als je zwanger bent... ga je dan wel op de motor?

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Nayr, dat weet ik eigenlijk nog niet... Maar heb wel besloten dat ik mijn jaar nog niet ga aanpassen qua indeling met het idee dat ik misschien zwanger kan zijn... Kan ook nog heel lang duren en dan zou ik van alles mislopen en dat wil ik niet. Dus tot nu toe ga ik gewoon mee op de motor. Mocht ik zwanger raken, dan kom ik wss al niet eens in mijn leren pak, dis wordt rijden al lastig... Maar dan zal ik misschien met de auto die kant op gaan, nog iemand meenemen en dan lekker wandelen daar een paar dagen en de groepen motoren smorgens uitzwaaiene en savonds verwelkomen en daarna lekker eten en drinken met elkaar...

11. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Dordrecht
    #1251 Laura1986, 25 jan 2012
    Laatst bewerkt: 25 jan 2012
    Ik had beter nog een dagje kunnen wachten met testen. Vandaag ongi geworden.

Op naar ronde 3!

Mijn nieuwe NOD is 22 feb.

12. Carmen1982

Balen Laura, hopelijk volgende ronde meer succes! Je eisprong wil nog wel eens op verschillende dagen in je cyclus zijn zie ik aan je grafieken. Mocht je je knuffelmomenten meer willen timen zijn ovulatietesten voor jou misschien een idee.

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Wat jammer Laura! En inderdaad, het had je een test kunnen besparen! ;) Succes in de volgende ronde! :)

Ik zal even op zoek naar de lijst...

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    NOD-lijst
    NOD - NAAM - RONDE
    05 jan - Missnien - ronde 1
    17 jan - Meijtje - ronde 1
    23 jan - Trotter - ronde 1
    24 jan - Mika03 - ronde 2
    25 jan - Decca1980 - ronde 3
    02 feb - Nayr - ronde 2
    04 feb - Carmen1982 - ronde 5
    07 feb - Wannabe mam - ronde 7
    08 feb - Leenleen - ronde 1
    11 feb - Veerle31 - ronde 3
    14 feb - Noorus - ronde 3
    15 feb - Mama1987 - ronde 7
    19 feb - Jootje86 - ronde 6
    20 feb - E1987 - ronde 2
    22 feb - Laura1986 - ronde 3
    Mamavannoah - ronde ?
    Enibas - ronde 3

Nog niks doorgegeven:
    Lilfay - ronde 12
    Muisje91
    Albertina1979 - ronde 3
    Jufaman81 - ronde 11
    Emily27 - ronde 2
    bientje87
    Kiewie - ronde 1

Pauze
    Xylina

Starters
    feb 2012 - Brittney
    jul/aug 2012 - Bloempje 19831

ZWANGER!!!
    Martine
    Cleopatra15
    Lentekind
    Princess25
    RietC

Ik heb je op 22 feb gezet Laura. De 'Niks doorgegeven' mensen kunnen er binnenkort wel vanaf lijkt me. Als ze later nog in het topic komen, kunnen ze alsnog bij de NOD's toch!?

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Enibas, Trotter en Meijtje, hoe is het nu!??!

16. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Even teruggelezen en las dat Enibas ook ongesteld was geworden. Wanneer is jou nieuwe NOD meis?!

17. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Noorus; Ik heb nog steeds last van alle symptomen buikpijn, rugpijn pijnlijke en opgezwollen borsten etc., maar er gebeurt niks :$....

Dus ik wacht (nu nog) rustig af! Omdat ik niet altijd even stipt ben lijkt me dat slimmer. Ook aangezien ik overal lees dat mensen van alles voelen en ik me gewoon voel alsof ik ongsteld ga worden ;).

Alleen dat bloedverlies afgelopen vrijdag vind ik raar, het was echt minimaal en de afgelopen dagen soms wat roze bij afvegen, maar verder niks. Nah... ik zal het wel zien, ben er ook totaal niet vanuit gegaan dat het mogelijkerwijs in een keer raak kan zijn. :p

(Maar t wordt nu wel spannender natuurlijk ;), ben niet zo'n hele koele kikker dat t me niks doen...)

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Spannend Trotter! :D Ik ben heel benieuwd! Ik merk dat ik zelf elke cyclus meer ontspannen wordt, aangezien ik ook van alles en helemaal niks heb gevoeld... Tuurlijk zijn de laatste dagen wel het spannendst! Heb je al een idee wanneer je gaat testen als de ongi wegblijft?!

19. Carmen1982

Ben het wel met Noorus eens, na een paar rondes merk je dat allerlei vage klachten niet op een zwangerschap hoeven te wijzen en word je iets relaxter. Tegelijkertijd blijven de twee weken na de ovulatie spannend omdat je er niets meer aan kan doen en maar af moet wachten..

20. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind juist ook dat m'n klachten niet op een zwangerschap hoeven te wijzen.. :D Anders had ik denk ik allang een test gedaan. 't zou kunnen, maar het zou ook net zo goed niet kunnen.

Heb niet zoveel zin om me gek te laten maken door elk pijntje etc...

Stel dat t wel zo is, dan merk ik het vanzelf echt wel :p

Deel Deze Pagina