Tennis is echt spannend, niet zo goed voor mijn studie, maar oeh... (4e set) @noorus: Hoe bedoel je, vanavond al beginnen, met werken, klussen of tentamens? Ik ben docent op middelbare school. Morgen 1e tentamen, en om de dag/elke dag klussen tot nu toe, vanavond staat wel "geplant" 9-maandenbeurs: Weet niet, sowieso niet als ik niet zwanger ben, en beurzen zijn ook niet echt mijn ding.
Had niet echt voorkeur, maar ze hadden allebei kunnen winnen! Mooie pot om te zien hoor! Had hij voorkeur. Wel wat macho van die Djokovic zo onder shirt de baan over lopen, Federer blijft m'n favoriet, die heeft gewoon een bepaalde klasse over zich
@ mama1987, bedoelde vanavond beginnen met klussen! @ Veerle, ik ga net klaarzitten voor tennis, is er alleen nog maar waterpolo...
En het duurde maar 5,5 uur Waterpolo vind ik niet zo boeiend... Ben nu toch wel beetje moe... Vanavond lekker pasta (hield jij nu rekening met eten van ei-ongi?). Was gister bij m'n broer en dacht neem maar geen rauwe dingen, ach ze hadden niks door Ben erg blij dat morgen weer lekker werken is, ik snap niet hoe andere vrouwen deze wachtbankperiode relaxed doorkomen, ik vind dat dus echt moeilijk
@9 maanden veurs: Mijn NOD is de 22e. Dus misschien dat ik ook alleen maar ga als ik dan een positieve test heb gehad. En anders hopelijk volgend jaar @tennis: geen idee. Ik kijk eigenlijk nooit sport.. @enibas: ik zal woensdag verslag doen over het spel. Niet te uitgebreid dan haha. Net terug van een 2 uur durende wandeling. Mijn vriend en ik proberen elke dag ongeveer 3/4-1 uur te wandelen. Vandaag extra lang samen met mijn ouders. We zijn even naar de begraafplaats gelopen (mijn oma is een paar maanden terug overleden). Wel lekker om even te doen!
Jaaa, ik was weer eens te laat, haha! Wachtbankperiode is inderdaad heeel moeilijk (vooral als ik vrij ben). Hier denk ik wel een beetje aan wat ik eet, maar vrijdag wel biefstuk op de steengril ook, vooral omdat ik nu nog niet zwanger kan zijn, dus dan vind ik het wat overdreven. Maar richting NOD wordt ik er wel alerter op ja... Hier gaan we zo pannenkoeken eten
hey dames... ff een vraagje. Mijn ongesteldheid is gisteren begonnen, was gewoon echt zoals een 1e dag bloeding, veel, donkkerrood .. maar vandaag (de 2e dag) ben ik heel weinig, nog steeds vrij donker. NOrmaal ben ik de 2e dag ook best hevig en dan neemt het vanaf de 3e dag af. Maar eigenlijk heb ik vandaag al bijna niks meer... weet iemand of dit iets kan betekenen?
Ik had het ook mijn afgelopen ongi Nayr, weet ook niet wat het was, maar het was vrij snel over... Denk ook wel een teken van het ontpillen ofzo...
Tja Noorus, ik denk t ook.. Maar je leest zo op internet dat je dan toch misschien zwanger kan zijn. Nouja, k ga me maar niet gek maken
Hey, Neyr, als je het zeker wilt weten kun je natuurlijk een test doen.. Qua eten, ik had met mezelf afgesproken dat ik de eerste helft van mijn cyclus wel dingen mocht, en de tweede helft niet. In de praktijk went het zo snel dat ik nauwelijks nog alcohol drink en ook andere dingen gewoon laat staan.
tjah hier eigenlijk weinig te melden behalve dat ik in me 2enachtdienst zit van de 4..... dus dames slaaplekker voor jullie
Goeiemorgen allemaal, hebben jullie al naar buiten gekeken?! Echt winter heerlijk! Fijne dag allemaal, ik ga werken van 8 30 -18 30, en hopelijk nog genieten van het mooie winterweer!
het is weer maandag, poehhooe wat ging het weekend weer snel voorbij Weekend niet veel gedaan, veel gerust met voet omhoog. Deze week er weer tegen aan, zo de huishouding, fisio (hopelijk mag ik weer sporten van haar) wat boodschappen en mijn vrije dag zit er dan al weer bijna op. Deze periode maar 2 keer op de juiste dagen gesekst.. dus verwacht niks, voel deze keer ook niet veel alleen een soort ovulatie pijn .. carmen1982 ik weet ook niet wat het is, Vind de verhalen erg interessant, Ik ben ook 15 jaar aan de pil geweest, heb 2 maanden ontpilt mijn cyclus is eigenlijk gelijk regelmatig geworden. Wel ben ik veel erger ongesteld nu, en is mijn huid (de reden dat ik aan de pil ben gedaan) heel onzuiver, voel mijn eisprong goed (krampen+zin+slijm) @meijtje, voel met je mee, het grijze gebied waar je in zit vind ik ook heel lastig, net een achtbaan van gevoelens en hoop.. sterkte @erika 286 welkom.. succes met wachten.. @laura1986 vriend en ik voelen ons ook niet zo sexy door wat overgewicht, lastig soms in bed! wij proberen gezonder te leven waardoor ons libido ook wat stijgt en de humor er in te houden. Door de week zijn wij ook vaak moe en gaat het ook wat lastig om de ag vrijen.. veerle31 vind de wacht periode ook verschrikkelijk, bah ene moment ben ik relax ander moment ongeduldig.. sterkte.. hier geen tot weinig sneeuw,, snik.. ik ga aan de slag groetjes
@wannabemam: ja is raar he, dat hele ontpillen-gedoe. De een wordt dus heftiger ongesteld, de ander juist minder...? Ik heb vandaag echt helemaal niks meer, ben dus in totaal maar 1,5 dag ongesteld geweest... Ik blijf het vreemd vinden. De vorige keer was ik wel zeker 3 dagen aan het vloeien. @carmen: ja ik kan een test doen, maar ach, ik wacht t gewoon af. Ga er maar gewoon vanuit dat het ongesteldheid was. @jootje: ja leuk he die sneeuw?? En het blijft ook zeker liggen, het wordt kkkkkkkoud! @xilina: succes met je nachtdiensten!
Ja die sneeuw is echt super, de kindjes op het kdv vinden het heel interessant dus na mijn pauze neem ik de kindjes die kunnen lopen eventjes naar buiten! Wachten vind ik ook echt heel moeilijk, merk dat naar mate we langer bezig zijn, ik ook steeds ongeduldiger wordt. Maar ja gelukkig werk ik 36 uur in de week dus ben lekker bezig. Mijn ongesteldheid is ook echt enorm aan het rommelen, de ene keer heel lang en hevig (7dagen) en de laatste keer 3,5 dag en niet eens zo erg. Het blijft elke keer maar weer een verrassing, ook wanneer ik ongesteld word. Dat is sinds het stoppen met de pil niet meer regelmatig geweest. Ik was altijd stipt op de 28e dag ongesteld nu is het echt een rommeltje. Zo ik ben blij dat er meer mensen de sneeuw leuk vinden, mijn collega's vinden het maar niks die sneeuw en kou. Ach ja gelukkig is niet iedereen hetzelfde! Fijne dag nog allemaal!
Wat fijn dat er hier meer mensen zijn die genieten van de sneeuw ... het mag van mij nog wel iets meer worden, woon in de stad en ondanks dat t nog onder 0 is trekt het hier alweer weg! Vond de kou vandaag wel meevallen, ben benieuwd naar morgen, dan zou de zon moeten schijnen, net echt wintersportweer. @allen; dat ontpillen etc. is elke keer weer ff wennen. Mijn ongesteldheid bleef nagenoeg hetzelfde, maar ik werd, onder invloed van natuurlijke hormonen echt zo'n zeikmeisje bepaalde momenten van de maand. (Dat je zelfs bij jezelf denkt: "he hallo!! kan het effe???") Enfin, je merkt op veel manieren wel dat de pil je lijf behoorlijk "stabiliseert". @Nayr, wel raar dat t maar zo kort was. Maar je hebt helemaal gelijk, als t iets anders was merk je het vanzelf. @letten op je eten; ik heb niet echt de kans gehad om er echt op te letten omdat t al zo snel raak was, maar dronk iig geen alcohol. maar goed ook, want ik had vlak voordat ik postief testte toch een feestje . Ik ben inmiddels een beetje gewend aan het idee dat ik zwanger ben, al is zwanger nogal een "eng" woord op het moment. Iets in mij zit nog steeds een beetje in de ontkenning, het kan toch niet gelijk al raak zijn?? Nu helpt het ook dat ik me redelijk goed voel, ben wel moe, maar behalve wat buikkrampen/rugpijn soms, wat lichte misselijkheid en pijnlijke borsten merk ik weinig. Enige echt rare is dat ik de afgelopen week elke nacht bijna om 4 u wakker werd en dan 1 a 1,5 u wakker was. Heb ik nog nooit gehad. Zijn er alweer dames die mogen gaan testen? Wel een aantal die tegen de eisprong aan zitten,. Nu ik zelf niet in die (soort) spanning zit krijg ik plaatsvervangende spanning denk ik. En betreffende die 9 maanden beurs, ik weet t nog niet. Zag het nu wel ineens als een optie, maar vind t allemaal nog zo spannend dat een beurs misschien een beetje "over de top" is nu . Zijn er dames die wel gaan? Weet ook niet precies wat t inhoudt, maybe eerst de website eens goed bekijken.
Hey Trotter, leuk om je hier te zien! Fijn dat je nog weinig klachten hebt, al helpt dat natuurlijk niet mee om je echt zwanger te voelen.. Hier de laatste dagen voor mijn NOD, wel weer spannend... Geen noemenswaardige kwaaltjes al voel ik wel wat trekken in mijn baarmoeder en linksonder in mijn buik. Maar geen enorme klachten ofzo.. Dus heb geen flauw idee of het raak is deze maand. Dus als je even voor me wilt duimen, graag