Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Wauw Trotter, van harte joh!!!! :D Wat heerlijk voor jullie! Geniet er maar van samen! :D Je blijft wel kletsen hier toch?!

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heb je een foto?! (altijd leuk! :D) Ennuh, even de lijst aanpassen he?! ;)

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Gefeliciteerd Trotter!!! Fijn toch dat het jullie snel gelukt is!

4. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    trotter gefeliciteerd, het is je van harte gegund hoor..
    voel je alsjeblieft niet schuldig..

Sterkte met de misselijkheid,, en het wennen aan het idee dat je over 9 maanden een kleintje krijgt..

kim:)

5. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Trotter gefeliciteerd!!!! Nu is mijn nieuwsgierigheid wel bevredigd hoor :D En inderdaad: voel je niet schuldig dat het bij jou in één keer raak is, straal maar wat vruchtbaarheid onze kant op ;)

Succes met wennen aan het idee, ik kan me voorstellen dat je wel erg overdonderd bent.

6. Carmen1982

Oh gelukkig, ik ben niet de enige die zo is! ;)

7. Carmen1982

NOD-lijst
    NOD - NAAM - RONDE
    05 jan - Missnien - ronde 1
    17 jan - Meijtje - ronde 1
    24 jan - Mika03 - ronde 2
    25 jan - Decca1980 - ronde 3
    02 feb - Nayr - ronde 2
    04 feb - Carmen1982 - ronde 5
    07 feb - Wannabe mam - ronde 7
    08 feb - Leenleen - ronde 1
    11 feb - Veerle31 - ronde 3
    14 feb - Noorus - ronde 3
    15 feb - Mama1987 - ronde 7
    19 feb - Jootje86 - ronde 6
    20 feb - E1987 - ronde 2
    22 feb - Laura1986 - ronde 3
    Mamavannoah - ronde ?
    Enibas - ronde 3

Nog niks doorgegeven:
    Lilfay - ronde 12
    Muisje91
    Albertina1979 - ronde 3
    Jufaman81 - ronde 11
    Emily27 - ronde 2
    bientje87
    Kiewie - ronde 1

Pauze
    Xylina

Starters
    feb 2012 - Brittney
    jul/aug 2012 - Bloempje 19831

ZWANGER!!!
    Martine
    Cleopatra15
    Lentekind
    Princess25
    RietC
    Trotter

Anderen nog wijzigingen/aanvullingen?

8. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Trotter gefeliciteerd super gaaf!! Hier is de ongi alweer klaar dus dat is lekker;)

9. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Gefeliciteerd Trotter! Geniet er maar van! En vergeet niet flink wat HCG in dit topic te strooien hè?:D

Hier echt mega ongesteld. Dat is wel een van de nadelen van stoppen met de pil. Ik ben echt veel heftiger ongesteld. Ook snel verdrietig om niets.

Ik hoop dat we snel van die ongi af zijn en met weer klussen kunnen beginnen!

10. Carmen1982

@laura, wel grappig hoe dat per persoon verschilt. Ik ben nauwelijks heftiger ongesteld dan toen ik nog de pil slikte. En nog bijna even stipt (qua cyclus). Ik blijf het bijzonder vinden hoe je eigen lichaam dat zelf zo strak kan reguleren..

Wilde gaan hardlopen maar het blijkt buiten glad te zijn. Grmbl, morgen eind van de middag maar een nieuwe poging wagen. Is het bij jullie ook glad? Doe in ieder geval voorzichtig als je nog naar buiten gaat!

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @trotter GEWELDIG!!! Ja ken me voorstellen dat je 2x met je ogen knippert en nog eens kijkt. Hartstikke leuk en ja waarom jij wel en andere niet, zo is het nou eenmaal en je hoeft je er niet schuldig om te voelen, want we zijn toch allemaal blij voor jou, volgens mij moet je zelf meer van de schok bekomen :p

en ja hier nog steeds niet ongesteld dag 36 in, alweer bijna in dag 37, dus ik wacht tot volgend weekend en dan gooi ik er een test tegenaan als ik nog niet ongesteld ben geworden.

@trotter, wachten is killing, het is erger dan gewoon ongesteld worden moet ik je eerlijk zeggen, maar ja, kan het niet sneller laten gaan haha

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Kan iemand mij op de lijst verplaatsen naar 3 februari? Wordt ook spannend voor jou Meijtje!
    En Noorus+Carmen: ik hou ook van schema's:):):)

13. Erika286

Erika286 Lid

25 jan 2012
    60
    0
    0
    Overijssel
    Hoi meiden!

Ik ben sinds gisteren lid van dit forum, omdat mijn vriend en ik besloten hebben om voor een eerste kleintje te gaan en ik ook wel erg nieuwsgierig ben naar andere verhalen! Gelukkig lees ik hier veel herkenbare verhalen/gedachten! Ik ben 28 en woon in Zwolle, mijn vriend is 29. Eind oktober ben ik met de pil gestopt en gestart met ontpillen. Vanaf begin augustus ben ik eerst bezig geweest met het stoppen van de nodige medicatie. Gelukkig goed afgekicked en nu dan eindelijk voor het echie :) Ronde 2 voor ons! Mijn ritme zit nu op 21 dg, 28 dg, 28 dg, nu 14 dg onderweg in mijn nieuwe cyclus, dus klussen ;) mijn NOD houd ik dus maar op 10 februari... Geen ervaring mee, maar denken jullie dat ik dan goed zit?? De eerste keer voelde ik heel duidelijk een eisprong, nog niet weer gehad, zal dat iets betekenen?

Lijkt me leuk ervaringen te gaan delen en voor de reeds zwangeren! Super gefeliciteerd, ik hoop dat wij jullie allemaal gauw gaan volgen, dus kom maar om met die vruchtbaarheid!

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Erika286 Welkom!! Hartstikke leuk om je erbij te hebben. Je zit met de 10e wel goed denk ik , je hebt de laatste 2x een regelmatige cyclus gehad, dus het kan best :)
    Sommige voelen de eisprong wel goed, sommige niet... ik voel het niet haha... Lees mee en geniet, wie weet wanneer het raak is.
    Je houdt ons wel op de hoogte he !

15. Erika286

Erika286 Lid

25 jan 2012
    60
    0
    0
    Overijssel
    @Meijtje dat ga ik zeker doen! Knap dat je nog zolang kan wachten met een test... ik geloof had allang gedaan, vind 28 dagen al lang duren. Maar ja kondigt zich tot nu toe ook altijd nog aan met 2 dagen van te voren bruine vloed, hoop dit keer niet! maar ja realistisch blijven na 15 jaar de pil he. Lees ook verhalen van mensen die meer dan 100 dagen moeten wachten, lijkt me zwaar...

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Erika ik heb afgelopen weekend een test gedaan (zo 1 die 4 dagen van tevoren kunnen testen die was negatief). Dus dan is 2 weken wachten wel wat makkelijker moet ik zeggen. Ik kan een cyclus hebben van 39/40 dagen, dan blijft het de eerste tijd zo. Ik heb ook bijna 15 jaar de pil geslikt, maar de ene is zo ongesteld en zit in een mooie cyclus en de ander doet er inderdaad een tijd over. Ik kan tussendoor wel testen, maar ik weet dat als ik 39 dagen heb, dat testen nu geen zin heeft. Dan gooi ik ze er voor niets tegenaan, dan kan ik beter 2 weken wachten.

Maar het blijft wel moeilijk, want je zit in een grijs gebied. Je weet niet of het wel of niet zo is en stiekem blijf je een beetje hoop houden, dan maar liever ongesteld zeg maar, dan weet je zeker van niet. Jammer, maar dan de volgende ronde in :), of er moet opeens een positieve test verschijnen volgend weekend, maar daar heb ik een hard hoofd in.

17. Carmen1982

@erika welkom!

@all Slaap lekker :)

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @carmen slaap lekker!! rustige nacht!

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Gelukkig meer schemafreaks, jeej! :D

@ Laura, balen van die hevige ongi. Ik had het de eerste maand heel erg, tweede maand veeel minder...

@ Erika, welkom! Leuk dat je mee komt schrijven! Denk ook dat je wel goed zit met je NOD, en zo niet, merk je het ook wel weer... blijft toch altijd lastig in het begin. Ik ben zelf ook niet van het vroeg testen (een negatieve test vind ik erger dan ongi)

@ Meijtje, blijft toch spannend hoor! :D

@ Carmen, trusten!

20. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Trotter gefeliciteerd! Het lijstje zwangeren wordt gelukkig steeds langer :)
    Mijn 1e echte ongesteldheid is voorbij, de 1e dag was het wel echt veel! Dat had ik voor de pil ook helaas, maarja het is alweer voorbij. Deze ronde ga ik weer ovutestjes gebruiken en in de goede periode om de dag klussen.

Deel Deze Pagina