@xylina: Het was ff schrikken, maar ook een opluchting. Nu kunnen we er eindelijk iets aan doen. @Noorus: Geen extra tips, bestonden die maar. Ik werk wel met ovutesten van clearbleu (digitale). Geen twijfel of niet. Heb trouwens deze maand 5 dagen na mekaar posi getest. Vreemd was dat. Ook mijn temp. is trouwens aan het zakken.
hee dames, Hier vanmorgen en net getest en dit is het resultaat. Kan het niet geloven. met 29 dagen getest, was negatief. En nu dit resultaat! Hopen dat alles goed gaat.
@Meijtje! Woeeeh! Gefeliciteerd meid Da's een dikke vette positieve test Hier vanochtend ongesteld geworden. Werd keurig aangekondigd door een verder daling van mijn temperatuur, dus geen verrassing. Hopelijk volgende ronde meer geluk! Mijn nieuwe NOD is 5 maart.
meijnte gefeliciteerd! wouw.... carmen en mika03 balen van jullie ongi, dag 28, spannende dag voor mij. Normaal begint vandaag bruin slijm, nu nog niks hopelijk blijft het zo. Temp ook nog niet gezakt. Aantal klachten die ik normaal heb voor het ongi worden heb ik nu niet. AHHHH Oke als meijnte zolang kan wachten met testen kan ik het ook... (nieuwe lijf lied)ga nog niet testen,ga nog niet testen, ga niet testen, , niet testen niet testen .. kim
@meijnte: wat een mooie test! proficiat! @Carmen: Rot, veel succes in de volgende ronde!!! @ wannebe: Onze banners lopen gelijk! Spannend. Kom hier met dat lijflied!
Gefeliciteerd Meijtje!!! Superknaller! Hoeveel dagen zat je nu? Ergens in de 40 toch? Hopelijk snel hier weer iemand op roze!
ik zit op dag 47. Misschien was die vorige test (21 jan) wel een slechte test, hij gaf negatief. Op een cyclus tussen 28 dagen (17 jan) en 31 dagen (20 jan) dagen , moest ik dan kunnen testen. Ik dacht negatief, dus mijn ongi zal wel eerdaags doorzetten. Gebeurde na 39 dagen nog niet en dan wacht ik tot 2 weken na mijn laatste test voorbij zijn. als ik het invoer zou ik al 6 weken en 4 dagen zwanger zijn..... jeetje !! dat is wennen hahaha
dank jullie wel allemaal! Wij zijn echt super blij aan deze kant! maar niet verwacht dat we waarschijnlijk al zo ver op weg zijn..... Heb namelijk (nog) geen klachten, alleen moe, maar dat kan ook door het weer komen en gebroken diensten
Het komt regelmatig voor dat het even duurt voordat je lichaam voldoende hcg aanmaakt voor een positieve test. Maar je bent dan inderdaad al bijna 7 weken zwanger, gaat hard
Balen Carmen van je ongi Bij mij is m'n ongi net doorgebroken Dus ook naar een volgende ronde door... Succes allemaal en nog een hele fijne dag!
@Meijtje: jaaaaaa proficiat!! Ohh wat fijn voor je zeg! dat lange wachten is het helemaal waard geweest! En dan al 6 weken, sjeetje dat gaat dan echt snel ja! @Veerle en Carmen (en andere ongi-dames) balen!! hou vol... nieuwe ronde, nieuwe kansen!
@carmen en veerle, balen hoor!! Op naar de volgende ronde.... hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn!
Meijtje wat een super nieuws voor jullie! Lekker genieten van de uitslag! En andere meiden, hopelijk kunnen binnenkort wij ook allemaal zo'n foto plaatsen! En Carmen, Mika en Veerle laat jullie maar even lekker verwennen in de ongiperiode. @missnien, sterkte en met alles hopelijk zwanger nu, wanneer ga je testen? Hier laatste dagen minder gevoelige borsten, maar beetje bruinverlies, week voor NOD. Moet niet kunnen volgens mij, maar goed misschien dit een innestelingsbloeding?? Komende vrijdag een testje wagen of we wachten tot na het weekend... Iedereen fijne zondagavond nog! xx
wat duurt het wachten lang... puffffff Vandaag heerlijke dag buiten geschaatst op het schildmeer, prachtig weer. Zo mooi.. @meijtje als bijna 7 weken, tjeee @veerle dat de volgende ronde rose mag kleuren... @erika spannend.. op verzoek hier nog eens mijn nieuwe lijflied: ga nog niet testen,ga nog niet testen, ga niet testen, niet testen niet testen en allemaal!!! kim
@Meijtje: Super zeg! Wat een knaltest! Gefeliciteerd! @Ongi meiden: *knuffel* balen hoor @bijna-test-meiden: Nog even geduld! Maar we gaan voor jullie duimen! Hier nog steeds last van de blaasontsteking, al is het wel iets minder (veel water en granberrysap gedronken). Morgenochtend toch maar even een plasje wegbrengen voor een kuurtje. Door die blaasontsteking ook niet zoveel zin gehad in klussen, maar gelukkig heb ik (aan mijn temp te zien) nog geen eisprong gehad en vandaag had ik een negatieve ovulatie test. Misschien vanavond toch een poging wagen, voor de zekerheid.