@Carmen: nee ik wilde testen gewoon voor zwangerschap, van de vorige ronde nog, omdat ik nog steeds twijfelde over mijn bruinverlies en nauwelijks ongesteld ben geweest. Maar goed, zoals ik al zei, ik wacht nu gewoon tot mijn NOD van deze ronde.. @wannabemam: sjeetje meid, knap dat je het nog volhoud..! Je bent overtijd, misselijk, temp hoog je zou toch zeggen..! Hopelijk kom je zaterdag met geweldig nieuws! @veerle: wat heeft de huisarts gezegd? Hopelijk zinvolle dingen voor jou en je man. Kan me voorstellen dat je inderdaad niet zoveel met de voorpret van je skivakantie bezig bent geweest. Hopelijk komt er snel duidelijkheid. @Laura: oh wat toevallig, ook 5 jaar samen! Ja moet je zeker doen, zon welnessdagen, das gewoon heerlijk en heb je echt wel het idee dat je vakantie hebt gehad! Je kunt ook nog eens op vakantieveiling.nl kijken of sparen met optimelpunten! Grappig is ook: jouw bouwjaar 1986? Me too en leuk wakker worden vanochtend Hier z'n gangetje. Gisteren wilde ik nog knuffelen, maar manlief lag al snel te slapen en ik was eigenlijk ook best moe. Het tis zo kkkkoud!! We hebben volgens banner op de vruchtbaarste dag geknuffeld, en daarvoor nog één keer... hopelijk genoeg... Toch maar een beetje verder knuffelen
Geen duidelijkheid bij de huisarts, moet gewoon wachten, had ik ook wel verwacht. Met een week nog een keer een test, adviseerde ze. Kan ongi zijn, patroon kan wisselen, kan innesteling zijn. Dus we gaan gewoon verder en straks lekker genieten vd wintersport
Hier heerlijk geschaatst vandaag, mogen nog even werken en dan alweer weekend. Iemand nog plannen, ik niet, behalve nog even schaatsen. Ik hoop trouwens echt dat ik niet ongi wordt volgende week, ga zonder mijn man op wintersport en dat zou precies de nieuwe vruchtbare periode worden... Liefs
Hoi meiden, dat weekendje weg volgende week gaat naar Utrecht. Omdat we daar vrijdagavond toch al moesten zijn en we er ons ook wel een weekend vermaken Hier niet geschaatst, maar net wel 5km hardgelopen. Gaat best goed nu de sneeuw zo goed als weg is. Maar blijft koud bij -5, brr. Balen zeg Veerle, dat je nog steeds niet echt duidelijkheid hebt. Wat moeten we toch vaak een hoop afwachten he.. Dames in de knuffelronde, succes nog even én veel plezier Ook een knuffel voor de rest!
Hi Carmen, waar slaap je in Utrecht? Ik woon daar Ik ga proberen er wat geduldiger in te gaan staan wbt zwanger worden!
Grappig daar woon ik heel dicht in de buurt Weet niet wat je leuk vnd om te gaan eten en wat je uit wilt geven...
Italiaans, Indiaas, Nederlands, Mexicaans, Grieks.. dat soort restaurantjes is altijd goed. Van het type waar je voor 15 a 20 euro toch wel een hoofdgerecht moet kunnen krijgen. Minder mag altijd
Ik ga even nadenken en laat het je nog even weten Je moet in ieder geval geen restaurant aan de Oude Gracht kiezen, die zijn niet zo goed... Je hoort van me
Hee meiden! Alles goed? Fijne dag gehad? Mijn dag op het werk was druk. Nu lekker gedouched op de bank na weer gesport te hebben. We hadden een fittest. We zijn nu zes maanden bezig en je kan de vooruitgang/ontwikkeling meten. Maar er is eigenlijk niet veel veranderd. Zelfs onze fitnessinstructeur was verbaasd. Had gehoopt dat het twee keer sporten en gezonder eten toch zo hier en daar z'n effect had gehad. Maar niet dus. Dus heb even een baalmomentje. Wou nu heel graag dat ik chocolade in de kast had liggen, maar helaas. Daar typ ik het hier even van me af... Dus nu ga ik een voedingsanalyse laten maken. Daarvoor moet ik één doordeweekse dag en één dag in het weekend precies (maar dan ook echt heel precies) bijhouden/opschrijven wat ik eet en drink. Maar goed. Morgen weer een nieuwe dag... Nu ga ik dromen over chocolade... Meiden in de knuffelperiode; heel veel plezier. Meiden in de wachtperiode; sterkte. Ik hou het even niet meer bij... Slaap lekker voor straks. Lfs, S.
@ all, me vent is op een verkeerde manier door zn enkel gegaan , dus buitenkant zwaargekneusd en binnenkant enkelbot een fractuur. over 8 weken mag ik idd terug naar de internist, en dan hoop ik dat ik mag gaan spuiten, daarna moet ik dan groen licht krijgen als het spuiten goed is... dus al met al ben ik denk nog zn 6 mnd zoet maarjah het is uiteindelijk voor een goed doel... en tuurlijk baal ik op sommige momenten meer als andere momenten..... ik denk nu maar zo me lijf eerst op ordere, lekker de tijd om te ontpillen en als alles goed gaat zo snel mogenlijk groen licht en tot die tijd, verwacht ik gewoon dat iedereen hier 2 streepies piest
@Enibas: goh balen zeg! Hopelijk kan die voedingsanalyse uiteindelijk baten. Mij heeft het wel geholpen door bij te houden wat ik at en daardoor ook te kunnen zien hoeveel ik nog kan eten. Ik heb ooit eens het "vitalineaplan" en "streep-je-slank" gedaan hihi.. Maar uiteindelijk heel langzaam door de loop van 2 jaar ongeveer toch 10 kilo afgevallen. @xylina: knap hoor meis, dat je nog zo positief en realistisch kan denken! Tis idd voor een goed doel. Respect!
@veerle, hier gister ook wat bloed, vandaag is temp nog meer gestegen. Verlies nog een beetje bloed, vind het heel raar. Ik ga er vanuit dat ik ong ben en ik niet op mijn temp kan vertrouwen. @mama1987 duim voor je @enibas je bent goed bezig niet alle vooruit gangen zijn meetbaar.. Een gezonder leven is voor een langer termijn, soms minder snel een resultaat te zien. Gister me de hele dag stoer gehouden niks aan de hand gewoon volgende ronde. Komt mijn vent thuis, stort ik helemaal in. Vandaag nog steeds onstabiel, ga lekker wandelen misschien sta ik daarna wat sterker in mijn schoenen . Maak er weer een mooie dag van kim
Heej meiden! Na 3 nachten waken, net wakker, dus hoop weer een beetje terug op aarde te komen. Nachten waren erg vermoeiend. Met de client gaat het beter. Fijn zou je denken, maar ik gun die man zo zn rust Dus erg dubbel @ Mama1987, gefeli met het behalen van je tentamens! Good Job! @ Carmen, wat lekker van jullie weekendje weg! En wat goed van het hardlopen. Koud is het he?! Maar wel lekker als je eenmaal warm bent vind ik! @ Missnien, balen meis Hoop de volgende ronde meer succes voor jullie! @ Meijtje, jouw geduld wordt wel op de proef gesteld zeg! @ Xylina, voor jou ook nog best even wachten @ Wannabemam, wat ben je leuk creatief! Hoe maak je een crème?! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! @ Laura, lage temp is wss wel voorteken voor je ei hoor! @ Enibas, raar dat je gezonde levensstijl geen vooruitgang heeft geboekt. Voel je jezelf wel beter of dat ook niet zo zeer? Hier heb ik mijn NOD op 14 feb. De 15de is mijn vriend jarig. Zit nog heel erg in dubio wat te doen als ik niet ongi ben voor die tijd Ben zelf meer van het wachten op ongi, wil geen witte test in m'n handen hebben
@noorus, ja, 't is wel koud hardlopen onder nul. Duurt wel even tien minuutjes voordat je een beetje warm bent. Maar na afloop wel een goed gevoel natuurlijk! Hoes't met jou, zo met een naderende NOD?
Ja Carmen, gaat goed hier hoor! Drukke dagen met werken gehad, maar het weekend nu lekker vrij... Tja mijn NOD en mijn lijf. Ik voel van alles, maar laat ik zeggen dat ik in de negeermodus sta...
@wannabemam: och meis, kan me goed voorstellen dat je toch echt flink baalt. Je bent toch ook al een tijd bezig... Misschien is het toch raak he.. je weet maar nooit. @noorus; ja kan me voorstellen dat je liever afwacht dan zo'n confronterende negatieve test in je handen. Ga op je gevoel af, bekijk op het moment zelf wat je doet. Morgen hele dag sauna met goede vriendin.. heerlijk!! Nu kan het nog
@ noorus, het is idd nog ff wachten, helaas langer dan ik had gehoopt........... had gehoopt dat ik inmiddels al mocht spuiten, maarja, zoals ik al aangaf, ik ken nu lekker afvallen en ontpillen... thuis zijn we er niet heel erg mee bezig, behalve als iemand vraagt en en en, dan zeg ik moet wachten op groen.. de meeste geven een reacatie als ohh, dat is niet zomaar even een kindje nemen, maar hij/zij wordt wel met heel veel liefde dan gemaakt(alsof iemand die geen suiker heeft en in 1x zwanger is het kindje niet met liefde maakt:S ). verder baal ik dat de weersvoorspellingen weer boven de 0 komen IK WIL DE KOU WEER TERUG fijn weekend allemaal!
Nayr lekker sauna! Wannebe: hopelijk geen ongi Xylina: balen van dat je moet wachten! Maar gezondheid is erg belangrijk! @rest: succes! En goed weekend (als je niet hoeft te wachten...)