Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Over tijd
    25 jan - Decca1980 - ronde 3

NOD - NAAM - RONDE
    03 feb - Veerle31 - ronde 3
    04 feb - Carmen1982 - ronde 5
    07 feb - Wannabe mam - ronde 7
    08 feb - Leenleen - ronde 1
    09 feb - Missnien - ronde 2
    10 feb - Erika286 - ronde 2
    14 feb - Noorus - ronde 3
    15 feb - Mama1987 - ronde 7
    19 feb - Jootje86 - ronde 6
    20 feb - E1987 - ronde 2
    21 feb - Nayr - ronde 3
    22 feb - Laura1986 - ronde 3
    Mamavannoah - ronde ?
    Enibas - ronde 3

Nog niks doorgegeven / onbekend:
    Lilfay - ronde 12
    Muisje91
    Albertina1979 - ronde 3
    Jufaman81 - ronde 11
    Emily27 - ronde 2
    bientje87
    Kiewie - ronde 1
    Mika03 - ronde 3

Pauze

Xylina

Starters
    feb 2012 - Brittney
    jul/aug 2012 - Bloempje 19831

ZWANGER!!!
    Martine
    Cleopatra15
    Lentekind
    Princess25
    RietC
    Trotter
    Meijtje

2. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    @Noorus en Laura; ja, we hebben nog wat dingentjes voor in huis gekocht, bij het enige leuke 'winkeltje' dat ik heb gezien op de Zwarte Markt. Verder een dekbed (een compleet oranje dekbed, daar was ik al heel lang naar op zoek) en een poncho voor mezelf. En we zijn nog in de toko geweest. Verder vond ik het behoorlijk tegenvallen. Veel van hetzelfde. Het weer zat natuurlijk ook niet mee, was stervenskoud, maar het was wel gezellig met de mensen waar we mee waren. Maar het is voor ons meer dan een uur rijden en dat is het me niet waard. Ik zou niet gauw nog een keer gaan.

@Nalani; Welkom en veel plezier bij ons. ;) Vervelend van je MK. Hopelijk test je snel positief!

Ik ga nu aan het werk.

Fijne dag meiden!

Lfs,
    S.

3. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    ZIe dat mijn lijstje niet mooi was geworden .. dit is duidelijker..

zwanger
    misselijk,
    temp verhoging
    enorme tepels
    nog geen bruin slijm normaal wel

ongi
    kramp
    heb altijd een beetje andere borsten met ong
    zoete trek

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    wannabe Mam echt super spannend! Nog 1 dag, we zingen die laatste dag ook nog even :) ik hoop het van harte... straks verloskundige bellen, ben benieuwd haha eerste keer ooit, dus spannend!

5. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kim: Spannend :$... ook ik wacht af op afstand ;).

@Nalani; Welkom, hoop dat je snel positief nieuws met ons te delen hebt. Kijk je anders aan tegen het zwanger worden na je miskraam? Hoop dat het snel dan weer raak is voor je iig.

@de rest, hallo :D.. Ik ben aan het werk en moet zo de kou weer in! Hele stukken fietsen met -13.. Brrrr...

6. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    heb het wachten niet vol gehouden, :)
    test zegt niet zwanger.. bah...

Misschien te vroeg, misschien straks gewoon ong. Probeer het van me af te zetten.

kim

7. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Hey meiden,

allereerst: welkom Nalani! Hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat het deze keer goed :)

Succes al dames die de duistere dagen voor het testen en de NOD ingaan.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik dat voorlopig even niet heb. Ongi is alweer minder erg aan het worden, dus we gaan ons mentaal weer voorbereiden op een nieuwe ronde!

8. missnien

missnien Lid

10 sep 2011
    65
    1
    0
    NULL
    NULL
    pffff vanochtend dacht ik echt, daar zijn ze dan... Echt super ongigevoel.
    Tot op nu nog steeds geen ongi te zien, maar heb nog steeds erg het gevoel dus ik vrees er een beetje voor.

@wannebe kim:nog geen temp.check gedaan: sebiet na men werk. SPANNEND!! Nog ff afwachten met die testjes, het kan nog alle kanten opgaan. Wat zijn die laatste dagen toch altijd moeilijk.

@Nalani: veel succes !!

9. Carmen1982

Ehm Missnien, je was toch niet van plan om na je werk te gaan temperaturen? Of lees ik je bericht verkeerd? Tempen heeft alleen zin als je het direct na het wakker worden na minimaal drie uur slaap meet (dus in principe 's ochtends bij het opstaan), voordat je ook maar iets hebt gedaan.

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @wannabe mam, wacht gewoon nog even. Bij mij was hij ook negatief (na 31 dagen).... en werd niet ongesteld 14 dagen later nog een keer testen. Het kan een maandag ochtend test zijn... volgens mij was mijn laatste test niet echt goed, tenminste ben nu wel morgen 7 weken, dan had ik toen ook al 5 weken moeten zijn :) We hopen gewoon nog geen ongesteldheid is nog steeds goed!!

11. Erika286

Erika286 Lid

25 jan 2012
    60
    0
    0
    Overijssel
    :( hier vandaag ongi aan het worden... veel langer bruinverlies vooraf kleine beetjes vooraf vanaf vrijdag al! Nu vandaag erger en eind van de middag echte bloeding, niet gelukt dus gaan we maar vanuit! Cyclus van 25 dagen dit keer, dus neem maar aan dat ik op gemiddeld 26 zit nu voor volgende keer. Mijn bannertje maar aangepast.

@temp-meiden, hoe werkt dit eigenlijk moet je dat beginnen na je ongi? weet nog niet of ik ga doen, maar zie wel even.

@Kim, hoop voor jou nog geen ongi, ondanks negatieve test!
    @Nalani, welkom! Balen van miskraam, heel vlot na de positieve test? Succes iig!
    @Missnien, spannend hoe gaat met jou nog ongigevoel? Ga je morgen testen?
    @Carmen, wij lopen nu bijna gelijk met NOD volgens mij, dus volgende maand samen dagen aftellen...;)

@alle meiden! Fijne avond en succes met klussen, wachten, etc...

12. Erika286

Erika286 Lid

25 jan 2012
    60
    0
    0
    Overijssel
    Over tijd

NOD - NAAM - RONDE
    03 feb - Veerle31 - ronde 3
    04 feb - Carmen1982 - ronde 5
    20 feb - E1987 - ronde 2
    21 feb - Nayr - ronde 3
    4 mrt - Erika286 - ronde 3
    Mamavannoah - ronde ?
    Enibas - ronde 3
    Nalani - ronde 3

Lilfay - ronde 12
    Muisje91
    Albertina1979 - ronde 3
    Jufaman81 - ronde 11
    Emily27 - ronde 2
    bientje87
    Kiewie - ronde 1
    Mika03 - ronde 3

Pauze
    Xylina

Starters
    feb 2012 - Brittney

ZWANGER!!!
    Martine
    Cleopatra15
    Lentekind
    Princess25
    RietC
    Trotter
    Meijtje

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hee meiden!

@ Nalani, welkom meis! Hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn van een plakkerd! :)

@ Wannabemam, geen bloed geeft moed hoor. Probeer af te wachten en over paar dagen nog eens te testen.

Helaas hier toch geen weekend. Client van me gaat ineens heel slecht, dus ga vannacht de nachtdienst ondersteunen en bij hem waken...

Verder niet veel onthouden, sorry...

14. missnien

missnien Lid

10 sep 2011
    65
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,
    Hier nog maar weinig te bekennen, een miniscuul tikkeltje rozig slijm(smakelijk), de grote van :0. Maar het gevoel is zo duidelijk aanwezig. Ik vrees de ochtend. :(. Ben trouwens echt bijna zeker dat ze op komst zijn.

@carmen: Ik test s'ochtends en s'avonds. Nee, niet teveel mee bezig hoor :cool:. Vanochtend moest ik terug aan werk en was ik het even vergeten. temp. is vanavond trouwens zelfde als gisterenavond.

@Erika: wat jammer !!! Veel geluk in de volgende ronde.

@wannabe mam: Ik ga voor je duimen!!!

15. Carmen1982

#1515 Carmen1982, 7 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2012
    Over tijd

NOD - NAAM - RONDE
    20 feb - E1987 - ronde 2
    21 feb - Nayr - ronde 3
    04 mrt - Erika286 - ronde 3
    05 mrt - Carmen1982 - ronde 6

Veerle31 - ronde 3 of 4
    Mamavannoah - ronde ?
    Enibas - ronde 3
    Nalani - ronde 3
    Lilfay - ronde 12
    Muisje91
    Albertina1979 - ronde 3
    Jufaman81 - ronde 11
    Emily27 - ronde 2
    bientje87
    Kiewie - ronde 1
    Mika03 - ronde 3

Pauze
    Xylina

Starters
    feb 2012 - Brittney

ZWANGER!!!
    Martine
    Cleopatra15
    Lentekind
    Princess25
    RietC
    Trotter
    Meijtje

Wil je deze lijst aanpassen? Klik dan op Quote en haal de html code aan het begin en het eind weg. Vervolgens kun je aanpassen dat het een lieve lust is :)

16. Carmen1982

Mocht je willen gaan temperaturen, dan raad ik je twee dingen aan:
    - een thermometer die tot twee cijfers achter de komma gaat
    - maak een account aan bij www.fertilityfriend.com, (en als je een smartphone hebt, download dan ook de app)

Daarna werkt het als volgt:
    - bepaal wat het tijdstip is waarop je meestal 's ochtends je wekker hebt staan. In mijn geval 7.10u. Vervolgens zet je die wekker als het even kan 7 dagen per week op dat tijdstip.
    - zorg dat de thermometer voor het grijpen ligt, zodra je goed en wel bij bewustzijn bent :)D) ga je temperaturen. Kies een methode die bij je past, maar vaginaal of rectaal zijn van oudsher hele betrouwbare methoden. Noteer je temperatuur in de app van fertility friend (FF)
    - op de dagen dat je eigenlijk nog niet op hoeft op dat vroege tijdstip draai je nog lekker een keer om en ga je lekker verder slapen :)
    - in principe is het het handigst om de hele maand door te temperaturen, al zijn de dagen van je menstruatie minder boeiend. De temperaturen voorafgaand aan je ovulatie en na je ovulatie zijn belangrijk om te meten, omdat je dan de verhoudingen gaat zien van: is de ovulatie geweest (temperatuur gaat blijvend omhoog) en zou ik zwanger kunnen zijn (temperatuur blijft hoog, ook als je NOD er ongeveer is).

Waarom altijd op hetzelfde tijdstip? Daar wordt ie betrouwbaarder van.
    Waarom direct na het wakker worden? Dat is de meest betrouwbare basislijn die je kunt krijgen van je lichaamstemperatuur. Ga je even naar de wc of eerst douchen, dan kan je temperatuur al tienden zijn gestegen.

Niet verkeerd he, zo uit mijn hoofd ;) Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!
    Wil je meer weten, dan kun je bij het aanmaken van een FF account ergens aanvinken dat je per e-mail een course wilt ontvangen. Dan krijg je twee weken lang elke dag een mailtje met in hapklare brokjes allerlei nuttige info over het temperaturen (en meer dingen).

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hallo Meiden!

Jammer voor de ongi's en neg testers-> zegt vlgs mij niet alles...
    Qua nod, zet mij maar op datumloos, weet niet of dit nu ongi is wat ik heb??? Vandaag nog licht bloedverlies gehad en nu nog paar drupjes. M'n man wil dat ik nog ga testen, maar heb dr eigenlijk geen zin in...
    Succes allemaal!

18. Carmen1982

Lijkt me vervelend zeg Veerle, ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Je temperatuur is nog best hoog, maar ik zie dat je ook flink schommelt door een maand heen..
    Ik heb je in de lijst aangepast!

19. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Veerle: mmm das raar, wellicht toch goed om te testen?

@Erika: balen!

@wannabe mam: oohh wat lastig he dat wachten.. en toch negatief testen! Maar misschien heb je net zoals Meijtje dadelijk toch een positieve test! Die symptomen zijn wel erg duidelijk...

Succes voor de dames die morgen gaan testen..!! Ben heel benieuwd!

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zo Carmen, wat een mooie duidelijk uitleg!
    M'n temp schommelt altijd behoorlijk vooral voor ei... En nu ook nog na ei... Terwijl ik toch wel op vast tijdstip meet, behalve afgelopen week omdat ik zo slecht heb geslapen...
    Maar vannacht heb ik heerlijk doorgeslapen! Zo, dat was fijn!
    Fijne dag allemaal! Hier zo naar 't werk!

Deel Deze Pagina