Winter 2011/2012 gaan voor je eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door princess25, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

In ieder geval fijn dat je een keer lekker hebt doorgeslapen Veerle, ik hoop gewoon stiekem voor je dat het toch roze wordt :)

2. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen
    Hier nog geen duidelijkheid ongi of zwan, temp blijft hoog. Misselijk, moe en wat vage dingetjes die ik normaal misschien niet eens gemerkt had, maar nu omdat ik zo aan het twijfelen ben, wel merk..
    Ik ben elke dag aan het schaatsen, kan er niks van maar vind het heel romantisch samen met mij mannetje..

@meijtje hoe was het belletje met de verloskundige?
    dank voor je advies! doe mijn best.. niet testen! niet testen!

@misscien hopelijk zet je ongi niet door, heb je nog steeds dat gevoel? Hoe was je temp?

@erika balen van je ongi, op na de volgende ronde!

@veerle misschien toch even een testje proberen ?

Ik ga afleiding zoeken en misschien even boven wc hangen :( kim

3. mama1987

mama1987 Actief lid

21 nov 2011
    102
    0
    0
    Docent
    Groningen
    @ Veerle: Ik zou inderdaad toch even een test doen, dan weet je het zeker

@ meijtje: GEFELICITEERD!!!!

@ rest: ?

Goed nieuws: Heb mijn tentamens gehaald, ben zo trots. Heb afgelope periode hard gewerkt, zowel op mijn werk als voor de studie. Ben echt heel blij. Als beloning, morgen toertochtje schaatsen!!!
    Verder, hier niks bijzonders, afwachten op NOD volgende week.

4. Carmen1982

Gefeliciteerd met het halen van je tentamens! Geniet van je toertocht morgen, je hebt het verdiend :)

Hier geen nieuws. Ongi is weer bijna weg, heb er ook nooit veel last van. We hebben hier wel iets leuks bedacht voor de volgende knuffelperiode, rond mijn eisprong hebben we een weekendje weg geboekt :D

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @wannabe mam het is druk! ik kan pas 21 feb terecht voor een intake en dan doet ze verder nog niets. gaan we de route uitstippelen hoe en wat. Dan ben ik ook ondertussen 9 weken. Ik moet ook bij gyn, omdat ik kans heb op vroeggeboorte en misschien kan die de baby niet houden, dus dat wordt nauwlettend in de gaten gehouden. (stuk baarmoedermond is weggehaald door pap 3b)
    Verder geen klachten, dus dat is alleen maar goed denk ik.

voor de wachters nog even volhouden!! Ik merkte niets, dus ik ga niet zeggen 'je merkt het vanzelf'. over 2 weken weer testen. succes!!

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mama1987 gefeliciteerd goed man!! geniet ervan!

7. missnien

missnien Lid

10 sep 2011
    65
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ongi geworden:(. rot !!!!

@wannabe mam: ze zetten niet heel erg door, maar het wordt toch meer en meer. Nog steeds heel erg ongigevoel. Temp is (nog) niet gezakt.

8. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    @Carmen: leuk idee om lekker weekendje weg te gaan, ook goed voor te knuffelen ja! :) hihi
    Wij gaan ook (in juli pas) een lekker welness/relaxweekend samen, met veel massages en high tea.. heerlijk! Dit jaar zijn we 5 jaar samen, dus dat moet gevierd worden dan.

@Meijtje: balen dat je zo lang moet wachten voor een intake! Ben ook benieuwd wat ze bij de gyn zeggen...

@wannebemam: jee wat lastig, je hebt wel echt symptomen! Volgens je banner zou je wel kunnen testen.. wanneer ga je dat weer doen? Spannend! Ik duim met je mee!

@missnien: balen meis!!

Hier rustig aan. Mijn testen zijn met de post binnengekomen, maar ik denk dat ik toch maar niet ga testen. Mijn twijfel over bruinverlies is weer weggeëbt.. voel niks bijzonders en dan wacht ik liever tot mijn NOD, dan bespaar ik ook een test ... knap van mij he? :) haha stiekem wel heel nieuwsgierig...

9. Carmen1982

@nayr, klinkt goed, dat wellnessweekend! Heb je echt nog iets om naar uit te kijken :) Wat wil je trouwens testen? Je eisprong of je NOD? Je zit toch pas op de helft van je cyclus?

@missnien, balen van je ongi, een dikke knuffel voor jou. We gaan gewoon samen voor roze in de nieuwe ronde!

10. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    hey allemaal.

@noorus, balen dat je geen weekend hebt gehad nu:(
    moet je nog steeds waken bij de client of inmiddels niet meer nodig:(

@ hier verder alles beetje op zn kop:S
    vent in het gips, ik zwaar verkouden waar geen einde aan komt:S
    hier nog steeds op pauze ivm internist.... over 8 weken weten we weer meer....

voor de rest van de dames, hopelijk blijft ongi 9 mnd weg:)

11. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen donderdag alweer, gaat toch snel he!

@mama1987 gefeliciteerd met het halen van je tentamens, goed man (vrouw, raar dat je eigenlijk altijd man zegt he!)! Succes en sterkte met wachten..

@carmen heerlijk een weekendje weg, veel plezier alvast, waar gaan jullie heen?

@meijtje shit dat je extra kans hebt op een vroeg geboren kindje, geeft denk ik wel een veilig gevoel dat ze je goed in de gaten houden. Stomme vraag misschien maar wat is pap 3b?

@missien balen van je ongi, temp blijft wel hoog raar! op na volgende ronde. Ik neem altijd een baal dag, heerlijk even zwelgen in zelfmedelijden .. sterkte..

@nayr heb op dag 30 getest, omo wit. Wacht nu maar tot zaterdag, spanning wordt me soms te veel.. zoek afleiding. Jou welness weekend klink als muziek in mijn oren, kun je lekker op verheugen..
    knap dat je niet test,

@xylina vent in het gips, gevallen? beterschap voor jou en je vriend, nog 8 weken pauze als ik het goed begrijp, lastig lijkt me dat.. sterkte met je pauze..

Mijn ongi is er nog niet en temp stijgt nog steeds,, zucht%! S'morgen kan ik eigenlijk niet eten zo misselijk nog niet gespuugd maar de neiging is er wel. Zoals ik al zei afleiding is mij ding op het moment, heb gisteren mijn eerste crème gemaakt, echt leuk om te doen, heerlijke crème geworden ben hem aan het uittesten.. nog geen uitslag of rode bulten :D Vandaag maar een lekker lange wandeling maken, en misschien nog iets creatiefs doen.. heb een geurpoeder gemaakt voor tussen het linnengoed daar moet ik nog even zakje voor maken. Misschien ga ik ook maar wat kinderkleertjes maken..

Ga niet testen voor zaterdag, ga niet testen voor zaterdag,, moeilijk!
    kim:)

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wannebe: hoeveelste cyclusdag zit je? Spannend hoor!

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Nayr: leuk gepland, wkd weg in je vruchtbare tijd:) Lekker de tijd voor elkaar enzo! Heel goed gedaan!
    Xylina: man in gips? Wat is er gebeurd? En balen dat jullie nog moeten wachten... Hoop dat je over 9 wkn dr echt voor mag gaan!
    Hier: lekker vrij, straks even bodybalance op de sportschool, daarna helemaal relaxed! En heb einde vd middag afspraak met de huisarts, 't zit me niet zo lekker van die bloeding. Als het wel ongi was, wil ik m'n lange cyclus bespreken. En dan meteen de combinatie van de 'problemen' van m'n man. Hij is zo erg bezig met zwanger worden, zeggen ze dat vrouwen gek zijn... Hij wil al zo lang kinderen, dat zal er ook mee te maken hebben.
    Fijne dag allemaal?

14. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    Veerle31
    Het is vandaag dag 32, zonet weer zo'n testdrang, heb het weerstaan omdat ze op internet zeggen je het beste tenminste 3 dagen tussen het testen kunt hebben.. vanwege het stijgen van hcg

kim

15. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    veerle31 Heb even terug gelezen, je hebt een bloeding gehad,, en verder niet ong??
    Heb je ondertussen getest??

Staat 31 trouwens voor je leeftijd? ben zelf 31..
    kim

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Yep ben 31, ik ben ma voor het laatst getest bij de huisarts, had gevoel blaasontsteking. En heb idd vanaf zondagmiddag bloeding gehad, dacht eerst shit ongi, maar was veel meer minder en anders qua kleur. Ma ook nog hetzelfde, di bijna niks meer. Nu alleen met afvegen beetje rodig, en m'n temp blijft hoog. Is wel een raar kaartje na ei (voor al helemaal... Maar dat is voor mij normaal) En heb vanmiddag afspraak met eigen huisarts (dit adviseerde de assistente, ik was bij assistente van huisarts bij m'n werk geweest) Het is zo raar allemaal! Heb zw-verschijnselen maar bloeding gehad en temp blijft hoog... Het kan zijn dat het alsnog komende week doorbreekt. Eigenlijk maakt het me niet meer zoveel uit... Ik wil ook best naar ronde 4 toe:)
    Over 2 wkn sta ik lekker op de skis! Door dat hele zwangerschapsgedoe heb ik nog niet eens voorpret gehad... En heb ontzettend zin in een glas heerlijke witte wijn:)

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wanneer heb je voor het laatst getest dan Wannebe? Idd 2-3 dgn adviseerde de assistente van de huisarts ook

18. wannabe mam

wannabe mam Actief lid

30 nov 2011
    257
    85
    28
    NULL
    NULL
    dinsdag getest..negatief

Net bij afvegen een beetje raar bruinig,, toch ongi??,,
    Nu helemaal raar in mijn hoofd..

Jou verhaal is ook een beetje vreemd hoge temp en zw verschijnselen en toch wat bloed.. tja raar lichaam dat van een vrouw.. Hoop dat het goed gaat bij de huisarts

Hoop verder dat je het een beetje van je af kunt zetten en kunt genieten van de voorpret van je ski-uitje..
    Ik heb helemaal geen zin in wijn, ook wel raar want ik ben er normaal een grote fan van,,

kim

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Komt helemaal goed, lukt me wel om met andere dingen bezig te zijn. Ga nu opschieten want ga zo sporten:) Jij, ook nog succes! Spreek je later:)

20. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    @Veerle: Oooh.. leuk Bodybalance! Dat doe ik ook graag. Vooral voor die laatste paar minuten haha. Veel succes bij de huisarts! Ik ben benieuwd wat eruit komt.

@Wannabe mam: Jammer van het bruin verlies. Hopelijk zet het niet door en heb je over een paar dagen toch een positieve test in handen!

@Nayr: Ooh lekker een wellness weekend! Mijn vriend en ik willen in maart een weekje vrij nemen. Eigenlijk wilden we dan op vakantie om de zon op te zoeken. Maar helaas hebben we een wat krap budget en de warme landen zijn dan toch iets te duur. Ik denk dat we dus ook maar voor een wellness weekend of midweekje in eigen land gaan.
    Wij zijn trouwens dit jaar ook 5 jaar samen!

@mama1987: van harte gefeliciteerd met het behalen van je tentamens!

Gisteren had ik voor het eerst een positieve ovulatietest! Alleen had vriendlief 's avonds last van prestatiedruk... Dat is wel erg vervelend hoor. Hij wil wel graag weten wanneer de kans het grootst is, maar dit is nu al de tweede keer dat het gebeurd. Uiteindelijk een beetje balend in slaap gevallen, maar toen heeft hij me vanochtend toch nog even goed wakker gemaakt :p .

Toen wel pas getempt na deze ochtendklussessie en gek genoeg een vreemde lage temperatuur. :(
    Eens kijken of ik m'n vriend vanavond nog een keer zo ver kan krijgen en dan zal m'n ei er wel aankomen denk ik :)

Deel Deze Pagina