Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    zo computer was kapot, maar nu tijdelijk nieuwe voeding, dus jeej. Morgen echt een nieuwe halen. Hier nog steeds op het wachtbankej .... nee nog steeds niet ongesteld, dus zal het misschien toch?? Dag 44 alweer... zondag ga ik pas testen en geen dag eerder, dat heb ik nu zo in mijn hoofd en dat krijg ik er niet uit hahaha

2. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Goedzo Meijtje :)

Erika, wij hebben het met één bevriend stel gedeeld. Van hen wisten we ook al dat ze (al langer) met zwanger worden bezig waren. En zij gaat in augustus bevallen dus ik hoop dat het besmettelijk is ;)

Voor nu slaap lekker meiden!

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Meijtje je maakt het wel spannend hoor! Ga je komend wkd testen?
    En Carmen wanneer ga jij testen?
    @Hier: weer een onrustige nacht gehad, slaap even 3,5 uur en daarna lig ik klaarwakker, pieker niet of wat dan ook, gewoon geen slaap meer:) Heb ik deze week nu al 3x gehad en is niet zo fijn voor m'n werk...
    Gister een gezellig middag gehad met een vriendin, geluncht en lekker gekletst en 's avonds naar sportschool om te bodypumpen.
    Gelukkig nog maar 1 werkdag en dan heerlijk 2 dgn vrij! Ga dan m'n slaap maar inhalen:D
    Fijne dag allemaal!

4. Carmen1982

@Veerle, ik ga morgen of overmorgen testen. Het hangt ervan af of ik vandaag of morgen al ongesteld word (dacht vanmorgen een paar druppels bloed te zien) en hoelang ik vervolgens het testen nog weet uit te stellen ;) Hoe is het nu met jou?

5. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Ladies,

Sneeuwt het bij jullie ook al? Hier is het net begonnen. Ik vind het prachtig, maar kijk ook met gemengde gevoelens. Heb 2 paarden en als er echt veel sneeuw ligt zijn die veroordeelt tot hun stal. De arme schatten staan op hoefijzers en hoefijzers en sneeuw maakt schaatsjes. (Hilarisch om te zien, maar levensgevaarlijk!) Hoop dat t bij minimale sneeuw blijft, dan geniet ik daar enorm van.

@Xylina, misschien heb ik het gemist hoor, maar waarom mag je niet zwanger worden als je suikerziekte hebt? Wel lastig om te moeten wachten als je iets graag wil denk ik, maarja, wel voor een goed doel dan?

@Meijtje en @Carmen, spannend ;). Ik wacht af...l

@ Carmen, ik snap je uitleg. Wie weet, t kan ook gewoon spanning zijn. Teveel spanning is ook niet goed voor zwanger worden (of zijn) dus ontspan :p!!

Ik heb toch last van zoiets raars sinds mn hormoontjes harder werken, ik heb elke nacht nachtmerries, te gek voor woorden eigenlijk. Ik heb normaal nooit nachtmerries en omdat ik nu telkens 's nachts eruit moet om te plassen onthoud ik ze ook nog. Ik snap dr echt helemaal niks van en vind het ook niet héél erg leuk! Ik droom alleen over mn eigen familie trouwens, niet over schoonfamilie of vrienden etc. Raar he?

6. Carmen1982

@trotter, mja, ik geloof ik niet dat ik zo gespannen ben. Ben niet zo'n zenuwachtig tiep ;) Het is gewoon alsof er een strakke band om mijn maag zit, zeg maar een voorbode van brandend maagzuur. Zo voelt het op dit moment in ieder geval.

Vervelend die nachtmerries! Ik hoop dat ze snel weer over zijn.

7. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Sneeuw,
    Heb vanmorgen gelijk een lange wandeling gemaakt, heerlijk..
    Ligt nu ongeveer 5 cm hier..

@veerle en carmen1982
    hoop voor ons dat het gespannen gevoel net als bij trotter een eerste signaal mag zijn.

Een bevriend stel is ook bezig zwanger te worden daarmee kan ik wel veel delen. Het enige is dat zij er nog al anders tegen aan kijken en mij een freak vinden. Zij doen er niks aan, niet temperaturen, niet letten op eisprong, niet veel seksen. Niks. En vinden ze het ook nog raar dat ze niet direct zwanger worden.. oke!

kim:)

8. Carmen1982

@kim, dat maakt mij ook wel een beetje huiverig om het er met vrienden over te hebbben. Ik denk dat ze mij ook al snel een (control) freak zullen vinden, met het temperaturen e.d...

9. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    @ trotter
    omdat de medicatie die ik nu slik niet mogen als je zwanger bent/wilt worden, dan moet er over gegaan worden op insuline spuiten.
    en omdat me suiker iets aan de hoge kant was ondanks de medicatie, moet dat nu dus eerst op orde zijn, omdat het voor mij als voor mijn evt beebje niet goed meer complicaties enz enz.
    en dat willen we natuurlijk niet!

hier eindelijk sneeuw:D maar vind het stiekum wel veeeeeeeeeeeelste weinig hihih
    verder beetje ziekies aan het worden, last van me keel/longen gok op een beginnende keel/longonsteking ( hoesten doet enorm pijn, me keel heeft witte plekken :( )
    maarjaah met keelsnoepjes komen we weer een eind hhihi ik ga zo lekker ff boodschapjes doen en weer voor slapen heb weer 3 nachten.... fijn weekend allemaal!!!!!!!

10. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Jeee weekend!

Mocht van mijn baas op tijd weg ivm de sneeuw. Straks lekker bij mijn ouders eten en the voice kids kijken. Mijn ouders wonen gelukkig 5 min lopen hier vandaan.

@xylina: balen dat je je niet lekker voelt. Veel beterschap.

@trotter: wat naar die nachtmerries.. Ik heb vaak dat ik weet dat ik droom en dan kan ik mezelf wakker maken. Handig voor nachtmerries. Maar ja, soms weet je het ook niet...

@Erika: ik heb het wel verteld aan mijn ouders en zus (en haar man weet het dus ook). Het is wel handig voor hen om te weten wat onze plannen zijn aangezien we deze en volgende zomer met hun op vakantie gaan. Daarnaast is mijn zus verloskundige, dus is het voor haar ook leuk om bij de gehele zwangerschap betrokken te zijn. Daarnaast heb ik het 1 goede vriendin verteld. Voor de rest is het geen verheim, maar we vertellen het verder aan niemand.

Ik ben trouwens bang dat ik een blaasontsteking heb opgelopen. Sinds gisteren erg pijn bij het plassen. Zit ik niet zo op te wachten tijdens mijn vruchtbare dagen... Je moet namelijk veel drinken (wat niet helpt voor ovutesten) en goed doorplassen, zeker na het seksen (en ik wil die zaadjes liever niet uitplassen :p )

Maar ja, het is niet anders. Moet je trouwens altijd met een blaasontsteking naar de dokter?

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Meijtje, goed dat je wacht meis! :)

@ Veerle, hoop dat je vannacht beter slaapt! ;)

@ Carmen, spannend meis! :)

@ Trotter, hier ook heel veel sneeuw! Wat voor paarden heb je?!

@ Xylina, hoop dat je niet ziek wordt!

@ Laura, ja ik zou wel naar de dokter gaan en een AB kuurtje vragen… En uitplassen van sperma kan geen kwaad hoor. De zaadjes die in je vagina achterblijven, komen sowieso niet bij het ei terecht…

Hier thuis door de sneeuw gekomen, ik vind het altijd wel mooi allemaal :) Nu lekker bij de verwarming met boek, laptop en beesten :) Vanavond op de bank, het weekend weer werken namelijk...

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    treinen, zucht!!! waren uitgevallen, na een uur ijskonijnen eindelijk een trein pfff.... en dan heb ik 1 dag in de week dat ik naar school moet! Nieuwe voeding gaan we morgen wel halen, dat heeft vandaag toch geen zin :(

@Carmen ik ga zondag testen.... mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Ik ben benieuwd wat er bij jou uit komt. :) succes!

13. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Hey dames!

@Trotter wat raar die nachtmerries, gek he dat die hormonen dat ook allemaal doen!

@Erika: heb t ook met 2 vriendinnen gedeeld, wilde in eertse instantie niet, maar kon het ook niet meer inhouden

@meijtje: sjeetje 44 dagen al, ben echt benieuwd zondag!! Ook voor de andere 'wachters' (carmen, veerle, noorus volgens mij?)

Hier na mijn 1,5 dag ongesteld, steeds elke dag (dus nu bijna een week) een klein beetje bruinverlies gehad..dat had ik de vorige keer niet.. Raar he? Ik lees dat zwangeren in hun eerste periode ook bruinverlies kunnen hebben... ?? Trotter of andere zwangeren hier, klopt dat?

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Nayr dat hoor ik ook wel eens, maar geen ervaring mee.

Mocht ik toch stiekem zwanger zijn (45 dagen alweer sinds laatste nod) dan heb ik nergens last van..... dus ik heb zoiets van zal wel niet, want iedereen hoor je wel over iets. Pijntje hier moeheid daar, verandering en ik niets.... ik ga er wel een beetje van uit dat de test negatief gaat uitvallen, maar ja, wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Daarom is het ook niet zo moeilijk om te wachten, als ik in mijn hoofd heb wanneer ik zal testen, dan wordt het ook geen dag eerder :) wel makkelijk moet ik zeggen dat ik dan geen drang heb om het eerder te doen haha

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Sommige vrouwen hebben helemaal geen kwaaltjes hoor! Is bij iedereen weer anders;) Balen van je trein!

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Spannend! Ga voor je duimen:D Hier alles goed, nog geen rood, hopelijk blijft temp hoog! Ga op z'n vroegst zondag testen... M'n eetlust is weer beter, buik nog beetje trekkerig, nu meer bepaalde momenten, gevoel van ongi worden, beetje in m'n rug last. Slaap erg slecht deze week, dus zal zeker ook invloed hebben...

Fijn wkd allemaal!

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @ veerle, dan wordt zondag nationale testdag ;) Ik hoop met je mee! Jij hebt trouwens ook lange rondes van NOD naar NOD... pffff ik dacht dat ik al een tijdje op wachtbankje zat, voor jou is dat elke keer.

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @carmen ga je ook zondag testen :) ?? spannend allemaal!! :)

19. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @meijtje: ja klopt het is voor iedereen helemaal anders! Je kunt nergens last van hebben of je lichaam houdt je voor de gek..
    Maar ik heb gewoon een raar gevoel bij mijn gedoe, sowieso maar heel kort bloedverlies en dan heel lang bruinverlies...maargoed, ik wacht gewoon af.

Wat leuk dames (veerle, carmen, meijtje) dat jullie zondag allemaal gaan testen...spannnend!!

@noorus: hoe gaat het met jou??

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @nayr, ook spannend voor jou! wachten duurt lang dan. het zou zomaar kunnen. of een korte ronde, vorige keer was ik het ook anderhalve dag toen nog een beetje bruin. toen niets meer, stond ik ook schapig te kijken, test gedaan een week later en was toen negatief (vorige ronde)

Deel Deze Pagina