Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @wannabe mam. Ik zing met je mee. Ik had ook een test gedaan, was omo wit, dus ik durfde niet zo goed weer te testen, gewoon voor de teleurstelling, ondanks dat ik in de tussentijd niet ongesteld ben geweest.

ga nog niet testen,ga nog niet testen, ga niet testen, niet testen niet testen en allemaal!!! :D Ik doe gezellig met je mee.... geduld ;) heb ik ook gedaan.... het heeft gewerkt :)

2. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Goedenavond meiden!

@Meijtje; Gefeliciteerd meid! Wauw!

@nayr; We hebben heerlijk gegeten bij een gezellig tentje. Goede sfeer en leuke gesprekken. Daar kan ik blij van worden.

Vandaag naar de zwarte markt in Beverwijk geweest. Was erg gezellig. Maar ook erg koud.

Jullie allemaal een fijn weekend gehad?

Zo lekker slapen!

Lfs,
    S.

3. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    wow wat een knaller zeg meijtje!!

4. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Meijtje, da's in elk geval duidelijk resultaat :cool: , gefeliciteerd! Voel je je goed?

@andere testers, jammer van negatief resultaat &
    @ongi-dames, balen!!

Hoop dat iedereen eren fijn weekend heeft gehad. Ik wel, heerlijk rustig, maar nog steeds moe; zal wel bij alle hormonen horen.

Werkze allemaal vandaag :p

5. missnien

missnien Lid

10 sep 2011
    65
    1
    0
    NULL
    NULL
    oooooooooowwww wat kriebelt het !!! :D

Ik ga niet testen, ik ga niet testen, ik ga misschien, euuhhmm niet testen :D.

Ik ga proberen tot woensdag uit te houden.

@meijtje: wat heb jij da lang volgehouden!

@Enibas: wat een fijn weekend heb je gehad! Hier was het gewoon een beetje bankhangen en kuisen. Hoewel zo een weekendje thuis ook wel prettig kan zijn.

@Erika en Wannabe mam: Veel succes!!!

6. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Alweer maandag, Goed weekend gehad allemaal???

*erika286, nog 4 dagen en je mag testen, vind je het ook zo spannend? Heb je al symptomen opgemerkt?

*laura1986 balen van je blaas hopelijk dat je vanavond zin heb in klussen, als je een kuurtje krijgt mag je volgens mij niet zwanger zijn/worden..

*meijtje fijn dat je mee zingt, hopelijk kan ik het volhouden,, wordt een beetje gek hier,,

*misscien mijn lied heb ik ook aangepast: ik ga misschien testen... wil ook tot woensdag wachten. Voel je iets?

Heb een lekker weekend gehad, vriend lief was zo zorgzaam heerlijk.
    Hier ene keer het idee dat ik ong word, nu heel misselijk en zo moe s'avond het idee dat het misschien raak is. Temp blijft hoog, nog geen bruin slijm wat ik in alle rondes had op dag 28-29.

Zit nog in mijn pyjama, daar ga ik nu wat aan doen. Afleiding zoeken is mijn moto, ga straks schaatsen, boodschappen doen en na fisio.

Ik ga niet testen, ik ga niet testen, ga woensdag pas testen kim;)

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goedemorgen! :)

@ Meijtje, jeeej van harte joh! Dat moet wel heel raar voelen! En alleen maar beter dat je wacht met testen! En een knaltest en ook al verder in de zwangerschap!

@ Veerle en Carmen, *knuffel* voor jullie!

@ Lijflied, ik zing mee! :D

@ Laura, ik zou wel even naar de HA voor een ABkuurtje hoor!

@ Enibas, nog wat gekocht?!

Hier nu lekker weekend! :D

8. missnien

missnien Lid

10 sep 2011
    65
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ wannabe mam: Ik voel niets en alles eigenlijk. Mijn temp. is vandaag met 0.4 gestegen. Van 36.8 naar 37.2. Dus dat is ff oef. Ik ga ook tot woensdag proberen vol te houden.

@Noorus: geniet van je week- weekend!

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @enibas @xylina

@laura balen een blaasontsteking ik weet hoe dat voelt.... pfff.... Hoop voor je dat de ovulatie nog even uit blijft. want met een blaas ontsteking, bah dat is echt verschrikkelijk!!!

@trotter Ik voel me goed, heb nergens last van... ja ik ben een beetje moe, maar dat ligt aan het weer en mijn gebroken diensten van de afgelopen dagen. half 8 op en half 11 savonds klaar, tussendoor wel thuis. Het zijn lange dagen.
    Ik ben anderhalve week geleden 1 dag misselijk geweest, maar dat kan echt vanalles zijn geweest (werk in de zorg en veel met griep koorts buikgriep en andere ongein) Ik had niet echt een positief test verwacht, dus dit is super!

@missnien @wannabe mam Het wachten was niet zo moeilijk. Ik had met 31 dagen getest en dat was negatief, dus ik had niet zo'n haast om nog een keer te testen, dan is die 2 weken overbruggen een stuk makkelijker.... ja je moet toch wat als je niet ongesteld wordt.

@Noorus Ja is ook vreemd, vooral omdat ik nergens last van heb, als je hele tijd overgeeft, of gehele malaise hebt, dan is er nog iets. Nog nergens pijn, geen gekke dingen, dus ja..... dan begin je appelig te kijken als hij positief aangeeft. Ook in de middag (foto) gewoon gegeten gedronken, knalt het nog van het scherm.... geen twijfel mogelijk haha

Ben bijna 7 weken, eerste trimester gaat hard
    (moet nog wel langs gyn om precies vast te stellen...)

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @enibas @xylinadank jullie wel :) was wat van mijn berichtje weggevallen, iets met katten over een draadloos toetsenbord :S
    Altijd leuk!! hahaha

Hier heel het weekend gewerkt, nu even uurtje slapen, want ik heb vandaag ook gebroken dienst... .gelukkig de laatste van 3 en morgen om half 8 alweer bij de eerste, dus wordt weer een kort nachtje.

11. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @meijtje: sjonge echt zo verrassend dan, omdat je eigenlijk ook niks voelde! Echt onwijs leuk voor je!

@de-dames-die-aant-wachten-zijn-en-hard-aan-het-zingen-zijn-om-niet-al-eerder-een-test-te-doen.... SUCCES!! Ik duim/zing en hoop met jullie mee!

Vandaag lekker dagje vrij. Nog steeds in twijfel wat dat bruinverlies nu te betekenen heeft gehad. Is inmiddels wel weg. Misschien doe ik toch maar een test om van mijn getwijfel af te zijn..

12. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Laura: vervelend van je blaasonsteking zeg! Sterkte!

@Noorus: geniet van je weekend!

13. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd Meijtje! En al meteen (waarschijnlijk) bijna 7 weken dat lijkt me wel fijn!
    Ik ben aan het wachten op mn eisprong! Ovutestjes zijn nog wit. Wel minimaal bruinige afschieding :s zou dat met eisprong te maken hebben (zit op dat 15 van 28, vorige keer rond dag 19 eisprong gehad)?

14. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Hoi e, dat kán inderdaad een teken zijn dat je eisprong eraan komt.

15. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    @Enibas: Nog wat leuks gekocht op de zwarte markt?

@Noorus: Ben jaloers. Na één dag werken wil ik ook weer weekend! :p Geniet ervan!

Bedankt voor alle sterkte i.v.m. de blaasontsteking. Vanochtend een plasje opgevangen en weggebracht. Maar nou heb ik vandaag al bijna geen last meer! Ze konden in het plasje ook op het eerste gezicht niets vinden, maar ze hebben het op de kweek gezet en dus moet ik morgen weer bellen. Maar misschien heeft het vele drinken en de granberrysap wel genoeg geholpen.

Gisteren ook toch nog kunnen klussen! Ovulatietesten zijn alleen nog steeds negatief...

16. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    zuid holland
    zo lady's ik doe lekker met noorus mee:D lekker een week-weekend:D:D:D:D:D

enige nadeel is dat ik maar verkouden blijf:S
    dus neusspray,paracetamolletjes, hoestdrank en zakdoekjes zijn nu even me beste vriendjes hahaha

17. Nalani

Nalani Actief lid

6 feb 2012
    255
    51
    28
    NULL
    NULL
    hallo :)
    ik wil ook meedoen :D
    ik ben nalani, 24 jaar en ik ben in oktober 2011 gestopt met de pil. ik werd toen meteen zwanger maar het was helaas een miskraam. we wisten het toen maar net.
    inmiddels zijn we weer drie maanden verder en nog niet zwanger.... ;)

18. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    zuid holland
    hoi nalani,
    ten eerste welkom:D
    ten tweede wat vervelend voor je dat je eerste zwangerschap is uit gelopen op een mk................

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Welkom Nalani! Jammer van je mk! We hebben hier een lijstje (ergens), als je wilt kan je dr op staan, met hoeveelste ronde. Heel veel succes en dat jullie maar snel zwanger mogen worden!
    Laura: misschien dat er nooit iets uit de kweek komt?
    Xylina+Noorus: goed weekend! (op de dinsdag!) Weet dat jullie onregelmatig werken hoor, dus is jullie gegund!
    @Hier: ook blaasontstekingsgevoel, gister plas ingeleverd(bij ha naast m'n werk, dus niet m'n eigen) maar niets te zien. Nu is het zo dat ik zondag begonnen ben met licht bloedverlies, anders dan normale ongi en veel plassen/branderig gevoel. Ook buikpijn enzo, die is nu minder maar meer plassen/branderig gevoel nog hetzelfde. Gisteravond bijna geen bloed meer... Maar vanochtend weer meer. Gek hoor! Temp blijft ook weer iets hoger. Assistente heeft me nog getest op zw, maar negatief. Moet als dit over een paar dagen nog zo is even langs eigen huisarts. Branderige gevoel kan ook schimmelinfectie zijn, alleen heb verder geen klachten van jeuk/afscheiding, dus dat lijkt me niet. En ik heb dat ooit een keer eerder gehad, dus weet een beetje hoe het is...
    Lijf doet dus beetje raar... We zien wel weer wat het gaat brengen...
    Succes allemaal! Is er al nieuwe roze bij??? Waar is de lijst eigenlijk?

20. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

*misscien mij temp is vanmorgen ook gestegen met 0,5 graden, spannend he!

*nayr ik zou gewoon een test doen als ik jou was, dan weet je waar je aan toe bent en ben je van het twijfelen af.

*laura hopelijk heeft de cranberry inderdaad geholpen.. en kun je richten op klussen ;)

*nalani welkom, balen van je miskraam, hopelijk wordt je snel weer zwanger en blijft het vruchtje 9 maanden zitten

Hier maar ik steeds een lijstje in mijn hoofd zo ongeveer:
    zwanger ongi
    misselijk, kramp
    temp verhoging heb altijd een beetje andere borsten met ong
    enorme tepels zoete trek

kim:(

Deel Deze Pagina