@Nayr: Jammer van je ongi. Maar inderdaad fijn dat je een regelmatige (en vrij korte) cyclus hebt. We hebben straks onze NOD rond de zelfde datum! (ik de 22e) Ik heb een vervroegd valentijnskadootje gekocht voor mijn vriend. Eigenlijk op aanraden van Noorus in een ander topic. Het spel 'Ultiem verlangen'. Om het klussen extra leuk te maken. De laatste maand was echt drama met klussen... dus we mogen het wel wat 'up spicen'. Ik denk dat ik hem maandag binnen krijg en hopelijk is mijn ongi dan ook voorbij en kunnen we aan de gang.
Heej Laura, wat leuk om te horen haha, heeft mijn tip toch nog effect gehad. Zat al een beetje van: ik plemp daar dat hele verhaal en TO reageert er niet eens op, vond ik beetje raar. Het heeft ons echt goed gedaan zoals je daar las. Hoop dat het voor jullie ook zo mag zijn!
Is toch wel een belangrijke he (zoals je ook in andere topics leest), om het hele geknuffel een beetje gezellig te houden. Bij ons is het starten voor een kindje juist (voor mij) een hele goede libidoboost gebleken. En manlief heeft geen last van prestatiedruk gelukkig. Hij is allang blij met de bijdrage D) die hij kan leveren aan dit geheel! Maar klopt, je moet het wel luchtig en met humor insteken ("Schat, vandaag even niet uitgebreid, oké?" ), vooral niet te serieus. We zitten nou in ronde vijf en natuurlijk weet ik niet of dat over een half jaar nog zo zou zijn, maar voorlopig zit dat gelukkig bij ons wel goed.
Ik hoop het ook! Normaal gesproken 'oefenklusten' wij een keer in de week in het weekend. Door de week zijn we gewoon te moe! Dan knuffelen we lekker in bed, maar vallen gelijk in slaap haha. En eigenlijk willen we een beetje afvallen (ik 5 kilo en mijn vriend 7, dus niet superveel ofzo), en daardoor voelen we ons niet zo 'sexy'. Maar hopelijk wordt het door dit spel toch weer extra interessant en leuk allemaal! Ik ben erg benieuwd.
@laura: goed bezig zijn jullie! Zo'n spel kan inderdaad de boel wel opleuken! Met misschien een glaasje wijn erbij, dan wordt je ook wat losser.. Leuk dat we onze NOD gelijk hebben ongeveer, zou leuk zijn als t allebei raak zou zijn! @carmen: succes met wachten! Hopelijk kom je met mooi nieuws over een week ongeveer! @noorus: wauw wat knap weer zo'n eind gerend!
Ja ging erg lekker Nayr En idd, wijntje bij het spel kan zeker lekker zijn, de eerste keer spelen is best onwennig, dus maakt het wel makkelijker! @ Carmen, ik heb serieus van innestelingspijnen vernomen, dus waarom niet?! En hier inderdaad ook meer libido gekregen. En juist doordat we nu meer sexen heb ik ook meer zin... Hebben jullie nog wel buiten de vruchtbare periode sex ook, of dat niet?
@Noorus, de afgelopen maand niet zo, maar komt ook omdat we na een intensieve knuffelperiode ook ff geen zin meer hebben Maar als we zin hebben, dan wel
jeetje wat viel er weer lekker veel te lezen nou weet ik alleen niet meer wie het heeft gevraagd(oeps....) maae we hebben 2 muren behangen en 2 muren gesaust in de woonkamer. een grijs/zwart partoonbehang en witte met heel licht grijse gloed verf. verder hebben we een nieuwe stoel en een 2 en 3 zitter nu nog de gang en we hebben een hele nieuwe woning nou iedereen fijn weekend!
@xylona. Lekker is dat om je huisje zo op te knappen! Ik heb steeds meer zin om dat Ultiem Verlangen te gaan spelen haha. Maar ik realiseerde me gisteren dat ik morgenavond helemaal niet thuis ben. Ik ga dan met mijn moeder naar Aida in Concert. Dus dan maar dinsdag! Ik zit te denken om naar de 9 maanden beurs te gaan eind februari. Maar het lijkt me veel leuker om daar zwanger naartoe te gaan... Misschien toch maar volgend jaar pas gaan?
@ Laura, ik zou pas gaan als ik zwanger ben, maar goed misschien vind jij het wel leuk om al te orienteren... Jammer dat je morgenaaf niet thuis bent! @ Nayr, klinkt goed! Leuk om je huisje weer aan kant te maken! @ Carmen, jaa dat hebben wij hier ook wel... Gister wilde vriend eigenlijk niet echt, maar heb hem toch kunnen verleiden...
@xilina: ik vroeg wat je had veranderd aan je woning! Maar klinkt heel mooi allemaal! Wat leuk! @Laura: oh wat leuk naar Aida; veel plezier! En ook veel plezier voor dinsdag dan Wij hebben eigenlijk voornamelijk in mijn vruchtbare periode geknuffeld, maar denk dat we toch iets vaker gaan doen. Maar ja; dan moet je wel weer zin maken
@ Trotter: Wauw! Van harte! @ Noorus: afgelopen dagen een lekker ritme: werken, studeren en eten... Komende week moment van de waarheid, hopelijk tussendoor zin en puf voor klussen. @Erika: Welkom! xxx Kijken jullie ook naar de finale van de Austrailina open? Ik ben voor NADAL!!!
Hey meiden, hoe is het met iedereen? @Laura, veel plezier bij Aida, en daarna met het spel.. @mama1987, succes en veel plezier met knuffelen komende week! Ik kijk geen tennis (kijk überhaupt nauwelijks tv), dus heb ook geen voorkeur voor een winnaar. @noorus, jij en je vriend nog even volhouden, je bent bijna bij je eisprong zo te zien! @xylina, klinkt mooi zeg, die make over! Hier wederom geen nieuws. Eind komende week mijn NOD, maar heb nog geen kwaaltjes. Dus afwachten...
@ 9 maanden beurs; lijkt mij ook super leuk om daar heen te gaan, maar dan inderdaad wel als ik zwanger ben. Dus mocht het deze ronde raak zijn, weet ik het als het goed is nog net op tijd en kunnen we er heen! Anders volgend jaar
Goedemiddag meiden, @Noorus; hier geen problemen met knuffelen. Vruchtbare periode of niet.. @Laura. Dat spel klinkt wel heel leuk. Goede tip van Noorus. Laat je weten hoe het is bevallen? Veel plezier bij Aida. En de 9-maandenbeurs zou ik ook inderdaad maar heen gaan, als ik zwanger zou zijn. Maar dat is mijn idee. Gisteren lekker met vriendlief op pad geweest. Nieuwe kast gekocht voor onze eetkamer/woonkeuken. Komt over een paar dagen binnen. Verder wat leuke decoratiedingen gekocht, dus die ook opgehangen en neergezet. Altijd leuk. Ons huis wordt op deze manier steeds meer een thuis. Gisteravond lekker op de bank gehangen. Zojuist even lekker gesport. En vanmiddag/vanavond hebben we verjaardag van schoonvader en zijn vriendin. En dan is het weekend alweer voorbij. Fijne zondag verder, meiden.. Lfs, S.
@ Mama1987, goed bezig! Succes deze week! Vanavond al beginnen!? Hier geen tenniskijker, maar als ik het kijk vind ik het altijd wel leuk! @ Carmen, ja hoop dat ik een tempstijging ga zien morgen of overmorgen... Ben wel toe aan de wachtbank... Jij succes met wachten meis! @ Enibas, leuk geshopped dus! Plezier nog even vandaag! Ik begin morgen aan 6daagse werkweek, dus geniet ook nog even lekker van mn rust